E_K_V
je pitao:
fiat punto 2000g...posle praznjenja akumulatora alarm ne radi....sad stoji iskljucen jer kad se ukljuci ne reaguje na daljinski a rade samo zmigavci i to relativno sporo...zna li ko sta moze biti problem? probali smo da upalimo i ugasimo alarm sa kljucem koji je dosao sa njim ali ista stvar
zaboravih da napomenem da je upitanju fabricki alarm
Da ja 'zombifikujem' ovu temu... Imam vrlo slican problem sa svojim alarmom, na Fiat Punto 1,1 96' - takodje je u pitanju fabricki alarm, i prestao je da radi sam od sebe - samo u jednom trenutku nakon voznje vise nije hteo da zakljuca auto na 'daljinac' i da upali alarm... Pokusavao sam sa paljenjem i gasenjem pomocu servisnog kljuca - ako su vrata otvorena, alarm samo upali migavce i ne pali se. Ako su vrata zatvorena, a slobodan taster koji indikuje otvaranje haube, onda se alarm oglasava nakon paljenja putem servisnog kljuca. Ako je hauba zatvorena (tj, ako pritisnem taster prstom), onda se alarm ne oglasava, dok neko ne otvori vrata - tada se aktivira. A na 'daljinac' ne reaguje. Upomoc!
.
.
.
Resio problem (pisem ovo kao edit, a ne kao novu poruku...)! Nasao sam uputstvo od fabrickog alarma. Alarm je stajao ugasen (na servisni kljuc). Skinuo sam klemu ( - ) sa akumulatora, otvorio kuciste (odvrnuo 4 srafa oko maske koja stiti kablove) i dosao do jumper-a na alarmu. Ima ih 8 komada. Promenio sam (s leva) prva dva, i poslednja dva s desna (sedmi i osmi). Skinuo sam kontakt sa prekidaca - indikatora za ovorenu haubu. Vratio sam klemu na akumulator, i servisnim kljucem upalio alarm. Alarm je poceo cudno da mekece, pa sam ga ugasio - ispostavilo se da sam ostavio otvoren gepek. Kada sam zatvorio gepek i ponovo upalio alarm - nije se oglasavao, mislim da su svetleli migavci. Ugasio sam alarm servisnim kljucem Nakon toga sam ponovo skinuo klemu sa akumulatora, vratio 1,2,7 i 8. jumper u 'aktivni' polozaj, vratio klemu, upalio alarm servisnim kljucem i pritisnuo dugme na 'daljincu'. Alarm je napravio jedan cudan zvuk, a onda normalno zakljucao kola. Na sledeci pritisak 'daljinca' ih je otkljucao! It's a miracle! Radi!
Elem, kao univerzalna preporuka u ovakvim situacijama - pronadjite uputsvo (ja sam imao samo uputstvo za instalaciju), i vratite alarm u polozaj za instalaciju, pa pratite redosled radnji kao da prvi put ukljucujete alarm.
je pitao:
fiat punto 2000g...posle praznjenja akumulatora alarm ne radi....sad stoji iskljucen jer kad se ukljuci ne reaguje na daljinski a rade samo zmigavci i to relativno sporo...zna li ko sta moze biti problem? probali smo da upalimo i ugasimo alarm sa kljucem koji je dosao sa njim ali ista stvar
zaboravih da napomenem da je upitanju fabricki alarm
Da ja 'zombifikujem' ovu temu... Imam vrlo slican problem sa svojim alarmom, na Fiat Punto 1,1 96' - takodje je u pitanju fabricki alarm, i prestao je da radi sam od sebe - samo u jednom trenutku nakon voznje vise nije hteo da zakljuca auto na 'daljinac' i da upali alarm... Pokusavao sam sa paljenjem i gasenjem pomocu servisnog kljuca - ako su vrata otvorena, alarm samo upali migavce i ne pali se. Ako su vrata zatvorena, a slobodan taster koji indikuje otvaranje haube, onda se alarm oglasava nakon paljenja putem servisnog kljuca. Ako je hauba zatvorena (tj, ako pritisnem taster prstom), onda se alarm ne oglasava, dok neko ne otvori vrata - tada se aktivira. A na 'daljinac' ne reaguje. Upomoc!
.
.
.
Resio problem (pisem ovo kao edit, a ne kao novu poruku...)! Nasao sam uputstvo od fabrickog alarma. Alarm je stajao ugasen (na servisni kljuc). Skinuo sam klemu ( - ) sa akumulatora, otvorio kuciste (odvrnuo 4 srafa oko maske koja stiti kablove) i dosao do jumper-a na alarmu. Ima ih 8 komada. Promenio sam (s leva) prva dva, i poslednja dva s desna (sedmi i osmi). Skinuo sam kontakt sa prekidaca - indikatora za ovorenu haubu. Vratio sam klemu na akumulator, i servisnim kljucem upalio alarm. Alarm je poceo cudno da mekece, pa sam ga ugasio - ispostavilo se da sam ostavio otvoren gepek. Kada sam zatvorio gepek i ponovo upalio alarm - nije se oglasavao, mislim da su svetleli migavci. Ugasio sam alarm servisnim kljucem Nakon toga sam ponovo skinuo klemu sa akumulatora, vratio 1,2,7 i 8. jumper u 'aktivni' polozaj, vratio klemu, upalio alarm servisnim kljucem i pritisnuo dugme na 'daljincu'. Alarm je napravio jedan cudan zvuk, a onda normalno zakljucao kola. Na sledeci pritisak 'daljinca' ih je otkljucao! It's a miracle! Radi!
Elem, kao univerzalna preporuka u ovakvim situacijama - pronadjite uputsvo (ja sam imao samo uputstvo za instalaciju), i vratite alarm u polozaj za instalaciju, pa pratite redosled radnji kao da prvi put ukljucujete alarm.
Comment