Reanimacija akumulatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #31
    E sad bi trebalo da ga skineš sa auta i da ga napuniš na nekom dobrom punjaču.Gore smo negde pisali kako, važno je samo da ne ideš na ono brzo punjenje sa jakom strujom jer to nepovratno oštećuje acu.Tek kad acu. napuniš, gustina elektrolita bi trebala da bude oko 1,250 jedinica na bometru, vraćaš ga na auto i guraj dalje.Normalno očisti malo kleme i stubiće pa kad sve povežeš premaži kontakte vazelinom ili polnom mašću!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      gustina zavisi od temperature, i stoga nije ista uvek brojka za potpuno napunjen akumulator.

      umesto brojki najlaksi je test sa kuglicama, one 3 kuglice koje razlicito "plivaju" zavisno od stepena napunjenosti aku.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #33
        Brick ja radim servis acu za BH, Vesnu-Starter i Top-La i naravno za njih odradjujem(lično) i zapisnike o reklamaciji acu i gustinu merim na temperaturi u servisu, znači na sobnoj temperaturi....toliko!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • chuki
          CBC Član
          • 15.10.2005
          • 42

          #34
          Ovih dana kako mi je crkao originalni akumulator koji ide uz Fabiu 1.9Sdi, resio sam da uzmem novi. To je black horse 72Ah... interesatno je da prodavci iako ovlasceni prodavci za black horse, preporucuju sovenacku Toplu? Da li je zaista bolja?

          Comment

          • Dutchman
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 741
            • Vracar centar sveta

            #35
            Iskreno Ne samo je bolja provizija, Godinama bolje recheno zadnjih 15maltene cale a i ja stavljamo Black Horse u sva kola, probao sam i Toplu(SLO) i Vesnu(CRO) i najiskrenije preporuchujem Black Horse...
            Prevelika slika u potpisu!

            Comment

            • chuki
              CBC Član
              • 15.10.2005
              • 42

              #36
              Pa da, i ja sam predpostavio da su bolji zbog provizije... BlackHorse je 4190, a Topla 4500...

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #37
                Nije tačno upravo je rabat na BH aku veći.Nemerno neću reći koliko.Prodavci preporučuju druge marke jer sa kupcima imaju kasnije manje problema.Zadovoljan kupac je najbolji kupac.....
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #38
                  Tetak,kakva su tvoja iskustva ove sezone za BH?
                  Ovde,u Ar,katastrofa...

                  Comment

                  • Rubi
                    CBC Senator XXL
                    • 06.05.2005
                    • 519
                    • Beograd

                    #39
                    Samo par stvari, u vezi kiseline...

                    1. Nikad vodu u (koncentrovanu sumpornu) kiselinu!

                    Rastvori kiseline se greju kad se u njih sipa voda, a koncentrovana sumporna dovodi do trenutnog kljucanja i prskanja - kao vrelo ulje, samo gore. Nadam se da ovo svi znate, ali nije lose da se napomene.

                    2. U akumulatoru postoji konstantna kolicina olova (u vidu elektroda) i sumporne kiseline (u vidu elektrolita). Ako dodje do isparavanja vode, potrebno je dodati vodu do odgovarajuce koncentracije elektrolita. Smanjivanje koncentracije jona sumporne kiseline moze da nastane iz dva razloga - ili negde curi elektrolit, ili je doslo do preterane reakcije sa olovom, pa je vezana kao olovo sulfat. Oba slucaja su ozbiljan problem - meni je pukao akumulator na Renault-u 4, i eketrolit je razjeo nosac akumulatora do te mere da sam morao isti (akumulator) da vezujem gurtnom. Dodavanje kiseline na vec pasivizirane elektrode ce dovesti do malog boljitka, a onda do jos gore pasivizacije. Pasivizacija moze da se "leci" odgovarajucim rezimom punjenja, ili da se elektrolit zameni, a da se elektrode ostruzu (drugi postupak cemo odbaciti, iz razloga ocuvanja zdravlja i nepouzdanosti cele akcije - ali ako se zateknete negde u pustinji sa neispravnim akumulatorom...)
                    (\__/)
                    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                    (")_(") your signature to help him gain world domination.

                    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #40
                      Boki evo baš sam pre par dana otkazao servis za BH aku. jer jednostano više nemam snage da se zezam sa likovima koji u čoporima reklamiraju BH aku.Ostaje mi servis za Vesnu, Top La i Monbat koji nije ništa posebno ali je barem fabrika kooperativna tako da je lakše raditi reklamacije.
                      Rubi prijatelju sve si to lepo napisao još da to neko pročita svi bi bili zadovoljni.Sa sulfatizacijim ploča se često srećem u radu jer narod ima naviku da aku. jednostavno negde ostavi i onda ga se jednog lepog dana sete a on mučenik ne može više da se napuni ne drži struju i naravno ne može da radi ni na "čobanici" a da ne pričamo o vozilu.Onda se čude u stilu a baš sam ga lepo skinuo sa vozila, pa bio je pored šporeta celu zimu a sad tako i da ne pričam.Jedno vreme sam se zezao sa tim impulsnim sistemom punjenja što je davalo neke rezultate a onda sam digao ruke od toga jer se to jednostavno ne isplati.
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #41
                        WAECO Perfect Battery

                        Ima li ko iskustva sa ovim (ili slichnim) "osvezhivachem akumulatora"? Kakvi su utisci iz eksploatacije i koliko je zaista ovo efikasno?



                        Montira se u motornom prostoru pored accu-a a po proizvodjachkoj specifikaciji produzhava radni vek akumulatora i "osvezhava" ga tokom radnog veka?!

                        Mene interesuje chisto informativno, ali ako nekom treba ovakav jedan "battery refresher" prodaju ga u Polar klimi za 4000 dindzi...
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #42
                          Nesto ovako je prikazano (detaljna sema) u casopisu Elektor jos odavno. Sistem je dobar. Garantovano sprecava sulfatiziranje elektroda sto je glavni uzrok smanjenog veka trajanja jednog olovnog akumulatora. To ne znaci da auto moze da stoji 6 meseci sa tim uredjajem a da se ne puni ni sa cim od spolja.
                          Takodje nema nikakvog efekta (ne radi) ispod 12,6V sto znaci da ne moze dici iz mrtvih los akumulator tek onako. U principu ovaj uredjaj TROSI akumulator dok vrsi recirklazu energije.

                          Comment

                          • mladen40m
                            CBC Član
                            • 25.01.2007
                            • 38
                            • Zemun

                            #43
                            Desulfator

                            Imam vise sema za desulfator,kome treba neka mi se javi
                            Pametniji popusta, ali nervno!

                            Comment

                            • v570
                              CBC Član
                              • 12.07.2007
                              • 14
                              • Pancevo

                              #44
                              Punjenje akumulatora

                              Interesuje me
                              Koliko treba da se voze kola da bi se akumulator dopunio
                              ako prethodno stoji 3 do 4 dana
                              Radi se o novim kolima ali bez puno elektronike
                              Cuo sam razne price
                              1 Da je dovoljno da se samo upali i da radi u mestu 10 minuta
                              2 Da se vozi oko bloka 2-3 kilometra
                              3 Da se vozi 5 km
                              4 Da se vozi najmanje 20 minuta
                              Ne bi hteo da mi se ponovo desi da ostanem bez struje
                              U uputstvu za kola ne pise nista Ford Fusion

                              Comment

                              • max_power
                                CBC Član
                                • 20.12.2006
                                • 99
                                • vrnjacka banja
                                • bmw

                                #45
                                Pa valjda zavisi i od toga koliko je prazan i da li u opste drzi odnosno prima struju. Ako je vrisnuo mozes ga voziti i 5 dana, posle 5 minuta bice prazan.

                                Moj ti je savet da skines to i odneses da ti neki elektricar pogleda akumulator.

                                Comment

                                Working...
                                X