Reanimacija akumulatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rogi
    CBC Član
    • 17.04.2007
    • 81
    • Stara Pazova

    #91
    Ispitati da li vuce struju,da li puni alternator i ispitati akuu-to je to.

    Ako kazes da je napon bio 4V,moguce je da vuce struju negde ili jednostavno akuu ne drzi struju u sebi-nista cudno.

    Comment

    • RedboX
      CBC Senator XXL
      • 28.11.2006
      • 1537
      • Novi Beograd

      #92
      Kolika bi vrednost napona trebala da bude na accu? Kacio sam neki obd2 citac i javio mi da je napon 13,6 a nije bilo nista ukljuceno.
      Da li je vreme za zamenu?
      I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #93
        Black horse je cuven po tome da fabricki celije nisu dovoljno napunjene elektrolitom. U cemu je tu fazon niko zivi ne zna.
        Treba insistirati da to proveri prodavac na licu mesta pre kupovine.
        Teoriju da je to akumulator "bez odrzavanja" neka samo oni kace macku o rep.
        Ako je do akumulatora obavezno ga zameniti novim u garantnom roku.
        To vise nikada nece biti normalan akumulator ako mu je napon bio na 4V.
        Ja bi takodje proverio i instalaciju odn. skrivene potrosace. Sumnjivo je da se to ODJEDNOM desilo u toku samo jednog dana.

        Comment

        • mossa
          CBC Član
          • 07.12.2007
          • 41
          • dorcol menhetn

          #94
          Kolika bi vrednost napona trebala da bude na accu? Kacio sam neki obd2 citac i javio mi da je napon 13,6 a nije bilo nista ukljuceno.
          Da li je vreme za zamenu?


          to je ok srkoz ,ne valja ako je ispod 12V

          WWW.BLINDMANMOTORSPORT.COM

          Comment

          • skaarj
            CBC Veteran
            • 25.03.2005
            • 176
            • Novi Sad

            #95
            Evo ponovo sam napunio akumulator cisto da vidim dali ce uspeti da odrzi napon. Posle par sati stajanja nakon punjenja napon je ostao na nekih 12,7V. Stavio sam ga u auto i vergla k'o lud. Sve se bojim da ce motor da iskoci.
            Bejah kod majstora da vidim sta se desava i on je na brzinu zbog guzve pogledao kako puni alternator i jos par nekih sitnica i tu izgleda sve ok. Kaze da vozim ovako pa da sledece nedelje dodjem ponovo da detaljno vidimo da negde ne vuce struju.

            Sad bas me zanima sta ce biti sutra ujutro...

            @dranix
            Zaista je nivo elektrolita bio prilicno nizak, da budem iskren nisam to ocekivao od novog akumulatora.
            *** ********************** ***
            *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

            Comment

            • deki74
              CBC Veteran
              • 03.02.2008
              • 139
              • Beograd

              #96
              Za svaki slucaj proveri da li ti se gasi lampica u gepeku,iskljuci napajanje kasetofona,cd ili sta vec imas u autu , a ako imas alarm probaj da zakljucas auto bez alarma itd obicno neka sitnica zna da napravi veliki problem

              Comment

              • skaarj
                CBC Veteran
                • 25.03.2005
                • 176
                • Novi Sad

                #97
                Evo i epiloga price (barem za sada). Auto uspesno startuje vec nekoliko dana i to bez ikakvih znakova slabljenja akumulatora. Jedno vece sam ga ostavio sa alarmom, jedno vece sam ga ostavio bez i nikakvih problema nije bilo.

                Jeste da je napolju sada toplije ali ako negde vuce struju valjda bi se za ovih nekoliko dana primetilo (osim ako nije u pitanju neki kontakt koji se desava pod specificnim okolnostima).
                *** ********************** ***
                *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #98
                  Jedan ili nekoliko dana (manje od deset sigurno) sa ukljucenim alarmom ako se ne vozi je mozda i ok. Duze vreme bez voznje sa takvom potrosnjom kakvu ima alarm ce sigurno unistiti akumulator pre vremena a mozda i pre.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #99
                    Premerim napon na akumulatoru i totalni sok, akumulator ima samo 4V
                    gde si tacno merio, na kom mestu- klemama ili stubicu akumulatora.

                    ovo sto si opisao je tipicno ponasanje pri postojanju sloja oksidacije na klemama.

                    onih 4V mi ukazuje na to, jer je prakticno nemoguce takav aku ikada vise osposobiti a kamoli da drzi nominalnih 12,65V.

                    isto tako i ponasanje da je tog dana stanje bilo kao da je aku potpuno mrtav, a to je gotovo nemoguce.

                    cak i gotovo prazan aku makar na sekundu pokusa da pokrene anlaser, onaj klik automata, i eventualno zavrti na trenutak.

                    ne znam kako da opisem, po zvuku se jasno oseti stanje napunjenosti aku (kroz praksu).
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • skaarj
                      CBC Veteran
                      • 25.03.2005
                      • 176
                      • Novi Sad

                      Vise ni u sta nisam siguran. Merio sam na stubicima akumulatora dok su kleme bile povezane, onda sam skinuo kleme i merio ponovo. Na klemama nije u tom momentu bilo ni traga oksidu.
                      I meni je savrseno jasno da ukoliko izmerim 4V mora da je neka celija probila i da nema sanse da se akumulator povrati iz mrtvih ali evo ga radi.
                      Posto sam koristio analogni instrument sumnjao sam da sam promasio opseg da mi ne valjaju sonde i ko zna sta jos ali rezultat je uvek isti, sa istim instrumentom sam merio posle punjenja i dobio tih 12,6 volti.
                      Dan kada sam skontao da se ispraznio, prilikom okretanja kljuca akumulator je pokusao da zavergla ali kao da alnaser nije napravio ni deo kruga cuo se kratak zvuk i sve lampice su se ugasile (vidim da bas nisam najpreciznije opisao to u prvom postu). Posle toga svako okretanje kljuca gasi lampice i nista se nije desavalo.
                      Za sada sam najskloniji da pripisem ovo mojoj gresci u merenju ali definitivno je akumulator bio mrtav kad sam probao da zavreglam, cak i posto sam vratio kleme posle merenja.
                      Ali evo sad sve radi, do kad to cemo da vidimo...
                      *** ********************** ***
                      *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        onda fabricka greska pri izradi aku, barem tako ukazuje posto instrument je isti, a ponasanje odgovara stanju praznoga.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • trulex
                          CBC Član
                          • 08.03.2008
                          • 63
                          • NS

                          Koja jačina akumulatora

                          Imam motor benzin 1.6 55Kw, i akumulator od 55 ah. hteo bih da ga zamenim i stavim Bochov, ali Boch u novim serijama S4 i S5 ima akumulatore od 52 i 60 Ah, koji da kupim?
                          Hvala unapred
                          Pozdrav

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            60
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • Antoaster
                              CBC Senator XXL
                              • 07.12.2007
                              • 343
                              • Beograd, Voždovac

                              Cekaj bre zar nije bitnije na koliko je deklarisan aku u amperima a ne u amper casovima? Amper casovi su kapacitet to jest izdrzljivost akumulatora.

                              Comment

                              • trulex
                                CBC Član
                                • 08.03.2008
                                • 63
                                • NS

                                Au, sad sam se i ja zbunio, ja sam mislio da je to isto, neko kaže ampera neko amper časova. ili možda nije.

                                Comment

                                Working...
                                X