Ide fabricki tako mali...to mi nikako nece biti jasno da nisu mogli 10cm da izdvoje za veci aku
Pravi ga bosch cak je od 40Ah i kockast je...kosta oko 50eur
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
M,jesi siguran da je 40 ah,posto mi je momak iz Delte rekao da se pojuri preko 50ah,a drugaru je taj majstor kod koga je bio pomenuo neki Bosch od 52 koliko se secam?Ako nije problem da mi pustis na pp gde ima taj Bosch koji ti pominjes
pozz
slab aku. je veoma slaba tacka punta i moze da dovede do blokiranja i ostecenja drugih sistema, pa sam zato pre par nedelja kupio novi akumulator, jer je prethodni bio 44 Ah.
akumulator je od 60 Ah , marke Topla i jedini pasuje u veoma ogranicen prostor kod punta.
platio sam ga 5500 din i sada mi auto pali kao mina.
mislim da moze i neki bosh da pasuje, ali nisam siguran.
U autodati piše 70 ah, majstor mi je rekao između 60 i 70, međutim u AP sportu su mi rekli da ne može da stane veći aku. od 60ah.
Da li je neko kupovao skoro.
Sto se tice acu, samo jedna rijec, BANNER,,,mama su po pitanju acu za neke razumne cifre...
e sada treba prvo vidjeti da li mu negdje vuce struju instalacija sama po sebi, onda da li regler puni dovoljno i pravilno i koliko vremena da regleru da napuni.
u stvari acu ako se totalno isprazni regler ce tesko kvalitetno da ga napuni...jer ce u pocetku da pusti veoma jaku struju i da obavi proces brzog punjenja koje nema trajnost...
prvo ti njega drugar napuni na ispravljac, i vodi racuna da ne izmes ispravljac od 12v, (mnogo ovih jeftinih raspolaze upravo sa tom voltazom i to je nepravilno punjenje) punjac za acu treba da pravi najmanje 13,6v kako bi mogao pravilno da napuni acu,
prikkopcaj punjac izvrni cepove i puni 12 sati minimum, mozes i duze....
bitno je da punjac ima automatiku koja ne dozvoljava prepunjavanje i kljucanje elektrolita....
onda ispitaj struju punjenja reglera, pa onda vidi da li ti sta vuce struju kad je sve iskljuceno, pa ako je sve ok, a on ti isprazni acu ponovo onda zamjena i sl....
Znaci da rezimiramo, ma koliko ljudi mislili da moze, regler i alternator ne mogu pravilno napuniti acu....
a sto se tice black horsa,,sa tom markom se druzim dugi niz godina,,,,,,,iskreno duzim oko 60 tih akumulatora,(a do sada mi je proslo preko 500 komada kroz ruke) i ne mogu naci rijeci hvali za njih,,,,ono jeste, kao sto se svakoj fabrici desi peh pa pogrijese tako i black horse nekad slucajno napravi nesto da valja.....
nekad je bila 4 godine garancija sad je dvije, i malo koji acu izdrzi toliko, a u pitanju su vojna vozila, kondiciranje acu svaki mjesec, ma sve se radi sa njima striktno po pravilima,,,ali crkavaju veoma brzo. ( u stvari imam par komada iz 1998 koji i danas rade kako treba dok su mi skoro pocrkali svi iz 2004-te..
Juce popdne po toplom i suncanom vremenu pokusah da upalim auto prvi put taj dan i totalno mrtvilo. Znaci akumulator totalno mrtav, ni da pokusa da zavergla. Na kablove upalio iz prve, bez ikakvih problema. Supruga je dan ranije vozila auto i sve je bilo normalno, upalio ujutro i vozen u vise navrata tokom dana.
Premerim napon na akumulatoru i totalni sok, akumulator ima samo 4V. Merio sam tri puta kasnije sve u neverici. Desavalo mi se ranije na drugim vozilima da akumulator probije od starosti ali retko da probije vise od jedne celije. Akumulator je Black horse od 66Ah i kupljen je pre 4 meseca a vidim da je proizveden pre 8 meseci.
Sad pitanje je da li je moguce da je auto izazvao ovaj problem? Nedavno sam nevezano za ovo merio napon na klemama (mada verujem da ovo ne mora da bude potpuno merodavno) dok auto radi i bio je negde oko 13,6V.
*** ********************** ***
*** gf AL QK \=-Q XES1 ***
malo bi taj napon sto si punio trebao da bude veci
tipa 14-14.5 V, nevezano za temu
ako dok auto radi ima toliki napon 13.6 znaci da alternator pun ,e sad jedino da ti nesto ne vuce struju ,ako nisi dirao opste instalaciju na autu onda nema sta ti dodatno vuce
Comment