Koji akumulator da kupim?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    Vesna 45AH.....2750 din.
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • Cacanin
      CBC Senator XXL
      • 10.10.2005
      • 343
      • Cacak

      Originally posted by TETAK
      Nije nikakav problem naći aku. sa kontra klemama bilo kog proizvodjača.
      Varta,ako je orginal ima ubedljivo najvišu cenu.
      TopLa aku u poslednje vreme imaju povećan broj reklamacija, možda i zbog toga što su se poslednjih godinu dana više prodavali.

      I ja mislim da je zbog toga "TETAK" , ali ja sam dva uzeo u dva razlicita vozila i rade kao DOXA , a uzeo sam ih .... ma znas vec gde (posle mostica ulica desno pa.....)

      Comment

      • Dragon
        CBC Senator XXL
        • 15.11.2006
        • 963
        • Beograd

        Originally posted by TETAK
        Kod nas kao prvo ima veoma malo orginalnog Bosch aku.Uglavnom je to Bugarska produkcija koju nikako ne preporučujem.Orginalni Bosch je više nego duplo skuplji od ovog koji se nudi kod nas.(Starter).
        Kako da znam da je bugarski, osim po ceni? Jel to falš ili ga radi neka bugarska fabrika?
        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          Kupis pa vidis koliko traje
          Aku je potrosna roba, svaki ima garanciju od dve godine.
          Meni je bitno da izgura garanciju, ionako smesno kostaju... 2500-3500 din... U dve godine taj novac ni ne primetim...
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            Da se razumemo, aku., ako je sa fabričkom greškom(može da se svakome dogodi i zato postoji garancija) to se manifestuje odmah po kupovini pa tamo do 2-3 meseca.Doduše ima kvarova koji se pojave i kasnije ali to je marginala.Najvažniji faktor za trajanje i ponašanje aku. je stanje automobila i njegova ispravnost.Jako retko nam se pojavljuju noviji ili novi ili odlično održavani automobili sa reklamacijama.Oni ostali valjda misle da automobil ide na struju(iz aku.), mislim on će ići ali u bliskoj budućnosti!
            @ Cacanin, ne menjaj prodavca.........
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              Originally posted by DRAGON
              Originally posted by TETAK
              Kod nas kao prvo ima veoma malo orginalnog Bosch aku.Uglavnom je to Bugarska produkcija koju nikako ne preporučujem.Orginalni Bosch je više nego duplo skuplji od ovog koji se nudi kod nas.(Starter).
              Kako da znam da je bugarski, osim po ceni? Jel to falš ili ga radi neka bugarska fabrika?
              Ja sam ranije uzimao neke Bugarske no name jedan od njih izdrzao 14godina u traktoru kod drugara drugi 12 u kecu

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                Najvažniji faktor za trajanje i ponašanje aku. je stanje automobila i njegova ispravnost
                potpisujem, kao sto sam vec vise puta napisao.
                mnogo su vece sanse da uzroci problema leze u losem elektro sistemu vozila nego u samom aku.
                svi aku danas se prave iz istih delova, na istim (gotovo istim) masinama, od istih sirovina (koje se kupuju na istom mestu u kesici), sa istim tehnickim karakteristikama, istim standardima merenja i kontrole, istim garancijama itd.

                ono sto se razlikuje je marketing (a to se vidi i u ovoj temi), ambalaza i dizajn pakovanja/kutije, servisna podrska i slicno.

                geografija odavno ne igra ulogu, ti navodno slovenacki aku su slovenacki koliko i marsovski posto se prave u sasvim drugoj drzavi, Bugarska je clanica EU pa vaze i isti standardi proizvodnje i ostaloga, BH je americka proizvodnja/tehnologija pa je srpski isto koliko i "kineski" itd.

                jednostavno postoje ispravni ili neispravni, za te neispravne postoji garancija.

                ja sam uzeo pre tacno godinu dana BH (ponovo posle odlicnih iskustava) i prebacio u ovaj auto od 72Ah i nisam hteo da uzmem Bosch koji je u istoj radnji bio na akciji a cena skoro ista za oba a za eto 12 meseci nisam imao nikakav kvar, nemam nikakve primedbe, nisam ga bukvalno takao, niti dolivao niti bilo sta (model sa Kalcijum tehnologijom, bez odrzavanja).

                znaci druga zima u toku.

                meni je dovoljno da aku bez bilo kakvog odrzavanja odradi 3 zime, i ja ga posle toga menjam po pravilu odnosno stari koristim za druge namene a novi ide u auto.
                u zadnjih 15 godina tako radim i nesto se ne secam kada sam imao problem da ne mogu da koristim/upalim auto zbog aku.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  Baš tako, Vesna (starter) je počela proizvodnju u Makedoniji i niko neće znati da li je aku koji je kupio "Slovenački" ili "Makedonski"!
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    Ja mislim da danas a i juce los startni akumulator moze da napravi jos samo onaj ko to namerno hoce. Nacin odrzavanja i eksploatacije najvise igraju ulogu kad je trajnost u pitanju. Znaci, ispravan auto.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      pa u Makedoniji se proizvode vec barem 40godina tako da nista novo nije zapoceto
                      nekada jedna drzava proizvodnje danas dve (na papiru) a reklamira se u trecoj kao da je domaci proizvod te trece drzave...

                      nalepnica na kutiji po zelji
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        A zar Topla nije otkupila Vesnu
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Cacanin
                          CBC Senator XXL
                          • 10.10.2005
                          • 343
                          • Cacak

                          Originally posted by M-power
                          A zar Topla nije otkupila Vesnu


                          Ja mislim da jeste , ali da sacekamo tu informaciju TETAK zna 100% ?

                          Comment

                          • Miljan
                            CBC Senator XXL
                            • 18.01.2006
                            • 459
                            • Nis

                            Exide X-tra 60 Ah 640A je 5076.36 din.

                            Comment

                            • mirko
                              CBC Senator
                              • 18.05.2006
                              • 202
                              • Prokuplje

                              Evo ajde da kažem neku reč u korist tog BH akumulatora koji sam napljuvao u prošlom postu ovde.

                              Pošto mu leka nije bilo poludeo sam i počeo sam da detaljno proveravam kompletnu instalaciju na autu i na kraju se ispostavi da me je zezala glupa biksnica na alnaseru koja košta jedva 100 dinara a pokidala mi je kilometar živaca
                              fora je bila u tome da on nije davao nikakve čudne zvuke ili znake neispravnosti nikakvo krčanje zujanje ili tako nešto jednostavno prilikom prvog paljenja kad mu treba najviše struje on me zezne i isprazni akumulator. Evo ga radi već mesec dana posle toga

                              E sad kako je on radio sa drugim akumulatorima i to od 45Ah to mi još uvek nije jasno i to je bio onaj stariji zuti a moj je kao ta kalcijum tehnologija

                              Meni se i dalje više sviđa Monbat nego BH mada sam video da i oni imaju sada neke nove drugačije, možda su se i oni iskvarili
                              'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                              Comment

                              • Flavio
                                CBC Senator XXL
                                • 13.06.2006
                                • 1926
                                • 012 Centar
                                • KaraWagon 1.4T.Spark

                                Sto se tice Monbata,navodno su Bugarski dobri a primerci sklapani u Jagodini loshi.Primer za bugarske je moj kum.Pazario svojevremeno na pijaci,od bugara,vise komada(sto za aute sto za kamionce) i pokazali se vrlo zadovoljavajuce.I pored toga sto sam ga odvaljivao od zeza zbog nabavke na "proverenom" mestu(buvljak ).Suprotan primer je moj matori.Kupio MB jagodinca u prodavnici i problem od prvog dana.Zavija starter u sred leta k'o da je januar(kod hladnog motora).I posle zamene za drugi(u garanciji) slicna situacija.Pre reklamacije je proveren auto kod relativno pouzdanog elektricara.Na kraju je auto i prodat sa takvom baterijom.

                                E sad i moj primer ... u vreme dok je zezao taj MB,kupi se Topla "Ca/Ca" 36Ah,da stoji u rezervi dok ne umre MB(jesen '02.).Kao sto rekoh,auto prodat sa MB a Topla ostede u sobi neotpakovana.Meni crce BH u VI'05. (a bio je '96.).Uznem Toplu,proverim nivo i bacim je na punjac(zbog dugog stajanja).Montiram je i radila OK do pre 10-15 dana.Malo je osecala ove prednovogodihnje mrazice-nishta strashno.Neko veche,posle par km(nije hladan motor vishe),ostavim da radi u mestu auto.Isti se ugasi(zeza me sauh ne zbog struje).Posle stajanja od 5-6 min. anlaser ni da mrdne !!!Na sred ulice probam pomocne radnje (chuk,chuk itd.,Zastava 128 je to )ali bez uspeha.Upalim na kablove,kao i sutradan,pa sam uzajmio BH 55Ah a moju Toplu stavio na punjac(tek da se uverim da je riknula).Posle celodnevnog punjenja,vratim Toplu.Upalim i vozim do danasnjeg dana(ne bez prekida svakako),bez problema !Vec sam presao ~ 400km za tih 10-ak dana,cesto hladna paljenja itd. i sve OK .Zivo me zanima kakve sam to gremline imao u autu?!?

                                Comment

                                Working...
                                X