Povezao sam i radi, ali je napon na klemama 12,6 V, a kad popalim svetla padne na 11,7. Da li može da bude zato što je akumulator skroz prazan, ili ne valja alternator?
ne puni ti alternator,najbolje postavi sliku kako si ga povezao,tek tako ti mozemo pomoci!!
imas li kontrolnu crvenu lampicu na tabli,sija li na kontaktu?ako ta lampica od alt sija na kontaktu,kad upalis,gasi li se ista?
ispod 13.5v ne valja punjenje!
Kad upalim auto alternator nr puni dok ne dam gas preko 3000rpm i posle toga puni normalno, alternator je bio kod auto elektricara koji tvrdi da je isti ispravan i rekao je da moram doci sa autom.
Sta bi moglo biti, tj koji proble.?
Auto je Citroen Xsara 1.6 16v VTR 2001.god.
@kole24
Dali si siguran da ti je remenica od zamenskog alternatora zadovoljavajuća u smislu postizanja broja obrtaja samog rotora?
Kada podigneš broj obrtaja motora,punjenje je i dalje ispod norme?
Zašto neveruješ svome majstoru?
Kako se ogleda u mernim jedinicama to "ne puni" i "puni"?
Kako se ponaša lampica od alternatora na instrument tabli?
Tvoj alternator je ispitan na stolu i dao je zadovoljavajući rezultat?
lampica svetli stalno, ne gasi se....
kad upalim auto pokazuje 11.2v, to je malo i kad upalim svetla onda napon krene da pada, kada dodam gas preko 3000 o./min. on krene da puni i pokazuje 14.2v.
Ispada kao da nema pobudu da krene na manjem brojuobrtaja, jeste ispitan, ako je dobar zasto ne puni...?
@kole24
Dali si siguran da ti je remenica od zamenskog alternatora zadovoljavajuća u smislu postizanja broja obrtaja samog rotora?
Kada podigneš broj obrtaja motora,punjenje je i dalje ispod norme?
Remenica je od alternatora koji je bio na traktoru, ali je sad sve u redu.
Napunio sam akumulator, i sad dobro puni. Odmah posle paljenja 13,6 a posle par minuta dodje do 14,3. E sad da li je bilo akumulatora, ili možda kontakti u alternatoru pošto je duuugoo stajao, ne znam.
Može da bude i do potpuno praznog akumulatora ako je velikog kapaciteta. U prvim minutima punjenja može drastično da obori napon.
Mada i to stajanje je u opticaju.
Bitno da si ga rešio
lampica svetli stalno, ne gasi se....
kad upalim auto pokazuje 11.2v, to je malo i kad upalim svetla onda napon krene da pada, kada dodam gas preko 3000 o./min. on krene da puni i pokazuje 14.2v.
Ispada kao da nema pobudu da krene na manjem brojuobrtaja, jeste ispitan, ako je dobar zasto ne puni...?
ima vise stavki zasto se tako ponasa,a najverovcatnije da te zeza regler.e sad,da li je alt otvaran,ispitan,da li su klizni prstenovi ok,cetkice na samom regleru itd...
Ispada kao da nema pobudu da krene na manjem brojuobrtaja, jeste ispitan, ako je dobar zasto ne puni...?
Ako možemo biti sigurni da je alternator na stolu dao zadovoljavajući rezultat,jedino što ostaje je kolo pobude alternatora.
To je razlog zašto je majstor tražio da doteraš auto. Potrebno je detaljno ispitati kolo za pobudu koje je u sastavni deo instalacije vozila.
Tipujem da ima delimični proboj na masu.
Comment