Problem sa gubljenjem struje - Mitsubishi Colt
Zdravo svima!
Nov sam na ovom forumu, kao i u auto svetu, sto je razlog sto nisam imao nista pametno da podelim sa vama do sada.
Imam problema sa gubljenjem struje na Mitsubishi Coltu 1.3 iz 1990. vec godinu dana. U stvari, otkako imam ovaj auto.
Prosle zime jednom u dva meseca nije hteo da upali, pa sam ga 2-3 puta na kablove palio. Bez obzira da li je nevozen 5 dana ili ugasen pre 2 sata. I tada mu je jedan majstor zamenio regler.
Onda neko vreme ok, pa sam ove jeseni u voznji van grada primetio da mu se svetla pojacavaju i smanjuju i da zmirka lampica za akumulator. To je drugi majstor dijagnostifikovao da onaj prvi nije zalemio neke zice iz reglera u alternator, pa tu gubi kontakt. I tu mi uzeo jos para.
Onda me je auto skroz ostavio bez struje posle nekoliko dana (lampica akumulatora se opet palila), sto je majstor rekao da je problem sa alternatorom, koji je prethodni majstor ostavio da povremeno ima i nema kontakt, bolje i lose puni, i onda je crko.Zamenjen alternator, stavljen polovan, ali k`o nov.
I opet se pali lampica za akumutator, bez pravila, jednom u 2 nedelje ili svaki dan. Samo kada upalim auto, gori lampica punom jacinom 3,4 ili 10 km i iskljuci se. Ja ga opet vozim kod majstora br. 2 koji proveri i kaze da alternator puni akumulator i da to sto se pali lampica nema veze. Iskuliraj. A, nece te ostaviti bez struje. Ali, zamalo. Ostavio me pre dve nedelje na sred auto-puta. Nece da upali, ni da zavergla.
Uzmem ja drugi akumulator, upalim auto, prebacim svoj akumulator i odvezem se do majstora. I sad je kao problem, sto je deo na alternatoru crkao, onom koji je zamenjen, pa je povremeno davao struju, a povremeno ne. Zato se palila lampica. Nista mu vise ne verujem. Cekam da mi zameni taj deo na alternatoru i trazim majstora br. 3.
Da li neko mozda zna sta bi moglo da bude uzrok ovog gubitka struje bez pravila.
I to sto mi kada upalim svetla, auto smanji osvetljenje sata. Sto mi je majstor br. 2 rekao da je normalno.
Kao, provereno je, ne vuce struju nigde ?!
Akumulator je dva puta proveravan i rekli su mi da je ok. 55Ah, Black Horse.
Upaljac ne radi.
Cak sam primetio i da kada upalim svetla na parkingu, desi se i da se smanji ler gas, kada je auto hladniji.
Radio mu radi nekada odlicno, nekada hvata tri stanice, da li i to ima veze sa strujom.
I svetla su katastrofalno losa i dalje, sto mi je majstor br. 2 rekao da je zato sto su oslabili farovi od starosti ?!
Da li neko mozda ima ideju zasto se auto gasio u toku voznje. To se desavalo onih puta kada posle toga nisam mogao da ga upalim.
Hvala svima unapred,
Vladimir
Zdravo svima!
Nov sam na ovom forumu, kao i u auto svetu, sto je razlog sto nisam imao nista pametno da podelim sa vama do sada.

Imam problema sa gubljenjem struje na Mitsubishi Coltu 1.3 iz 1990. vec godinu dana. U stvari, otkako imam ovaj auto.
Prosle zime jednom u dva meseca nije hteo da upali, pa sam ga 2-3 puta na kablove palio. Bez obzira da li je nevozen 5 dana ili ugasen pre 2 sata. I tada mu je jedan majstor zamenio regler.
Onda neko vreme ok, pa sam ove jeseni u voznji van grada primetio da mu se svetla pojacavaju i smanjuju i da zmirka lampica za akumulator. To je drugi majstor dijagnostifikovao da onaj prvi nije zalemio neke zice iz reglera u alternator, pa tu gubi kontakt. I tu mi uzeo jos para.
Onda me je auto skroz ostavio bez struje posle nekoliko dana (lampica akumulatora se opet palila), sto je majstor rekao da je problem sa alternatorom, koji je prethodni majstor ostavio da povremeno ima i nema kontakt, bolje i lose puni, i onda je crko.Zamenjen alternator, stavljen polovan, ali k`o nov.
I opet se pali lampica za akumutator, bez pravila, jednom u 2 nedelje ili svaki dan. Samo kada upalim auto, gori lampica punom jacinom 3,4 ili 10 km i iskljuci se. Ja ga opet vozim kod majstora br. 2 koji proveri i kaze da alternator puni akumulator i da to sto se pali lampica nema veze. Iskuliraj. A, nece te ostaviti bez struje. Ali, zamalo. Ostavio me pre dve nedelje na sred auto-puta. Nece da upali, ni da zavergla.
Uzmem ja drugi akumulator, upalim auto, prebacim svoj akumulator i odvezem se do majstora. I sad je kao problem, sto je deo na alternatoru crkao, onom koji je zamenjen, pa je povremeno davao struju, a povremeno ne. Zato se palila lampica. Nista mu vise ne verujem. Cekam da mi zameni taj deo na alternatoru i trazim majstora br. 3.
Da li neko mozda zna sta bi moglo da bude uzrok ovog gubitka struje bez pravila.
I to sto mi kada upalim svetla, auto smanji osvetljenje sata. Sto mi je majstor br. 2 rekao da je normalno.
Kao, provereno je, ne vuce struju nigde ?!
Akumulator je dva puta proveravan i rekli su mi da je ok. 55Ah, Black Horse.
Upaljac ne radi.
Cak sam primetio i da kada upalim svetla na parkingu, desi se i da se smanji ler gas, kada je auto hladniji.
Radio mu radi nekada odlicno, nekada hvata tri stanice, da li i to ima veze sa strujom.
I svetla su katastrofalno losa i dalje, sto mi je majstor br. 2 rekao da je zato sto su oslabili farovi od starosti ?!
Da li neko mozda ima ideju zasto se auto gasio u toku voznje. To se desavalo onih puta kada posle toga nisam mogao da ga upalim.
Hvala svima unapred,
Vladimir
Comment