Fiat Bravo, ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • etibor
    CBC Senator
    • 12.05.2008
    • 293
    • Pancevo

    #46
    Probaj da resetujes ECU time sto ces skinuti klemu sa akumulatora na 10-tak minuta. Meni se slicno desavalo. Kada vozim na 2000 obrtaja pa pustim gas, on se spusti na 1300 i nece done na 900. Ako samo pipnem pedalu gasa kazaljka se malo "cimne" i onda je sve ok i uvek tako , sve dok nisam otkacio akumulator zbog nekih drugih stvari (skidao sam volan, pa zbog air-bag-a). Pa kada sam vratio sve morao sam da stelujem plin i posle toga se sve vratilo u ispravno stanje...
    Jedino je cudno ako se to dogadja i na benzinu i na plinu... Ali mozes da probas ovo sto sam napisao...
    Stilo 1.9JTD 16v 140KS

    Comment

    • Milos011
      CBC Početnik
      • 07.05.2007
      • 6
      • Beograd

      #47
      Glupo mi je da se ponavljam

      Isti problem.

      Kod elektricara mi je resetovao komp i vozio sam na benzin nedelju dana i radio je ok. Posle prebacivanja na plin ponovo je poceo da zeza posle nekoliko dana. Njegova dijagnoza je bila - BAGUJE TI KOMP ZBOG PLINA.

      Odem kod Rasica oni mi kazu >ne moguce da ti baguje zbog plina< (inace plin je LCS)

      Bas pratim sta ces na kraju da uradis jer sam i ja poceo kao i ti da menjam delove (npr. step motor) pa sam digao ruke, jer sam shvatio da mi se to bas i ne isplati.

      Comment

      • boki1982
        Banovan
        • 16.03.2008
        • 273
        • Beograd
        • Fiat stilo JTD

        #48
        svestan sam i ja da se neisplati ali sta da radim,sad ostavljam auto 2-3 dana kod majstora pa cu da vidim sta ce da kaze,jako cudan problem!!!jer nedesava se stalno i naravno kod majstora se ponasa uvek normalno stim sto sam primetio da kad je hladan da je mnogo bucniji kao da ta buka dolazi iz katalizatora
        ako se baguje zbog plina sto se nije bagovao pre 2000km,ali menjao sam ja kompijuter stavljao sam drugi ma ista prica

        a u krajnjem slucaju neka dokazu da je zbog plina ja cu onda da idem da ugradjujem drugi plin otkud znam

        Comment

        • etibor
          CBC Senator
          • 12.05.2008
          • 293
          • Pancevo

          #49
          MEni je Punto radio perfektno jedno 15000km pa je onda poceo da zeza (misli se na plin). Kada se resetuje komp, obavezno mora na stelovanje plina inace ce opet da pobrljavi komp. tj. on ne pobrljavi, nego samo mu je razlicita tacka paljenja na plinu i na benzinu, a on to ne moze da "ukapira". Ako ga resetujes vozi ga obavezno na benzinu, pa na stelovanje plina, pa tek onda mozes da ga vozis na plinu... Nadam se da ste razumeli sta sam hteo da kazem...

          Pozdrav...
          Stilo 1.9JTD 16v 140KS

          Comment

          • boki1982
            Banovan
            • 16.03.2008
            • 273
            • Beograd
            • Fiat stilo JTD

            #50
            znam druze ali desi se i na benzinu

            Comment

            • etibor
              CBC Senator
              • 12.05.2008
              • 293
              • Pancevo

              #51
              To jeste malo cudno. Mozda ja i gresim, mene strasno nervira kada mi nesto neradi kako treba na kolima.
              Ja bih probao da skinem kleme i da resetujem komp, pa ako se i onda isto ponasa na benzinu onda je definitivno nesto drugo u pitanju (EGR, potenciometar leptira... ne znam ni ja sta)

              Nadam se da ces brzo resiti problem...
              Pozdrav...
              Stilo 1.9JTD 16v 140KS

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #52
                ...pročitaj ovu novu temu...

                Comment

                • boki1982
                  Banovan
                  • 16.03.2008
                  • 273
                  • Beograd
                  • Fiat stilo JTD

                  #53
                  hvala sto si se setio,procitao sam sve,i mislim da iz textova koji nisu njegovi moze da se zakljuci da se lik malo za....!meni je auto vec dva dana u jednom auto centru nisam uopste zvao da vidim da li su resili problem sutra popode idem da vidim pa javljam
                  iz njegove price ja zakljucujem da je zbog plina, OK, prihvatio bi to pod uslovom da mi neko objasni zasto se nije desilo na prethodnih 20000km,zasto se desava samo dok je auto vruc,i zasto se obicnim resetom nevrati na normalu i zasto kada ubacim drugi kompijuter on ponoivi isto,

                  Comment

                  • boki1982
                    Banovan
                    • 16.03.2008
                    • 273
                    • Beograd
                    • Fiat stilo JTD

                    #54
                    danas sam uzeo auto bio je u jednom servisu 3 dana u mirijevu,i oni kazu da je sad kao dobro ali da vozim 3-4dana pa da dodjem da vidim da li se ponavlja isto,medjutim kad sam stigao kuci pogledam ispod haube i vidim da su izvukli jednu novu zicu jedan deo te zice su stavili u kompijuter a drugi su povezali sa nekim ostalim zicama koje idu na potenciometar gasa,ima li tu logike meni deluje kao neko budzenje neznam ni ja sta su hteli sa tim da postignu

                    Comment

                    • boki1982
                      Banovan
                      • 16.03.2008
                      • 273
                      • Beograd
                      • Fiat stilo JTD

                      #55
                      evo vozim ga od 16h do sad ma opet isto ako ima neko nekog dobrog majstora koji mozda moze da mi resi ovaj problem ostavite mi broj na PP ja vise neznam sta da radim

                      Comment

                      • bokija
                        CBC Senator XXL
                        • 25.01.2008
                        • 640
                        • Beograd

                        #56
                        Ja bi na tvom mestu zaboravio taj plin i sredio auto da ide na benzin.Izgleda da plin svaki put nauci senzore na neke bzvz parametre pa te onda zeza.Ako bi na benzin na duze vreme pokazao da je sve ok onda bi razmisljao da MOZDA stavim neki sekvent.Ocigledno plin ne moze da pokvari komp,ali moze da ga dezinformise.
                        I'm not beautiful,but I'm stupid

                        Comment

                        • etibor
                          CBC Senator
                          • 12.05.2008
                          • 293
                          • Pancevo

                          #57
                          Slazem se sa bokija-om.
                          Prvo namesti da radi sve super na benzinu, pa tek onda namestaj plin, i to po mogucstvu seqvent. Nista bez seqventa. Ko ne plati na mostu plati...plati kada se vraca.
                          Super je sto je plin jeftin, ali mene dok sam imao Punto je iznerviralo to sto stalno pravi neke gluposti. Malo radi kako treba, malo ne radi. E onda sam kupio dizel... Mada vise volim benzin...

                          Pozdrav...
                          Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                          Comment

                          • boki1982
                            Banovan
                            • 16.03.2008
                            • 273
                            • Beograd
                            • Fiat stilo JTD

                            #58
                            danas sam zamenio i dihtung sa usisne grane to je bio vrhunac 30ak minuta dobro i opet isto non stop se ljulja izmedju 800-1200 obrtaja e sad da li je trebalo mozda resetovati kompijuter vec je bio kraj vremena pa majstor nije nista rekao ja sam skinuo minus klemu sa akomulatora mozda ce mu pomoci,mozda je radio po nekim starim informacijama

                            Comment

                            • JaMaL
                              CBC Senator XXL
                              • 14.04.2007
                              • 448
                              • JaMaL

                              #59
                              Pazi posle citanja svega moram i ja malo da se umesam...

                              greska broj 1... benzin je majka... dakle zaboravi plin... prvo vidi kako ti auto radi na benzinu... i sredi ga da ti radi kako treba... a tek onda kada si posle 500-1000 km siguran da radi na benzinu kako treba i nema ni jedan problem razmisljaj da prebacis na plin i onda se mlati sa njegovim problemima...

                              ako ti posle benzina na kome je savrsen ne radi na plin... odustani i menjaj sistem... dakle jeftino nikada nije dobro... prvo krenes odatle pa onda sve ostalo... ako je za tvoj auto najbolji sekvent onda samo o tome i razmisljas... jer upravo izbegavas ovakve probleme koje sada imas...

                              a sad na korektno tvoj problem...

                              problem kod zagrejanih kola je uvek sa paljenjem... dakle ako imas nestabilan, cimav ili bilo koji nacin loseg radjenja motora... to je paljenje... dakle neki od senzora tripuje komp... 2 opcije ili ti vuce fals vazduh negde... ili imas neku prikljestenu/prekinutu/otkacenu zicu ili los kontakt...

                              nekada su stvari mnogo jednostavnije nego sto izgledaju... i drugo... sta god da promenis na kolima uvek resetuj komp... dakle klema na 10 min. i onda probas... makar bio i filter za vazduh...

                              ja bih na tvom mestu batalio majstore osim ako nekog ne znas licno i siguran si da ce se cimati oko tvog auta batali ih... kreni sam u proste akcije... kupi kontakt sprej i ocisti svaki kontakt koji imas na kolima... dakle svaki senzor se kaci na jos min. 2 mesta do kompa... sve treba otvoriti i ocistiti... tek kada pregledas komplet instalaciju i sve kontakte mozes da krenes u proveru samih senzora... dakle ne menjas nijedan dok ih ne premeris unimetrom... postoje parametri za svaki senzor na kolima i lako se proveravaju... dakle poenta je samo potrositi malo vremena na to... tek kada si siguran da su sve periferije u dobrom stanju... odnosno svaki senzor da radi u okviru parametara i da je svaki kontakt cist, akumulator napunjen, svecice ociscene, i razvodna kapa uma mesa na sebi... tek onda mozes da krenes da krivis komp ili slicne sklopove koje je nemoguce testirati za kvar...

                              ali u 99.9% slucajeva je neka banalna elektricna stvar koja se izbagovala zbog loseg kontakta ili naslaga uljnih isparenja kondenza ili nekih slicnih gluposti... dakle nista odokativno... samo merni istrument i udri... nema ti toliko komplikovan auto da to za jedno popodne ne moze da se proveri... imas max 12-15 senzora... ako i toliko... to je 30-40 kontakata... to je par sati posla... nemoj da si lenj...

                              ljudi provere japance koji imaju po 130-150 kontakata za jedno popodne... tako da mali bravo nije neki bauk...

                              srecno...

                              Comment

                              • boki1982
                                Banovan
                                • 16.03.2008
                                • 273
                                • Beograd
                                • Fiat stilo JTD

                                #60
                                na benzinu se ponasa gore nego na plinu skazaljka od obrtomera stoji zalepljena na 1500 obrtaja

                                Comment

                                Working...
                                X