Originally posted by kare71
Fiat Bravo, ler gas
Collapse
X
-
D4 je konektor koji se nalazi ispod ploce sa osiguracima kod akomilatora. Veoma je problematicnog kvaliteta, a sva komunikacija ide preko njega (3*8 pinova). I ako stvarno hocete da ocitavate razultate senzora pre nego sto ini stignu do ECU to je najbolje mesto. Ako ste prali motor ili nemate poklopac zastitne kutije vrlo je verovatno da svi vasi problemi poticu od njega. Potenciometar pedale gasa je manje verovatan ali i to je moguci izvor gresaka ako nije je narusena linearnost. U zavisnosti koji sistem za TNG ste ugradili moguce su pojave gresaka i kod njega zato sto je TNG mnogo nestabilniji pri visokim pritiscima od benzina i ima tendenciju detonacije. U ovom slucaju dolazi do rane detonacije i ecu pokusava da pomeri paljenje i tu dolazi do pojave gresaka. Znaci koliko para toliko muzike. Odvojeni ecu samo za plin a ne screemer za vec postojeci ecu. Sistei za plin mogu izazvati brdo problema ako nisu adekvatni. Nijedan ECU u kolima nije 100% adaptivan, njihovi algoritmi se uglavnom sastoje od niza matrica i vec definisanih vrednosti koje ECU ocitava u zavisnosti od ocitavanja senzora. Noviji ECU imaju i pomalo smisla za samopodesavanje pa tako kada promenite neki senzor obavezno treba resetovati ECU i obrisati statistiku predhodnog. Ako je iko malo cackao po ECU jasno mu je o cemu pricam. Naravno ima i programabilnih ali ne za sve motore (pogledajte vrednosti programabilnih ECU-a za nisan skyliner na netu).
Moji savet Vam je prvo proverite D4, ocistite, ocitajte vrednosti senzora pre ECU-a, necrkava ECU tako lako. A inace je FIAT poznat kao sampion u trulim konektorima.
Comment
-
-
promenio sam i dihtung sa usisne grane,ocistio kontakte sa senzora temperature par minuta ok i onda opet poludi ...!!!!stim sto radi normalno par minuta pa krene da oscilira od 800-1100obrtaja,i sve se desava samo na benzinu o plinu trenutno ni ne razmisljam, POLUDECU!!!
evo sad sam dosao iz grada kad ga ubacim u ler on obara obrtaje,pa ih dize 2 puta mi se ugasio kada sam hteo da se parkiram u rikverc a obara ih konstantno cim ga ubacim u ler pa dize
Comment
-
-
Originally posted by bokijaNa tvom mestu trazio bi krivca u plinskom delu.Ako nisi primetio od ukupnog broja kvarova koji su vezani za napajanje,90% su ljudi koji voze na plin.Mozda ti je ostecena lambda sonda ili neka brljotina nastala upotrebom plina.Probaj da odes kod nekog majstora za plinske uredjaje mada Gandrak je trebalo prvo da ti zakaci auto na dijagnostiku i kaze ti tacno od cega dolazi do nepravilnog rada.Malo si sturo opisao sta ste vas dvojica tamo radili
Comment
-
-
Strasno...
Jeftinije bi ti bilo da si otisao u Deltu, ostavio auto da ti ga pregledaju i kazu sta treba da se promeni... Poprave i daju garanciju...
Jeste da su deratori, ali ne vidim koja ti je jos mogucnost ostala...Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)
Comment
-
-
Boki,pazi ... malo me mrzi da citam sve poruke sad...
Moj shef je sa Bravom cini mi se imao isti problem kao ti tj. brljavili mu obrtaji.Isao u Sabac da menja step (2005. nov step bio skoro 250e),cackali ovo,cackali ono.Bio mu Bravo kod Gorana u Zemunu jedanput pa opet,pa Goran odlepi,pa mu stavi svoj ECU na auto.Bravo ludi li ludi ... Na kraju Goran prsao skroz,vratio sve pare i digao ruke.Onda se otkrije jedan "auto dijagnosticar" ovde u gradu.On je najzad resio problem.Pricao mi sef pre nekog vremena sta ga je *ebalo mesecima al ja zaboravio kako se tacno zove deo.Posto znam da je probao/menjao sve zivo,znam da nije step,nije grana,nije TPS,nije ni ... nego neki djavolak,tu oko glavnog leptira
.Ovaj zadnji majstor mu je ocistio taj deo i Bravo je najzad proradio k'o svet
.Dijagnoza je bila da je taj deo bio prljav i delom vec potrosen/"izlizan",kapiras.Namesten je uz preporuku "vozi tako par meseci ali racunaj da se taj deo mora zameniti novim u dogledno vreme".
U medjuvremenu,Bravo je prodat a novi vlasnik nije imao problema ni naredna 3-4 meseca.Posle se Bravu gubi trag ... Motor u njemu je bio 1.6 '98.,nije imao plin.
Ako se pitas sto ne saznam koji je to deo ... sezona odmora.Ako nista,cim bude prilika,pitacu
.
Majstor koji je nasao problem je izvesni Srdjan iz Zabele (ona Zabela gde je i mardelj).
p.s.
Zao mi je sto sada nemogu biti vise od koristi sa tacnom informacijom.
Comment
-
-
Mozda pomogne ovo malo iskustvo:
Vec je @neshaoct napisao da je pored ostalog ocistio dizne na servisu i da mu je slican problem nestao. Imas jos jedno takvo iskustvo i sa @Dukem na renault 25 bacara .
Meni je ler padao do gasenja na plinu (u to vreme nisam imao benz.pumpu), a majstor je insistirao na ciscenju dizni i radu na leru bar 30 min NA BENZINU. I naravno reset kompa. I problem je kao rukom odnet.
I @Duke je bio zgranut, kao i ja: kakve veze imaju dizne sa lerom na plinu !! A ocigledno imaju. To je sve u vezi ECU.
Probaj, da skodi nece sigurno.
pozdravOriginally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
na moju inicijativu sutra idem kod majstora da mi promeni kompletan leptir gasa gledajuci sve sta sam radio,menjao,nema sta drugo da bude nego da je prilikom necega lupam mozda neke detonacije od plina kazem lupam u samom leptiru gasa doslo do nekog iskrivljenja,ostecenja i da me sad on zeza
sta mislite da li je moguce?
Comment
-
-
ovo je vise postao horor film
danas sam pored svega promenio i kompletan leptir gas ma isto,onda sam dosao kuci kupio wurtov sprej za skidanje prljavstine sa diskova pa sam skinuo step pa ocistio kompletan kanal i opet isto
Comment
-
-
Bicu u prilici da se cujem/vidim za 10-ak dana,sa gorepomenutim exBravistom,pa cu ga pitati za resenje njegovog problema pa javim ovde
.Ako se ne resis bede (problema,ne Brava
) dotle.
Rekoh,koliko se secam,izgleda je bio isti prob kao i kod tebe.
Comment
-
Comment