Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #31
    Ne treba gledati na svaki dinar, nekad je lepse zavrsiti sve na jednom mestu.....
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • tadija
      CBC Član
      • 14.11.2006
      • 67
      • Novi Beograd

      #32
      ! Pratim ovu temu vecj par dana i tek jutros skontam da se pojavila i druga strana...

      Hvala vam na savetima i podrshci! Ovo mi je prvi auto, mnogo sam dao za njega i ne pada mi na pamet da batalim stvar vecj cju da budem uporan dok ne budem bio zadovoljan. (a priznajem, jesam sitnichar )
      Poshto sam u medjuvremenu jako oslabio sa finansijama, koje dodushe ovde jesu jako bitan faktor, sada pravim pauzu i chekam da mi stignu ti novi kablovi i razvodna kapa. U medjuvremenu cju voziti na plin (ipak mi je jeftinije 16l plina nego isto toliko benzina), a kad se nameste novi kablovi onda o5 merim potroshnju na benzinu. Chuo sam da losha razvodna kapa i kablovi mogu dosta da utichu na potroshnju pa mi ostaje da se nadam da je to i moj sluchaj... Ako to bude reshilo stvar, prelazim na chudne zvuke ispod haube... Tj. ne svidja mi se kako radi, stalno neshto zvecka, tandrche, chuje se (mozda malo preterujem, ali nervira me kad chujem kako rade neki fino odrzavani automobili od mojih drugara), a ja hocju da radi kao sat.
      Btw, stvar koja me takodje izludjuje, je taj neopisivi smrad koji me zadesi barem jednom u toku voznje! Nije na gorivo, nego neshto chudno, kao spaljena guma ili pokvarena jaja i skoro uvek to osetim kad stanem na semaforu... Uh, kasnije cju se baciti i na eliminisanje toga...
      Tako da, neka ovaj topic ostane otvoren, ja se javljam ovde opet za 20ak dana kada izmerim potroshnju sa novim kablovima...
      Poz svima!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        razvodna kapa, kablovi, svecice, ruka uticu svakako na potrosnju benzina (ili gasa svejedno) samo to je red velicine 2-3%, nista spektakularno.

        ako su postojeci u totalno katastrofalnom stanju da uticu mnogo na potrosnju tesko da bi vozio uopste, motor bi seckao u radu, gasio se, detonirao i na benzin i na gas svako malo, jako se osecali izduvni nesagoreli gasovi (ne moze da se ne primeti kada radi na leru a neko je iza auta) i drugi tipicni simptomi.

        u svakom slucaju posto koristis gas, treba da pregledas kompletan elektro sistem zaduzen za varnicu a to podrazumeva ceo lanac uredjaja/ delova sa kontorlom mernim instrumentima po potrebi.

        ne znam da li je paljenje na autu klasicno analogno ili digitalno (softverski upravljano) pa shodno tome i treba proveriti / podesiti statitcko i dinamicko pretpaljenje (ako se podesava).

        to sto pominjes jak miomiris ukazuje na potrebu provere katalizatora sa pratecim sistemom lambda sonde (i).

        katalizator je ogranicenog radnog veka, moze da se zapusi /istopi i time direktno utice na proces sagorevanja/ protok gasova kroz motor.

        ako je jos uvek neispravno namesten rad na leru, nasilnim mehanickim otvaranjem leptira to je jasan uzrok totalne razdesenosti motora.

        ler rezim ima zasebnu regulaciju u ECU i leptir mora da bude u zatvorenom polozaju i ne sme da propusta vazduh u usis a njego elektricni deo mora da signalizuje taj polozaj ECU da bi ovaj mogao da odmeri potrebnu kolicinu benzina za ubrizgavanje.

        lici da je citav niz kvarova spregnut kod tebe, odnosno na manjkavo redovno odrzavanje prethodnog vlasnika (servisera, koga god) koje nije postovalo fabricke norme.


        dok ne zamenis kablove premeri postojece, i izmereno uporedi sa fabrickom merom za pocetak.
        i to svih 5 kablova.

        najvaznija je dobra dijagnostika pojedinih sistema i medjusobne interakcije u radu. tek kada tacno znas uzrocno posledicne odnose menjaj sta treba od delova ili podesavaj.

        nasumicnim menjanjem male su sanse da se ubode neispravni deo a kostace vise nego sto je nuzno potrebno.

        i prati ovu temu sve do poslednjeg posta
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #34
          Originally posted by brick
          ne znam da li je paljenje na autu klasicno analogno ili digitalno (softverski upravljano)
          Digitalno je.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • tadija
            CBC Član
            • 14.11.2006
            • 67
            • Novi Beograd

            #35
            Originally posted by brick
            ako su postojeci u totalno katastrofalnom stanju da uticu mnogo na potrosnju tesko da bi vozio uopste, motor bi seckao u radu, gasio se, detonirao i na benzin i na gas svako malo, jako se osecali izduvni nesagoreli gasovi (ne moze da se ne primeti kada radi na leru a neko je iza auta) i drugi tipicni simptomi.
            Pa meni se otprilike dosta toga deshava, samo shto ja mozda ne znam najbolje da objasnim... Znam da mi se smanjila potroshnja za chitavih 5 litara kada sam stavio nove svecjice. Deshava mi se kada naglo pushtam gas, da mi se iz auspuha chuje neko zveketanje, koje je jache kada sam na plinu nego na benzinu, jel su to te "detonacije"? To shto mi se osecja, moze biti da su ti izduvni nesagoreli gasovi? Desi mi se da mi se vrlo lako ugasi auto kada sam na niskim obrtajima, npr. dok se parkiram...
            Trenutno mi radi normalno na leru, ali to je postignuto time shto je taj ler lauf ventil zaobiđen i radi bez njega (koliko sam razumeo majstora).
            I ja polako shvatam da ga prethodni vlasnik maltene nije odrzavao...
            To shto kazesh da izmerim kablove, mislish na duzinu istih? Ja ne znam kolika je duzina fabrichkih?
            Shvatam da je vazna dobra dijagnostika, i ja bih najvishe voleo da se razumem dovoljno da sam izvalim shta treba i kako treba, ali jbg, svaki majstor ima svoju dijagnozu...
            Uglavnom, kontam da to sa nasumichnim menjanjem delova nije prava stvar, ali sa druge strane ja menjam delove koji su dotrajali i zreli su za menjanje, pa mislim da to moze samo da poboljsha situaciju...
            Do sad sam znachi zamenio filtere, ulje, svecjice i uskoro cju te kablove i raz. kapu...
            Bash mi dosta znachi ovaj forum, i nameravam da ga pratim do poslednjeg posta!

            Comment

            • Bansha
              CBC Veteran
              • 09.01.2006
              • 101
              • Kragujevac

              #36
              Posle neko neka mi kaze kako je glupo kupiti nov auto
              Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #37
                Originally posted by tadija
                Deshava mi se kada naglo pushtam gas, da mi se iz auspuha chuje neko zveketanje, koje je jache kada sam na plinu nego na benzinu, jel su to te "detonacije"?
                Nisu... Detonacije koje se dese pri voznji na plin se desavaju u usisnoj grani a ne u izduvnoj... To sto ti puca iz auspuha je iz katalizatora, i to je da kazem normalna pojava kada je ugradjen obican sistem za gas na injection motor, ali to ne treba da se desava kada vozis na benzin... Zasto se to desava? Zato sto motor trosi plin i kada kocis motorom, odnosno uvek, nevezano da li si pritisnuo papucicu gasa ili ne... Taj visak plina koji nije sagoreo u motoru pali se u katalizatoru zbog toploe istog i zbog toga ti cujes pucnje... Barem sam ja tako skontao IvanaT kada mi je objasnjavao ovu pojavu... Ako sam nesto promasio neka me isprave... A kda vozis na benzin, kada otpustis papucicu gasa onda su injektori zatvoreni i motor ne trosi nista, tako da ne bi trebalo da imas nikakvih pucnjeva... Mozda ti je ovde neka greska koja rezultuje vecom potrosnjom!!!
                To shto mi se osecja, moze biti da su ti izduvni nesagoreli gasovi? Desi mi se da mi se vrlo lako ugasi auto kada sam na niskim obrtajima, npr. dok se parkiram...
                Moze da bude, jer imas goriva u visku pa ne moze sve da sagori....
                Trenutno mi radi normalno na leru, ali to je postignuto time shto je taj ler lauf ventil zaobiđen i radi bez njega (koliko sam razumeo majstora).
                No comment!
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  Trenutno mi radi normalno na leru, ali to je postignuto time shto je taj ler lauf ventil zaobiđen i radi bez njega
                  ne samo da ne radi normalno na leru, nego verovatno uopste ne radi motor na leru.
                  ako ti mislis da to sto je uradjeno autu spada u normalno, dzabe mi ovde pisemo.

                  To shto kazesh da izmerim kablove, mislish na duzinu istih? Ja ne znam kolika je duzina fabrichkih?
                  \

                  ne, ni priblizno.

                  kazem da izmeris kablove, a kabl je provodnik struje sto znaci da izmeris osobine provodjenja struje.
                  osnovna osobina je otpor prolasku struje, meri se instrumentom za to namenjenim a onda se izmerena vrednost uporedi sa etalonom- fabrickom merom.

                  druga osobina je induktivitet kablova, to vec ne moras da meris bice dovoljno i ono prethodno da znas (znamo) okvirno u kakvom su stanju svaki VN kabl ponaosob.

                  svaki majstor ima svoju dijagnozu
                  kao i bolest, samo jedna dijagnoza je ona tacna. ostale se ne racunaju u (uspesne) dijagnoze, pre bih rekao pokusaji bezuspesno.
                  a takve dijagnoze su i bespotrebne, bez svrhe resavanja uzroka problema.

                  ulje i fitleri ne spadaju u oblasti kvarova motora, vise je to obavezno redovno menjanje potrosnog materijala. nesto slicno kao gorivo, trosi se samo samo od sebe sa predjenim kilometrima.

                  ono sto su pomenuti problemi su kvarovi, neispravnosti, havarije, zovi kako hoces pojedinih delova, sklopova i uredjaja koji ne vrse onaj posao za koji su od strane konstruktora projektovani, ili ako vrse onda van predvijdenih granica, van tolerancije (mera, opsega) rada.

                  popravka auta se svodi na dovodjenje svih elemenata u propisane fabricke norme. a te norme su propisane u pisanom obimnom tehnickom uputstvu za svaki model vozila i motora.
                  izmereno treba da bude jednako toj propisanoj normi, kada to postignes onda nastaju sanse da ti auto/ motor radi ispravno donekle.

                  za potpuno ispravan rad potrebno je jos nekoliko faktora sa strane...

                  auto je precizna mehanika (i elektrika), nema pogadjanja i nagadjanja odokativnog podesavanja i slicnih slobodnih procena.
                  ili radi kako treba ili ne radi.

                  prevedeno, tvoj motor ne radi ispravno na leru bez interaktivne kontrole ubirzgavanja, paljenja i vazduha a cime upravlja motor menadzment pogonjen softverskim komandama.
                  zaglavljen/ izbacen IAC ventil lera (motor lera) direktno znaci neispravno sagorevanje bez kontrole protoka vazduha.
                  a vazduh je jedan od 3 kljucna elementa koja ucestvuju, i od koga zavisi potrosnja vozila.
                  istovremeno, od vazduha zavisi i kolicina benzina a posledicno i osobine potrebne varnice (struja).

                  sve je povezano...
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    A kda vozis na benzin, kada otpustis papucicu gasa onda su injektori zatvoreni i motor ne trosi nista
                    upravo si naveo sustinu, ovaj Nisan je totalno razdesen i naravno posledicno uospte ne radi tako jer niti nema ler rezim, (TPS leptira razdesen i niti ne dodje u polozaj otpustene pedale gasa i naravno ECU nema pojma da je otpustena pedala gasa pa niti zatvara injektore vec zaliva katalizator kada ne treba.)

                    to sto trosi benzina vise nego sto treba je manja cena, ono sto se dodatno kvari usput vise kosta posle za saniranje.

                    kako je paljenj softverski upravljano (digitalno) to samo znaci da ce i paljenje biti nepravilno pa kombinacija losa struja, losa mesavina benzina i vazduha nikako ne moze da poboljsa sagorevanje i time smanji potrosnju na optimalni nivo.

                    eto kako se krug brzo zatvara
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #40
                      Ima li ovde sta novo?
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • StreetRacerCA
                        CBC Senator
                        • 11.06.2006
                        • 238
                        • Čačak
                        • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                        #41
                        znaci ne mogu da verujem........covek ima iste probleme ko ja! identicne u tacku, samo je moj auto 96-o, p10! ja se sa ovom mojom dronjom mucim vec godinu dana i jos nisam nasao majstora koji sve ovo moze da sredi. plus mi trosi ulje....a mozete li vi dragi moji da nas konacno uputite u neki konkretan servis, ili kod konkretnog majstora, gde bi mi ovo mogli da sredimo? i to prvo benzin naravno! a za gas cemo lako - ili sekvent, ili za 220 e da ubacimo onu varalicu za lambdu, kako god da se zove. i kad kazem majstor, nek bude neki koji se razume u englesku terminologiju, ili nek zna engleski, jer na nekim stranim forumima za nissane, pogotovo primere, postoje uputstva za resenje problema, tipa ovog:

                        1. Check EGR control valve for sticking (stick your hand under it and see if its stuck).
                        2. Perform power balance test: When disconnecting each injector harness connector one at a time, is there any cylinder which does not produce a momentary engine speed drop? If not, go to step 6.
                        3. Check Injector: Remove distributor from engine (crank angle sensor harness connector should remain connected). Disconnect ignition wires. Turn ignition switch ON. (Do not start engine). When rotating distributor shaft slowly by hand, does each injector make a n operating sound?
                        4. Check Ignition spark: Disconnect ignition wire from spark plug. Connect a known good spark plug to the ignition wire. Place end of spark plug against a suitable ground and crank engine. Check for spark. If no spark, check your coil, power transistor, and their circuits.
                        5. Check Spark plugs: Remove the spark plugs and check for fouling, etc.
                        6. Check Fuel pressure: Release fuel pressure to zero (pull fuel pump fuse and let engine die). Install fuel pressure gauge and check fuel pressure (at idle, it should be about 36 psi).
                        7. Check O2 sensor: Set ?Exhaust gas sensor monitor? in the self diagnostic mode II. Maintaining engine at 2,000 rpms under no load, check to make sure that the red led on the ECU or the check engine light goes on and off more tan 5 times during 10 seconds.
                        8. Check for Intake air leak: When pinching blow-by hose, does the engine speed rise? If so, search for a leak.
                        9. Check idle adj. Screw for clogging: Disconnect TPS harness. Can you set engine rpm at 750 plus or minus 50 rpms by turning the screw? If not, check for a clog.
                        10. Do a compression check.

                        One thing this left out is checking the IAA. I would defiantly try that too if you are having idle issues. To check it, disconnect the AAC valve harness. If your engine speed does not drop, you may have a problem with your AAC valve.

                        I hope this helps you guys.

                        Thats a nice write up.

                        But, before you start doing those checks:

                        1. Base Idle needs to be checked. See FSM.
                        2. Timing needs to be checked. See FSM.

                        If these 2 items are with in, or you can not adjust to spec- then look elsewhere. Keep it simple and START with the basics.
                        My $.02

                        I think ive found my sloution, would of never came up in the codes or anything, the fuel pressure regulator, i undid the return line on hte bottom of the FPR, not a drop coming out of it.
                        m not sure I would pinch the hose coming out of the PCV valve and into the intake manifold, from my expeirence, those hoses are very brittle, and do crack.what about simply taking it off and putting your finger over it? Also, one thing all you guys might want to chime in here with is if your valve cover gaskets are leaking. If they are, then this would suck in UN METERED AIR. Think about it, leaky valve cover means there is a gap. The PCV system works on vacume, sucks air through the PCV valve, and then the hose on the other side of the valve cover goes back to the intake tube. This means it effectivly circulates air from AFTER the MAF to the intake manifold. Just some food for thought.
                        ~Ryan
                        The pcv vavle is on the left side of the valve cover with a hose coming off of it leading to the intake manifold. You need a wrench to take this off not sure what size prolly like a 12 mm maybe.
                        My NX idled like a b*tch for months. I went through most of the things already mentioned...no luck. Then, while it was at Rosen's in Richmond getting UR pulleys installed, another SE-R came in with the same idle problem. The solution for both of our cars? Simple...Engine Elec (B) fuse in the fusebox in the dash! Replaced the fuse, and she's idled fine since.

                        Maybe this will help...maybe not...but certainly worth checking. Cheap and easy!

                        Good Luck!

                        BTW, this fuse circuit has, among other things, the O2 sensor, something the engine/ECU definitely wants input from.

                        f your pcv valve is that brittle that it cracks when u bend it, it is in DIRE need of replacement!!!
                        also, "The PCV system works on vacume, sucks air through the PCV valve, and then the hose on the other side of the valve cover goes back to the intake tube. " where u getting your vacuum from? heheh...........there is a tube that goes to the intake manifold, after the tb, where there is vacuum!! there is practically no vacuum in the intake hose, and what little there is is at wot, created by your filters restriction!
                        peace
                        I just swap to a jdm and had an idle problem my throttle cable was alittle to tight so I dissconected it while the motor was running then I losened the cable to get the nut as close to the bracket hooked it back up with a little tension and it idle like a new car.
                        positive crankcase ventilation...... it lets harmful fumes escape the crankcase so that they can be burned up in the engine. This keeps them from slugging up the engine oil. It should only work at idle or decel.



                        Adjusting my TPS helped my idle. I would do this first, then base idle, then timing first. Then if any problems are found in the other steps, recheck idle and timing after fixing everything.

                        99se-l, make sure that your throttle cable and cruise control cables arn't to tight causing the throttle to not close all the way. Next check your TPS voltage and adjust it to 0.5 volts closed throttle and 4.0 volts WOT if neccisarry. Now to set your ECU to the new TPS setting just start your car with the TPS unplugged and then plug it in while running. Thes two steps will make sure that your throttle body is working properly. Now check your base idle and timing.

                        One thing I was told to check by a buddy at Nissan is the iac valve, he said these come in all the time with this. Take it off and soak the inside with B-12 carb cleaner and it fixes it right up. He said they are bad for carbon build up. My car did it with on 30k on it and only got worse175k now. Cleaned it and fixed. Blame this on stupid egr.
                        Also if the air tube from the vavle cover to the tb hose is run open filter at the valve cover, it can also cause this(did in a 96 200sx) don't know why?


                        Any exhaust leaks at your header/exhaust manifold will result in a crappy idle and possibly hesitation. The O2 sensor is getting air from outside the engine, and it will be very confused.

                        Also, if the Engine Coolant Temperature sensor is getting a faulty reading, either a bad sensor or wiring, the motor will run like ass. Crappy, fluctuating idle, possibly dieing on you, bad hesitation under load or any time you attempt to accelerate. The ECT controls a "choke" that dumps extra gas when your engine is cold. If the ECT is faulty in any way, it will dump gas when the engine is hot. Flooding the engine.


                        samo neka resenja. a vi nas uputite na nekoga ko ovo mze da sprovede!!!!
                        Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                        Comment

                        • tadija
                          CBC Član
                          • 14.11.2006
                          • 67
                          • Novi Beograd

                          #42
                          Cjao svima, evo mene sa "novim" informacijama...
                          Uh, ne mogu recji da mi je drago da josh neko ima isti problem, ali bar mi malo daje nadu jer su dve glave pametnije od jedne...

                          Uglavnom, pre neki dan su mi stigli novi kablovi, razvodna kapa i razvodna ruka. Otishao sam kod majstora da to namestim (u stvari najvishe sam otishao iz razloga da mi vrati onaj "ler lauf" ventil kako je bio jer je auto pocheo da mi se gasi u sred voznje usled preslabog ler gasa).
                          Majstor skinuo stare kablove, kapu, a razvodna ruka je prichvrshcjena jednim shrafom, koji je poqshavao i poqshavao da odvrne ali je zarvshio tako shto je shraf "oblajznuo".
                          Onda je odustao i kao, ma koji cje ti ta ruka to ionako nichemu ne sluzi, a ova stara ti radi... I tako ja ostadoh sa tom novom rukom koju sam ipak platio 1000 dinara, i ne znam da li cju ikada mocji da je zamenim...
                          Stavio mi je kablove i kapu, i ja ga pitam da mi namesti taj "ler lauf ventil", i on kaze, pa shto nisi sam to uradio? Ja rekoh, pa ne znam ni gde je, ni shta je, skontao sam da je to negde zavucheno, i on meni pokaze! To je na dohvat ruke, odmah ispod filtera za vazduh, i sve se svodi na to da je on samo jedan kabl koji ulazi u taj ventil vratio u njega. Ja pukao od smeha... Koliko sam ja neshto skontao, mislim da je to u stvari taj IAC ventil. U svakom sluchaju, sada mi se ne gasi auto, jer on regulishe taj ler gas i automatski sauk pri paljenju, ali je majstor ostao pri mishljenju da bih trebao da zamenim taj ventil jer ne radi kako treba. To cju da ostavim za malo kasnije, jer nemam sada kesha, a on je neshto preko 100 eur...

                          Posle zamene svecjica, tek skoro sam izmerio potroshnju plina ponovo i smanjila se! Sada mi troshi oko 14L plina, na jachu gradsq voznju, shto mislim da je i skoro pa OK...

                          Sada opet merim potroshnju benzina, sa novim kablovima i razv. kapom, ali koliko mi se chini, ostala je ista, 15L. Ovo josh nije konachno, vecj samo odokativno gledano po kazaljci...

                          Poshto sam otprilike bankrotirao, neko vreme cju verovatno voziti na plin, dok ne smognem ponovo snage i finansija da se bavim tom potroshnjom benzina...

                          Naravno, kao shto smo jednom rekli, bicju ovde do poslednjeg posta i nadam se da cje na kraju ova tema sadrzati reshenje za ljude koji imaju slichne ili iste probleme...

                          Keep in touch.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            i kad kazem majstor, nek bude neki koji se razume u englesku terminologiju, ili nek zna engleski, jer na nekim stranim forumima za nissane, pogotovo primere, postoje uputstva za resenje problema
                            pa zar ima majstor a da ne zna barem engleski ?
                            kako je inace procitao, i razumeo procitano, fabricko uputstvo tzv radionicko za najosnovnije podesavanje, kontrolu i naravno sve pa i najkompleksnije popravke.

                            nesto ne verujem da je Nisam posebno za Srbiju stampao radionicko uputstvo na srpskom (to ne rade ni druge firme) posto se podrazumeva bar ta osnovna pismenost kada se neko bavi nekom tehnickom oblasti.

                            prosla su vremena cekica i nakovnja kao dovoljnih za status majstora
                            necega sto je savremeni automobil.

                            ne znam, ja ne bih ni isao kod nekoga ko nije u stanju da se uputi u to sta i kako treba da radi u svom poslu, mislim da mu poverim auto ili nesto slicno a ne poseduje dokumentaciju (sto dodje na isto kada ne moze da je procita).

                            posto imas uputstvo sta i kako da proveris, da li je to uradjeno tako kako pise stavku po stavku, korak po korak doslovno.
                            ima li nekih dodirnih tacaka tvog auta sa konkretnim opisima.
                            idemo dalje nakon tih preliminarnih testiranja...

                            btw, citirano su standardne provere obicnog klasicnog ubrizgavanja opste vazece za skoro sve aute bez obzira na marku i model, ono najosnovnije pri dijagnostici.

                            ne znam gde je lokacija auta, trebalo bi da moze da sve to isproverava bilo koji serviser navikao na savremene automobile, pogotovu uz ovako detaljne opise.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              zamenim taj ventil jer ne radi kako treba
                              tema vezana za IAC je do detalja obradjena vise puta sa sve slikama sa raznih auta, potrazi.
                              mozes sve i sam da uradis, sigurno.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                #45
                                Originally posted by tadija
                                Majstor skinuo stare kablove, kapu, a razvodna ruka je prichvrshcjena jednim shrafom, koji je poqshavao i poqshavao da odvrne ali je zarvshio tako shto je shraf "oblajznuo".
                                Onda je odustao i kao, ma koji cje ti ta ruka to ionako nichemu ne sluzi, a ova stara ti radi... I tako ja ostadoh sa tom novom rukom koju sam ipak platio 1000 dinara, i ne znam da li cju ikada mocji da je zamenim...
                                Stavio mi je kablove i kapu, i ja ga pitam da mi namesti taj "ler lauf ventil", i on kaze, pa shto nisi sam to uradio?
                                Ja bih ovog "majstora" pod hitno zaboravio.

                                Njemu ne treba dati ni tehnologiju iz 60-ih.
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X