Dizel ima direktni, za ovaj ne znam. Mozda je i to, ako postoji.
Sasa, sta je tebi tesko da ukapiras da se nijedan drugi auto ne ponasa tako? To niej normalno ponasanje, bez obzira na to sta ti majstor prica. Cak i da su svi takvi, to znaci samoda je u startu losa konstrukcija. Znam da svi Jeepovi imaju problema sa hladjenjem.
Otvoren sistem... nemoj NIKADA da sipas obicnu vodu unutra jer znas sta se desava sa vodom kada joj temperatura predje 100 stepeni na normalnom pritisku...
Ti uporno poredis Jeepa sa obicnim kolima i time opravdavas njegovu radnu temperaturu.
Ja sam ga poredio sa Nivom. Ta dva vozila koriste iste terene (dobro, Niva moze da koristi i tezi teren, ali ok
).
Autoput, 100km/h, -10 stepeni. Temperatura 90 stepeni (sredina skale).
Teren, veliki uspon, reduktor, blato (puno klizanja u mestu), spoljna temperatura oko 30 stepeni, temperatura motora malo preko 90 - dodnji deo kazaljke jos uvek dodiruje oznaku 90.
To je po meni dobro ponasanje i pravilno dimenzionisan i konstruisan rashladni sistem.
Sasa, sta je tebi tesko da ukapiras da se nijedan drugi auto ne ponasa tako? To niej normalno ponasanje, bez obzira na to sta ti majstor prica. Cak i da su svi takvi, to znaci samoda je u startu losa konstrukcija. Znam da svi Jeepovi imaju problema sa hladjenjem.
Otvoren sistem... nemoj NIKADA da sipas obicnu vodu unutra jer znas sta se desava sa vodom kada joj temperatura predje 100 stepeni na normalnom pritisku...
Ti uporno poredis Jeepa sa obicnim kolima i time opravdavas njegovu radnu temperaturu.
Ja sam ga poredio sa Nivom. Ta dva vozila koriste iste terene (dobro, Niva moze da koristi i tezi teren, ali ok

Autoput, 100km/h, -10 stepeni. Temperatura 90 stepeni (sredina skale).
Teren, veliki uspon, reduktor, blato (puno klizanja u mestu), spoljna temperatura oko 30 stepeni, temperatura motora malo preko 90 - dodnji deo kazaljke jos uvek dodiruje oznaku 90.
To je po meni dobro ponasanje i pravilno dimenzionisan i konstruisan rashladni sistem.
Comment