Sistem za hladjenje - Cherokee 4.0

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #76
    Originally posted by bluealek
    Ma da bre, kockica je vremenom postala legenda bar koliko i Wrangler i ima popriličnu armiju obožavalaca.
    ...uglavnom u Americi, a znamo kakav je njihov ukus i koliko im je kriterijum nizak u odnosu na ostatak sveta, odnosno sta je njihovo shvatanje "dobrog automobila"

    Originally posted by bluealek
    Da je takvo đubre kakvim neki žućkofili pokušavaju da je prikažu, ne bi ona par decenija bila korišćena kao oficijelno vozilo od strane američkih rendžera i šerifa.
    Bi, naravno, zasto da ne? Od strane americkih rendzera i serifa, ovo je kljucna rec. Vidi ovo prethodno napisano...Zasto ih NIKO drugi nigde u svetu ne koristi kao oficijelno vozilo, nego kad vez ostatak sveta vozi terence, voze Japance? Vozili bi i Ameri, ali nacionalni ponos je cudna stvar

    Ej, vidi, kao vlasnik jedne od tih kanti, sto se MENE licno tice, to je jedna najobicnija kanta od koje te samo boli glava...Dobra, dok ne probas nesto bolje za iste pare, i onda se pitas gde ti je bila pamet.

    Ma u stvari dobar je auto, samo to se malo pregreva, konstrukcijski je zapeo u 70-tim godinama, kvari se kao Trabant, trosi kao smuk, ima mizernu snagu za onoliku kubikazu, pravljen kao za patuljke...eto, osim toga navedenog, jeste dobar auto
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #77
      Ajd sam malo ukochimo ovde:

      Pod #1 tehnichki gledano, visoka radna temperatura prikazuje NEefikasnost motora. Dakle, proces sagorevanja je toliko spor da motor ima jako losu akseleraciju klipa te se samim tim stvaraju uslovi za umesto izbacivanje toplote kroz fazu izduva , njeno nagomilavanje u konstrukciji.

      Ima tu malo dublje da se ulazi kad se gleda USA rezon, za jednog Evropljana i njegove kriterijume, vrlo tesko biti zadovoljan

      Cela pricha podseca na Ford taunuse iz 70-ih
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #78
        I Taunus se grejao secam se,ja sam imao Capri V4 koji nije imao tih problema

        Comment

        • bluealek
          CBC Član
          • 10.11.2004
          • 85
          • Beograd

          #79
          Originally posted by 206
          najobicnija kanta od koje te samo boli glava...Dobra, dok ne probas nesto bolje za iste pare, i onda se pitas gde ti je bila pamet.
          Nemam ništa protiv da probam nešto bolje za iste pare, samo sam jako radoznao da mi otkriješ ŠTA je to? Nemam ja ništa protiv Landcruisera, 4-runnera, Patrola, Land ili Range Rovera, G klase i sličnih, samo što NIŠTA od toga ne može da se kupi za iste pare. U trenutku kada sam ja tražio džip (u periodu od nekoliko meseci) za ispod 5000 evra u Srbiji je bio u ponudi samo jedan LC i to žešće istrulio sa motorom kome je već rađena generalna i par godina stariji od ovoga što imam.

          Nemoj samo da mi kažeš da je Niva to "bolje za iste pare" jer NIKAD ne bih menjao ovo za Nivu. Sem možda da baš žešće bankrotiram, da mi se prihodi prepolove i da jednostavno više ni u teoriji nisam u stanju ovo da izdržavam. Ali to bi bilo više u fazonu nužnog zla, odnosno bolje ikakav terenac nego nikakav.


          Originally posted by 206
          Ma u stvari dobar je auto, samo to se malo pregreva, konstrukcijski je zapeo u 70-tim godinama, kvari se kao Trabant, trosi kao smuk, ima mizernu snagu za onoliku kubikazu, pravljen kao za patuljke...eto, osim toga navedenog, jeste dobar auto
          Zanima me ta tvoja priča o kvarljivosti, pošto sam ja od svih vlasnika kockice 4.0 slušao upravo suprotno. Čak jedan od njih tvrdi kako mu je to najpouzdaniji auto koji je ikada posedovao (a posedovao ih je poprilično). Koliko god ti to sad čudno zvučalo, ni ja za prethodnih 25.000 km koliko sam otprilike prevezao s njim nisam imao nikakvih ozbiljnijih problema, nikad me nije izdao ili ostavio na putu, nikad mi nije priredio neko nerviranje i u tom periodu sam prilično planski promenio ponešto od delova za šta sam još pri kupovini bio svestan da su dotrajali (ništa čudno kad kupuješ auto sa pređenih 230.000 km). Inače, za ABS pumpu koju sam pominjao još 1997. godine je izašao zvanični Chrysler-ov recall (broj 702), ja sam se uredno ulogovao na Jeep sajt, ukucao svoj VIN broj i dobio potvrdu da imam pravo na besplatnu zamenu dotične (štaviše, garancija na istu je 1997. produžena na doživotnu). Frapirali su se kad su u servisu Daimler-Chrysler SCG videli na šta se pozivam, ali nakon provere morali su da se slože sa mnom i da priznaju da imam pravo na besplatnu zamenu . Sad se čeka da deo stigne i da mi oni to, je li, odrade. Dakle, u pitanju je nešto je faktički na ovom autu bilo fabrička greška. I pre nego što brick zaključi kako je na njemu ko zna koliko fabričkih grešaka da ga obavestim da ih, barem po zvaničnoj listi recall-ova, nema mnogo, samo dve .

          To da je motor neefikasan i da troši koliko troši je opšte poznato i vrlo dobro znamo zašto je to tako. No ima to i svoju dobru stranu - motor koji se toliko malo napreže u radu (u odnosu na kubikažu) praktično ima predispozicije da traje večno, ukoliko mu se ne desi neki maler poput toga što se tebi desilo. Pričali su mi da je ovaj motor od 4000 kubika neuništiv, da nikad nikakvih problema sa njim nema dokle god mu redovno sipaš kvalitetno ulje i ja za sada nemam argumenata da tvrdim drugačije.

          A to što kažeš da je "pravljen za patuljke"... na mojih 176 cm deluje kao saliven, kao da su mi ga izvajali po meri . Tako da apsolutno nemam zamerku po tom pitanju.

          A za 4800 ? ne da ne bih mogao da dobijem džip koji ima klimu, tempomat, automatski menjač, sve na struju, pa povrh svega da ovako dobro ide i na putu i van njega, nego ne bih mogao da dobijem ni obična kola sa svime time... Dakle, ako se tu i tamo i pojavi poneki poluproblem, to se u postojećim okolnostima apsolutno može tolerisati.

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #80
            "Nemoj samo da mi kažeš da je Niva to "bolje za iste pare" jer NIKAD ne bih menjao ovo za Nivu "


            Ma.....covek je mislio na UAZa

            Meni se UAZ mnogo svidja...kakvi ameri i japosi .....

            Edit: paste 006
            : ma normalono,svako ima razliciti ukus i o tome se ne raspravlja...
            meni se UAZ i land rover naprimer...bas zato svidjaju sto su bas terenci,bar deluju tako.
            ekstra izgledaju kad su malo oguljeni i olupani.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • bluealek
              CBC Član
              • 10.11.2004
              • 85
              • Beograd

              #81
              moved: 006

              Originally posted by zoranbg
              ma normalono,svako ima razliciti ukus i o tome se ne raspravlja...
              meni se UAZ i land rover naprimer...bas zato svidjaju sto su bas terenci,bar deluju tako.
              ekstra izgledaju kad su malo oguljeni i olupani.
              Heh čuj... i ja se ponosim svojim horizontalnim štrafticama u laku od svakojakog žbunja i to je nepogrešiv znak raspoznavanja Čirokija koji je stalno na terenu od onoga koji služi samo za parkiranje pred kafićem i lov na sponzoruše Ali se ipak trudim da ga maltretiram u razumnim granicama, jer drugi auto nemam - za razliku od onih koji kupe neki rashodovani UAZ samo za vikend zabavu i kad shebu "igračku" i dalje će po gradu da vozaju ono što inače vozaju a igračka može da čeka bolje dane, ja sebi jednostavno ne mogu da priuštim luksuz pravljenja tog nivoa štete koji će mi auto na duže vreme učiniti neoperativnim. U tome je osnovna razlika između mog pristupa terenskoj vožnji i one Uroševe ekipe koji u divljinu ne idu divljine radi, već da bi maltretirali džipove i ispitivali njihove "granice" priredivši sebi time (skupu) adrenalinsku zabavu... Meni je džip koji može SVE potreban ne zato da bih sebi ili drugima uvek iznova dokazivao da on to zaista može (ili čak da može i više od toga ), već da bih, ako na neko mesto želim da stignem, a dotle postoji samo jedan, vrlo zahtevan put, to zaista i mogao. Ako postoje dva puta, izabraću onaj lakši i bezbedniji, pa makar se razni napaljenici zbog toga sprdali sa mnom i tvrdili kako vozim "džip" za sekaperse ili da nemam herca .

              Inače, ne znam da li znaš za ono da je osnovni kriterijum za prepoznavanje "pravog" džipa ravna šoferka - da kad je negde pukneš svaki džamburu staklorezac u nekoj nedođiji može da ti napravi novu . Po tom kriterijumu Čiroki zamalo ispada iz priče, a Wrangler ulazi u istu, zajedno sa UAZ-om, Defenderom i G klasom . Zato se ja palim i na G Mece, samo što ne verujem da ću za ovog života biti platežno sposoban da posedujem neku...

              Što se tiče "ukusa o kojima se ne raspravlja" ono za šta možda u doglednoj budućnosti budem platežno sposoban a što je sasvim u skladu sa mojom vizijom idealnog terenca je neki polovan Range Rover V8 4.6 HSE. Švabe neka godišta krajem devedesetih sa ne previše pređenih kilometara prodaju za razumne pare, a ja nekako kontam da čim ovi majmuni ovde ukinu limit za uvoz po godištu to ima da postane veoma dostupno. Naravno, ugradi se gasčina kod Dore koliko odmah jer to guta i više nego ovo što sad imam .

              ====================

              Za početak, ŠTA UAZ ima od gore pobrojanog što ja želim da imam, a onda mi reci i kako se čovek oseća nakon recimo putovanja od 500 km u jednom dahu u UAZu? Inače sam prošlog meseca u Crnoj Gori proterao Čirokija na nekim mestima gde su mi domoroci pričali da "može da se stigne samo UAZom" . Dakle, Čiroki može ono što UAZ može, a UAZ ne može ono što Čiroki može .

              Ono što je u celoj toj priči možda tačno jeste da kad voziš UAZ na njega gledaš kao na limenu kantu, pa ti nije žao ni da ga ogrebeš bilo gde, da mu stružeš podvozje o bilo šta, da pokušavaš nešto što realno može dovesti do prevrtanja, a ja sa ovim sasvim svesno i proračunato jednostavno NEĆU da se upuštam u mnoge od takvih ludosti (iako je auto za njih sasvim sposoban), pre svega zato što ovo i kao automobil za svakodnevnu namenu ima visoku upotrebnu vrednost, a UAZ je kao takav beskoristan, pa nije nikakva šteta ostaviti mu kosti na onome za šta je jedino i napravljen da radi . Dakle, u pitanju je isključivo "psihološka prednost" onih koji voze UAZ...

              Inače, ono što većina vas podrazumeva pod pojmom UAZ i ono što danas jeste UAZ nema baš mnogo veze jedno s drugim... Pogledajte recimo UAZ Patriot, džip koji po elementima komfora i dizajnu izgleda kao i bilo koji japanac od pre nekih desetak godina... Skoro da je dovoljno dobar da ga poželim, ali - nema ni tempomat, ni klimu, ni automatski menjač, ni retrovizore na struju, ni sedišta na struju ni... Možda bih nekih od ovih detalja i pristao da se odreknem, ali klime i automatskog menjača apsolutno ne bih, to je osnovni preduslov za SVAKI automobil koji ću za svog životnog veka posedovati. Dakle, teoretski gledano, čak i Wrangler zadovoljava moje osnovne uslove .

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #82
                bluealek >>

                Pazi ovako, taj tip 206-ica ti je nesto kao: Daj to vamo da ga rasturim ko zvecku.

                E pazi sad: Ima stvari koje neuspeva da rasturi jer su prekvalitetne i za njega
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #83
                  Dakle, Čiroki može ono što UAZ može, a UAZ ne može ono što Čiroki može .
                  bas dobar vic
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • mr_W
                    CBC Član
                    • 17.06.2005
                    • 65
                    • Beograd

                    #84
                    @Bluealek,

                    pa sad tek vidim zašto nikad nemaš vremena da se vozaš sa nama ("Uroševa ekipa") .. pišeš tu po forumima..

                    Inače, zapalo mi je za oko ovde da neko spominje otvoreni/zatvoreni sistem hlađenja kod XJa (Čirokija).

                    Zatvoreni sistem se koristio do 90te. Posle toga su prešli na otvoreni sistem. Da, nije greška. Prvo je bio zatvoren, pa posle otvoren..
                    MUD IS ALL WE NEED
                    http://www.srbija4x4.com

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #85
                      Originally posted by bluealek
                      Ne znam bre što ste vi ljudi toliko opsednuti razmišljanjem o tome u kom stepenu prenosa vam se kada nalazi automobil, ima toliko zamiljivijih stvari o kojima se može razmišljati čak i toku vožnje. A možete i lepo da se opustite i kulirate, primećujući prirodne pojave i ambijent oko sebe umesto što stalno nešto mlatarate rukama i nogama.
                      Pa ocigledno da je tebi vise stalo do drugih stvari nego do samo VOZNJE. Da li ti je palo na pamet da neki ljudi voze cisto ucivanja u samom cinu voznje radi, makar samo ponekad? Doduse, meni sasvim lepo polazi za rukom i mlataranje rukama i nogama, i voznja, i primecivanje raznih pojava oko mene, sve u isto vreme. E sad, ako to tebi predstavlja problem, onda razumem...

                      Originally posted by bluealek
                      Posle jedno 10 minuta odustanu, jer shvate da je to što rade krajnje infantilno, s obzirom da je elektronika tog menjača u S modu definitivno i agilnija i inteligentnija od njih
                      Daleko bilo...Mozda ako su lenjivci koji idu linijom manjeg otpora, pa jedva docekali Agilnija mozda jeste, ali SAMO na DSG-u (koji, usput NIJE automatski menjac vec manuelni sa elektrohidraulickom aktivacijom duplog kvacila, ali ajde), ali bilo kako bilo, OPET on odlucuje sta i kako da radi - a to nece da moze, jer ne moze bolje od mene da zna kakvi su uslovi na putu, a to je od VITALNOG ZNACAJA za takvu vrstu odluke. Kad budu imali oci, onda, mozda Sto znaci da inteligentnija DEFINITIVNO nije niti moze biti, jer mozak, osim imitacije, NIKADA nece imati.

                      Originally posted by bluealek
                      Ne, nego ćeš samo da je promeniš onda kad si TI utripovao da to tako treba, da ne ulazimo u razloge zašto si pomislio da to tako treba.
                      Pa sta mislis, da je automatik djavolja kutija koja sama od sebe odlucuje sta i kako treba da radi? Ne, nego su je naucili ljudi koji ocigledno imaju drugacije "tripove" sta, kako i kad treba da rade. Zasto bi oni morali da budu u pravu? U mom slucaju, ocigledno nisu, jer su imali druge prioritete, a to je u 99% slucajeva, potrosnja goriva - sto je meni licno jaaako nisko na listi prioriteta, te je i logicno da mi se njihov "trip" i ne dopada preterano.

                      Originally posted by bluealek
                      Ti mi u stvari upravo daješ eksplicitan dokaz da nisi pročitao uputstvo za korišćenje auta i da zapravo NE ZNAŠ kako se pravilno koristi automatski menjač, odnosno specijalni položaji na njemu. Jel ti možda neko objasnio da u tim situacijama o kojima pričaš položaji "3", odnosno "1-2" mogu da budu VRLO korisni? Jel ti neko možda nekada otkrio da je i sa automatskim menjačem MOGUĆE kočenje motorom? Da li ti je neko možda otkrio tajnu da po klizavoj podlozi (posebno po kolovozu prekrivenim slojem snega i/ili leda) najkorisnija stvar za ostvarivanje KONTROLE nad autom jeste 4WD Part Time položaj ručice pogona/reduktora? Ajde bre čoveče nemoj da se brukaš nego nauči prvo da voziš taj džip pa se onda javi. Ja sam prošle zime Čirokijem silazio sa raznih planina po snegom prekrivenom kolovozu pretičući unezverene likove sa lancima na točkovima prosečnom brzinom 2-3 puta većom od one kojom su oni silazili sa istih planina, a da za to vreme niti jednom nisam došao u situaciju da mi "otkliza ****", ili preciznije rečeno, da izgubim kontrolu pravca u krivinama. NARAVNO da nisam vozio sa kombinacijom ručica 2WD + D i da pretežno nisam koristio papučicu kočnice, jer bih u tom slučaju verovatno završio u prvom jarku.
                      A ti meni dajes povod za svadju, sta li?? Krajnje je nevaspitano da mene smatras za idiota a sebe za autoritet, krajnje neprihvatljiv stav, pogotovo za mene jer mi je fitilj po ovom i slicnim pitanjima, JAKO kratak, te te zaista molim da slicne debilne, uvredljive i ironicne komentare ubuduce zadrzis za sebe da ne promenim ton...Prvo, naravno da znam i cemu sluze i kako se koriste i menjac i reduktor. Drugo, ja sam rodjen i zivim u krajevima gde zima traje ne krace od 6 meseci, za sve snegom ledom i ostalim sranjima, od tog vremena najmanje pola su svi putevi zavejani. Dakle, ako smo vec dotle dosli da delimo lekcije jedni drugima, sto se tice zimske voznje, ja pricam a ti slusas. I trece, uprkos tome sto si tester auta, i smatras se za autoritet na ovom polju, ja to postujem, ali ima od tebe da dobijem isto zauzvrat. Ja sebe smatram i realno i JESAM jako dobar vozac, koji vrlo dobro kontrolise auto u svakoj situaciji, i sto je jos vaznije ne PANICIM, ali apsolutno nikad. Motorom kocim apsolutno UVEK - recidiv od manuelnog menjaca, sta li...A i blizu milion kilometara vozackog iskustva mora da znaci ponesto. U stvari evo ti situacija pa mi ti reci ko je tu lud, ja ili prepametni menjac: zima, pet sa prtljagom u autu, zimske gume, 10 santimetara snega i leda po putu, ukljucen reduktor, vozi se u 2-goj, sporo, do 50. Prilazim krivini, usporavam, ulazim u krivinu, i usred krivine usporavam toliko da kompjuter zakljuci da je vreme da presalta nanize (oko 40 na sat na Cirokiju, je li tako?), i u sred krivine TUP u prvu. Momentalan gubitak trakcije zbog efekta kocenja motorom (jesi li o tome pricao?) jr su tockovi momentalno blokirali - i naravno auto krece u spin. Kontra, pun gas...i jedva. Pitanje: da li bi se ovo desilo da se automatik nije pravio pametan umesto mene??? Ja SIGURNO brzinu ne bih menjao, a sigurno ne u sred krivine pod takvim uslovima. I? Sta cemo sad, ucitelju?


                      Originally posted by bluealek
                      Pazi, meni uopšte nije bilo potrebno "dugogodišnje navikavanje" da bih ugledao božansku svetlost prvi put kad sam automatik provozao na relaciji od nekoliko stotina kilometara (po gradu da i ne pričam) i da ukapiram kolika sam ****** bio (i ja i svi oko mene koji su živeli u istom uverenju) verujući da je manuelni menjač nerazdvojni prijatelj tzv. "pravih vozača". Znam da kao auto tester ovakvim tvrdnjama guram prst u oko opšte rasprostranjenim stavovima ovdašnje vozačke populacije i prizivam njihovo jednoglasno proglašavanje mene za dileju, ali ja zaista mislim da se radi o ******ma i infantilnim tipovima, šta da se radi. To što je neko u nekom okruženju u većini nije nikakav dokaz da je u pravu. Dakle, nalazimo se na suprotnim polovima definicije pojma zdrave logike.
                      To je makar, ocigledno, ali ja zaista mislim da si prosto malo lenj i ides linijom manjeg otpora, jer te u stvari mrzi da vozis nego prepustas fizikaliju i razmisljanje o brzinama nekom drugom, ali ajde Jeste lakse, ali kontrola manuelca se definitivno gubi, a ona, makar ljudima koji su na takvu vrstu kontrole koja realno i postoji i kojima ista i nedostaje, navikli - realno i nedostaje.

                      Originally posted by bluealek
                      E pa sorry, ovo je bilo prošle godine a ne pre koji mesec, a naravno da sam se iz petnih žila trudio da pronađem, redovno čitajući sve oglase koji se u zemlji pojavljuju i puštajući informaciju šta tražim na sve adrese za koje sam mislio da bi mi mogle pomoći. Na kraju sam se posle par meseci predanog traganja uputio u jedno selo nadomak Šapca gde se nalazio JEDINI Čiroki koji sam gledao a koji po mišljenju mog majstora nije bio neviđeni krš (štaviše, ocenjen je kao auto u odličnom stanju za svoje godine i kilometražu).
                      Pa ako si u celoj zemlji uspeo da nadjes JEDAN dobar primerak, sta ti to onda govori o kvalitetu pomenutog auta i podrske za njega?

                      Originally posted by bluealek
                      Možda si ti trgovac automobilima pa ti je to krajnje jednostavno, meni nije, štaviše zamena kola mi je pravi nightmare, jer podrazumeva da treba ono što imaš prodati za realne pare, kao i za pare kojima raspolažeš pronaći ono što želiš. Ako imaš neki LC koji mi se dopadne i ako ti odgovara da se menjamo 1:1, eventualno ću da razmislim o tome da li da promenim auto (što ne znači da ću se na kraju zaista upustiti u to).
                      Nisam, naravno, samo znam da prepoznam priliku da zaradim, kad je vidim. Oglasi za javnu prodaju su cudo.

                      Originally posted by bluealek
                      Hmmm.... ovo mi strašno liči na neki menjač kojim su se baktali momci iz Certusa u Džona Kenedija (kod Maxija). Da nije ta tvoja kockica crne boje? Ne znam šta su na kraju uradili sa tim menjačem, ali ako to nije bio tvoj ima smisla da im se obratiš za pomoć. Momak koji tamo radi po imenu Vlada je najveći genije u ovoj zemlji za Jeep elektroniku i generalno žešće dubioze koje nisu čisto mehaničke prirode (i on je nekada radio u DC SCG pre nego što je otišao u privatnike), pa ako on ne bude u stanju da ti reši problem, budi siguran da niko u zemlji neće moći. U takvim slučajevima kad su ti gremlini ušli u menjač postoji jednostavno rešenje (doduše, ne baš jeftino) - prežališ jedno 1500 ? i uzmeš na nekom Jeep otpadu drugi, potpuno ispravan, polovan automatski menjač.
                      Upravo ta kockica, upravo taj menjac. Ko kec na deset...Sta su uradili? Nista. Mesec dana auto rasturen stajao tamo jer je Vlada otisao na more, pa se jos i naljutio kad sam blago popizdeo jer za mesec dana nije uradjeno nista - ajde to na stranu, nisam zlopamtilo. Zamenjen dihtung kontrolne ploce, sipano ulje, sklopljeno nazad - malo mekse menjao, a svi ostali problemi su i dalje bili tu. A da dam skoro trecinu vrednosti auta za menjac, samo zato sto niko u ovoj zemlji nije sposoban da ga popravi, je van pameti. I sta nam sve ovo govori? Najveci majstor ga ne moze popraviti, a cena...$$$!!! Brick ipak bese u pravu, izgleda...

                      Originally posted by bluealek
                      Vidiš, mogao bi to da bude odgovor na tvoj problem - da nisi slučajno zamenio kompjuter neodgovarajućim? Ovi momci su imali sličan bizaran problem sa menjačem nekog tipa na Grandu, da bi se na kraju ispostavilo da su ovome neki što su mu menjali kompjuter uvalili neki koji UOPŠTE ne odgovara njegovom autu - u pitanju je bio neki od običnog Čirokija, i to verzije sa MANUELNIM menjačem! Kada su to ustanovili čudili su se kako je ovaj uopšte išao i tako kako je išao...
                      BORD kompjuter, sranjce koje meri potrosnju, i zamenjen je 2 godine pre nego sto su poceli problemi sa menjacem, totalno nevezano. A narucen i ugradjen u DC, gde je auto i odrzavan.

                      Opet ista prica, kanta pa kanta...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #86
                        Zatvoreni sistem se koristio do 90te. Posle toga su prešli na otvoreni sistem. Da, nije greška. Prvo je bio zatvoren, pa posle otvoren..
                        Mozda bi najprije trebalo uskladiti terminologiju i definicije otvorenog i zatvortenog sistema. I jedan i drugi na Cherokee-ju su zatvoreni i rade pod pritiskom.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #87
                          Originally posted by mr_W
                          @Bluealek,

                          pa sad tek vidim zašto nikad nemaš vremena da se vozaš sa nama ("Uroševa ekipa") .. pišeš tu po forumima..

                          Inače, zapalo mi je za oko ovde da neko spominje otvoreni/zatvoreni sistem hlađenja kod XJa (Čirokija).

                          Zatvoreni sistem se koristio do 90te. Posle toga su prešli na otvoreni sistem. Da, nije greška. Prvo je bio zatvoren, pa posle otvoren..
                          Gledam i cutim i chekam kad ce neko da se javi

                          Da, zatvoreni sistemi su starog tipa i bez prelivnog suda, otvoreni su noviji moderniji sistemi sa ekspanzijom
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #88
                            Znam da kao auto tester ovakvim tvrdnjama
                            da je bre Sale, otkada i kakav si ti auto tester, jedva si skoro naucio uopste da vozis...
                            ajde onima koji ne znaju minuli rad da pricas bajke, ipak ima ovde onih koji poznaju pravo stanje stvari.

                            pisati o necemu na bazi necijih prica, utisaka pokupljenih zbrda zdola sa ove ili one prezentacije, marketinskih bravura sarenih papirica i prevog testiranja nekog proizvoda je veoma velika razlika.

                            lepo je sto imas tako visoko misljenje, do sada si bio "tester" svega zivoga, na papiru, mislim zanata pisanja u medijima je zlata vredan ali kada neki novinar pocne nesto da tvrdi o tehnickim stvarima najezim se sta sve tu moze da ispadne napisano.

                            tako je neko napisao da je GPS sistem baziran na goestacionarnim satelitima, tezak faul sa faktima

                            ajde malo opusteno, ovde smo radi razmene iskustava i dobrih vibracija, da pomognemo mladjim clanovima da budu pametniji, informisaniji, da nauce nesto novo i da stvore nesto novo, bolje.

                            jedna je stvar probati uraditi nesto svojim rukama na svom autu a sasvim druga prelistavati casopise i stvarati tvrdnje iz rukava.

                            nemam nameru da polemisem, vec je 206 spomenuo da sa zakucanim predrasudama nema svrhe trositi reci.

                            ima podosta toga sto treba za sticanje zvanja pre svega obicnog vozaca sa iskustvom, a kamoli odmah preletanje u "testere".

                            ti ovde pricas o nekom mahnitom mlataranju rukama i nogama da bi promenio brzinu na menjacu. ako je to tebi predstavljalo problem sa poluispravnim kvacilom za to je odogovrno stanje tog auta i tog kvacila a ne sam koncept, sistem manuelnog menjaca koji je i dalje glavni vide menjacke kutije na planeti.

                            menjanje brzina se ipak moze nauciti do nivoa da nema potrebe za mlataranjem niti "teskim radom".

                            zao mi je sto uopste moram da se oglasim, zbog puno mladih koji su ovde na forumu a mogu da steknu pogresne utiske.

                            NHF, samomarketing je sporedna stvar na ovom forumu, tu smo radi medjusobne pomoci.

                            da vidimo kako ti mozemo (eventualno ) pomoci da svoju masinu dovedes u adekvatno stanja i resis se problema pregrevanja.
                            ako zelis da prihvatis da problem uopste postoji.

                            da batali(mo) pricu sta je nekome neko dosapnuo za pisanje marketinskih tekstova i da se vratimo na sustinu, automobil u svakodnevnoj upotrebi.

                            kada je mlad vozac po stazu, do statusa ucitelja voznje ipak treba prvo izvozati km puta sa raznim vozilima, logicni redosled
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #89
                              Brick, tvoja briga za ispravnost mog motora je gotovo srceparajuća, ali pošto je sve do perifernih delova naše galaksije poznato da imaš vrlo apokaliptične poglede na ispravnost automobila, pokušaću da apelujem na tebe da ne brineš o tome da li imam neki tehnički problem ili ga nemam,
                              ok, sorry sto pokusavam da ti pomognem.
                              prvi put kada sam brinuo o tvom autu, on je ubrzo izgoreo.
                              sledeci auto ti se opet brzo rasturio.
                              ovaj treci je za manjeod godinu dana vec potrosio grdne pare.

                              tvoje pare, tvoja procena tvoje zadovoljstvo.

                              sorry, jos jednom samo nemoj molim te ubuduce pitanja tipa "nisam znao jer mi je onaj neki rekao da ne brinem, samo sipaj i vozi".

                              sto se muzicek skole tice, voznja auta je bitno razlicita.

                              ici u muzicku skolu i sebe nazvati virtuozom nisu iste stvari.
                              ako ti nesto znaci, ja sam zavrsio 2 muzicke skole, toj 2 instrumenta i ne pada mi na pamet da masem time kao nekakvim talentom za popravke automobila.
                              sve se da nauciti, samo postoji redosled-kao u igricama gde si vezbao voznju, mora da se predje sa nivoa na sledeci tek kada se savlada prethodno gradivo.

                              u svakom slucaju, za mene je tvoj problem sa upotrebom auta neinspirativan pored ovoliko drugih, a talenat za voznju stecen igricama kao potencijal ipak nije isto sto i odvozani kilometri i kilometri za volanom pravog auta. u realnosti nema reseta

                              kako ti kazes moji apokalipticni pogledi na auto svet za mnogo godina upotrebe mnogih auta nisu uspeli da dostignu ono sto je tebi poslo za rukom u periodima koji se mere mesecima.

                              slucajno, ja se bavim tehnikom kroz praksu, a je malko drugacije od prelistavanja sarenih slicica auta.

                              dozvoli mi da budem pedantan do mere da mi auto bude pouzdan i da ne odlazim na redovne seanse i upoznavanje sa majstorima sirom zemlje.

                              lakse mi je da sam apokaliptican pa makar to znacilo i slabo poznavanje gradksih majstora po nadimcima.

                              PS. uopste ne kapiram otkuda potreba za ovim forumom kada je tu Bobi ili kako vec bese, covek koji ti je lepo objasnio da samo ti vozis sipas cesmovacu a ona je super i na 120C jer to tako rade Ameri i on 20godina.

                              ja, uros, 206, "svi su idioti"- tvoje reci, smo bezvredni naspram giganata iz DCi tebe i najbolje je da tako i ostane.

                              dozvoli mi pravo da ne moram da budem u istom drustvu posetilaca Jeep servisera svako malo..

                              jer sam kako rece apokalitpican do granica galaksije
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • bluealek
                                CBC Član
                                • 10.11.2004
                                • 85
                                • Beograd

                                #90
                                Originally posted by brick

                                ok, sorry sto pokusavam da ti pomognem.
                                prvi put kada sam brinuo o tvom autu, on je ubrzo izgoreo.
                                sledeci auto ti se opet brzo rasturio.
                                ovaj treci je za manjeod godinu dana vec potrosio grdne pare.
                                Brick, prestani da patiš od manije veličine i samovažnosti. Niti si ti "brinuo" o nekom autu koji je izgoreo, niti se bilo koji auto "brzo rasturio", sem možda u tvojim mokrim snovima. Eno ti ga taj "rastureni" auto kod Dore u dvorištu, potpuno funkcionalan i sa mnogo više kilometara na cajgeru nego što doživi većina Siera na ovoj planeti. A što se "trošenja" para od strane ovog auta tiče čisto da te obavestim da u prvoj sezoni na održavanju nije uspeo da mi pojede para čak ni koliko mi je mafija zvana država letos uzela za registraciju. Možda bi ti voleo da on meni potroši "grdne pare" pa da ispadne da si u pravu, ali ja ću se svakako truditi da mi pojede mnogo manje od toga koliko ti zamišljaš. A to da si pozeleneo od besa vidi se po stepenu skribomanije u koji si se upustio - obično kad te neko užasno iznervira trošiš po vasceli dan na pisanje kilometarskih poruka u kojima pokušavaš na 1001. način da kažeš istu stvar .

                                Comment

                                Working...
                                X