Etka kaze da na 1.6 d ide termostat 87-102, otvara na 87, skroz otvoren na 102 stepena...
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
ljudi imam isti problem kao na ovom linku,znaci naglo odvaja kvacilo,cima kod pustanja i dodavanja gasa i cuje se lupanje.
zanima me koji je ovo dio sto je covjek promijenio,sta da kazem majtoru da provjeri?
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 910f6d93f9Originally posted by Stefan_sTa dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Comment
-
-
Kupljen termostat, jel komplikovana zamena? Da menjam sam ili kod majstora? Koliko sam skapirao skinu se dva imbusa, skine se crevo ispod pumpe, izvadi stari termostat, istece antifriz, stavim novi, vratim crevo, imbuse, antifriz... nista komplikovano.
Jel ima jos neka zackoljica?"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Pokusao sam da nadjem neke formule ali nisam naisao, kratko pitanje:
Planiram da promenim felne, ali hocu da zadrzim gume, pa ne znam da li mogu gume 195 na felnu od 6J? 15-ica je u pitanju, ali to valjda nije vazno...hvala unapredGuns don't kill people. My cousin does!
Comment
-
-
mogu, to je najcesce uparena dimenzijaa felne sa gumom za automobile 90-tih godista.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by milan_g1Kupljen termostat, jel komplikovana zamena? Da menjam sam ili kod majstora? Koliko sam skapirao skinu se dva imbusa, skine se crevo ispod pumpe, izvadi stari termostat, istece antifriz, stavim novi, vratim crevo, imbuse, antifriz... nista komplikovano.
Jel ima jos neka zackoljica?
E da, stari termostat kada se prokuva, tj ne stigne voda da prokljuca, cim pocnu da se pojavljuju prvi mehurici on je vec potpuno otvoren.
Pozdrav..."Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Jel komplikovana zamena servo pumpe na Peugeotu 306 1.6 (tu)? Kako se montiraju creva? Jel da menjem sam ili da idem kod majstora? Postao je tezak na volanu i kad okrecem volan u mestu padaju obrtaji, nekad se i ugasi auto! Zamenio sam komplet ulje i idalje je isto, a predhodno ulje je bilo belo kao mleko. Izgleda je prosla vlasnica auta sipala vodu u servo.
Comment
-
-
ako neko moze da mi pomogne u dilemi sam:
Mitsubishi lancer '91 C62A 1.5 12v injection
interesuje me da li je neko imao bilo kakvih iskustava sa nipparts setom kvacila? Naleteo sam na povoljnu cenu celog kompleta pa me interesuje da li je pametnije pazariti ovaj nov set, ili nositi lamelu i korpu na remont? Vidim da je dosta ljudi ovde na forumu zadovoljno sa remontovanim setom, ali u dilemi sam zbog beznacajne razlike u ceni.
Comment
-
-
Zanima me cime da premazem nove membrane isparivaca i metalne delove isparivaca kroz koje prolazi antifriz : teflonskom ili silikonskom mascu? Postoje i jedna i druga i spreju, i jedna i druga pruzaju antikorozivnu zastitu, otporne su na temp. koje se tu javljaju, ne ostecuju gumene delove.Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Imam problem sa nissan microm model k11 1996 godiste.
Jutros kad sam hteo da upalim lepo je verglao ali nije hteo da se pokrene.Prvo sam mislio da nema benzina posto skazaljka za rezervoar nesto bas i ne radi,sipao sam 5l i nista.U haynes manualu kazu da prvo to proverim pa onda neke kontakte da nisu ovlazili i ako jesu da ih naprskam sa wd40.Posto je vec bio pao mrak nisam stigao sve to da proverim.Da li neko ima ideju sta jos sutra da pogledam i u cemu bi mogao da bude problem?
HVALA
Comment
-
-
Originally posted by deki-asconaZanima me cime da premazem nove membrane isparivaca i metalne delove isparivaca kroz koje prolazi antifriz : teflonskom ili silikonskom mascu? Postoje i jedna i druga i spreju, i jedna i druga pruzaju antikorozivnu zastitu, otporne su na temp. koje se tu javljaju, ne ostecuju gumene delove.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment