Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #31
    Originally posted by funky
    Molim odgovor (uz obrazlozenje) + nesto vise o firmi Ecauto, ako ima kakvih informacija

    Ulje je "Ecauto" - Francuska
    15W 40
    API SF/CC
    Da li je upotrebljivo za Yugo Tempo 1.1, 1999. god. - LPG ?

    Cena: 450 din/5L !!!!

    Pozdrav...
    Kupio i ja nek ase nadje inace je cena bila 560 za 5l

    Kupio sam i polusintetiku za dizel 800kinti 4l bar je original ako nista drugo,nek stoji

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Originally posted by cosworth
      Yugo 55, karburator, izmedju 1500-2500 rpm auto se cuje kao dizel, i jako lose vuce, prakticno ne vuce uopste da bi onda potegao snazno (osecaj kao da ima veliku turbo rupu ) i onda sve radi OK.

      Auto je presao 23k duze vreme nije vozen, da li mu je potrebano stelovanje ventila i paljenja ili je nesto drugo? Mozda cisvenje karburatora?
      A na leru radi lepo i na konstantnom gasu do tih1500 o/min.
      Najverovatnije je karburator. Svecice?
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #33
        Potpuno nove...

        I meni je padao na pamet karburator.
        Ciscenje?
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34
          Pa da!
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • @lix
            CBC Senator XXL
            • 17.12.2004
            • 875
            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

            #35
            Nekako mi se cini da je ovde najzgodnije da postavim pitanje.


            Na adresi


            naisao sam na sledeci tekst, citiram:
            Project F was cancelled and the rotary engine part
            joined Project G, which became the GS. The Citroën
            GS Birotor (sometimes designated GZ) was equipped with
            a Wankel rotary NSU KKM 622 [624?] motor (107 bhp) and
            front wheel drive. This was first shown at the 1973 Frankfurt
            automobile show and the Paris Salon. They had a top speed of
            175 kmh from 107 DIN hp (vs. 151 kmh, 60 hp for GS). They met all
            pollution criteria easily. The engine had an aluminum housing 6.7
            cm wide with Nickel-Silicium surface. The rotors were cast iron and
            the side housings steel. The interior is a little more luxurious
            than a standard GS. The doors had vinyl covering which was
            changed to cloth in 1975.
            Pitam poznavaoce, da li se boldiran tekst odnosi na danasnji nikasil? Mislim da SAAB ima toga u svojim motorima u velikim kolicinama (kao i motori iz F1)
            Što više za što manje

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #36
              Odnosi. Nikasil koristi i BMW, Mahle-ova formula za oblaganje hilzni. Porsche i neki VW-i i Mercedesi takodje koriste i Lokasil, formula Kolbenschmidta na bazi Aluminijuma i Silicijuma, posto je BMW imao problema sa ljustenjem Nikasila sa hilzni, pogotovo na ranim E36 M3 zbog visokog sadrzaja sumpora u gorivu.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • @lix
                CBC Senator XXL
                • 17.12.2004
                • 875
                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                #37
                Tnx
                A koje godine su se pojavili prvi motori sa ovim materijalom kod proizvodjaca koje spomenuo?
                Što više za što manje

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #38
                  Kod BMW-a, 1993, rani M60B30 i M60B40 V8 motori, kao i evropska M52 serija (razne varijante) sa single VANOS-om, i to samo do odredjenog datuma, kasnije je koristen Alusil.

                  Porsche jos od 70-tih na 911, Ferrari F50, Jaguar AJ-V8 motori, itd. Svi redom imali istih problema sa preteranim "duvanjem" pored karika usled raspadanja Nikasila pod uticajem sumpora iz goriva.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Nikola
                    CBC Senator XXL
                    • 29.09.2004
                    • 975
                    • Indjija/Vojvodina

                    #39
                    Bosch kaisevi

                    Poz.
                    Jel imao neko iskustva sa zupcastim Boschovim kaisevima, ili sa Boschovim kaisevima uopste.
                    Dobio sam povoljno iz madjarske 2 kom. za moj boxer motor, pa me interesuje na kom su nivou kvaliteta.
                    Na Boschovom sajtu pise da su njihovi kaisevi prva ugradnja u MB, Volvo, Opel...
                    Inace, jel zna neko koje je dozvoljeno vreme skladistenja za ovakav tip kaisa?

                    Hvala!
                    .:Cuore Sportivo:.
                    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #40
                      Bosch remenje

                      Na ovo pitanje dao sam odgovor ovde
                      Pozdrav!
                      BP
                      ****************

                      Comment

                      • EfI_77
                        CBC Veteran
                        • 06.10.2004
                        • 113
                        • Osijek - Bihac

                        #41
                        Diskusija o S2000 prebachena...
                        http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... highlight=
                        ... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...

                        Comment

                        • BubaJez
                          CBC Član
                          • 02.12.2005
                          • 69
                          • Zemun

                          #42
                          KYB amortizeri Gde?

                          Daklem, Gde kupiti Original KYB amortizere u Beogradu, ako postoji generalni zastupnik moze i to da posluzi.

                          Unapred hvala.

                          Pozdrav,

                          Comment

                          • Black Knight
                            CBC Senator XXL
                            • 13.10.2004
                            • 2020
                            • Novi Beograd, kicblo

                            #43
                            ja vec rekao...Opel "Gile"...45.blok...nisam siguran, ali mislim da ima i za druge marke automobila sem Opela...
                            Injection is good,but I'd rather be blown!

                            Comment

                            • don
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2005
                              • 483
                              • Beograd

                              #44
                              Imam jedno pitanje, gde mogu da proverim kompresiju, znaci tacno koji servis radi i koliko para.
                              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                              Comment

                              • don
                                CBC Senator XXL
                                • 13.04.2005
                                • 483
                                • Beograd

                                #45
                                Ja pitam ali niko da odgovori
                                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                                Comment

                                Working...
                                X