Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    1. To se cuje servo pumpa volana...to je normalno da malko ziji kada je napregnes do kraja.

    2. Zavisi koji je auto u pitanju. Filter goriva moze dosta uticati na povecanu potrosnju, pogotovu kada se vozi na gas. Opet sve zavisno od motora.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • SALE
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2005
      • 841
      • Banovo Brdo

      Filter vazduha je hteo da kaze.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        Na to sam i ja mislio...sto sam rekao goriva nemam pojma
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • stainless
          CBC Veteran
          • 26.10.2007
          • 183
          • CG

          ma u pitanju je zetec 1.8 16v 105ks u escorta,motor je kao nov,auto je presao samo 120k.
          kako da znam ima li katalizator i onu davolju sondu?
          Originally posted by Stefan_s
          Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            Reci godiste, tip motora i neko ce vec dati odgovor ili zaviri ispod kola, sve je vidljivo...
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • psy
              CBC Početnik
              • 24.07.2007
              • 4
              • Beograd

              yugo nece lepo da pali...
              na benzin pali iz 4-5puta sad kad je zima (na plin i ne pokusavam)
              akumulator je nov...
              sta moze da bude u pitanju? svecice?


              p.s. mozda je pitanje bezveze.. ja sam stvarno pocetnik, ali se trudim da naucim po nesto (jbg imam auto 2 meseca tek )

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Cao,
                Bilo bi dobro da probas da upalis na plin da vidimo kako pali.
                Mogu biti svecice, moze biti razvodna kapa, ruka, nepodesen ugao paljenja.
                Da li kada upali lepo radi posle i na benzin i na gas?

                Moze biti jednostavno i filter goriva....bilo bi dobro da stavis onaj providni 100 kinti kosta da imas uvid ima li dovoljno goriva tj. goriva u sistemu do karburatora.
                Da li trosi ulje? Kakva je kompresija?
                Opet kazem bilo bi dobro da ga par jutara kresnes na plin.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • vlada jovic
                  CBC Član
                  • 25.11.2006
                  • 80
                  • Leskovac

                  Prvo jedan pozdrav svima a onda jedno pitanjce u vezi pumpe visokog pritiska za model Ford Fiesta 1.8D.Auto je 99 god. motor nosi oznaku ENDURA.DE sve u svemu dobra stara dizelka.Pitanje je sledece,da li mogu iskoristiti stariju Bosch pumpu sa starijih 1.8D motora (90/91 god.) na ovom mom motoru.To su u sustini isti motori ali za Bosch pumpu nisam siguran,nisam siguran ni da li su proizvodjaci isti,sve u svemu da li je tako nesto moguce.
                  Alfa Romeo 75 1.6 I.E

                  Comment

                  • psy
                    CBC Početnik
                    • 24.07.2007
                    • 4
                    • Beograd

                    Originally posted by M-power
                    Cao,
                    Bilo bi dobro da probas da upalis na plin da vidimo kako pali.
                    Mogu biti svecice, moze biti razvodna kapa, ruka, nepodesen ugao paljenja.
                    Da li kada upali lepo radi posle i na benzin i na gas?

                    Moze biti jednostavno i filter goriva....bilo bi dobro da stavis onaj providni 100 kinti kosta da imas uvid ima li dovoljno goriva tj. goriva u sistemu do karburatora.
                    Da li trosi ulje? Kakva je kompresija?
                    Opet kazem bilo bi dobro da ga par jutara kresnes na plin.
                    pa pazi.. na plin jos teze pali sad kad je hladno (0)... jedino da ispraznim ceo aukumulator dok pokusavam
                    (dok je bilo toplo vreme, normalno je palio sve)

                    u septembru je promenjana kapa, ruka, filt. goriva, benz.pumpa.. i jos svasta nesto...

                    kako se menjaju svecice? jel bih umeo ja to sam? (s obzirom da nisam nista radio sam do sad oko auta, mada vreme je da probam )

                    Comment

                    • sasa km
                      CBC Senator
                      • 23.10.2007
                      • 241
                      • kosovska mitrovica

                      kupio sam svecice da sede u rezervi kao odgovaraju po toplotnoj vrednosti i drugo za 155 1.7 TS.

                      trazim vase misljenje dali ove svecice vrede .








                      koristim i plin pa prema tome dali odgovaraju ili da ih menjam
                      ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

                      Comment

                      • Miljan
                        CBC Senator XXL
                        • 18.01.2006
                        • 459
                        • Nis

                        Odgovaraju po oznaci.

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          Sta je otvoren a sta zatvoren sistem hladjenja? Kako ih prepoznajete? Sta su razlike i koji je bolji?
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • torlak
                            CBC Veteran
                            • 10.11.2007
                            • 100
                            • knjazevac

                            ja mislim da je otvoren sistem sa kompenzacionom posudom,a zatvoren bez nje.
                            a koji je bolji ?

                            Comment

                            • mirdza
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2005
                              • 2437
                              • Katowice (PL) / Banja Luka
                              • AGP / W126

                              Otvoreni je bez kompenzacione posude a zatvoreni sa njom. U otvorenom tecnost radi na atm. pritisku i obicno na temp. oko 80'C. U zatvorenom cesto radi i na preko 100'C i pritisakj e daleko vislji. Najlakse je prepoznati otvoreni po cepu na hladnjaku.
                              Koji je bolji? Zatvoreni je savremeniji ali crijeva, dihtunzi i ostalo vise trpe zbog pritiska koji u njemu vlada. Mada, da je otvoreni bolji ne bi ga eliminasli
                              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                              Comment

                              • gewra
                                CBC Član
                                • 06.07.2005
                                • 34

                                Cao. Golf 1. Veceras me je izdao (dobro ne bas izdao ali zabo mi par nozeva u moja nejaka ledja) posle skoro 2 godine. Benzinac 1.1, plin i benzin, 80 godiste, oznaka motora GG. u toku voznje auto se ugasio. Nakon toga sam uspeo da ga upalim, ali jedva. Ista stvar i kada sam prebacio na benzin. Posto imam ubusenu diznu za plin auto na plinu ne moze da radi sa povucenim saugom, prebacio na benzin, povuko do pola saug on radi na 900 obrtaja i tako sam nekako dosao kuci. Djavo mi ne da mira, sidjem posle sat vremena da malo procackam (proverim kablove, kapu, svecice,vidim dal nesto negde smrdi sve ok), upalim auto na benzin, on urla (oko 3000 obtaja ista pozicija sauga), spustim saug radi ok. Reko aj malo da se provozam, prebacim na plin, sve ok i onda me lepo saceka na brankovom mostu i izgasi se. Opet ista prica, jedva dodjoh kuci. Sad koliko sam ja zakljucio, kada se motor ugreje pada broj obrtaja drasticno... Ja se bas i ne razumem pa ako bi neko mogao da mi kaze kod koga da idem, elektricara ili u karburator servis, ili nedaj boze kod nekog da mi pogleda motor? Inace karburator je ciscen pre jedno dva mesece i od tada nisam imao nikakvih problema ni na benzin ni na plin, a desavalo mi se ranije da na plin radi ekstra a na benzin dosta losije...

                                Hvala Ivan.

                                Comment

                                Working...
                                X