moze da ti navari maticu sa navojem za sondu kao meni sto su kada sam ugradjivao.
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
@deki-ascona
Imas kod Nitexa radnju Del max, skoro se otvorila imaju paste i za krpljenje i za montazu auspuha oko 180 dinara je cena, takodje imaju zakrpe za lonce (10x10cm) koje se samo zalepe i usled temperature se vezu za metal, a mislim i da sam video tecne metale bas za auspuhe, mada nisam 100 posto siguran.
Inace silikon siguno sagoreva probao sam vec.OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
-
Kupio sam taj super kit za izd.granu (do 1023st.celz) al nisam stigo da stavim. Javljam rezultate za vikend.
Posto sam u fazonu krpljenja, imam pitanje:
umesto original pumpe koja je procurila na pertlovanoj strani, stavio sam neku sa istim karakteristikama koja malo radi, malo ne - bacio sam 40eur u vetar.
Najradije bih vratio original pumpu.
U tom slucaju , jel smem taj pertlovani deo da zatvorim npr. tecnim metalom ili nekim preparatom otpornim na benzin (postoji u WURTH katalogu) , a da ne rizikujem neko "spontano samozapaljivanje" ? Inace pumpa radi ko sat, samo curka po malo...Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
molim za pomoc, kada prodjem kroz malo vecu baru, dok je kisa, auto pocinje da mi se gusi u voznji, u mestu radi normalno, ali cim krenem po kisi pocne da se gusi, pa malo radi normalno i tako naizmenicno. inace imam ford escorta 1.8 ghia i kad ugasim auto pa opet dam kontakt ispog kantice za vodu napred desno , cuje se - cak - sto nema kada je suvo i normalno vreme. posle tog neuobicajenog zvuka kada upalim auto odmah digne broj obrtaja na 1800 i posle jedno dva minuta vrati na normalnih 900. sve dok se javlja taj problem- prilikom davanja kontakta - kao da je spoj u struji, auto ne radi normalno u voznji, molim vas za pomoc bilo ko da zna
Comment
-
-
To sto se cuje napred desno trebalo bi da je sakupljac benzinskih isparenja iz rezervoara, ja bih taj zvuk opisao kao zujanje pcele ili ose.....
A sto se gusi kada prodjes kroz baru, prekontrolisi da u tom trenutku ne udje voda u kuciste filtera, posto je filter gust ne moze da prodje i zapusi ga tako da ni vazduh ne moze da prolazi3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
Originally posted by deki-asconaJel zna neko kolika je temperatura na kraju izd.grane, tacnije na sastavu grane i cevi auspuha? Posto je nemoguce naci original deo, a varenje je nemoguce , u WURTH prodavnici imaju tecni metal 1200 din 75g taman za tu pukotinu, koji trpi temperature do 120 st.C.
@dima
samo ne WALKER...
Ja sam kod drugara pre neki dan video bosal pastu za varove, sive je boje, kada se osusi tvrda je kao kamen, mozes samo da je brusis, on je koristi za krpljene spojeva izduvnih cevi ako negde ima rupica pa pusta a neprilazno je zavariti, a video sam da stavljaju i na dihtung izduvne grane...3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
napred desno bas ispod kantice za vodu se nalazi jedan valjkasti deo duzine 5cm i precnika oko 2 cm do koga dolazi jedan kabal u t-racvu i iz te t-racve izlazi drugi koji vodi u motor otpozadi i u tom delu se nakon davanja kontakta ( kad imam problema ) cuje kratko CAK a nakon toga u predelu rezervoara , da li kod pumpe ili neznam cega, kratak zvuf kao frrrrr, znaci samo kada je jako mokro i vlazno napolju. i izvini ali nisam razumeo koji filter da ocistim, filter za sta ?
unapred hvala,
Comment
-
-
To je to sigurno, EVAP ili ti canister purge valve stoji bas ispod suda u koji sipas antifriz, tu se skupljaju isparenja benzina iz rezervoara i pri davanju kontakta taj ventil ih pusta u usisnu granu....to nemas potrebe da bilo sta diras, ne utice nesto preterano na rad motora.
a rekao sam ti za filter vazduha, kada upadnes u baru i kada se zuto zagusi stani odmah i skini filter vazduha i pogledaj da li je mokar sa donje strane i da li je donji deo kucista filtera mokar.....je.. to mi jedino pada na pamet
a da se malo bolje informises kako radi fordov ECU EEC IV idi na
pa na
EEC IV INFO3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
@Type_R
Naso sam bas taj auspuh kit , ujutru ga stavljam, trpi do 1023 st.celz.
u vezi tog ugljanog kanistra na forumu je pisano vec
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... t=canisterOriginally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
ljudi je li ispravna ova moja dijagnoza?
mislim da mi je crko termostat,dakle kad upalim auto hladnjak odma pocne da se grije,kazaljka za temp ne mrda sa dna kad se vozi,dok posle 5 min rada u mjestu skoci na pola.
bih da ga sam zamijenim ali neznam dje se tacno nalazi,ima li ko iskustva sa ovim,je li mnogo komplikovano??escort 1.8 94gOriginally posted by Stefan_sTa dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Comment
-
-
u vezi sa onim gusenjem kod escorta kada se namokri u vecoj bari : nije u pitanju filter vazduha. on se nalazi sa leve strane i evo pre 15min sam ga namerno terao po kisi i po velikim barama, poceo je da se gusi, nakon kontakta isti zvukovi napred i pozadi kod pumpe, kad otvorim cep rezervoara izbija mi vazduh ( isparenja sta li ) napolje i proverio sam filter vazduha - suv ko barut ! molim bilo koga za savet jer me ovo s.... izludjuje
Comment
-
Comment