Re: Pitajte ovde!!!
Prijatelju,cela moja diskusija u ovoj temi ima za cilj tebi da pomogne i vecina nas ovde se trudi da ti predoci neke stvari unapred,a na tebi je da sve to procenis,pa onda preduzmes dalje korake.Moze se trnovati taj blok i upariti sa polutkama od drugog bloka i sve to dovesti na neku meru koja nije standardna,vec je u plusu recimo 0,5mm od standardne,nazivne mere.Tacno.Tek onda krecu problemi-tih lezecih lezajeva,jednostavno,nema u ponudi.Moras ih naruciti,da ti naprave.Pored znaka pitanja oko same obrade bloka i izrade lezajeva,a tu konkretno mislim na postovanje tolerancija jer je to izuzetno precizan sklop,gde se mora ispostovati i odredjena temperatura pri merenju(20 stepeni celzijusa,recimo) da bi to kasnije trajalo 1000 000 km,a ne 10 000,bitan faktor je i cena.Proverite,znaci,ko vam moze i po kojoj ceni obezbediti ove lezajeve,pa tek onda odlucite u vezi trnovanja-obrade bloka,jer po mom skromnom misljenju-veca je dara od mere...a sto se tice vaseg loseg iskustva u vezi hilznovanja bloka motora,ako pretpostavimo da je korisceno adekvatno ulje,te da motor nije pregrevan i da je pravilno razradjen posle hilznovanja-generalne,samo dva razloga mogu biti uzrok tako brzom habanju ,1-los kvalitet hilzni,2-los kvalitet karika.Ovo pod 1 bi trebalo da pokrije garancija...
Prijatelju,cela moja diskusija u ovoj temi ima za cilj tebi da pomogne i vecina nas ovde se trudi da ti predoci neke stvari unapred,a na tebi je da sve to procenis,pa onda preduzmes dalje korake.Moze se trnovati taj blok i upariti sa polutkama od drugog bloka i sve to dovesti na neku meru koja nije standardna,vec je u plusu recimo 0,5mm od standardne,nazivne mere.Tacno.Tek onda krecu problemi-tih lezecih lezajeva,jednostavno,nema u ponudi.Moras ih naruciti,da ti naprave.Pored znaka pitanja oko same obrade bloka i izrade lezajeva,a tu konkretno mislim na postovanje tolerancija jer je to izuzetno precizan sklop,gde se mora ispostovati i odredjena temperatura pri merenju(20 stepeni celzijusa,recimo) da bi to kasnije trajalo 1000 000 km,a ne 10 000,bitan faktor je i cena.Proverite,znaci,ko vam moze i po kojoj ceni obezbediti ove lezajeve,pa tek onda odlucite u vezi trnovanja-obrade bloka,jer po mom skromnom misljenju-veca je dara od mere...a sto se tice vaseg loseg iskustva u vezi hilznovanja bloka motora,ako pretpostavimo da je korisceno adekvatno ulje,te da motor nije pregrevan i da je pravilno razradjen posle hilznovanja-generalne,samo dva razloga mogu biti uzrok tako brzom habanju ,1-los kvalitet hilzni,2-los kvalitet karika.Ovo pod 1 bi trebalo da pokrije garancija...
Comment