Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mcdoc
    CBC Član
    • 10.01.2011
    • 31
    • Smederevo

    Re: Pitajte ovde!!!

    Sta to sve znaci, ako moze malo blize? Ima li veze sa glavom motora?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      Re: Pitajte ovde!!!

      Priznaj šta si pokvario da ne pišemo sad teoriju razrade motora. Zašto te zanima?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • aleksd
        CBC Član
        • 15.03.2010
        • 55
        • Smederevo

        Re: Pitajte ovde!!!

        @ Pera
        Meni se pre destak godina desilo da mi mi čovek izmeša polutke od dva različita motora od Fiat-a 132. Ubio sam se od kombinacija i na kraju trnovao blok i rešen problem. Davno je bilo ali ni tad nije bilo 100 dukata. Sredi to motorče i uživaj.
        nikad se ne predati, osim kad moraš... (Otto Von Grunf)

        Comment

        • mcdoc
          CBC Član
          • 10.01.2011
          • 31
          • Smederevo

          Re: Pitajte ovde!!!

          Radio sam glavu motora, sad neko kaze da auto ne treba voziti vise od 3.500 obrtaja 1.000 km, a neko da to nema veze.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Re: Pitajte ovde!!!

            Lupi im po samarcinu i vozi taj auto kako bi ga inace vozio, razrada nema veze sa glavom motora
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • PejaNK
              CBC Član
              • 16.02.2011
              • 10
              • Kikinda

              Re: Pitajte ovde!!!

              Imam Opela suzu 1.2 benzinca,prilikom voznje motor mi izgubi snagu i kada ga izbacim iz brzine on se ugasi. Sacekam par sekundi i on ponovo upali bez vecih problema i posle odredjenog vremena u voznji opet isto. Sve sam zameno novo i filter za gorivo i karburator je odradjen u servisu,inace karburator je fabricki njegov Weber. U cemu moze biti problem?

              Comment

              • aleksd
                CBC Član
                • 15.03.2010
                • 55
                • Smederevo

                Re: Pitajte ovde!!!

                Ostaje bez dovoljne količine goriva - loša pumpa za gorivo ili vuče negde falš vazduh.
                nikad se ne predati, osim kad moraš... (Otto Von Grunf)

                Comment

                • lemara
                  CBC Član
                  • 18.07.2009
                  • 58
                  • Beograd
                  • Astra G 1.6 8v

                  Re: Pitajte ovde!!!

                  Evo i od mene pitanje. Naime radi se o Astri G 2001 g sa 1.6 8v motorom.
                  Naime danas auto nije hteo da upali. Upalila se žuta lampica na kojoj je automobil preko koga je ključ.
                  Znam da je nešto oko elektronike jar mi se dešavala zimus da mi se upali ta lampica u voznji,
                  auto počne slabije da vuče. Rešavalo se tako što ugasim motor i ponovo startujem i auto ide normalno duže vreme.
                  Tako je bilo dva puta u protekla dva meseca a sad me oplela treća sreća . Više neće da upali i prilikom startovanja
                  ta lampica blinka.
                  Da li je imao neko iskustva sa tim. Auto je trenutno kod majstora ali je vikend pa čeka dijagnozu do ponedeljka.
                  Na prvu loptu mi je rečeno da bi mogao biti kompjuter, što mi se ni malo ne sviđa jer mi se čini da to nije jedina elektronika u automobilu.

                  Comment

                  • MasterChief
                    CBC Član
                    • 16.03.2010
                    • 64
                    • Šabac
                    • VW Golf mk5 1.9 TDI

                    Golf 4 2001 Highline problem sa bravama.

                    Kad sam kupio auto dobio sam samo jedan ključ skakavac sa daljinskim otključavanjem, i dosad sam tako vozio, i pre neki dan ajde čisto da probam da zaključam auto na bravicu, kad ono neće da se okrene, kao da nije isti ključ za paljenje i za zaključavanje, isprobao sam na sve 3 brave i ne radi. Napominjem da daljinsko zaključavanje radi bez problema, i da palim auto na taj ključ koji sam dobio. Interesuje me kako da proverim da li možda bravice nisu zaglavljene (pod pretpostavkom da je prethodni vlasnik to uradio),a ako ključ sa kojim palim auto zaista ne pasuje na te brave, šta mi je najpametnije uraditi, a šta najisplativije? Razmišljao sam o više varijanti:

                    1. Da odem na otpad kupim spoljne brave sa ključem i ubacim onako čisto ako mi se ne daj bože isprazni akumulator,da mogu da otključam auto.
                    2. Da uradim ključ za već postojeće spoljne brave, znači običan ključ bez kodiranja.
                    3. Da uzmem sa otpada komplet sve brave uključujući bravu za startovanje auta, i da ubacim da bi imao isti ključ i za otključavanje i za paljenje.
                    4. Nešto pametnije?
                    Das Auto.

                    Comment

                    • dekibgd
                      CBC Početnik
                      • 14.03.2011
                      • 4
                      • Beograd

                      Re: Pitajte ovde!!!

                      Originally posted by PejaNK
                      Imam Opela suzu 1.2 benzinca,prilikom voznje motor mi izgubi snagu i kada ga izbacim iz brzine on se ugasi. Sacekam par sekundi i on ponovo upali bez vecih problema i posle odredjenog vremena u voznji opet isto. Sve sam zameno novo i filter za gorivo i karburator je odradjen u servisu,inace karburator je fabricki njegov Weber. U cemu moze biti problem?
                      Probaj da skines cep od rezervoara,probaj tako da ga vozis ,moguce da je odusak na rezervoaru zapusen.Ako je odusak zapusen onda ti pravi vakum u rezervoaru i ne dozvoljava pumpi da gura gorivo prema karburatoru

                      Comment

                      • mcdoc
                        CBC Član
                        • 10.01.2011
                        • 31
                        • Smederevo

                        Re: Pitajte ovde!!!

                        Na zadnjoj haubi imam neke fleke kao rastvorom krede nanete koje su usle u lak i pranjem se ne mogu skinuti. Promena je diskretna ali me nervira pa mi treba savet kako to da sredim?

                        Comment

                        • lemara
                          CBC Član
                          • 18.07.2009
                          • 58
                          • Beograd
                          • Astra G 1.6 8v

                          Re: Pitajte ovde!!!

                          Originally posted by lemara
                          Evo i od mene pitanje. Naime radi se o Astri G 2001 g sa 1.6 8v motorom.
                          Naime danas auto nije hteo da upali. Upalila se žuta lampica na kojoj je automobil preko koga je ključ.
                          Znam da je nešto oko elektronike jar mi se dešavala zimus da mi se upali ta lampica u voznji,
                          auto počne slabije da vuče. Rešavalo se tako što ugasim motor i ponovo startujem i auto ide normalno duže vreme.
                          Tako je bilo dva puta u protekla dva meseca a sad me oplela treća sreća . Više neće da upali i prilikom startovanja
                          ta lampica blinka.
                          Da li je imao neko iskustva sa tim. Auto je trenutno kod majstora ali je vikend pa čeka dijagnozu do ponedeljka.
                          Na prvu loptu mi je rečeno da bi mogao biti kompjuter, što mi se ni malo ne sviđa jer mi se čini da to nije jedina elektronika u automobilu.

                          Nažalost,moram da citiram sam sebe ali zarad ljudi koji će imati problem kao i sam što sam imao red je
                          da se kaže da je moj problem izazvalo crkavanje imobilajzera. Poravka je 130 e sa kodiranjem ključeva tj.novim
                          transponderima.
                          Hvala

                          Comment

                          • dicabra
                            CBC Član
                            • 15.06.2010
                            • 13
                            • Novi Beograd

                            Re: Pitajte ovde!!!

                            Nadam se da nisam zalutao... U pitanju je Daewoo Leganza '98, 2.0i 16v tng (128.000km) 98kw.
                            Pre 3 dana mi je dosta ''otežao'' volan, ponekad popusti, nepovezano, ali uglavnom se teško okreće. Servo ulje na maximumu, nigde ni kapi curenja, ni gubitka, nikakvih čudnih zvukova nema. Uspeo sam da izolujem da mi volan ''olakša'' na višim obrtajima (preko 2000), medjutim kako pridjem raskrsnici bez gasa, kao FAP otvrdne. Danas očišćena i remontovana servo pumpa, očišćen ventil (ili regulator), zamenjeno ulje; i dalje isto, možda neznatna razlika. Jel' ima neko neku ideju? Kaiš izgleda vitalno, zategnut je, nema klizanja same remenice...
                            Tko leti vrijedi

                            Comment

                            • dejan1987
                              CBC Početnik
                              • 03.02.2011
                              • 3
                              • mladenovac

                              Re: Pitajte ovde!!!

                              vozim mazdu 626 2.0 d 1986,i radio bih farbanje i limariju...nashao sam dobrog majstora,dao sam mu 100evra za sajtne i rubove,nove,trazi mi 250 za ruke,200 evra za farbanje i da kupim farbu...e sada,zanima me da li je to mnogo i koliko se krecu cene tih poslova...unapred hvala

                              Comment

                              • cumpaja
                                CBC Početnik
                                • 17.11.2011
                                • 1
                                • novi beograd

                                Odg: Pitajte ovde!!!

                                pozdrav svima forumasima nov sam na sajtu i imam pitanje u vezi ciscenja dizni.Vozim mitsubishi colta 96 1.3 benzinac od januara ove godine,uglavnom na plin,pa zbog toga su nastali sledeci problemi>kad se upali na benzin radi ko traktor t.j. tesko se i pali ,majstor je proverio dizne su kaze ispravne aj im treba ciscenje.citao sam na forumu u vezi istog problema uzeo te telefone koje su forumasi preporucili ali ni jedan nije validan.da li iko ima sigurnog i dobrog majstora i naravnom da nije derikoza da preporuci ?pozdrav i unapred hvala.

                                Comment

                                Working...
                                X