U međugradskoj najmanja potrošnja je u 5. brzini na oko 80 km/h. Kako voziti na autoputu gde je ograničenje 120? Da li prebaciti u 6. brzinu i gde držato kazaljku brzinomera?
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
auto ne vuce i dimi
Originally posted by vlaves2000 View Postpozdrav drustvo svakako teram auto kod majstora u ponedeljek ali da podelim i sa vama ovo ne bas lepo iskustvo ali sta da se radi kad vec drugacije ne moze, prvo da kazem auto je laguna 1.9 dci 88kw 2004 156000 km i da vec zadnjih mesec dana primecujem da auto kada stisnem papucicu gasa i krenem da ubrzavam pocinje da dimi u pitanju je crni dim , turbina se ponekad cuje da zvizdi ali toliko retko i tiho da se ni neprimeti e sada, krenem danas da se vozim osetim na uzbrdici da auto malo trza i da nece da vuce a pozadi oblak crnog dima i to u kontinuitetu e sada da napomenem da u tih zadnjih mesec dana od kada sam primetio da auto dimi primecujem jos nesto da kada dajem gas i kada auto ubrzava od motora se cuje kao neko sustanje kada sklonim nogu sa papucice to prestaje, danas mi je totalno na uzbrdici poceo da gubi snagu ide 70 i u jednom trenutku mi je na bordu izbacio otprilike incorekt fuell inekcion otprilike izvinjavam se ako nije napisano kako treba. dali nekom pada na pamet sta bi moglo da bude neko mi kaze da je turbina, pa egr ventil, pa da je mozda puklo sad dal crevo od interkulera ili od turbine u svakom slucaju hvala na komentarima
resen problem puklo je plasticno crevo koje na sebi ima senzor, ide od usisne grane do interkulera, cena 9800 dinara najpovoljnije sto sam uspeo da nadjem ceka se 3 do 5 dana jer se narucuje iz slovenije, iz originala je, narucio sam preko ovlastenog servisa inace po prodavnicama kosta do 110 evra. tako da iz ovoga zakljucujem da nisu svi ovlasceni servisi skupi, nadam se da ce ovo moje iskustvo nekom zlu netrebalo u buducnosti pomoci. ovaj forum tome i sluzi tako da cu vas zamoliti da podelite i vasa iskustva sa kvarovima koji su imali prilike da vas zadese, pozovite sve prijatelje koji voze lagunu da posete ovaj forum i da svoja iskustva podele sa nama. javicu se nakon montaze dela da vam kazem kako se sada auto ponasa jer bi trebao da se cisti i egr ventil. i jos nesto maxag je bio najblizi mom problemu samo sto nije otisao senzor nego je puklo plasticno crevo polovan senzor na otpadu je od 30 -40 evra ali za takve stvari moja je preporuka kuiti novo iz originala.Last edited by vlaves2000; 31.08.2011, 21:25.
Comment
-
-
Iako sam, u principu, za ugradnju novih originalnih delova, pa koliko košta-da-košta, u ovom slučaju bih se opredelio za upotrebljavano crevo, od proverenih dobavljača! Najčešće se radi o delovima sa havarisanih vozila, za koja prodavac daje i garanciju! Tako sam došao do dryera klime i još nekih sitnica upola cene novog! Delovi su homologizovani i odgovaraju po svemu mom vozilu. Služe već oko dve godine, a podaci o zameni uneti u servisnu knjižicu, upravo zbog garantovanog roka.
Naravno, da se radi o turbini, ili sličnom delu, to ne bih uradio ni pod kojim uslovima!
Oglasa o prodaji polovnih delova ima u većini novina, ali ja se oslanjam isključivo na preporuku i nabavku preko servisera, koji posluju sa proverenim prodavcima.
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostIako sam, u principu, za ugradnju novih originalnih delova, pa koliko košta-da-košta, u ovom slučaju bih se opredelio za upotrebljavano crevo, od proverenih dobavljača! Najčešće se radi o delovima sa havarisanih vozila, za koja prodavac daje i garanciju! Tako sam došao do dryera klime i još nekih sitnica upola cene novog! Delovi su homologizovani i odgovaraju po svemu mom vozilu. Služe već oko dve godine, a podaci o zameni uneti u servisnu knjižicu, upravo zbog garantovanog roka.
Naravno, da se radi o turbini, ili sličnom delu, to ne bih uradio ni pod kojim uslovima!
Oglasa o prodaji polovnih delova ima u većini novina, ali ja se oslanjam isključivo na preporuku i nabavku preko servisera, koji posluju sa proverenim prodavcima.
donekle ste upravu ali ovog polovnog creva nisam uspeo nigde naci sem na jednom mestu i to mi je trazeno 60 evra, razlog je sledeci jos jedna boljka kod lagune. a za razliku od 30 i nesto evra u odnosu na novo bolje je ipak novo pogotovo sto je iz originalnog programa a ne neke male privrede. ali u svakom slucaju neke delove treba traziti i polovne naravno ako se za njih dobija garancija, na zalost u srbiji garancija za takav deo je dok ga ne uzmete u ruku posle toga samo sreca
Comment
-
-
Originally posted by markofpi View Post@mupe
Imam navigaciju u znam da se napon na acu moze preko iste proveriti. Kada motor radi napon je veci od 14V, a kada motor ne radi napon je veci od 12V. verujem da nije u pitanju alternator vec nesto deseto. Jel pk kais povezan na alternator mozda?
Sto se tice alternatora, moguce je da je otisla njegova remenica u smislu da je otislo kvacilo na njemu. On treba da moze da se okrece slobodno u jednu stranu a da okrece rotor kada se okrece u drugu. Znaci kada motor ubrzava pokrece alternator, ali kada se odzima gas trebalo bi da se alternator jos koji trenutak nastavi okretati pod inercijom istom brzinom a ne da odmah uspori zajedno sa motorom. Desava se da remenica zablokira i da je stalno fiksirana za rotor. Ne znam da li ovo moze da prouzrokuje tako nesto ali nije nemoguce.Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Comment
-
-
Pozdrav,
Pukla mi je plasticna vodica za zadnji desni prozor, otisao sam u ovlasceni servis da kupim, kazu da nema posebno, nego samo u kompletu ceo podizac sa sajlom, motorom itd, cena prava sitnica, 25.500 din. Na srecu, tamo mi radi komsija pa je on rekao da mogu pronaci i to. Pozvali su me posle nekih sat vremena da su nasli, cena nekik stotinjak dinara. Danas ce da stigne pa cu da montiram, nego moje pitanje glasi, kako da sinhronizujem prozor posle, a da mi se ne slomi nesto? Jer kako sad primetim, kad podignem dugme, sajla krene gore, al otprilike neki 3 cm i stane. I tako stalno. A kad ga spustam, isto tako, otprilike svakih 3 cm stane. Negde sam citao da treba da ga natipkam do gore, i onda treba da podignem prekidac i da drzim neko vreme? Ispravite me ako gresim! I posto se radi o zadnjem desnom, onda sta treba da podizem, tj koji prekidac, na tim vratima, ili na vozacevim vratima? Uostalom, ako se tako radi? Ako je neko to radio, neka mi objasni, hvala unapred!
Comment
-
-
Originally posted by markofpi View Post@mupe
Imam navigaciju u znam da se napon na acu moze preko iste proveriti. Kada motor radi napon je veci od 14V, a kada motor ne radi napon je veci od 12V. verujem da nije u pitanju alternator vec nesto deseto. Jel pk kais povezan na alternator mozda?Ne sumnjam ja da ti alternator puni, jer bi inače upozorenje svetlelo uvek. Rekao sam ti da proveriš da li se akumulator puni, u trenutku kada ti svetli upozorenje na displeju.
Inače, da, alternator se pogoni PK kaišem.
Comment
-
-
Night Rider - jel si siguran da ti laguna nije bila "zesce" havarisana? zadnji tockovi su ti ravni sa prednjim ?... amortizeri isti s obe strane i na predn jim i na zadnjim tockovima ?.. sve to moze da utice na vozilo da "zanosi - vuce"...
sjstephy91 - kod mene je oprema lux-privilege i moze da se na dijagnostici aktivira ta opcija. za ostale opreme ne znam.--->>> nikad ne reci nikad !!! <<<---
Comment
-
-
-
imam slican problem ko ti i pisao sam jos od kad sam kupio auto, auto nije havarisan milion posto cak ni branici nisu menjani, proveravao sam kod milion majstora od ovlascenih servisera pa do farbara i ne ovlascenih servisa gde sad popravljam, bukvalno ni jedan limcic nije mrdnut, e sad menjao sam sve i proveru radio kompletnog trapa od letve volana koja je nova pa na dalje sve sam izmenjao ceo trap bukvalno i 2 puta reglazu trapa centrirao i sve i isto, e sad ne vuce on ni u jednu stranu kad izadjem na auto put ovaj novi sto su uradili ide pravo, ali gde god van njega jedno 85% ide u levo to jest ne ide nego mi okrece volan... e sad jel vozis na plicacima ili obicnim gumama,ne znam ni ja u cemu je trip u pocetku me je bas bas nerviralo... a kad kocis tipa lagano na semaforu u gradu jel ti stane volan ravno ili se nagne u levo ili desno...
Comment
-
-
Originally posted by gokkon View PostPozdrav,
Pukla mi je plasticna vodica za zadnji desni prozor, otisao sam u ovlasceni servis da kupim, kazu da nema posebno, nego samo u kompletu ceo podizac sa sajlom, motorom itd, cena prava sitnica, 25.500 din. Na srecu, tamo mi radi komsija pa je on rekao da mogu pronaci i to. Pozvali su me posle nekih sat vremena da su nasli, cena nekik stotinjak dinara. Danas ce da stigne pa cu da montiram, nego moje pitanje glasi, kako da sinhronizujem prozor posle, a da mi se ne slomi nesto? Jer kako sad primetim, kad podignem dugme, sajla krene gore, al otprilike neki 3 cm i stane. I tako stalno. A kad ga spustam, isto tako, otprilike svakih 3 cm stane. Negde sam citao da treba da ga natipkam do gore, i onda treba da podignem prekidac i da drzim neko vreme? Ispravite me ako gresim! I posto se radi o zadnjem desnom, onda sta treba da podizem, tj koji prekidac, na tim vratima, ili na vozacevim vratima? Uostalom, ako se tako radi? Ako je neko to radio, neka mi objasni, hvala unapred!Last edited by maxag; 01.09.2011, 16:44.
Comment
-
-
Originally posted by vlaves2000 View Postresen problem puklo je plasticno crevo koje na sebi ima senzor, ide od usisne grane do interkulera, cena 9800 dinara najpovoljnije sto sam uspeo da nadjem ceka se 3 do 5 dana jer se narucuje iz slovenije, iz originala je, narucio sam preko ovlastenog servisa inace po prodavnicama kosta do 110 evra. tako da iz ovoga zakljucujem da nisu svi ovlasceni servisi skupi, nadam se da ce ovo moje iskustvo nekom zlu netrebalo u buducnosti pomoci. ovaj forum tome i sluzi tako da cu vas zamoliti da podelite i vasa iskustva sa kvarovima koji su imali prilike da vas zadese, pozovite sve prijatelje koji voze lagunu da posete ovaj forum i da svoja iskustva podele sa nama. javicu se nakon montaze dela da vam kazem kako se sada auto ponasa jer bi trebao da se cisti i egr ventil. i jos nesto maxag je bio najblizi mom problemu samo sto nije otisao senzor nego je puklo plasticno crevo polovan senzor na otpadu je od 30 -40 evra ali za takve stvari moja je preporuka kuiti novo iz originala.
Comment
-
-
Comment