Problem za Uljem ili motorom ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cacanin
    CBC Senator XXL
    • 10.10.2005
    • 343
    • Cacak

    #31
    ESTER ulje ( da li je to posebna marka ili oznaka svih ulja ?) . . . pitanje gde ga naci kod nas u Srbiji i da li ga uopste ima originala ? A sto se tice MOTULA videcu kako ce se ovo moje sto je sipano ( 8100 x 5w40 ) ponasa ako bude i dalje trosilo Narucicu u MASS COMPANY _ u

    MOTUL koji si mi ti potrazio da odgovara mom Autu to je ako se ne varam :

    Märke Motul
    Modell Specific VW 506.01-506.00-503.00 (0w-30)
    Beskrivning
    Speciellt framtagen för VW longlife (WIV). (VW,Audi,Seat & Skoda,) Gokännande Normer: VW503 00,506 00,506 01.

    AKO NIJE OVO ZAMOLIO BIH TE DA KAD BUDES MOGAO POSALJES
    TACNU OZNAKU MOTULA KOJE ODGOVARA ZA MENE ! T H A N K S !

    POSTO SVI MAJSTORI KOD MENE " BOJKOTUJU " 0W40 ILI 0W30 "KAZU TO JE RETKO TROSICE GA MOTOR KOJI JEPRESAO 100000 HILJADA ! ?




    ZA Z E C A ,

    MENI JE DRAGO STO BOOST I SVI OVI LJUDI SA FORUMU SU RADI DA POMOGNO I SVIMA SAM ZAHVALAN ALI NEMOGU DA VERUJEM KAKVI SU KOD NAS "MAJSTORI" I JEDINI IZVOR ZNANJA SU KAFANE PECENJARE I NISTA DRUGO , NEMA SEMINARA PRAVIH SKUPOVA NISTA !

    A NISTA NISU NI BOLJI U OVLASCENIM SERVISIMA U SRBIJI !

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32


      ESTER uljana BAZA dakle baza ulja je ESTER

      F1 ?
      Nishta se nesekiraj, dugo ce taj tvoj auto da se vozi bez problema, vidi samo da se nezalepis na Cannon, ode zivot drugim putem ima da se svadjas sa majstorima sto vishe znash, najbolje je znanje drzati za sebe u takvim situacijama i samo zahtevati pravi tretmn.

      Isto tako verujem da i ovaj Castrol koji sam spomenuo da nisu ni culi za njega u podrumskim radionicama

      Castrol EDGE 5-30W
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #33
        Mislim da ubismo čoveka sa savetima.Elem ja ti preporučujem kao realno rešenje ono što je Boost u jednom trenutku...... he,he,he, slabosti, napisao a to je " 2:i izbor GTX MAGNATEC 5W-40 3:i izbor GTX 5 LIGHTEC 10W-40"Ova ulja koriste u VAG-u kao prvo punjenje sa preporučenom zamenom na 15000 km.Castrol u Čačku slobodno možeš da kupiš kako sam već napisao u prodavnici "Auto Čačka" u Konjevićima i sigurno su orginal.
        Onu potrošnju od 1 litar na 1000 km VAG navodi samo kao ekstremnu vrednost jer se nikad ne zna kako će neko maltretirati vozilo a posle stavljati primedbe na proizvodjača, znači ovaj podatak služi samo za "ogradu" fabrike od mogućih situacija!Ja lično u moju Oktaviju 1,9TDI sipam isključivo Shell Ultra Dizel 5W-40 i mogu vam reći da za 5000 km nije potrošio količinu ulja koju bih golim okom mogao na meraču da konstatujem.
        Inače Tana extra poznajem i zaista je bio dobar automobilista u svoje vreme!Nisam znao da je promenio lokaciju servisa.Pozdrav!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #34
          video sam Castrol ulja i na Jugopetrol pumpama..neverujem da nisu orginal.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Ko jos od proizvodjaca ugradjuje takve motore?
            ako smem da malo prosirim temu, pitanje bi bilo ko jos ne ugradjuje niskofrikcione motore a da nesto znaci u auto industriji ?

            jednostavnije, niskofrikcioni su motori sa snizenim unutrasnjim trenjima i stoga se lakse vrte, manje goriva (teoretski) usled toga trose na savaldavanje otpora kretanja, imaju bolje ekoloske osobine specificne manje potrosnje goriva i imaju konstrukciono nesto vece radne zazore pokretnih delova i nesto manje dodirne (krace klipove npr) povrsine.

            recimo, osnova motora u mom autu seze u korenima u 60te i 70te godine ali je temeljito renoviran, tako da svi modeli Volvoa od 1985.godine imaju te tzv. nisko frikcione motore.
            ti motori su nesto nezniji od nesto starijih, i period 85-88 je period dok se jos lutalo i kasnije u toku eksploatacije su se pokazale neke stvari na koje vlasnici nisu navikli da ocekuju od Volvoa kao sto je nesto veca buka iz bloka, pojava da se ulje doliva izmedju dve zamene i slicno.
            od 1988 te pocetne bolesti su ispravljene ali su ostali niskofrikcioni motori uz neke izmene na glavama motora.

            kasnije, kako su i drugi proizvodjaci hvatali korak i prelazili na niskofrikcione motore i kod njih su se javljali slicne pocetne bolesti u manjem ili vecem obimu.

            sve u svemu, nista strasno i nista neocekivano za takve konstrukcije a sto i pise u uputstvima za upotrebu (jeste da moze da bude zamorno ali u njima obicno ima sijaset korisnih informacija).

            druga stvar je da su takvi motori po pravilu sa 4 ventila po cilindru i vece specificne snage iz litre motora a to znaci i vise opterecenja na semeringe ventila, visu temperaturu sagorevanja i vece radne pritiske u komori sagorevanja.

            sve zajedno to zahteva i nova specificna ulja drugacije formulacije paketa aditiva i istovremeno iskljucuje improvizacije nasumicnih dodavanja magicnih bocica u ulje (aditiva naknadno u ulje) odnosno drzanje preporuka fabrike o tipu/vrsti ulja.

            sa Euro 3 su prakticno svi motori postali niskofrikcionog tipa, oni proizvodjaci koji su tek tada prihvatili takve konstrukcije imali su prve modele motora ponekada sa nesto uvecanom potrosnjom ulja, oni proizvodjaci koji su ranije poceli primenu do tog doba su vec izlecili niskofrkicione motore od bolesti.
            a i ulja veoma brzo napreduju i znatno su se promenila u zadnjih 10tak godina i pojavili su se i novi tipovi i vrste ulja.

            ja ne vidim u cemu je problem kontrolisati i po potrebi doliti ulje, pa i gume se redovno kontrolisu i dopumpaju, doliva se tecnost za stakla, nije to sve zajedno bas neki veliki obim posla.
            nekada su se ulja menjala na 3.000km pa se i pored toga dolivalo, danas je taj interval uz sintetiku podognut pa je logicno i da se nesto ulja dolije.
            a nesto ulja uvek i ispari samo od sebe na radnoj temperaturi na kojoj se nalazi motor.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Cacanin
              CBC Senator XXL
              • 10.10.2005
              • 343
              • Cacak

              #36
              Hvala "TETAK" Hvala svima ,


              BOOST nisu ni culi za ta novija i "retka" ulja u pravu si ali SHELL , castrol ( starije serije ) za optimu da ti ne pricam , to je katastrofa ,

              Evo jedno iskustvo : Ulazim u jednu povecu radionicu gde ljudi vare : branike , ostaleplasticne delove . Vidim bocice ( preko 300 komada ) spremno za punjenje !

              Comment

              • Q8oils
                CBC Veteran
                • 21.03.2006
                • 131
                • Vojvodina

                #37
                opet kasnim

                za tvoj auto treba ulje obavezno 503.00 506.00 506.01
                kod nas je to ulje Q8 Formula Excel EDX 0w30.
                BOOST sto preporucuje a uveri se:
                --------------------------------------------
                www.q8oils.de ili www.okq8.se
                ----------------------------------
                Potpis nije po pravilima foruma.

                Comment


                • #38
                  Re: Problem za Uljem ili motorom ?

                  Originally posted by Cacanin
                  Zoran je iz Cacka pomogli ste mi kad smo razgovarali na temu Audi A6 2.4 o potrosnji ulja , ako se secas teme ?!
                  Treba mi mala pomoc ?
                  Zamenio sam ulje pre par dana sipao MOTUL 8100 5w40 , skala je bila na maksimimu presao sam nekih 900 km skala je spala na malo iznad polovine na meracu , posto je u sistem stalo 5.7 litara , kada sam dolio 300 grama kojih je ostalo u boci skala je se opet popela na maksimum ! Da li je moguce da je potrosio 300 grama na 900 kilometara ???? Inace bio sam kod raznih mehanicara svi kazu "nije to nista " , " mozda negde curi , kad pregledaju motor nema nigde nista " Kada sam bio kod majstora ( koji vazi za dobrog za folcvagen i audi) koji mi je inace radio zamenu ulja i filtera kaze da pratim sta ce se desavati da nije nista strasno !!!! Kada sam mu pomenuo da je auto presao 110000 hiljada da je mozda trebalo sipati gusce ulje tipa 10w40 rekao je da to nema veze !

                  Pomoc i sugestija bi mi zlata vredela ,

                  Unapred hvala !

                  PS: Ako treba jos neka informacuja tu sam !

                  Cudo ti taj majstor nije rekao da ti je to ulje retko,imali smo isti problem sa audijem 90 2.3 5-ak,trosio je ulje i ako je motor bio odlican,kad smo mu sipali 10-40(sipali smo Total Quarz 10-40) sve je bilo super.Mislim da ce sve bti ok samo sipaj malo gusce ulje,ipak to nije nov auto

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #39
                    mobiland, malo procitaj o cemu se radi, nemoj da lupas kao Maksim po diviziji...
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • Cacanin
                      CBC Senator XXL
                      • 10.10.2005
                      • 343
                      • Cacak

                      #40
                      Opet problem...

                      BOOST , brick , Srdjane .... i ostali pomagajte

                      Opet ista prica oko mog auta i ulja u njemu , naravno jos nisam zamenio motul koji je sipan , dakle Motul 8100 sae 5w40 , posto ste mi rekli da i dalje vozim i nakon 2000 km opet prekontrolisem ...

                      Posle potrosnje koju sam "gore" naveo od nekih 300 grama ulja na 900 km , desava se sledece ... !

                      Kada sam sipao tih 300 grama koje mi je ostalo u poslednjoj boci { ( bilo ih je 6 L. ) 5.7 stalo u sistem }
                      ulje se vratilo na nekih dva milimetra iznad maksimuma , presao sam nekih 1850 km i resio da prekontrolisem , izvadim merac i umalo ne padnem u nesvest od nervoze , na meracu malo ispod pola , po nekoj mojoj proceni potrosio je mozda malo vise od 0.5 litra ...cccc

                      Stvarno ne znam sta da radim ? , Razgovarao sam sa "TETAK" trebalo bi sa njim da odem da pogledam neka ulja u "AUTO CACAK "

                      Da li menjati ulje ? Dosipati i dalje ?

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        Uh.. pa taj ko ti je rekao da motori netrose ulje laze, jedini motor koji netrosi ulje je onaj koji stoji u garazi.

                        0,5L na skoro 2000km i nije nesto preterano te nevidim dalje razlog da se opterecujemo sa ovom diskusijom. Motor je NISKOFRIKCIONOG tipa i savrseno je normalno da trosi vishe ulja nego li si navikao i spreman da prihvatis.

                        Jedini nacin da smanjis potrosnju je da izbegnes kocenje motorom i to totalno ali tada treba da budes spreman da prihvatis da ustedjene pare na ulju treba da das za kocione pakne.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Da budem malo jasniji, imas 6 cilindara a ne 4 na koja si navikao, automartski moras racunati sa bar 50% vecom potrosnjom ulja .
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • SALE
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2005
                            • 841
                            • Banovo Brdo

                            #43
                            Pa najbolje ti je da dosipas do zamene pa onda probaj neko drugo ulje.

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #44
                              Re: Opet problem...

                              Originally posted by Cacanin
                              Kada sam sipao tih 300 grama koje mi je ostalo u poslednjoj boci { ( bilo ih je 6 L. ) 5.7 stalo u sistem }
                              ulje se vratilo na nekih dva milimetra iznad maksimuma , presao sam nekih 1850 km i resio da prekontrolisem , izvadim merac i umalo ne padnem u nesvest od nervoze , na meracu malo ispod pola , po nekoj mojoj proceni potrosio je mozda malo vise od 0.5 litra ...cccc
                              Kako iznad maksumuma? Zar ne bi trebalo da se nivo ulja nalazi izmedju min. i max. na skali. Valjda je maksimum oznacen sa nekim razlogom Da se ne bi sipalo previse ?
                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                Da malo rastumacimo neke chinjenice, tvoj motor je-

                                VOLKSWAGEN, Gasoline
                                81
                                APZ,
                                V 6, 2393 cm?, 120 kW (163 PS), 10,5:1
                                Injection, 5 Valves, Catalytic converter,


                                dakle 81mm precnika klipa, gde je obim, tj, dodirnapovrsina karike 81*3,14
                                tj. 25 cm , pa to puta 6 cilindara daje 1,5 METARA zaptivachkog dela.

                                Vozis 2000km recimo sa prosecnim obrtajima od 3000 rpm gde sa svakim obrtajem motora linija zaptivanja naleze na 150cm dugacku i recimo hod klipa 6cm dakle priblicno 0,01m2 povrsine.
                                Dakle sa samo 100 obrtaja motora imas 1m2 odradjene klizno/zaptivne povrsine.

                                Ako si vozio tih 2000km nekih prosecnih 100km/h to je 20 sati exploatacije.
                                U 20 sati imas 60*20=1200 minuta
                                U 1200 minuta sa 3000 rpm u minuti imas 3600000 obrtaja.

                                Kad se podeli 3600000 sa 100 dobijes broj METARA KVADRATNIH , dakle

                                36000m2 na koje si razvukao 0,5L ulja.

                                Da li sam sad imalo usspeo da ti dokazem da nema mesta panici.

                                Taj koji razvuche 0,5L ulja na 36.000m2 i oseti na toj povrsini trag ulja, neka slobodno kaze kakav motor zeli da mu napravim
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X