Danas sam zvao telefonom i veliki broj ovih servisa ne radi vise wynns nego klasicno, kao u fazonu klasicno je mnogo bolje a samo malo skuplje.
Ciscenje dizni - gde i kako ?
Collapse
X
-
Originally posted by M-powerHaludi ste
Uzelac...na svakih 10k skidas da cistis dizne? bas smor. Si razmisljao da ubacis neki dodatni filter goriva?.
Predjem 15k godisnje, plus jos 10k motorom, ne vidim smor ocistiti dizne jednom u 9 meseci.
Mislim, da jeste cesce nego usual, ali moj auto za tih 10k provuce goriva koliko prosecan za 20-25k. A to onda zvuci razumnowork in progress
Comment
-
-
Originally posted by ElwoodMeni se dobro pokazao liqui moly injection reiniger.Probao sam i wynns injector cleaner.To je ona vrsta sto se sipa u rezervoar.Jedna bočica od 300ml liqui moly sredstva tretira 70l benzina i toga se treba pridržavati.Na kraju sam ipak morao da chistim ceo sistem na Wynns'u, ali sam NAKON tog chishcenja povremeno koristio te preparate ali kao preventivu, kao trajno reshenje problema ubrizgavanja koji se godinama pogorshavao, teshko da mogu da se uzmu u obzir. Medjutim, mislim da su danas goriva daleko kvalitetnija nego pre 10-ak godina, narochito kod nas (setite se odakle je i kako stizao benzin u to vreme), tako da mislim da nema potrebe bacati novac na te aditive, redovno odrzhavanje (filter goriva) i gorivo sa neke normalne benzinske pumpe i teraj
Mnogi proizvodjachi (npr BMW) chak i striktno zabranjuju upotrebu bilo kakvih aditiva za ulje ili gorivo, a to rade od pre 7-8 godina. Mislim da to (mozhe da) ima nekakve veze sa novim generacijama niskofrikcinih motora (Euro 3), tako da ne bih preporuchio da bilo ko chiji auto ima taj motor uopshte i koristi te aditive.
@ Antoanser: ako pod tim "klasichno" podrazumevaju chishcenje u ultrazvuchnim kadicama, to je efikasnija verzija ali je preporuchljiva samo ako se problem jedino i konkrento onosi samo na dizne. Ako se radi o autu sa pozamashnom kilometrazhom, koji je ovde vozhen i u "ona" vremena rumunskog benzina, i chiji sistem dovoda i ubrizgavanja goriva nikad nije (pr)ochishcen, onda samo tretman dizni nece reshiti problem, bar ne na duzhe vreme. Naime, prljavshtina i naslage/talog u celokupnom sistemu dovoda goriva ce, "nosheni" gorivom, opet vrlo brzo "zapushiti" dizne i za par nedelja ili meseci cesh zavrshiti tamo odakle si i krenuoZnachi ako se zna da na autu sistem nije chishcen nikad (ili duzhe vreme), a vozhen je kod nas bar u proteklih 7-8 godina, i ima kilometrazhu preko recimo 150 k km, onda je daleko preporuchljivija Wynn's metoda, jer aditiv tokom tretmana ochisti CEO sistem dovoda, creva, railove, i na kraju same dizne. Mozhda intenzitet chishcenja i ukupna kolichina odstranjenih naslaga sa dizni nije ista kao kod chishcenja u kadicama, ali sa druge strane ovako cesh ochistiti SVE, i shto je josh vazhnije iz sistema cesh izbaciti jako puno smeca, tako da same dizne nece biti "na udaru" neko duzhe vreme.
Tako sam ja svojevremeno i uradio, i kao shto nappisah ranije, nakon tog chishcenja sam imao praksu da svojevremeno sipam neki aditiv za chishcenje dizni, tek preventive radi, na svakih 5-6 k km. Nikad nakon takvog tretmana i prakse nisam imao slichnih problema sa autom...
Comment
-
-
E da,overspeed,ja bi sipanje tog aditiva preporučio samo u slučaju ako je rezervoar koliko je moguće čist od taloga i rđe.Zato sam i napisao da se treba pridržavati uputstva o mešanju.Ako je rezervoar jako zaprljan to verujem da može da napravi čudo,ali opet kako će jadna pumpa za gorivo da se izbori s nakupljanjem prljavštine tokom vremena?
Kvalitetan benzin bi trebao da sadrži neke aditive tipa deterdženata,ako neko zna da napiše o ovome bilo bi od velike pomoći!
Sećam se iz vremena kada smo imali juga sa dva prsta sam vadio mulj iz karburatora na nešto jako malo pređenih km,to je bilo skoro rutinski.Jeste da je to bilo vreme sankcija i benzina iz flaše,ali su i naše rafinerije bile u boljem stanju...
Comment
-
-
Napisah i ranije, meni su to na Fiesti odradili u "Ford GAGA", valjda beshe Cerski venac, za broj se ne secam (u blizini pijace).
Naravno da nije nuzhno da auto mora da bude Ford, to kod njih mozhe da se odradi na bilo kojem autu. Meni su odradili xtra posao, auto je bukvalno bio preporodjen. E sad, shto se cene tiche, moguce (tj. verovatno, ovi su pomalo derachi...) da ima negde jeftinije a recimo isto tako kvalitetno, oni nisu bash jeftini po pitanju servisa ali ja sa ONAKVIM autom nisam bash bio voljan da se cimam po BG i trazhim alternativna reshenja. Meni je odgovaralo shto je "Gaga" udaljena samo oko 200-ak metara od iskljuchenja sa Ibarske, a ja sam se ionako jedva "dovukao" do Bgd...
Comment
-
-
Originally posted by JAPANXnaravno da ima..
auto cetar andjelkovic, ja ih zvao pre neki dan i kazu da rade...
Comment
-
Comment