Problemi? prilikom prvog paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Svecice kazes nisi dugo menjao-cistio? Moze biti do njih?
    Znaci kod mugena si cistio leptir. Da vidimo sta ce sutra da kaze pa idemo dalje.
    Kod regulatora nema sta da radis.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Bane R
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2006
      • 1769
      • Beograd

      #17
      Danas sam i ja skinuo leptir i temeljno ga očistio.

      Što se regulatora tiče, to sam i ja shvatio kada sam ga skinuo i pogledao ...

      Brick, pokušaću da ti odgovorim na pitanja, ali znaj da su ona za mene teška ... Malo ću googlati i konsultovati manual, pa ću da odgovorim šta znam. Kada saznam precizne odgovore na pitanja.

      Originally posted by sw.brick
      ne poznajem elektriku Hondi ali sve mi nešto sumnjivo oko toga na pola ključa odnosno produženog verglanja jer jedino što se u tom trenutku promeni je skidanje napajanja sa ECU, kratki reset.
      Vidi, nije baš da je dovoljno verglati tren, pa pustiti, pa da odma posle toga pali. Stvar je više instiktivna. Dakle znam da u bilo kad u toku dana pali skoro bez verglanja i onda ujutru instiktivno puštam ključ posle jedno sekund i po neuspelog. Ponovo kontakt, verglanje i pali odmah. Ako hoću da ga upalim s jednim verglanjem, situacija je kao što sam gore objasnio: vergla vergla vergla, posle 3 i po sekunde kreće paljenje, polu mrtav je auto jedno sekund i po i posle toga sve normalno. Stim što vožnja prvih 100m sve ispod 2000rpm prouzrokuje da se auto guši odnosno ima knedle. Stvarno ne mogu da provalim da li je vazduh, struja ili gorivo, jer to sve ovo mogu da proveravam samo jednom u toku dana i to u vrlo kratkom periodu.

      Originally posted by sw.brick
      da li je možda rešena elektrika tako da prati stanje pritiska ulja pa tek kada dostigne odrejdeni nivo da ECU dozvoljava i start motora ?
      Vidi, ne znam u ovom trenutku, ali ako mogu da ti pomognem. Na konkretno mojoj Hondi moguće je da sija lampica ulja koji sekund posle što motor započne rad... ukoliko je recimo ulje gušće. Ja konkretno nemam tu pojavu. Lampica ulja se ugasi, ali da li tokom verglanja ili odmah posle što motor započne, ne znam tačno... Uglavnom, gledaću da nađem odgovor na tvoje pitanje.

      Originally posted by sw.brick
      probaj da to prvo startovanje izvedeš tako da malko stisneš pedalu gasa, tek toliko da nije na leru. ima li promene u ponašanju ?
      Probaću, ali kao što rekoh stvar je u tome što samo jednom u toku dana mogu da eksperimentišem.

      PS. Inače večeras sam "malo" probao auto pod jakim naporima i nikakvih problema nema... sve je u radu prilično glatko, u svim obrtajima bez razlike... pa tako i u leru.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        posle 3 i po sekunde kreće paljenje, polu mrtav je auto jedno sekund i po i posle toga sve normalno. Stim što vožnja prvih 100m sve ispod 2000rpm prouzrokuje da se auto guši odnosno ima knedle
        ok, sada mi je jasnije.

        vaduh-gorivo tj smesa nije ok, tih prvih 100 metara.

        veorvatno presiromašna, fali benzina odnosno negde vuče falš vazduh.

        proveri usis vrlo temeljno, pogotovu gumeno/ plastično rebrasto crevo.

        3 i po sekunde je po meni sasvim korektno, barem na mom autu je pravilo da mora da se vergla nekoliko sekundi da bi se nabio pritisak ulja, da se pokrene varnica pa tek onda ako je varnica OK da se pusti na diznama benzin. tako ECU-i rade fabrički i tako je i na novom autu podešeno.

        ne znam za tvoju Hondu, niti kako je kod tebe bilo ranije da li je 1 ili 2 sekunde predugo ili normalno.

        takodje, proveri i sistem dovoda goriva na apsolutnu zaptivenost, pogotovu O ring zaptivke na cevima filtera da nisu ispucale od starosti.

        ako udje vazduh tokom stajanja u cevi goriva, pumpa koja gura benzin ka motoru pokušava da gura i vazduh.
        ali kako to ne može, ona sabija vazduh sve dok ga ne sabije dovoljno da postigne radni pritisak.

        tako da, onaj problem na privh 100 metara može da bude usled toga da ima goriva a i još nekog dodatnog falš vazduha, a i da ima vazduha taman koliko treba ali i da ima vazduha u gorivu pa dok ne "proguta" to motor nepravilno radi.

        dakle, ne znam da li to jeste problem ali bih ukazao da to proveriš, i eliminišeš kao mogući uzrok.

        ako si sve to već isproveravao, zaboravi, nešto treće, dalje treba potražiti uzrok problema.

        i obavezno očisti do metalnog sjaja, do perfekcije, motorić ler gasa.
        on je jako važan jer reguliše dovod vazduha , i pri samom prvom paljenju motora.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #19
          Originally posted by sw.brick
          3 i po sekunde je po meni sasvim korektno...

          ne znam za tvoju Hondu, niti kako je kod tebe bilo ranije da li je 1 ili 2 sekunde predugo ili normalno...
          Verglanje deluje prilično normalno, ali sam isto tako prilično siguran da je ranije bilo osetno kraće...

          Originally posted by sw.brick

          takodje, proveri i sistem dovoda goriva na apsolutnu zaptivenost, pogotovu O ring zaptivke na cevima filtera da nisu ispucale od starosti.
          Da li tu zaptivenost dovoda goriva tražim samo pod haubom ili...? O zaptivke na filteru su promenjene pre par dana sa filterom...

          Kad budem još šta probao i proverio, javiću se sa još informacija...

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            #20
            Očistio sam i step/ler/eacv/iacv motor (kolko naziva, zbunio sam se )... i naštelovao ler...

            Što se tiče (falš) vazduha, malo sam, laički, gledao i mislim da nisam našao ništa da nije u redu... u smislu da je negde nešto bušno ili da pušta, šišti, vuče i slično... Ne znam da li je to dovoljno...

            Što se inspekcije za gorivo tiče, već ne znam kojom metodom da se bavim...

            Videću sutra da li ima nekih poboljšanja posle štelovanja lera i čišćenja motora lera..

            Comment

            • low rider
              CBC Senator XXL
              • 03.04.2006
              • 613
              • Beograd

              #21
              brick:
              takodje, proveri i sistem dovoda goriva na apsolutnu zaptivenost, pogotovu O ring zaptivke na cevima filtera da nisu ispucale od starosti.

              ako udje vazduh tokom stajanja u cevi goriva, pumpa koja gura benzin ka motoru pokušava da gura i vazduh.
              ali kako to ne može, ona sabija vazduh sve dok ga ne sabije dovoljno da postigne radni pritisak.
              Prvo bih se ovim zabavio, a ja bih dodao, da proveris instalaciju u rezervoaru, pogotovo posto su ti nedavno skidali pumpu da bi cistili cevovod, mozda nisu sve pritegli kako treba nakon tretmana.

              Comment

              • Bane R
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2006
                • 1769
                • Beograd

                #22
                Sad malo premotavam film pokušavajući da se setim kada je sve počelo, pošto se prosto desilo, nije se postepeno pojavljivalo...

                Vrlo moguće (samo što je sada već prošlo skoro godinu dana od tad) da se to desilo kada je meni trebao ćaletov auto, pa je on uzeo moj i naravno smotan kao i svaki ćale sipao na nekoj pumpi dizel. Vozio je ni do izlaska s pumpe i brzo provalio šta je uradio. Kaže da je na pumpi bio neki lik koji je samo za to zadužen za takve situacije i da su oni na pumpi nešto petljali. E sad, gledam uputstvo i da bi se pumpa goriva skinula, mora da se skida i rezervoar. Nema šanse da su oni sve to radili na pumpi. Moraću da ga pitam šta su tačno radili i petljali. Znam samo da posle toga auto nije imao nikakvih problema u radu - dizel je odma izbačen i sipan pun rezervoar bmb, a ja sam sutradan promenio filter goriva. Davno beše, valjda je zapamtio šta su radili... moguće da tada nešto nisu lepo vratili, namestili i da je ostao neki luft ili šta li već...

                Comment

                • don
                  CBC Senator XXL
                  • 13.04.2005
                  • 483
                  • Beograd

                  #23
                  Samo me cudi da to za paljenje nisi odmah provalio, jer ipak znas kako si palio juce i kako danas, sto ce reci da ako nesto nije kako treba prilikom paljenja provalis odmah, ali dobro, setio si se moguceg uzroka, od pre god. dana
                  Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                  Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                  Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #24
                    Pa prošlo je vremena dok jer servis došao na red. Nisam želeo da postavljlam pitanje i onda bi ljudi došli i pitali me prvo "jesi li menjao filter vazduha i goriva" i onda ja kažem nisam ... Čekao sam da uradim sve što je u domenu mog znanja.

                    Inače, posle čišćenja leptira i motora ler gasa, nije se ništa promenilo. Nisam još pokušao da verglam držeći mali gas. To ću sutra. Mada vrlo moguće da se popravila situacija sa stabilnim radom neposredno posle paljenja... mada ne u potpunosti.

                    Što se tiče toga oko goriva i rezervoara. Samo su pozadi ispod sedišta vadili plovak da i****ju tu mešavinu dizela i benzina. Ne bi trebali da su tako nešto shebali?

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Ne bi trebalo. Mislim da nije problem u gorivu.
                      Pre ce biti senzor rashladne tecnosti ili nesto sl.....sacekajmo sutra.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Bane R
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2006
                        • 1769
                        • Beograd

                        #26
                        Na koji način taj senzor utiče na paljenje?

                        Comment

                        • nijebitno
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2006
                          • 629
                          • Modrica

                          #27
                          Na osnovu informacije o temperaturi motora ECU odredjuje koliko ce dati goriva. Uprosteno receno vrsi funkciju sauga.
                          Difference between man and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Uča
                            CBC Veteran
                            • 24.01.2008
                            • 168
                            • Kruševac

                            #28
                            Jutarnje paljenje

                            Prijatelju, pomiri se s tim da auto tako radi. Iste probleme sam imao, a imam i danas. Uradio sam sva čišćena i zamene, ali bez uspeha. Auto već 10 godina radi potpuno identično - jutarnje paljenje sporo, a kasnije na pola ključa. Bitno je da auto ima miran rad, lepo vuče,... Ne petljaj ništa i ne dozvoli da ti majstori uzimaju novac, a pritom ništa nisu učinili. Jednostavno, auto je tako napravljen. I samo da kažem da je kod mene u pitanju Kadett suza 1.6i. Mislim da ne postoji razlog da se time opterećuješ kao ja ranije.Pozdrav!
                            Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              ovde je priča o Hondi, i kako ona radi.
                              pusti Kadeta, i to što za 10 godina nisi uspeo da otkloniš kvar (ako to jeste kvar za Kadeta).

                              lepo čovek kaže da nije bilo ranije tako, i da sada jeste lošije što znači da nije sve optimum kako treba i nije kako je fabrika zamislila.

                              sasvim je druga stvar spremnost da se toleriše neispravnost auta jer nije velika, tj auto je u voznom stanju pa ne žulja.
                              imaš li ti predlog šta pregledati, gde bi mogao biti uzrok otežanog paljenja ?

                              da pomognemo
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Bane R
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2006
                                • 1769
                                • Beograd

                                #30
                                Pa ja mogu da se složim sa obojicom ... Obzirom da sam primetio da stvar i nije tako retka. I čitao sam po netu, a i uživo su mi ljudi pričali da im se slično dešavalo sa Hondama.

                                S jedne strane sam spreman da uradim šta mogu, s druge strane ne bi da preterujem.

                                Uglavnom, senzor rashlatne tečnosti (tw senzor) nisam proverio - ima u uputstvu lepo objašnjeno kako ga proveriti.

                                U razgovoru sa iskusnijim majstorom koji ima CRX 10 godina, rekao mi je da je verovatno neki ventil/dihtung na pumpi koji dozvoli preko noći da pritisak goriva u sistemu opadne i onda se dešava ono što je brick reko... da u početku pumpu gura i vazduh i benzin, a motor ne radi sa adekvatno mešavinom. U principu, ne bi sada da radim remont pumpe, nije joj vreme još. Iako se rezervoar i pumpa baš lako skidaju.

                                Comment

                                Working...
                                X