Problemi? prilikom prvog paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    #31


    evo snimio sam da čujete kako to izgleda. Jest da je zvuk loš, ali može da se stekne utisak.

    Nogu nisam držao na gasu i nisam dodavao gas. Auto dakel vergla, motor se startuje i radi trenutak na jako niskim obrtajima i ono što se čuje kao da sam dodao gas je u stvari motor sam digao obrtaje na normalnih 1700-1800rpm kada je potpuno hladan neposredno posle paljenja.

    Ajd ovo verglanje i da shvatim kao normalno, zapravo ono ne traje nešto preterano dugo kao što se može videti. Više me čudi što je motor skoro mrtav koji tren dok ne provali da treba da digne obrtaje jer je hladan.

    Već posle 5 sekundi ovog prvog rada dovoljno je samo kresnuti i motor se pali, tako da to nema potrebe snimati.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      U razgovoru sa iskusnijim majstorom koji ima CRX 10 godina, rekao mi je da je verovatno neki ventil/dihtung na pumpi koji dozvoli preko noći
      ovo mi ima smisla.
      nepovratni ventil.
      da li je na Hondi on napravljen od gume ?

      benzin ga nagrizao i malo pojeo kuglicu od gume tokom godina i sada loše zaptiva ?

      ako je to, lako se kvar popravlja rasklapanjem tela pumpe- konekcionih cevi- gde je ležište ventila i gumeni loptasti nepovratni ventil.

      uslov je da nadješ original gumenu kuglu, tačnih dimenzija i prosto samo zameniš staru za novu, i ponovo sve sklopiš.

      na Boschu sam vidjao takav sistem, možda je i kod Honde slično izvedeno.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        #33
        Ako je tako kao sto kazete da nepovratni ventil ne radi i da ispusti gorivo preko noci iz sistema, da li se startovanjem pumpe vise puta pre paljenja istera sav vazduh iz sistema ili ne????????
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #34
          Ne.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Da izvines...tj. taj majstor, izgleda nije imao mnogo iskustva sa problemima dovoda goriva.

            Ako ne radi nepovratni ventil...jedino sto moze da se desi je da preko noci opadne pritisak goriva u sistemu. Nikako da gorivo istekne iz celog "zatvorenog" sistema i da na sledecem kontaktu potera vazduh. Pogotovu ne na spoljnoj pumpi.

            Sve i da totalno opadne pritisak goriva u sistemu pri prvom davanju kontakta ceo sistem je pod pritiskom brze nego sto trepnes.

            S obzirom da auto ima problema odredjeni period posle startovanja ocigledno je problem u nekom senzoru rashladne tecnosti za ECU ili ler motoru ili nekom trecem senzoru.
            Tu se baziraj. Jos kapa, ruka, kablovi?

            Originally posted by Bane®
            da u početku pumpu gura i vazduh i benzin, a motor ne radi sa adekvatno mešavinom.
            Nece da moze...jedino sto moze je da rail ima slepo crevo i da se tu nabije vazduh koji je stisljiv i da tu pravi probleme. Nikako da pumpa gura mesavinu vazduha i goriva pa je lose rasprsivanje smesa.
            Na prvom verglanju u sekundi sav vazduh bude isteran i cim upalis radi sa cistim gorivom te ti se ne mogu desavati ti problemi jedno vreme zbog vazduha.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Bane R
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2006
              • 1769
              • Beograd

              #36
              Ma ok, tu sam da pitam .

              Dok ne nađem vremena da još malo eksperimentišem, evo još jedna informacija.

              Kada auto posle težeg verglanja upali, ukoliko stoji na leru, motor radi mirno i stabilno na normalnim obrtajima za hladan tek startovan auto i tako radi sve dok se ne zagreje. Međutim, one spomenute knedle se dešavaju kada pritisnem papučicu gasa i to slabije - tipa, kao da hoću papučicom da držim 2000rpm... ako pritisnem malo više, plastično rečeno, za 3000rpm onda je nepravilniji rad jedva primetan ili ga praktično nema.

              Takođe, čini mi se, mada ne mogu da garantujem, da su problemi veći kada auto odstoji 2 dana, recimo, u odnosu kad odstoji samo preko noći...

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #37
                Jel ima hidraulicke podizace ventila?
                Cuju li se ventili makar i za trenutak posle hladnog starta?
                To bi najbolje trebalo neko drugi da pazljivo slusa spolja.

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #38
                  Nema hidraulicke podizace.....
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #39
                    Što se tiče onoga da držim mali gas dok verglam, probao sam i tako i apsolutno je sve identično kao da papučica nije pritisnuta. Motor uopšte ne registruje da je papučica pritisnuta sve do trenutka dok obrtaji ne skoče na standardne za potpuno hladan motor.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      ok, to ukazuje da problem nije u radu ler motorića vazduha. i da uopšte nije problem sa vazduhom.

                      varnicu smo rekli da je dobra, da odmah baca beše ?

                      preostaje gorivo. dovod, priprema mešavine, nešto.
                      u okviru toga i elektrika upravljanja odmeravanjem količine goriva.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Bane R
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2006
                        • 1769
                        • Beograd

                        #41
                        Kad kažeš varnicu ako misliš na kablove i svećice... to još nisam stigao da isproveravam...

                        Comment

                        • Jesse Jane
                          CBC Senator XXL
                          • 28.02.2007
                          • 355
                          • Zemun

                          #42
                          Jel ti auto pali tako otkad si ga kupio?
                          Honda all the LAG none of the BOOST..

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #43
                            Ne, ali ne mogu da se setim kad je počelo ovako, pa da povežem sa nečim...

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              da, mislim na kablove, svećice, senzor paljenja, ECU paljenja, bobina (e), senzor temperature motora nadležan za varnicu,i ostale prateće elemente.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Jesse Jane
                                CBC Senator XXL
                                • 28.02.2007
                                • 355
                                • Zemun

                                #45
                                Originally posted by Bane®
                                Ne, ali ne mogu da se setim kad je počelo ovako, pa da povežem sa nečim...
                                Pri prvom paljenju ujutru i moj auto moram da verglam dugo,a posle kao i kod tebe na pola kljuca.
                                Honda all the LAG none of the BOOST..

                                Comment

                                Working...
                                X