Problemi? prilikom prvog paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    #46
    Vidi, ajde što duže vergla, neću da kažem da tako ne treba, štošta treba da se pokrene i zagreje. Međutim neki problem sigurno postoji, jer neposredno posle paljenja i tih prvih 100m motor radi nestabilno. Kao što sam već rekao - postoji jedan moment gde je motor polumrtav između verglanja i trenutka kada se motor pokrene. Takođe, kada se motor upali, ukoliko se ostavi na leru, radi lepo i stabilno, ali ako se da mali (inače normalan za pokretanje) gas, onda nastaje onaj nestabilan radi knedle.

    Nešto ima, u svakom slučaju... kad god nađem vremena ja ili nešto probam, proveravam ili proučavam servisno uputstvo. Tu je i forum naravno. Pre ili kasnije, rešićemo stvar ...

    Comment

    • low rider
      CBC Senator XXL
      • 03.04.2006
      • 613
      • Beograd

      #47
      Nesto sto mozes lako bez alata i majstora proveriti.
      Regulator pritiska goriva, ok vidim da si ga skidao, ali reci mi dok je na autu npr. nakon voznje ili ujutru pre paljenja, kada skines vakuum crevo sa njega da slucajno nema benzina ?
      Ili ako kojim slucajem imas providno crevo za vazdusne pumpe za akvarijum, stavis ga umesto vakuum creva upalis auto i posmatras da se u njemu ne pojavljuje gorivo.

      Comment

      • Bane R
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2006
        • 1769
        • Beograd

        #48
        Ne nalazim vremena još uvek ništa da probam što ste me savetovali i što nisam još proverio, ali evo nove informacije.

        Naime, auto je sada stajao napolju direktno izložen suncu i bez obzira što nije paljen dan i po, upalio je trenutno.

        Inače se uvek nalazi u hladovini u garaži.

        Znači, najverovatnije, nešto pod haubom ne voli kada je hladno. Na šta bih trebao da obratim pažnju?

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #49
          Mozda ne voli VLAZNO jer ako je na suncu obicno vlaga ispari.
          Temperatura moze da utice jos i na kontakte i to je sve u vezi struje.
          Uticaji na gorivo su vec nesto drugaciji.
          Razmisljaj. Mozda se i setis. Ispipaj kablove sve. Pregledaj. Iskoristi lepo vreme i kad se DOBRO VIDI za to.
          Mora da postoji neki razlog a mozda se moze videti i golim okom.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            IAT, ako ga ima.
            senzor temperature vazduha.

            kao i senzor temperature vode motora- antifriza.

            provera tako što skineš senzor, potopiš u vodu sa kontrolisanom i poznatom temperaturom i uporediš izmerenu omsku otpornost sa tabelom ili grafikonom iz servisnog fabričkog uputstva.


            ili, da pozajmiš/ kupiš (jer su jeftini, ne bi trebalo više od 10 evra da košta svaki) i zamenom ograničiš moguću smetnju.

            IAT je u paketu sa MAP senzorom pritiska vazduha, ako je takav sistem.

            ako je AMM onda ne postoji niti IAT niti MAP.
            AMM ne reaguje na ovako male temperaturne promene, pa bi to izbacilo senzor temp vode u prvi plan.
            vlagu isto ne bih potpuno odbacio ali mi je malo verovatan uzrok jer se vlaga ne može otkloniti posle 500m vožnje, niti vlaga reaguje ako se kontakt ključ okrene 2 ili 3 puta.

            moguće je i da je elektro instalacija senzora temperature u kratkom spoju, tada kada je hladnije nema dovoljno ubrizganog goriva jer ECU misli da je motor vreo.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Bane R
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2006
              • 1769
              • Beograd

              #51
              Hondini, pa i moj, motori imaju IAT i MAP senzor. To je sve što za sada mogu da kažem. Gledaću to prvo da proverim prvom prilikom.

              Comment

              • Bane R
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2006
                • 1769
                • Beograd

                #52
                Samo da potvrdim da je definitivno stvar oko temperature. Odnosno da li se auto nalazi u hladovini i pali se po nižoj temperaturi ili se nalazi izložen suncu i pali se oko 1-2 popodne.

                Naime, nije bio vožen preko 24h, stajao napolju i bio izložen suncu i upalio sam ga kao da je nov. Vozio sam samo kratku relaciju, par km... Posle par sati sam ga upalio uveče kada je zahladnelo i palio je teže kao da je stajao ceo dan zatvoren u garaži.

                Zameniću pre svega senzor temperature rashladne tečnosti (a potom temperature vazduha, ako prva stvar ne pomogne). Čim naručim i nađem vremena da naručim.

                Eventualno još neki savet u međuvremenu?

                Comment

                • Bane R
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2006
                  • 1769
                  • Beograd

                  #53
                  Pokloni mi majstor senzor rashladne tečnosti i mislim da sam time rešio problem.

                  eMe, ključ je 19, pošto nas je to interesovalo .

                  Pustio sam ga 10 sati i čekao da sada zahladni. Upalio je kako i treba da pali, ler je držao gde treba. Činilo mi se da je rad nekako žustriji. Pri dodavanju minimalnog gasa (praktično par milimetara) gde se ranije gušio, sada je ravnomerno dizao obrtaje.

                  Nisam ga vozio, samo sam u mestu probao, ali deluje sve u redu. Biću siguran kada se veže nekoliko hladnijih dana.

                  Hvala u svakom slučaju svima na trudu .

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #54
                    A kad se već bavimo sistemom ubrizgavanja, da pitam još nešto.

                    Naime, dok sam se bavio ovim problemom naišao sam na ove dve šeme. Prva je varijanta mog motora sa katalizatorom, a druga je bez.

                    Za šta služi taj Purge cut-off valve? Ja sam imao katalizator, ali je on skinut. Interesuje me ovo zato što je fabrička razlika mog motora sa i bez katalizatora 6ks (što i nije neprimetno na ovu težinu).

                    Šta bi se desilo kada bi prvu varijantu (koja je trenutno pod mojom haubom) prepravio na drugu?

                    Comment

                    • kwisko
                      CBC Veteran
                      • 14.04.2008
                      • 124
                      • bg

                      #55
                      imao slican problem na mazdi i reci cu ti samo presteluj ventile pa ces videti razliku

                      Comment

                      • kwisko
                        CBC Veteran
                        • 14.04.2008
                        • 124
                        • bg

                        #56
                        Originally posted by Bane®
                        A kad se već bavimo sistemom ubrizgavanja, da pitam još nešto.

                        Naime, dok sam se bavio ovim problemom naišao sam na ove dve šeme. Prva je varijanta mog motora sa katalizatorom, a druga je bez.

                        Za šta služi taj Purge cut-off valve? Ja sam imao katalizator, ali je on skinut. Interesuje me ovo zato što je fabrička razlika mog motora sa i bez katalizatora 6ks (što i nije neprimetno na ovu težinu).

                        Šta bi se desilo kada bi prvu varijantu (koja je trenutno pod mojom haubom) prepravio na drugu?

                        katalizator sluzi za povecanje snage ( to ti je tih 6 konja) i zastitu ziv sredine heheehe a radi na tom principu sto 30% izduvnih gasova vraca u motor pa stoga pomenuti ventil sluzi da regulise taj povrat i izjednaci smesu starih gasova i svezeg vazduha ( u principu radi slicno famoznom EGR ventilu na euro 3 motoru ) a kad bi vrsio prepravku dobi bi tih 6 konja

                        Comment

                        • Type_R
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2007
                          • 900
                          • Valjevo

                          #57
                          Nisam siguran, ali mislim da honde iz tog vremena nemaju nista slicno EGR, tj. nema vracanja izduvnih gasova nazad na ponovno sagorevanje.

                          ovo sto je bane pitao bi trebalo da je skupljac benzinskih ispoarenja iz rezervoara, a ovaj cut off ventil bi trebalo da regulise taj proces,

                          A inace A8 i A9 se ne razlikuju samo zbog katalizatora, trebalo bi da ima razlike u ECU, sve to zajedno krije tih 8kw
                          3SG(T)E EXPERT

                          MAN service

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #58
                            Super Bane..ako je senzor temperature prosao si najbezbolnije..jos ce se i potrosnja smanji. Vici za par dana da potvrdimo.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment


                            • #59
                              katalizator sluzi za povecanje snage
                              Prijatelju KWISKO,da se nisi malo z..ebao?!
                              Katalizator sluzi samo za dodatno sagorevanje nesagorele smese i time smanjuje emisiju izduvnih gasova,a zbog same unutrasnje sadrzine katalizatora smanjuje protok izduvnih gasova i samim tim smanjuje "konjazu" motora!
                              Savet za Baneta:
                              u auto i dalje moras da sipas bezolovni benzin i ako si skinuo katalizator,a iz razloga da ne bi` upropasti lambda sondu sa super benzinom. Cut off ventil regulise doziranje benzinskih isparenja iz rezervoara sa gorivom i to putem ECU. Nista strasno ako on ne bude radio,auto ce bez problema ici i bez njega
                              pozdrav

                              Comment

                              • Type_R
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2007
                                • 900
                                • Valjevo

                                #60
                                Cut off ventil regulise doziranje benzinskih isparenja iz rezervoara sa gorivom i to putem ECU
                                tacno tako, nego ova sema sto je bane postavio nesto zakomplikovana, kao da cut off regulisu vakumi??????
                                3SG(T)E EXPERT

                                MAN service

                                Comment

                                Working...
                                X