auto vuce u levo - pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m.milos
    CBC Član
    • 19.07.2005
    • 29

    auto vuce u levo - pomoc

    auto je bio udaren u prednji levi deo, posle popravke isao je na optiku gde mi je receno da je sve u redu, ali on prilicno vuce u levu stranu! postoji li mogucnost da optika nije profesionalno odradjena ili je nesto drugo u pitanju?
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #2
    Nije nemoguce da je lose odradjeno,ali da li si proverio pritisak u gumama? Ako je pritisak isti u obe gume idi ponovo na reglazu (kod nekog drugog)
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • m.milos
      CBC Član
      • 19.07.2005
      • 29

      #3
      proverio sam pritisak, i meni je to palo na pamet, ali je bio isti u obe gume, znaci nije ni to!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        auto bio udaren, pa na popravku...koji auto?
        koji vid popravke, zamenjeni sa novim komplet delovi sasije ili samo kuckano ?

        po pravilu auti (vecina) posle udara gde je ostecen trap idu jedino na otpad i ne mogu se za razumne pare popraviti.

        doduse moze da se nesto skrpari a onda su i posledice da auto ostane neispravan i posle navodne popravke.

        pod popravkom mislim na zamenu rama/nosece podkonstrukcije trapova i same samonosece karoserije koja mora da bude u delic mm tacno geometrisjki popravljena na "panteru" ili slicno a da zadrzi potrebnu torzionu cvrstinu.

        vecina modernih auta se pravi tako da se ne popravlja i da se baca posle sudara, odnosno koristi kao izvor delova koji nisu ostecni a nikako vise za voznju. razlog je prost, vecina auta je predvidjena da se 'slomi' pri sudaru da bi time bilo apsorbovano sto vise energije i bolje zasticeni putnici s obzriom da malo automobila ima dovoljno lima po duzini ispred trapova da bi oni ostali neosteceni pri sudaru, odnosno mesta pricrscenja.

        to pricam generalno, neki auti se mogu popravljati a neki ne mogu, nisu svi iste konstrukcije podvozja i polozaja guzvajucih zona pri udaru.

        na modernim autima se uglavnom optika ne moze primeniti za bilo sta vise osim kontrole jer se vecina auta pravi bez podesavanja uglova trapova- oni su fiksni i zavareni/ konstruisani prilikom proizvodnje u fabrici na fiksnu vrednost. jedino je jos raspon ostao da se podesava dok ostala 4 parametra obicno ne mogu. a i oni su veoma bitni za ponasanje u voznji.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Ajd` probaj da zamenis mesta prednjim tockovima(ako gume nemaju smer okretanja).Koji auto je u pitanju?

          Comment

          • m.milos
            CBC Član
            • 19.07.2005
            • 29

            #6
            radi se o ford mondeu 1.8 16V '97. godiste

            Comment

            • milannik
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2004
              • 1455
              • Niš

              #7
              A mozda i nije zbog toga sto je udaran, mozda mu se pojela gumica na balans stangli?

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Probaj to sto ti je receno sa zamenom mesta tockova.
                Ako se ne varam nema gumice nego kugle na balans s. pa pogledaj i njih.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • 75ts
                  CBC Senator XXL
                  • 28.04.2005
                  • 651
                  • Beograd-Mirijevo

                  #9
                  Mozda ti predja kocnica leva nepusta dovoljno, pa posle pritiska na pedalu on vuce u levo.

                  Comment

                  • Nikola Polovina
                    CBC Član
                    • 24.07.2005
                    • 27
                    • Novi Beograd

                    #10
                    uzmi metar,stavi auto na ravan put,pravo tockovi i meri razmak izmedju predjeg i zadneg tocka,leva i desna moraju biti jednake. jel isao na sablon auto ili je radjena optika samo prednjeg trapa?proveri kocnice i gumice na balans stangli
                    www.nbgcrew.netfirms.com
                    NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

                    Comment

                    • Delkan
                      CBC Senator XXL
                      • 14.06.2005
                      • 829
                      • 60 km From BG,West

                      #11
                      @m.milos
                      sta bi sa autom?

                      Comment

                      • m.milos
                        CBC Član
                        • 19.07.2005
                        • 29

                        #12
                        gume nisam mogao da zamenim jer imaju smer okretanja. optika je lose odrađena, citav problem bio je u neprofesionalnosti servisera! posto sam ja iz backe topole ovde samo jedan servis radi optiku u celom gradu, i znas kako je, svi moraju kod njih jer nemaju gde, a oni su toliko losi (sad sam tek shvatio) da je to strasno. na kraju sam otisao u suboticu i zavrsio posao. hvala svima na savetima!

                        Comment

                        • Delija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.08.2005
                          • 310
                          • NS
                          • plavi auto

                          #13
                          Da li je moguce da auto koji ima prednju vucu (jugo) vuce u odredjenu stranu ako su mu zadnje gume nejednako istrosene?
                          Jedna je 2004. godiste, a druga 2002.
                          Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                          Comment

                          • Delkan
                            CBC Senator XXL
                            • 14.06.2005
                            • 829
                            • 60 km From BG,West

                            #14
                            Sta podrazumevas pod nejednako istrosene?Pravilno troseni gazeci sloj,sa razlikom u debljini sare ili nejednako potrosen gazeci sloj(izlizana sa spoljne ili unutrasnje strane)?

                            Comment

                            • Delija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.08.2005
                              • 310
                              • NS
                              • plavi auto

                              #15
                              Podrazumevam da je jedna guma rabljena 2 godine duze...


                              Elem, bio sam jutros na podesavanju optike (samo prednjeg trapa, posto je zadnji zapekao , a nije los) i posle toga je i dalje vukao u desno, al' nesto manje.

                              Onda smo zamenili prednje tockove i sad je sve OK...
                              Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                              Comment

                              Working...
                              X