@ Srdjan:
Ako Wintera zaista ima znak "triglava" sa ucrtanom pahuljom (koji ja iskreno nisam mogao da primetim svojevremeno
) a ima i (ochigledno i sa gornje slike) i M&S oznaku, onda alal vera ovima u Tigru na "univerzalnoj" gumi
Wintera je, shodno standardima, jasno i vidljivo oznachena kao M&S guma shto samo po sebi karakterishe nju i njene performanse u eksploataciji, i dovoljno govori shta se od nje mozhe ochekivati. Barem meni...
BTW. Prava (americhki i kanadski SSC standard, evropski ne secam trenutno koji beshe
) zimska guma je tako meke smeshe i konstrukcije bochnog zida da je praktichno neupotrebljiva u eksploataciji kad god u nisu u pitanju -15¤C i/ili pola metra snega
Praktichno napravljena sa jednom namerom - da dobro "kopa" sneg i ima shto bolji grip kad je temp "u minusu", sa pretpostavkom da suv asfalt ne vidi u zhivotu
Zbog takvog (mekog) sastava mase bi je i 5-6 hiljada km vozhnje po suvom totalno unishtilo (o 3-4 meseca "letnjeg" asfalta od 40¤C da i ne govorim), ako bi neko uopshte imao dovoljno nerava da vozi te gume tih 5 k km na suvom 
Ovo mi se nekako ne slazhe sa chinjenicom da hiljade njih voze Winteru preko cele godine, uz uglavnom 6 meseci u "pristojnom" temperaturnom plusu, ali im ipak potraje dobrih 35-40 k km, chak i na vecim/tezhim autima. Evo, brick je prvi primer.
Zhivo me interesuje koliko bi u takvim okolnostima vozhnje izdrzhala jedna prava, klasichna zimska guma, recimo neki model Nokian-a namenjen za surove zimske uslove...
40 k km - mozhda, ali ukupno, sve chetiri u setu
Ako Wintera zaista ima znak "triglava" sa ucrtanom pahuljom (koji ja iskreno nisam mogao da primetim svojevremeno


Wintera je, shodno standardima, jasno i vidljivo oznachena kao M&S guma shto samo po sebi karakterishe nju i njene performanse u eksploataciji, i dovoljno govori shta se od nje mozhe ochekivati. Barem meni...
BTW. Prava (americhki i kanadski SSC standard, evropski ne secam trenutno koji beshe




Ovo mi se nekako ne slazhe sa chinjenicom da hiljade njih voze Winteru preko cele godine, uz uglavnom 6 meseci u "pristojnom" temperaturnom plusu, ali im ipak potraje dobrih 35-40 k km, chak i na vecim/tezhim autima. Evo, brick je prvi primer.
Zhivo me interesuje koliko bi u takvim okolnostima vozhnje izdrzhala jedna prava, klasichna zimska guma, recimo neki model Nokian-a namenjen za surove zimske uslove...
40 k km - mozhda, ali ukupno, sve chetiri u setu

Comment