Pa eto ja nisam imao zamerke Winterama na proslom setu guma, pretproslom i jos jednom pre toga, a sa ovim imam... Tako da sam bio lose srece pri odabiru za razliku od prethodnih sezona... Ne mora nista da znaci da ce tako i ostalima da bude ali cisto da se zna da se desilo i tako nesto... I radi se o Winteri a ne Winter1... Pozdrav!
WINTERA
Collapse
X
-
Comment
-
-
Nisam ni ocekivao da bude dobra na temperaturi oko nule i ispod jer ona nije projektovana za tako nesto... Montirao sam gume odmah posto nema ni Z od zime, a kamoli temperatura ispod nule... Inace uzeo sam 4 Hitrisa za 90eur, 2 sam montirao na mazdu a 2 je burazer uzeo da montira na mecku 124, tako da svi zadovoljni...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Originally posted by nemanpolovne? posto mi malo nelogicno ...skoro je izasla gumaLancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTTestirana dole do -15 stepeni u raznim sneznim uslovima, i meki sneg i zaledjen (izmesan sa soli) i ocena koja je data ranije se potvrdjuje.
Dodje mi da okrenem gumu protiv direkcije rotiranja da vidim moze li uopste da ubrzava
Sve dok nije chist led u pitanju guma maximalno dobro trazi podlogu za kocenje ali za ubrzanje je definitivno najlosija koju sam dosad vozio
Na Aeru je amortizer progresivan te klasican test amortizera nije mogao da otkrije gresku.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by miotisE to moze da bude i dogodine.
Ne stvarno, ako ne padne snag i temperature ne ode znatno ispod nule, realne potrebe za zimskim gumama su male.
Ok ako se ide u planine na zimovanje i to.
Ima li ko da je naucio sta na ovom Forumu, pa da ispravi ovakve brljotine?
Realne potrebe za zimskom gumom nastaju cim temperature podloge pridju na oko 4 stepena, sto znaci ambijentalnu temperaturu par stepeni iznad toga. Profil i sara NIJE jedina stvar koja pravi razliku izmedju zimske i letnje gume, glavna razlika je SASTAV gume. Mesavina gume letnjeg pneumatika na oko 4 stepena gubi veliki deo elasticnosti, samim tim i mogucnosti prijanjanja, odnosno sposobnosti prenosa snage na podlogu i kocenja. Zimska guma ostaje elasticna na mnogo nizim temperaturama nego letnja.
Svi znate da ne valja voziti zimske gume leti, jer se pregrevaju, i onda ne hvataju podlogu, preterano se trose, itd. Ono sto mi nikako ne ide u glavu je sto se niko ne seti da obrne tu analogiju i cistom logikom dodje do zakljucka da se zimi letnje gume moraju zalediti, i izgubiti svoje karakteristike - i upravo to joj se i desava.
Sledeci koji ovako lupi dobija ban, a i svi koji temu procitaju i ne isprave ga...pobogu
Comment
-
-
Da li postoji razlika u pritisku u gumama letnje/zimske ?!
Negde sam procitao da je pozeljno da zimska guma bude na 0.2 bara jacem pritisku od letnjih?! To i ima logike ... ono ... leto, vrucina, sirenje gasova i sl...
Da li to znaci da treba letnje punmpati za 0.1 bar nize od fabricke preporuke, a zimske 0.1 bar vise ili cela ova prica nema nekog smisla?!
Ali, opet zasto bas 0.2 bara?! Primerenije bi bilo da je razlika u nekom postotku... kom ?
Nigde, ni na jednom sajtu proizvodjaca, nisam nasao neku informaciju tog tipa .. pa zato i pitam za smisao?
Comment
-
Comment