Zamajac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Kod jednog atmosferskog motora je kovani klip samo garancija da nece puknuti ako motor "zakuca ekser" , kod TuRbo motora ukoliko nema inteligentne upravljacke jedinice (jonska konrola sagorevanja) nece ni taj pmoci . Mana je da kovani klipovi zvekecu te da knock senzor bude zbunjen..
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      Ups...to za lupanje i knock senzor prvi put cujem...ima li tu sta oko cega bih ja trebao da vodim racuna?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Pa vidi, ovo je opste poznata stvar da kovani klipovi smetaju knock senzoru.
        Isto tako i ravno rezani zubi na zupcanicima u menjachu
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Poznato mozda tebi, sveznalice

          Dobro, ajde, posto ionako idem na kompletno mapiranje kompjutera, valjda necu da imam nekih silnih problema sa detonacijama.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • -Q-
            CBC Senator
            • 03.12.2004
            • 288
            • Srbija/Beograd

            #35
            ROSS RACING PISTONSCustom and off the shelf forged pistons, trusted by some of the fastest racers in the world.ROSS RACING PISTONSCustom and off the shelf forged pistons, trusted by some of the fastest racers in the world. CUSTOM & OFF THE SHELF FORGED


            bilo bi lepo da su kovani klipovi serijski... mozda na 5% automobila jesu...
            206 cekiraj gornji link, preporuka ako budes uzimao kovane klipove...
            2008. Leon

            "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #36
              Hvala na preporuci ali klipove sam vec daaavno uzeo, kao i klipnjace

              www.jepistons.com
              www.saenzperformance.com
              www.arp-bolts.com
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Kad smo vec kod zamajca, interesuje me jos jedna stvar, recimo da je srodna tema.

                Posto vec radim ceo motor, trebace mi i jaca lamela. Mislio sam da stavim sinter lamelu sa federima (postoji takva za 206 RC), ali naravno za moj auto takva (odnosno nikakva osim standardne) ne postoji.

                Jedina opcija (i ne tako losa) je pravljenje sinter lamele od standardne. Naime, postoji radnja (kod koje se snabdevaju SVI trkaci u nasem sampionatu koji voze malo ozbiljnije automobile) koja od standardnih lamela pravi sintere. Zadrzava se standardno srce sa federima, a frikcioni sloj se odseca i nabacuje drugi, odnosno verovatno se navaruje...Kao frikcioni materijal se koristi (kako mi rekose) metal seciva cirkulara Navodno, vrlo kvalitetan, pa se zatim takav rotor sece u 3 ili 4 pera, cime se dobija sinter lamela sa federima. Mene interesuje sta GUBIM ovakvom lamelom, odnosno da li se njenom upotrebom preterano haba zamajac ili neka druga komponenta za razliku od std lamela sa klasicnim frikcionim slojem (znam da je auto malo tezi za voznju, ali ne toliko da bibilo drasticnih problema)? Sta inace mislite o ovakvim radnjama?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • tenzo RS
                  CBC Senator XXL
                  • 01.11.2004
                  • 309
                  • Krusevac
                  • Saab 9-3 TiD

                  #38
                  Originally posted by 206
                  Kad smo vec kod zamajca, interesuje me jos jedna stvar, recimo da je srodna tema.

                  Posto vec radim ceo motor, trebace mi i jaca lamela. Mislio sam da stavim sinter lamelu sa federima (postoji takva za 206 RC), ali naravno za moj auto takva (odnosno nikakva osim standardne) ne postoji.

                  Jedina opcija (i ne tako losa) je pravljenje sinter lamele od standardne. Naime, postoji radnja (kod koje se snabdevaju SVI trkaci u nasem sampionatu koji voze malo ozbiljnije automobile) koja od standardnih lamela pravi sintere. Zadrzava se standardno srce sa federima, a frikcioni sloj se odseca i nabacuje drugi, odnosno verovatno se navaruje...Kao frikcioni materijal se koristi (kako mi rekose) metal seciva cirkulara Navodno, vrlo kvalitetan, pa se zatim takav rotor sece u 3 ili 4 pera, cime se dobija sinter lamela sa federima. Mene interesuje sta GUBIM ovakvom lamelom, odnosno da li se njenom upotrebom preterano haba zamajac ili neka druga komponenta za razliku od std lamela sa klasicnim frikcionim slojem (znam da je auto malo tezi za voznju, ali ne toliko da bibilo drasticnih problema)? Sta inace mislite o ovakvim radnjama?
                  ...lamela sa "sinter" ferodama koju mi radimo u kragujevcu mislim da traje max 3 sezone... ...to ti dodje oko 2000 - 3000 km...a za serijski auto verovatno i krace...
                  ...a koju korpu vozis?...ako stavis jacu korpu mislim da ces resiti problem ako ga uopste bude bilo...
                  8 i 300...u firungu !!!

                  trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Ja teram sa Sasch 600Nm korpom i standardnom 240mm lamelom.

                    Sinter, hvala ne !
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #40
                      Originally posted by BOOST
                      Sinter, hvala ne !
                      BOOST....razbij jos jednu iluziju koja ovde vlada.....otkrij razlog zaso NE ?

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #41
                        Ma znao sam

                        Dobro, gazda, ajde onda reci mi kako da resim problem klizanja kvacila pri vecem dizanju snage, koji cu sigurno imati? Napominjem da je set kvacila do sada presao oko 4-5000km, znaci skoro novo, ali da je dizanje snage sa 136KS za koliko je predvidjena lamela, na doobrih 300KS s vremena na vreme, poveliki skok. Kako resiti proklizavanje? Ja bih rado neko drugo resenje, ali drugo ne znam...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Sinter na autu koje ce se voziti u normalnom saobracaju, to bi zabranio da mogu

                          Habanja izazvana sinter spojnicom su preterana u takvim uslovima voznje, kako priljubnih povrsina tako i ubrzano habanje celog sklopa tranmislije.
                          Zna se za cega je sinter, gas na 5000 rpm pa pustas kvacilo, za to postoji i zna se iz kojeg razloga.
                          Ove nove carbon sinter lamele su u neku ruku malo neznije, ali isto tako i nisu sinter u pravom smislu.

                          Tenzo ti je dao odgovor a i ja vec jednom, jaca priljubnica (korpa) je resenje.

                          Koji je dijametar lamele?
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • -Q-
                            CBC Senator
                            • 03.12.2004
                            • 288
                            • Srbija/Beograd

                            #43
                            Black Diamond kvacila (ili Helix).. oko 200EUR (mozda malo preko)
                            ce te kostati set...
                            2008. Leon

                            "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #44
                              Hmmmm, OK.

                              Lamela je 230mm, 21mmx18 zuba centar.

                              Nasao sam set Helix kvacila, ojacana korpa, lamela i lezaj, ali ide samo kao kit...Naravno, nije 200 EUR nego 600 EUR ...Ali izgleda da cu morati Usput, lamela je organska, nije sinterovana...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • tenzo RS
                                CBC Senator XXL
                                • 01.11.2004
                                • 309
                                • Krusevac
                                • Saab 9-3 TiD

                                #45
                                Originally posted by 206
                                Usput, lamela je organska, nije sinterovana...
                                ...sto znaci?
                                8 i 300...u firungu !!!

                                trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                                Comment

                                Working...
                                X