Zamajac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #61
    TU MACH!!

    psssst...450 EUR...

    Sta cu, moram...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • -Q-
      CBC Senator
      • 03.12.2004
      • 288
      • Srbija/Beograd

      #62
      damn... dosta je, ali je kvalitetan upgrade... to je bitno
      2008. Leon

      "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #63
        Hm.. druk lager je sastavni deo kompleta.
        Sasch 600Nm kosta 380? (240mm sa lamelom)

        Cudne sene nalazite

        Axijalni lezaj na radilici, daj mi dimenzije posto si sad radio motor trebalo bi da znas otprilike promer i sirinu gazeceg sloja prstena!!!!!
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #64
          Jedini Volvo moto sa kovanim klipovima originalno iz fabrike je kao sto sam vec naveo ali sam proverio:

          B23ET
          i to samo 1984. to godiste, to je za S. Ameriku.

          i ja znam za tu pricu ali sam i procitao oficijelni Volvo dokument(e) kao onaj sto sam naveo u drugoj temi, gde pise eksplicitno da su korisceni 'forged pistons by Mahle" sta gdo to znacilo.
          ovaj moj atmo motor postoji u tubro varijanti (nije prodavan u Svedskoj ni u SAD) i za njega pise da ima te forged, kao i svi modularni 5 cilindricni u 850 bilo LPT, bilo HPT.

          to je sam Volvo objavio, mozda nije tacno ili potpuno tacno nemam nacina da proverim. a nesto nisam sklon da poverujem da je Volvo lazno predstavljao u svojim saopstenjima sta je ugradjivao.

          sto se mene tice nebitno sve dokle motor radi efikasno i pouzdano u svim uslovima. sta i kako su konstruktori uradili da dodju do toga me zanima samo sa nivoa znatizelje
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #65
            Originally posted by BOOST
            Hm.. druk lager je sastavni deo kompleta.
            Sasch 600Nm kosta 380? (240mm sa lamelom)

            Cudne sene nalazite

            Axijalni lezaj na radilici, daj mi dimenzije posto si sad radio motor trebalo bi da znas otprilike promer i sirinu gazeceg sloja prstena!!!!!
            Kontaktirao sam i Sachs, nemaju deo za moj auto, odnosno nemaju nista sto bih mogao da stavim na moj auto, nazalost. Ovo je pravljeno za P206, mozda sam i mogao da nadjem i nesto jeftinije, ali sta je tu je...

            Za axijalni lezaj, dimenzije ne znam posto danas popodne rasturam donji deo, valjda cu da zavrsim do veceras pa saljem dimenzije. BTW, sta ce ti to?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • -Q-
              CBC Senator
              • 03.12.2004
              • 288
              • Srbija/Beograd

              #66
              mislim da je trebalo da kupis WRC ali civilnu verziju hehehehehehe


              offtopic malo: BOOST - nudi mi se u kompenzaciji SAAB 9000CS
              2.0 turbo, 1997. godiste, 70.000 presao, 3000eur me izadje...
              kolko je dobar kao podloga za azdaju?
              2008. Leon

              "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #67
                Originally posted by Quadrifoglio
                mislim da je trebalo da kupis WRC ali civilnu verziju hehehehehehe


                offtopic malo: BOOST - nudi mi se u kompenzaciji SAAB 9000CS
                2.0 turbo, 1997. godiste, 70.000 presao, 3000eur me izadje...
                kolko je dobar kao podloga za azdaju?
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #68
                  Originally posted by Quadrifoglio
                  BOOST - nudi mi se u kompenzaciji SAAB 9000CS
                  2.0 turbo, 1997. godiste, 70.000 presao, 3000eur me izadje...
                  kolko je dobar kao podloga za azdaju?
                  Ma ne valja nista, meni bi trebalo za delove, ajd daj broj telefona
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #69
                    Originally posted by Saabo
                    Originally posted by Quadrifoglio
                    BOOST - nudi mi se u kompenzaciji SAAB 9000CS
                    2.0 turbo, 1997. godiste, 70.000 presao, 3000eur me izadje...
                    kolko je dobar kao podloga za azdaju?
                    Ma ne valja nista, meni bi trebalo za delove, ajd daj broj telefona
                    Ne daj mu, kupiće!!!
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #70
                      Opet jedna od onih neverovatnih cena!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #71
                        Originally posted by Quadrifoglio
                        offtopic malo: BOOST - nudi mi se u kompenzaciji SAAB 9000CS
                        2.0 turbo, 1997. godiste, 70.000 presao, 3000eur me izadje...
                        kolko je dobar kao podloga za azdaju?
                        Kljucna rec je kompenzacija znaci treba nesto da da i plus 3000 evra ili ja gresim
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • Igor
                          CBC Senator XXL
                          • 30.12.2004
                          • 394
                          • DORCOL REPUBLIKA

                          #72
                          ne nego ga izadje 3000eura... tako je napisao... a moze da bude da mu covek duguje pa mu daje auto... u toj vrednosti i jos nesto...
                          Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                          Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #73
                            Premalo je to novca za takvo nesto il je sve otislo u *****
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #74
                              206 >> Pitas me sta ce mi podatci? Pa zato da bi znao da ti kazem , koliko ce jacha potisna plocha uticati na opterecenje istih?
                              Da li si razmisljao o tome kolika je potisna sila kad pritisnes kvachilo, ta je sila usmerena na axijalne lezajeve!!!!
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #75
                                Vidi, ti kao osoba sa veeelikim iskustvom i sirokim poljem znanja, moras da shvatis da ja ne znam ni 1% svega toga, iako oko nekih stvari znam dosta, oko nekih ne znam NISTA ili vrlo malo, zato i pitam Ne, naravno da nisam ramisljao, pojma nemam kako to radi...

                                Jedino sto znam je da sada auto ima oko 200NM obrtnog momenta, sa trubicama, obadom glave i max. dozom N2O, imace oko 320-350 u peak-u. Naravno, svaka procena je dosta nezahvalna, ali to je otprilike to. Ono sto me brine sada je opterecenje na radilici, odnosno da li ce to moci da izdrzi. Menjac ko menjac, ako pukne ima i polovnih za male pare ali radilica...
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X