Mislim da nije otvoren tu, vec da je LUCHNO izvadjen materijal.. kako da objasnim , da mozes da upasujes jedan malji cilindar i sa jedne i sa druge strane u udubljenja.
Moram da vidim sta je kod novog SAABa , ima takozvani zamajac sa duplom masom.. zvuchi interesantno .. pitacu jednog drugara sto je inzinjer u SAABu pa da vidim.. verujem da ce biti nesto interesantno posto ima dosta vas koji bi bacili zube na zamajac
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Mislim da nije otvoren tu, vec da je LUCHNO izvadjen materijal.. kako da objasnim , da mozes da upasujes jedan malji cilindar i sa jedne i sa druge strane u udubljenja.
Ne kapiram
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
OK je.. prdvideo sam venac koji ce da drzi sve ovo u paketu
Ovako moze
Inace mislio sam na same otvore, da nebude otvoreno skroz vec stanjeno po
principu radiusa. Dakle mesto gde su rupe da se krene stanjivati luchno po dubini, gde bi od centra zamajca ulazio sve dublje u materijal i na sredini visine otvora dosegao maximum pa opet smanjivao dubinu prema krajnjoj tacki, ali ne pravolinijski vec sa radiusom, tj u luk . I sa prednje i sa zadnje strane jednako , znachi da bi na srednjoj tachki visine bilo najtanje.
No , nebitno, posto sam kao sto rekoh "zaboravio" venac koji ce da stavilise masu.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Pitanje je da li cu naci radnju sa odgovarajucim alatom jer bi to trebalo da se napravi loptastim glodalom (ako sam te dobro razumeo).
Jedno pitanje: Koliko da bude veci zamajac od venca (koliki preklop iliti zador da stavim)? Da li je to neophodno? Posto nemam tako velike precizne merne instrumente, mislio sam da venac lagano naidje na zamajac pa da ih na nekoliko mesta zavarim medjusobno. Sta mislis o tome?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Imam C0361 (ISO oznaka Fe 360 B, tvrdoce 105-125HB) i mogu da uzmem C0451 (Fe 430 B, 120-140HB). Ako nadjem neko dobro stovariste uzecu C0561 (Fe 510 B, 140-170HB) ili nesto kvalitetnije, ali cisto sumnjam. Ovo sto imam su toplovaljane ploce.
Sto se tice tvrdoce venca, nemam pojma . Znam da treba da bude priblizno ista tvrdoca da bi moglo da se zavaruje. Lupicu ih pa cu da vidim koliko su slicne tvrdoce . A mozda ce u Zavodu za zavarivanje moci da izmere...
Znaci, materijal zamajca ce biti ili Fe360B ili Fe430B.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment