Zamajac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #91
    Sta cu kad sam trapav
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #92
      Boost, ne rece nam sta raditi u slucaju da aksijalni nisu dobri... I kako da znam(o) da nisu dobri?


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #93
        Posto se tema zove 'zamajac' ja reko da vas pitam hoce li ovo da valja?





        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #94
          Uh.. rizichna konstrukcija

          Da si bar ostavio materijala izmedju gde je otvoren OK, ovako.. ja ga nebi voleo imati na mom autu.

          Sto se axijalnih tiche, TiN na nima pomaze puno ...
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #95
            Originally posted by BOOST
            Da si bar ostavio materijala izmedju gde je otvoren OK, ovako.. ja ga nebi voleo imati na mom autu.
            "izmedju gde je otvoren" - mislis da ovi ovalni otvori ne postoje ili da na njihovoj sredini ostavim jos materijala?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #96
              Mislim da nije otvoren tu, vec da je LUCHNO izvadjen materijal.. kako da objasnim , da mozes da upasujes jedan malji cilindar i sa jedne i sa druge strane u udubljenja.

              Moram da vidim sta je kod novog SAABa , ima takozvani zamajac sa duplom masom.. zvuchi interesantno .. pitacu jednog drugara sto je inzinjer u SAABu pa da vidim.. verujem da ce biti nesto interesantno posto ima dosta vas koji bi bacili zube na zamajac
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #97
                Originally posted by BOOST
                Mislim da nije otvoren tu, vec da je LUCHNO izvadjen materijal.. kako da objasnim , da mozes da upasujes jedan malji cilindar i sa jedne i sa druge strane u udubljenja.
                Ne kapiram


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Danilo
                  CBC Senator XXL
                  • 02.10.2004
                  • 908
                  • Beograd, Dorcol

                  #98
                  Boost, jel mozes da nacrtas, pa da nam pokazes na sta mislis???
                  www.blindmanmotorsport.com

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #99
                    Evo jedan slican, s tim sto je jos tanji izmedju venca i frikcione povrsine. Takvi se voze vec godinama i ne pucaju...



                    btw, na onaj moj zamajac sa crteza tek treba da se stavi nazubljeni venac...

                    Boost, stvarno bi dobro dosla neka skica ili fotka da vidimo na sta mislis...


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      OK je.. prdvideo sam venac koji ce da drzi sve ovo u paketu

                      Ovako moze

                      Inace mislio sam na same otvore, da nebude otvoreno skroz vec stanjeno po
                      principu radiusa. Dakle mesto gde su rupe da se krene stanjivati luchno po dubini, gde bi od centra zamajca ulazio sve dublje u materijal i na sredini visine otvora dosegao maximum pa opet smanjivao dubinu prema krajnjoj tacki, ali ne pravolinijski vec sa radiusom, tj u luk . I sa prednje i sa zadnje strane jednako , znachi da bi na srednjoj tachki visine bilo najtanje.

                      No , nebitno, posto sam kao sto rekoh "zaboravio" venac koji ce da stavilise masu.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        Sad razumem

                        Pitanje je da li cu naci radnju sa odgovarajucim alatom jer bi to trebalo da se napravi loptastim glodalom (ako sam te dobro razumeo).

                        Jedno pitanje: Koliko da bude veci zamajac od venca (koliki preklop iliti zador da stavim)? Da li je to neophodno? Posto nemam tako velike precizne merne instrumente, mislio sam da venac lagano naidje na zamajac pa da ih na nekoliko mesta zavarim medjusobno. Sta mislis o tome?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Koji su materijali u pitanju, na zamajac mislim, da li je priblizne tvrdoce venca?
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            Imam C0361 (ISO oznaka Fe 360 B, tvrdoce 105-125HB) i mogu da uzmem C0451 (Fe 430 B, 120-140HB). Ako nadjem neko dobro stovariste uzecu C0561 (Fe 510 B, 140-170HB) ili nesto kvalitetnije, ali cisto sumnjam. Ovo sto imam su toplovaljane ploce.
                            Sto se tice tvrdoce venca, nemam pojma . Znam da treba da bude priblizno ista tvrdoca da bi moglo da se zavaruje. Lupicu ih pa cu da vidim koliko su slicne tvrdoce . A mozda ce u Zavodu za zavarivanje moci da izmere...

                            Znaci, materijal zamajca ce biti ili Fe360B ili Fe430B.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            Working...
                            X