Kao sto Sri i jos neki rekose crveni ima prednost samo kad rade semafori.
Postoji jedna slicna situacija kod gradske bolnice. Kad se spustate iz batutove u dimitrijalu ka gradu stoji oboren trougao. Oni iz pravca bolnice(produzetak batutove) imaju stop. Posto je raskrsnica regulisana svetlosnim signalima taj stop se brise. Znaci kad rade semafori ja moram da pustim onog sto dolazi iz pravca bolnice ali kad ne rade onda ja imam prednost.
kad rade semafori i upaljena su zelena svetla CRVENI IMA PREDNOST.
kad nerade semafori ZELENI ima prednost.(zbog znaka)
kad nebi imalo ni ZNAKA ni SEMAFORA onda bi CRVENI imao prednost.( i to u slucaju da su sve tri ulice DVOSMERNE).
ako nisu sve tri dvosmerne..onda treba da se nacrta kakve su tacno..pa onda da raspravljamo.
u svakom slucaju kad radi semafor...semafor je ZAKON!.od njega samo SAOBRACAJAC ima vece znacenje.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Ja tipujem na to da crveni ima znak STOP, a da su semafori postavljeni samo da se ne bi stvarala gužva i zbrka kada ovi s desna treba da se uključe u saobraćaj.
- Znate li vi ko je Abarth? Šta je to frizirani motor? Šta su to polirani kanali u glavi? Bregasta u glavi? Prednji diskovi...svećice sa platinskim elektrodama...magnezijumske felne?
- Priznajem da sam zbunjen...
Zeleni ima prednost, posto znak ocigledno "rangira" ulicu, i dok radi semafor, dopunski "regulise" (posto u ovom slucaju zbunjuje vozace) ponasanje u raskrsnici.
Ne moze te se "pozivati" da semafor "ponistava" znakove, sto i nije bas tacno, posto zeleno svetlo, ako se secate, a mnogi zaboravljaju(u praksi-svi), znaci dozvoljen prolaz, a ne obavezan prolaz, kroz raskrsnicu, ako nije zakrcena, zauzeta, odnosno ako je "slobodan" prolaz.
Mada mi se cini, iz prakse, da "crvenom", na crtezu, "nedostaje" obrnuti trougao, koji obicno "ide u kompletu" sa znakom "ulica ili put sa prvenstvom prolaza".
Evo danas proverio znakove i situacija je ovakva. Bez obzira na sve, mislim, gotovo sam siguran, da crveni ima prednost... Znakovi se ne gledaju ako semafor radi.
Inače, situacija na toj raskrsnici je kao i u ovom tredu, 90% ljudi misli da zeleni ima prednost, 10% da crveni...
Meni semafori deluju suvisno ovako kako sada rade. Zeleno, svi idu, crveno, svi stoje. Kako onda smanjuju guzvu? Ne znam da li je ulica u koju idu zeleni i crveni jednosmerna ili dvosmerna, ako je dvosmerna, sta je sa njihovim znakom za prednost ili semaforom? Ako oni imaju znak, a ne i semafor, a hoce levo, znak im govori da imaju prednost i nalecu na crvene koji eventualno idu pravo a kojima je zeleno na semaforu!
Ako je znakom data prednost zelenima kao ulici sa vecim opterecenjem, zasto bi semaforom oduzeo tu prednost, narocito ako se podje od toga da je sigurno planirano da semafor uvek bude u funkciji. Znaci, treba odrediti koja je ulica prioritetnija i tako postaviti znake i podesiti rad semafora. Ako trenutno gledamo znake, semafor za crvene morao bi da pokazuje crveno kada za zelene pokazuje zeleno i obrnuto.
Znak je "pruzanje puta sa prvenstvom prolaza", i ne moze ga "ponistiti" semafor, znak je znak obavestenja, uz semafor je kao "dopunska oznaka". A i ne "sukobljava" se sa semaforom, kada je zeleno svetlo. Crveno svetlo je "starije", od znaka, ali ne utice na "zbunjujucu" situaciju.
A i svetla znace, zabranjen prolaz, i slobodan, uslovno, prolaz. Naravno, pod ranije spomenutim "uslovima".
Izgleda su se davno polagali testovi, navike su uzele maha
Comment