Pripazi na recnik i na stil pisanja malo. Raznorazne kvalifikacije ostavi za ljude koje poznajes i ovde ces da se ponasas u skladu sa pravilima ovog foruma, nikako drugacije. Ovakav nacin razgovora se vise nece tolerisati.
Evo odgovora jednog magistra saobracaja i sa ovim se tema definitivno zakljucava.
Originally posted by Zarinjo
Cao,
Crveni ima prednost posto se znaci ignorisu kada svetlosna signalizacija radi. Ne vidim zasto se mnogi cude da zeleno sija sa obe strane:
Kada semafor radi put sa prvenstvom prolaza (glavni put) je onaj na kome su oba vozila, a u toj situaciji uvek ima prednost vozilo koje skrece desno (osim ako niste u Australiji kao ja).
Kada semafor ne radi onda je put sa prvenstvom prolaza onaj kao sto je oznaceno na znaku koji se inace zove "Pruzanje puta sa prvenstvom prolaza". I tada naravno prednost ima zeleni auto.
Da bi bio validan znak mora biti postavljen na oba prilazna puta tako da ga i crveni vidi. Znak nece biti identican posto bi crvenom bio postavljen znak koji odgovara pogledu iz njegovog ugla - znaci put bez prava prvenstva ce biti u dnu znaka.
Nadam se da ce ovo razjasniti. Pozdrav svim clanovima foruma.
Comment