Bio bih vam zahvalan za preporuku konkretnog modela letnje gume u dimenziji 195/55 R15 proizvodjaca iskljucivo Michelin ili Goodyear (auto je Skoda Roomster ako to igra neku ulogu). Hvala unapred
Gume - iskustva, proizvodjaci ...
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hvala puno na odgovorima...svakako, voleo bih da cujem jos neko misljenje...da malo preciziram pitanje: Goodyear EfficientGrip Performance ili Michelin Energy Saver+...procitah i lepih komentara za Dunlop Sport blueResponse???
Comment
-
-
Vozim Dunlop BluResponse u dimenziji 195/65R15 i presao sam nekih 25-30kkm. U pocetku sam bio skeptican zbog slabijih bokova (to joj daje udobnost), ali je voznja prva liga. I po kisi i po suvom, guma je dobra.
Da ne bi bilo da su mi niski kriterijumi, ove gume su zamenile Continental Premium Contact 5, a pre njih sam vozio Bridgestone Turanza ER300 u istoj dimenziji.
Pozdrav.Kad svi misle isto - znači, niko ne misli mnogo.
Comment
-
-
Turski Pirelli?
(možda već bilo u temi, ali ko će naći na 180 ekrana)Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Hvala.
Međutim nisam mislio na vlasništvo (ionako je Pirelli od skora Kineski).
Mislio sam: valja li čemu? (proizveden u Turskoj i gde je u poređenju sa "srednjom klasom", Goodrich ili Kleber).
Cena je cca. 10% veća u odnosu na pomenute brendove a za premium brend (naravno) niska.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Dok ja upalimNisam se susretao sa turskim Pirellijem (koji je dosta rijedak kod nas). Znam da je kolega vozio Michelin Made in Poland i Made in Italy, te tvrdi da je talijanska proizvodnja daleko bolja. Lično nemam iskustva sa istom gumom proizvedenom na različitim mjestima, pa ne mogu tvrditi da li postoji razlika u kvalitetu.
Comment
-
-
Postoji, postoji ...
Da li pada na klasu niže ili je "negde između" e to je ono što me interesuje (da ne bacam pare).
Inače: Debicu bih eventualno uzeo kad bi platili (ni za Џ i to samo da bi je utrapio nekom baksuzu da se pati s njom kao što sam ja, najskuplje plaćena guma u istoriji, 3din. po km za komad), Savu možda (samo) za Џ (otpadaju delovi, garancija se ne priznaje), letnju Tigar ... neka hvala (za razliku od Winter-e koja može da prođe za skromnije zahteve). Sve ovo po iskustvima sa istim (sve je to manje ili više bacanje para, makar u manjim dimenzijama i na našem tržištu).
Posle te "škole" koristio sam Kleber i Goodrich (obe "Poljaci") što je već zadovoljavajuće ali ništa naročito (obe su solidne do nekih 3mm posle su za bacanje).Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Što se tiče Debice - slažem se, Savu bih uporedio s Tigrom (makar zimsku, S3), Tigar - takođe se slažem. Na poslu vozim mnogo različitih auta (nije standardizovan vozni park), ista je situacija i sa gumama. Generalno, razlika između premium brendova i jeftinijih je poprilično očigledna. Konkretno, ContiWinterContact TS830 i Eskimo S3+, poprilično potrošen Conti je bio daleko ubjedljiviji od nove Save u istim situacijama. Isto auto, ista dimenzija. Na svom autu nisam eksperimentisao sa gumama (uglavnom Continental i Goodyear), niti imam namjeru
Comment
-
-
To se slažem ... (Dunlop je teško naći u nekim manjim dimenzijama ... doduše, kao i Pirelli ... do ovih turskih ... izgleda da je pogon u Turskoj i zadužen za njih).
Pirelli jeste precenjen a "Turčin" ima povoljnu cenu. Nešto kontam, ako je i on precenjen onda je na nivou Kleber-a (e, kakva je to nekad guma bila, sad je tek solidna) pa da ne bacam pare.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
Comment