@veljko:
Prodam ti ja polovne patike, ima jos dosta djona, oprane, ne smrde, stavicu i nove pertle... a za malo vecu cifru dodacu i carape malo nosene samo s jednom (okrpljenom) rupom... bele ...
O's da kupis?
Razumem da nasi trkaci kupuju polovnjace koje ce ionako syebati za pola sata pa im se ne isplati da kupuju novo, ali na civilni auto za svaki dan, zena i deca unutra?!
@veljko:
Prodam ti ja polovne patike, ima jos dosta djona, oprane, ne smrde, stavicu i nove pertle... a za malo vecu cifru dodacu i carape malo nosene samo s jednom (okrpljenom) rupom... bele ...
O's da kupis?
Razumem da nasi trkaci kupuju polovnjace koje ce ionako syebati za pola sata pa im se ne isplati da kupuju novo, ali na civilni auto za svaki dan, zena i deca unutra?!
E neka si im rekao!! Svaka cast,ave prolupator
bojim se da se nismo razumeli
eh, nova guma nije nikad
odlicna polovna michelin guma iz uvoza
ima jos doosta sare
ovo bi trebalo da znaci
nova guma nikad ne moze da se poredi sa nekom polovnom gumom i da se ta polovna guma smatra boljom od te nove, pogotovo u danasnje vreme kad su nove gume pristupacne
izgleda da nisam dobro srocio poruku da bude najjasniji moj stav, koji se nadovezuje na prethodnu poruku u kojoj je receno da je prezadovoljan novom gumom, na sta sam je ,kao ,odgovorio pomalo saljivo, da ne kazem sarkasticno , misleci na nekog treceg (nikog posebno) koji smatra da je polovna guma bolja
inace, moj stav je nova guma npr tigar, je uvek bolja od brand name - polovne
( doduse i ovde moze da se polemise kao npr: da li je bolji nov jugo ili polovan 206 , al nema potrebe za polemikom)
inace, fulda ima dobre gume, ove nove, ecocontrol, imam 2 napred
pre njih sam imao, (175-70-13)
sava effecta, perfecta, tg635,
i sve su tresle na nekih 110 km/h, bez obzira kad je radjena optika,
a ove, nakon montaze i nekih predjenih 500-600 km, probam da malko ubrzam
do 140 ne trese ni malo, a do 150( max) isto ne trese
Primu navodno više neće proizvoditi, u Tigar radnjama je i ne drže više (uglavnom). Ako neko ima drugačiji info neka me demantuje
Uglavnom, extra su mi sumnjive cene Tigra ovih dana: za oko 3300 Prima, za oko 2800 Hitris, u mojoj dimenziji. Pri tome, majstorske horor priče me odvlače od Tigra opasno... A prva sledeća normalna guma košta 50% više od naše.
Uglavnom, extra su mi sumnjive cene Tigra ovih dana: za oko 3300 Prima, za oko 2800 Hitris, u mojoj dimenziji. Pri tome, majstorske horor priče me odvlače od Tigra opasno... A prva sledeća normalna guma košta 50% više od naše.
Ako kazes o kojoj dimenziji se radi,mozda mozemo da vidimo koji je raspon cena
TEST LJETNIH GUMA 225/45 R 17 Y
Njemački magazin Autozeitung testirao 16 guma namijenjenih kompaktnoj klasi
Srijeda, 26 Oľujak 2008
Njemački časopis Autozeitung proveo je test aktualnih ljetnih guma u dimenziji 225/45 R 17 koji je izveden na automobilu VW Golf FSI (170 KS). Donosimo skraćeni rezultat testa 16 ljetnih guma namijenjenih kompaktnoj klasi, a čak je 6 potpuno novih ljetnih guma koje su se ove sezone pojavile na tržištu (Pirelli, Dunlop, Firestone, Hankook, Nokian i Uniroyal). Gume su testirane u 12 disciplina, po mokrom i suhom asfaltu. Testu su podvrgnute gume: Barum Bravuris, BF Goodrich G-force Profiler, Bridgestone Potenza RE 050 A, Continental Sport Contact 3, Dunlop SP Sport Maxx TT, Firestone Firehawk S790, Fulda Carat Excelero, Goodyear Eagle F1 A, Hankook Ventus V12 Evo, Kumho Ecsta, Michelin Pilot Sport 2, Nokian ZG2, Pirelli P Zero, Toyo Proxes T1, Uniroyal Rainsport 2 i Vredestein Ultrac Sessanta.
Sve gume testirane su na istom automobilu i s ispravnim tlakom guma i u identičnim uvjetima. Ovaj put izveden je i test vožnje po potpuno potopljenoj asfaltnoj podlozi s ujednačenom visinom vode. Pogledajmo kako su 'plivale' navedene ljetne gume u ocjenjivanju. Istraživanja su pokazala da se izborom krive gume prosječan put zaustavljanja sa brzine 100 km/h na mokroj cesti može produžiti za čak 8 metara. To je dužina skoro dva automobila kompaktne klase i može biti od presudne važnosti u izbjegavanju oštećenja lima i ozljeda putnika. To znači da se kod testiranih guma VW Golf na mokrom zaustavi na gumama Hankook, a s gumama Fulda u tom trenutku ima još uvijek brzinu od 40,9 km/h. Pirelli guma na mokrom ima zaustavni put 40,4 metara.
Zanimljivi su i podaci za aquaplaning koji su provedeni u ravnoj vožnji po sloju vode visokom 6 mm. Kod Pirellija i Fulde uzdužni aquaplaning nastupa nešto iznad brzine od 80 km/h, Uniroyal i Vredestein 'zaplivaju' na brzini 80 km/h, dok Toyo gubi kontakt već pri brzini od 70 km/h. Ostale gume imaju aquaplaning oko brzine 75 km/h. No, nemojte se sada uspaničiti, toliku količinu vode (6 mm) na asfaltu nemate ni na jednoj cesti po kojoj se vozite, osim možda na uzdužnim udubljenjima na asfaltu koje naprave kamioni, pa zato pažnja! U svakom slučaju u realnim uvjetima aquaplaning će se kod svih guma pojaviti pri znatno višim brzinama.
Što se tiče otpornosti na pojavu aquaplaninga u zavoju tu se najbolje pokazala guma Continental, iza nje su gume BF Goodrich, Kumho i Toyo, dok je Continental guma u istom slučaju jednostavno klizila na vodi i pokazala najslabiji rezultat. Na suhom najkraći put kočenja testirani VW Golf imao je sa gumama Hankook (36,7 metara), a slijedile su gume Bridgestone, Kumho, Pirelli (37,5 m) i Nokian (37,8 m). Posljednje mjesto zauzela je guma Barum sa 41,4 metara. Nakon 12 različitih testnih disciplina ukupni rezultat i poredak dan je u popisu koji objavljujemo. Nova Pirellijeva guma ukupni je pobjednik usporednog testa magazina Autozeitung, a koja je imala najbolje rezultate na morkom i suhom. Drugoplasirana je Continental guma ispred treće plasiranog Dunlopa, a vrlo dobro peto mjesto osvojila je i guma Bridgestone. Sve ove gume magazin Autozeitung je proglasio gumama koje su za svaku preporuku.
KONAČNI POREDAK USPOREDNOG TESTA:
1. Pirelli P Zero
2. Continental Sport Contact 3
3. Dunlop SP Sport Maxx TT
4. Hankook Ventus V12 Evo
5. Bridgestone Potenza RE 050 A
6. Michelin Pilot Sport 2
7. Uniroyal Rainsport 2
8. Nokian ZG2
9. Goodyear Eagle F1 A
10. Vredestein Ultrac Sessanta
11. BF Goodrich G-force Profiler
11. Firestone Firehawk S790
13. Fulda Carat Excelero
14. Kumho Ecsta
15. Barum Bravuris
16. Toyo Proxes T1
Skraćeni prikaz test guma preuzet je iz magazina Autozeitun
Comment