Ostalo je:
- Dakle, plivajuci zamajci crkavaju zbog oscilacija u obrtajima radilice?
To je, onda, najizrazenije na leru i na nizim obrtajima. Prema tome taxi-ji bi
po zapadu menjali zamajce na 5-6 promena ulja ejr vecinom i ne idu na
visoke obrtaje, a to se ne desava...
- Snaga / obrtni moment nema veze s tim? Ili ma?
- Zasto je lose (po zamjac) sto danasnji motori imaju manje inertne mase?
Opet zbog vecih oscilacija u obrtajima radilice?
i jos..
- Na koje motore (koje snage) se stavljaju plivajuci zamajci,
ima li granica snage / obrtnog momenta i koja je ?
- Dakle, plivajuci zamajci crkavaju zbog oscilacija u obrtajima radilice?
To je, onda, najizrazenije na leru i na nizim obrtajima. Prema tome taxi-ji bi
po zapadu menjali zamajce na 5-6 promena ulja ejr vecinom i ne idu na
visoke obrtaje, a to se ne desava...
- Snaga / obrtni moment nema veze s tim? Ili ma?
- Zasto je lose (po zamjac) sto danasnji motori imaju manje inertne mase?
Opet zbog vecih oscilacija u obrtajima radilice?
i jos..
- Na koje motore (koje snage) se stavljaju plivajuci zamajci,
ima li granica snage / obrtnog momenta i koja je ?
Comment