Da vjerujem prodavcima auto dijelova ne bih ovde pitao za savjet
Ali trazeci po internetu dodatne informacije naletio sam na nekoliko ljudi koji su stavljali fiksne zamajce i svi su naveli da su zadovoljni i da niko problema nema vise sa zamajcima ...
ovaj forum pratim odavno ( i prije datuma registracije koji stoji u profilu )
tako da to nema nikakve veze sa temom
OK, da kazemo ovako, teoretski je moguce zameniti ga za neki koji je velike mase.
Dakle, ukoliko postoji neki koji moze da se montira sa odgovarajucim kvacilom, uradi to, izkonvertiraj ga unazad i solid.
Racunaj na sledece:
treba ti zamajac koji ce sa korpom imati tezinu oko 12-14Kg.
Sledece sto ce se desavati:
Motor ce akseleraciono biti opterecen vise, pocevsi od radilice gde ce velika masa da prenese umirenje sa jedne strane na drugu. Radilica ce da se zamara vise i greje, ublazivac momenta na remenici na radilici nece vise biti u harmoniji sa celim sklopom jer ce visak vibracija da zavrsi na drugom kraju.
Alternator, kaisevi, bregaste , dakle sve ce da trpi vise, tj imace skracen vek.
Nadam se da su ovo dovoljni argumenti da se manes konverzije jer nije samo zamajac koji je u igri, dakle ne drvo vec suma.
Racunaj i na mogucnosti da ako ti se zalomi izbor mase da radilica moze da udje u rezonanciju u neki obrtajima i onda imas ozbiljan problem.
Tromiji motor na toj masini neces puno osetiti, dakle, ono sto svi pricaju da se nista nece osetiti su u pravu. naravno da jesu, sa njohove tacke gledista.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
I ja sam nasao neku firmu u Ostruznici koja radi remont pl.zamajca.Trazili su mi 250 E.Nov Zamajac u ovl.servisu je 1000 E + set kvacila 300 + ruke ....Po prodavnicama delova set celi set je 90 000,a u jednoj sam nasao za 50 000(daju garanciju....)mada se plasim da nije remontovan.Nudili su mi obican zamajac,kao moze,ovo ono tako da u pljacku Ima li neko predstavu sta da radim
koliko bi se moglo jos voziti sa ovim gore simptomima kao sto sam naveo ?
Meni je na 2.0TDI poceo da zvoni prilikom gasenja mtora i ponekad na leru i pricao sam sa deckom koji radi u autokomercu kao mehanicar i rekao mi je da moze tako da ide jos 300 000km i nece mu nista biti,nema sanse da se raspadne ili stane,jedino sto ce da trese i da se cuje.Da li je to bas tako neznam ali znam da necu dati 80 000din za nov zamajac
Ja sam presao 10 000 sa losim zamajcem.Njega ubija grad,saltanje,kad si na autoputu nema problema jer ne koristis menjac toliko
Napola tacno i napola netacno.
Ubija ga voznja u niskim obrtajima, elem, u kolonama gde se vozi jako polako.
Originally posted by gorans
Originally posted by miki321oc
koliko bi se moglo jos voziti sa ovim gore simptomima kao sto sam naveo ?
Meni je na 2.0TDI poceo da zvoni prilikom gasenja mtora i ponekad na leru i pricao sam sa deckom koji radi u autokomercu kao mehanicar i rekao mi je da moze tako da ide jos 300 000km i nece mu nista biti,nema sanse da se raspadne ili stane,jedino sto ce da trese i da se cuje.Da li je to bas tako neznam ali znam da necu dati 80 000din za nov zamajac
Ovo po pitanju 300.000km , decko mehanicar iz autokomerca je definitivno u pravu, zamajcu sigun nece biti nista ni jos duplo od tolikih kilometara. Ali udarci se prenose po celom menjacu i menjac nikako nece imati predvidjeni vek trajanja.
Ako se moze, najlakse je ziveti sa greskom. Jos posebno ako ekonomski faktor umesan u tolikoj meri. (to znaju svi ozenjeni ) Navedenih 80.000 dinara je apsolutna stitnica za platu konstruktora tog zamajca te on nije mogao da vidi stanje u Srbiji 2010 godina a i da je video nebi se nimalo brinuo oko toga.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment