pravim sasiju, molim za pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Optimista
    CBC Veteran
    • 22.09.2007
    • 171
    • Stapar

    #31
    Mnogo novih informacija u poslednjih nekoliko dana. Mnogo novih ideja, tako da je stari nacrt (koji i nije bio dovrsen) zavrsio u kanti za smece.
    Ova druga je potpuno drugacija. Medjutim trebace vremena da uradim 3d model!
    Kakva je ono x sasija koje ste "bacili" kod S7?
    Da li je moguce da je otporna na uvijanje, u horizontalnij ravni, kao i one kavez sasije (npr. ove za S7), i da li znate da je to neko koristio za S7?
    All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

    Comment

    • SLOBODAN
      CBC Član
      • 22.08.2007
      • 63
      • Novi Sad

      #32
      To je Spyder car-ova sasija za Lotus Esprit/Eclat. Spyder car je mala engleska firma koja je specijalizovana za izradu sasija, uglavnom rade sasije za lotuse ELAN-e, Evropu, Esprit i Eclat, i rade za Rohnarta, recimo i raznorazne po narudbini.

      Pogledaj sajt ispod slike, mislim da su stvarno za X sasije najjaci. U principu su X sasije superlagane, ali je dosta tesko na njima postici visoku torzionu krutost. Medjutim, majstori to umeju, po svoj prilici.

      Moja sasija je kombinovana ravna i X sasija. Nije kavez kao kod pravog S7.

      Lepo je za videti, a stavio sam to kao primer da ima i drugih lepih resenja, nije S7 jedino sto valja. Naprimer:Weinteck Cobra, 900ks





      Ko bi reko da dve cevi nose 900ks?

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #33
        Mozda bi ipak najbolje za prvi projekat bilo da se radi neka vec proverena sasija ili da se prepravi neka vec postojeca.
        Recimo renault 4, sa njegovom sasijom imas nekoliko kombinacija plus mozes lako (bar bi trebalo) da se atestira kasnije.
        Prva da ostane prednja vuca i da se samo promeni karoserija, ali to i nije mnogo zanimljivo
        Ali tebi niko ne brani da prepravis malo sasiju i da je prilagodis za zadnji pogon.
        Na pamet mi je pala jedan zanimljiva ideja, kako jednostavno da se od R4 napravi auto sa zadnjom vucom i centralno postavljenim motorom.

        Ako si zainteresovan kazi, pa da razradjujem temu na dalje sta i kako
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • SLOBODAN
          CBC Član
          • 22.08.2007
          • 63
          • Novi Sad

          #34
          Ne od R4, njemu je motor IZA prednje osovine, kad ka povuces nazad, bice IZA zadnje osovine.

          Za to je najbolji WARTBURG, naravsno sa Golfovim motorom. Prednji deo sasije koristis kao zadnje deo, VW motor ti ostane u centru, a za prednu osovinu uzmes komplenu osovinu od Skode (kompletna traverzna na 4 srafa, sve u komadu). Svi elementi su serijski, standardni, spajas ih sa delovima od Wartburgove sasije (mnogo bolji materijal nego cevi iz radnje), i zavrsis posao sa centralnim motorom na sasiji za par dana.

          Evo skodinog prednjeg vesanja:


          Evo i Wartburgove sasije (ovo je stari tip sa dvotaktnim motorom, nova je bolja)




          Garantovano najjednostavnija kombinacija za centralni motor. I golfov benzinac je dovoljno dobar za to. A atest prolazis ko od sale.

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            #35
            Originally posted by SLOBODAN
            Ne od R4, njemu je motor IZA prednje osovine, kad ka povuces nazad, bice IZA zadnje osovine.
            Da bas od R4 i bas zato sto mu je motor iza prednje osovine

            Ideja je slicna kao sa wartburgom, prednji deo se koristi kao zadnji, a zadnji kao prednji gde bi se montiralo kompletno vesanje recimo od skode...
            Jedina razlika je sto motor ne bi morao da se pomera uopste, znaci ostaje ispred zadnje osovine. To se postize kombinaciojm menjaca od TL modela i motora od GTLa. Smer okretanja TL i GTL motora je razlicit, tako da se ovom kombinacijom dobija da imamo 4 brzine napred i jednu za nazad iako nismo okretali ili pomerali motor...
            Ima tu jos dosta sitnica, ali nista ne resivo cini mi se.

            Deluje prosto, a da li je tako mora da se proba


            A i cini mi se da je sasija od R4 dosta cvrsca od vartburgove







            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • kobacbobac
              CBC Senator
              • 21.12.2006
              • 229
              • bg. sremcica

              #36
              onda ti slika br 3,4 .....samo zbunjuje one kojima trebas da objasnis ...jer na slici je motor jos uvek iza prednje osovine .....ako se nevaram ili su sedista zaboravili da okrenu na drugu sranu

              ....sve u svemu interesantno resenje

              Comment

              • Optimista
                CBC Veteran
                • 22.09.2007
                • 171
                • Stapar

                #37
                Slobodane pregledao sam sajt za te x sasije, moram priznati zanimljivo, ali nisam ih pre video.
                Sto se tice ona dva nemca koji prave Weinteck Cobru, to je ludilo, ali su cene jos ludje!
                Ta sasija za Cobru ciju ste sliku stavili me jako podseca na ovo:





                I meni deluje prilicno dobro!

                Sto se tice sasija na bazi R4 Ivane ideja je sjajna, svidja mi se i jeftina je. nisam razmisljao u tom pravcu.Da li bi tu kasnije umesto cetvorkinog motora moglo da dodje nesto ubedljivije?

                Slobodane ideja sa Wartburgovom sasijom je takodje veoma dobra!

                Sta kazete Vi na ovo sa R4 i promenom menjaca!
                All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                Comment

                • Optimista
                  CBC Veteran
                  • 22.09.2007
                  • 171
                  • Stapar

                  #38
                  Slobodabe ona fotka Kaipana je skroz luda (na Pikec forumu). I potpuno se slazem sa vama Cesi su trenutno najludji!
                  Pogledajte sta rade sa Skodom Rapid, da li ste videli Rapid AK47?
                  Pogledajte ako niste. Mislim da bi tako nesto lepo leglo Fiatu 128 Coupe.

                  Ali da ne offujem sasija koju radim slici donekle ovoj



                  Samo sto ce biti od 40x40 kutija dok sam roll bar i nosac soferke hteo da uradim od cevi. Medjutim kod fice je motor takodje iza odovine tako da se i to razlikuje. Ja sam svakako zamislio mnogo vise ucrscenja i dijagonale ali dok ne zavrsim ov je najblizi opis!
                  All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #39
                    Originally posted by kobacbobac
                    onda ti slika br 3,4 .....samo zbunjuje one kojima trebas da objasnis ...jer na slici je motor jos uvek iza prednje osovine .....ako se nevaram ili su sedista zaboravili da okrenu na drugu sranu

                    ....sve u svemu interesantno resenje
                    Da da zbuniti protivnika
                    Ma to su jedine slike ogoljene sasije sa tockovima koje sam uspeo da nadjem na brzinu, to je ne prepravljana sasija, samo kompletno sredjena za jednu restauraciju R4F4, ali to i nije bitno
                    Ovo sto sam opisao mislim da jos niko nije pokusao da uradi, ali nisam siguran.

                    Originally posted by Optimista
                    Da li bi tu kasnije umesto cetvorkinog motora moglo da dodje nesto ubedljivije?
                    Bez vecih prepravki uklapju se svo renaultovi OHV motori od 1.1 , 1.3 , 1.4 , 1.4 turbo, 1.6 i 1.6 turbo ugrubo od 34ks do 125ks pa biraj
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • Optimista
                      CBC Veteran
                      • 22.09.2007
                      • 171
                      • Stapar

                      #40
                      Ivvane hoces da kazes da je to stvarno samo ideja niko jos nije radio?
                      Znaci pionirski poduhvat, eeeee onda mora da se odradi!!!!!
                      All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                      Comment

                      • SLOBODAN
                        CBC Član
                        • 22.08.2007
                        • 63
                        • Novi Sad

                        #41
                        @IVVAN

                        Ovo je super originalno!!! Imas pivo od mene! Nikad ne bi ni pomislio da se TL i GTL motori obrcu u razlicitom smeru. Da, to je veoma elegantna varijanta. Spone zakacis direktno na sasiju i umesto zadnje R4 osovine ubaciti Skodino prednje vesanje, i sve je reseno. Mislim da vredi pokusati.

                        Sto se tice zamene motora, pa to treba malo prostudirati, ako se kod Renoa okrece jedan ovako a drugi onako. U svakom slucaju, gama je siroka, ima sta da se bira.

                        Ne bi se slozio da je R4 sasija jaca. Tj, ona je od punktovanih limenih otpresaka, i verovatno je jaca kad je nova, ali i najnovija R4 sasija ima 18 godina. Kod Wardze je u pitanju mnogo deblji materijal i njegova sasija ne trune definitivno.

                        Zna sta mi se jedino ne svidja kod R4 sasije? Jako je visoka. Ako hoces da spustis auto znatno niza, pokvarices geometriju. Ustvari to i nije veliki problem ako sasiju obrnes naopacke, nije ni vazno sto je zadnji deo visok.

                        Da, da, ovo je najjednostavnije i najjeftinije resenje, jako mi se dopada.

                        Comment

                        • SLOBODAN
                          CBC Član
                          • 22.08.2007
                          • 63
                          • Novi Sad

                          #42
                          Pogledao sam Rapid AK47, Cesi su stvarno odvaljeni.

                          Jedini problem je sto kod nas rapida nema, ja sam video jedan jedini u zivotu. Bio sam u iskusenju da ga kupim. Inace, moj matori je vozio Skodu 110R coupe 1971 god, mislim da je bila drugi ili treci komad prodan u drzavi.
                          U to vreme je bila prava atrakcija. Slupao sam je licno i personalno '82 i to u totalku. Ostali samo satici od instrumentalne table (u Lotusu su, naravno).

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #43
                            Originally posted by Optimista
                            Medjutim kod fice je motor takodje iza odovine tako da se i to razlikuje.
                            A da stavis ficin motor na menjac od juga 45? dobices popreko motor ispred zadnje osovine. Ili komplet motor i menjac od 45ice. Verujem da nisu jeftini kao ficini ali nisu ni tako skupi.
                            (ali ako se vec ubacuje tako nesto najtoplije preporucujem da se ide na 1.1 motor iz juga 55. Nisu ni oni skupi a decenijama su ispred ficinog motora.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #44
                              Originally posted by SLOBODAN
                              Ovo je super originalno!!! Imas pivo od mene!
                              Za to cemo lako
                              Originally posted by SLOBODAN
                              Sto se tice zamene motora, pa to treba malo prostudirati, ako se kod Renoa okrece jedan ovako a drugi onako. U svakom slucaju, gama je siroka, ima sta da se bira.
                              Sto se tice motora prostudirano je, po smeru okretanja odvaja se samo motor od TLa

                              Originally posted by SLOBODAN
                              Zna sta mi se jedino ne svidja kod R4 sasije? Jako je visoka. Ako hoces da spustis auto znatno niza, pokvarices geometriju. Ustvari to i nije veliki problem ako sasiju obrnes naopacke, nije ni vazno sto je zadnji deo visok.
                              U pravu si ovde, mada lako moze da se spusti pitanje je kako ce to uticati na geometriju. Mada i za to ima resenja, kompletno vesanje od R5 alpine bi trebalo da resi problem, samo treba da se nadje vesanje od R5 alpine

                              Tu ce se verovatno javiti jos nekoliko problema, kao rucica menjaca recimo, ali ima resenja i za to
                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              • Optimista
                                CBC Veteran
                                • 22.09.2007
                                • 171
                                • Stapar

                                #45
                                Originally posted by SLOBODAN
                                Pogledao sam Rapid AK47, Cesi su stvarno odvaljeni.

                                Jedini problem je sto kod nas rapida nema, ja sam video jedan jedini u zivotu. Bio sam u iskusenju da ga kupim. Inace, moj matori je vozio Skodu 110R coupe 1971 god, mislim da je bila drugi ili treci komad prodan u drzavi.
                                U to vreme je bila prava atrakcija. Slupao sam je licno i personalno '82 i to u totalku. Ostali samo satici od instrumentalne table (u Lotusu su, naravno).

                                Rapidanema!Ali mislim da je 128 coupe kao stvoren za ovako nesta, a njih je vec mocuce naci!
                                All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                                Comment

                                Working...
                                X