vozio sam ga danas(necuri ulje),kocnice su skroz lose sutra idem ponovo maistoru i toliko sam ljut uzecu njegovo auto dok on moje nesredi ili cu mu poskidat pakne i diskove prednje pa nek koci zadnjim kocnicama ko i ja.18 godina nikad problema s kocnicama i sad ovako.mogao sam odradit generalku za te pare kolko sam dao za kocnice a da ih barem imam kako treba ne bih zalio.ocul morat promjenit cjela kljesta zbog ovod djela.mozel se kako popravit?evo slika
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
To znaci samo jedno da NIKO SKORO nije ni odzracivao sistem.
Izgleda da nisu ludi kad kazu da se ulje menja posle 2-3 godine.
Ako nista drugo natera te da odzracujes i razradis sisice.
potrazi na netu "service manual" za tvoj auto, svaki auto ima redosled ispustanja vazduha posebno po tocku npr na mom autu je prvo zadnji desni pa prednji levi pa zadnji levi pa prednji desni... verovatno je to put ulja i to je dosta bitno, ja sam imao problem jer moj majstor to nije znao pa kad se zagreju kocnice dobijem dobar "fade" ili po srpski smanjeni pritisak na diskove, desavalo mi se i da se pali abs na malim brzinama... kad sam to zavrsio, sve je bilo ok
za ono sto je stavio cilindre koje ne odgovaraju tvom autu mu slobodno odvali samarcinu i neka ti vrati pare
Ta slomljena **** sto je ostala u kljestima se vadi tako sto se busilicom tj. burgijom nesto manjeg precnika od uzeg dela navoja sise busi deo u kljestima koji je ostao slomljen. Ali mora da se vodi racuna da se ne osteti navoj na kljestima i da se ne pretera sa dubinom busenja. Bolje prvo uzeti manju burgiju, pa sve vecu, ali ne toliko veliku koliko je navoj na kljestima, da ga ne bo ostetio ili jos gore skroz unistio. Samo pazljivo i polako, malo burgijom, malo srafcigerom, malo kljestima i mocice da se izvadi... Samo ponavljam pazi da ne zeznes navoj na kljestima, jer su kljesta od relativno mekanog materijala...
a nasao sam manual za moj auto ali na engleskom pa malo zeza.a sto se tice ovog odpalog djela nije mi jasno kako necuri ulje sad jer ima ona mala rupica.postoji li ogucnost da ostanem bez ulja i kocnica.do sada je bilo ok.
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
ma ne znam sta mu je.najbolji je ovdje u ovoj regiji i najiskusni,vecina ovih drugih se konsultuje s njim.on kaze da za 30 godina rada nije imo ovakav problem.a posto je poceo da jede g**** nek pojede do kraja i zavrsi poso.
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
danas ponovo bio kod maistora.ponovo odugovlaci i kaze da treba da skine ove cilindre pa da vidi i nade menje jer ih je tesko nac...........a za busenje i stavljanje druge sisice nema nista jer mojaju se promjenit cjela kljesta kao ima neki konus i nemoze se busit....uglavnom u ponedjeljak ujutro ce vidit da napravi.a sto se tice kocenja evo jutros je kisa,kocnica mekana,slaba sila kocenja,fataju zadnji i zanose nevjerovatno danas kad nisam sletio kada sam probao zakocit na 60 km/h.
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
evo da malo obnovim temu.juce kada sam krenuo pri malom stisku pedale blokirao mi je lijevi zadnji tocak i tako nekih kilometar i onda je bilo ok.i jos mi se dosta vise ugrijao prednji desni od lijevog tocka skoro duplo vise.
jutros sam ostavio auto kod maistora i rakao mu da me zove kad napravi.bio je ljut jer je primjetio da sam skidao tockove(on steze moment kljucem a ja obicnim i nogom)kao ja njemu nevjerujem......jos nista nije javio ali nema veze nek ostane 10 dana al nek uradi.cim nesto saznam javljam vam rezultate.
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
Comment