pomagajte kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • trizex
    CBC Član
    • 14.06.2008
    • 57
    • Shumice

    I da, zaboravih, ovaj sistem s odzrakom prirodnim padom koliko sam vidio koristi se kada hoces da izmijenis svu tekucinu iz kocionog sistema. Da ne valja za toga, sigurno se ne bi ni koristio.

    LP

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      skini service manual za tvoj auto...

      Comment

      • Chila
        CBC Senator XXL
        • 18.07.2008
        • 401
        • Kos. Mitrovica

        Originally posted by gorky
        mogu da razumem kada neko pokusa da nasteluje potrosnju recimo plina u kucnoj radinosti,mozda ce trositi malo vise ili manje mozda ce slabije vuci itd ali niko zbog toga nece stradati,ali ne razumem kako ljudi imaju smelosti da popravljaju kocnice u kucnoj radinosti,i to mnogo njih sa prilicno skromnim znanjem.mogu i da razumem da neko ne ceni svoj zivot ali niko ponavljam niko nema pravo da ne ceni tudji zivot.neka svako pomisli da neko ko je eto probao da sam popravi kocnice mogao da zgazi neku vama dragu osobu zato sto nije mogao da zaustavi vozilo u pravom trenutku.popravka kocionog sistema kosta koliko kosta,ali neuporedivo manje nego bilo ciji zivot,pomislite o ovome kada sledeci put budete popravljali kocnice.mala ispravka kocnice se ne popravljaju nego se redovno servisiraju.
        Zasto mora da znaci da ce majstor bolje da popravi,servisira,kocnice od vlasnika auta u domacoj radinosti?
        Samo vas gledam ...

        Comment

        • trizex
          CBC Član
          • 14.06.2008
          • 57
          • Shumice

          Originally posted by JAPANX
          skini service manual za tvoj auto...
          Ok, budem, ima li neko ideju ili objasnjenje zasto ulje ne zeli da curi samo na zadnji lijevi tocak, a na ostale ide normalno?

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            Pogresno si razumeo o cemu je pisano u ovoj temi.Cilj odvrtanja ventila i prirodnog pada je bio u cilju dijagnoze a ne ozracenja sistema!
            Neozbiljno je sa tvoje strane tvrditi da savesno popravljas svoj auto kada menjas plocice samo na jednoj strani!

            Comment

            • trizex
              CBC Član
              • 14.06.2008
              • 57
              • Shumice

              Znam, pretpostavio sam da ce se neko zakaciti i za to. To sam uradio jer mi je to auto trebalo tu noc hitno,i pod svaku cijenu (privatni razlozi i mislim da nije potrebno da i to sad iznosim), a kocnice imam kompletne sa stranca kojeg sam kupio prije par mjeseci bas radi dijelova, i sve cu prebacivati za par dana (vec bih i prebacio, problem je sto se moraju i sve glavcine zamijeniti radi razlika u nosacima), jer su diskovi na tom autu maltene novi, a plocice cu nove uzeti (razlicite su izmedju generacija, stranac je novija tipa, a moje su starija, i ZATO sam rijesio samo plocice na jednoj strani).

              Dakle, da se vratim na temu, odzraka mora ici putem pumpanja pedale? Ok, danas cu i to uradim pa da vidim stanje. Sta je sa zadnje celjusti, ima li neko ideju, je li moguce da ima neki problem u "5tom" kocionom, ili to treba tako da bude?

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                Kao što napisa trizex u poslednjem postu, da se vratimo na temu...

                Svi koji bi da nastave da pošteno sude majstorima i automehaničarima imaju u WG split pa neka opletu... Ovde molim da se u budućnosti pridržavate teme.
                http://www.bmw.tv

                Comment

                Working...
                X