Ko je kriv u udesu ? Molim za pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    Citajuci ZOBS, clan 48 objasnjava prestrojavanje u raskrsnici, a clan 333 stav 20 propisuje kaznu od 5000 dinara za prekrsaj iz clana 48, sto vazi za vozilo 2. Interesantno je da nema kaznenih poena za taj prekrsaj.
    Celo vreme i pokusavam objasniti da je to po vaznosti manji prekrsaj od uskracivanja prava prvenstva,ali uzalud...kada pokusam "docarati da zamisle da voze po mraku",pokusava se na sve nacine iskriviti moje pisanje.Kada kazem,da onaj ko je u raskrsnici usao ne sme razmisljati na nacin da poznaje kako ta raskrsnica funkcionise ,vec da se mora i dalje drzati pravila kretanja u raskrsnici koja vaze za njega,opet se utura sa pricom "a sta da je neko prosao na crveno"?Pa taj neko koji je prosao na crveno,(ako ga je malo i zakacilo.... ja trebam imati i svedoke koji ce to i potvrditi ,a to malo u k....,jedino ako negde ima kamera) ce i odgovarati,a ja cu imati polupan auto i mozda povrede.Ako se navodim po propisima,ja cu videti da vozilo iz suprotnog smera ulazi u raskrsnicu i stacu,naravno on je prosao na crveno(ja to ne znam,niti treba da znam) a ja ostao ziv i zdrav.Ovo se odnosi na male brzine kretanja u raskrsnici(u primeru vec postavljene skice,da ne dodje opet do izvrtanja),a na kao u Bokijevom snimku gde neuracunljiv covek prolazi sa preko sto na sat kroz crveno,snimljeno ima dokaz,kraj price!

    A,kolika je kazna za nepostovanje prava prvenstva?
    Last edited by TECA; 27.04.2013, 02:57.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      Krivo vozilo 1 - obrazlozenje kako je vozilo 1 znalo da ovaj nece pravo bilo je u obavezi da ga propusti JER citiram "kakav znak kad radi semafor"
      Jbg.,Maki,oba vozila imaju i horizontalnu i vertikalnu signalizaciju koja im kaze da mogu samo levo i desno...samim tim vozilo 2 ulazi u ulicu zabranjenog smera i krivo je jer je napravilo veci prekrsaj.....u Tvom slucaju,dolazeca vozila su imala i ovu i onu signalizaciju da smeju i pravo,a to nije isto,a tebe to nije ni trebalo interesovati...pratis samo znake okrenute ka tebi i dalje postupas po zakonu,ulazis u raskrsnicu i postujes pravila kretanja u rasrsnici.Vrlo jednostavno...razmisljanje sta je i koji znak onome preko puta vodi haosu.Ponavljam,ako je u tvom slucaju vozilo 2 napravilo prekrsaj ne daje tebi za pravo da napravis jos veci!

      Da je vozilo 1 postovalo zakon u ovim jednosmernim ulicama(predpostavljam da je to raskrsnica na vrhu Bulevara,ali nije ni bitno),vozilo br 2 bi napravilo prekrsaj a vozilo br 1, bi po zakonu sacekalo da prodje vozilo 2, i ne bi bilo udesa.Ma zakon je cudo,a posle kazu da je osmisljen samo zbog kazni
      Last edited by TECA; 27.04.2013, 03:42.

      Comment

      • rekordan
        CBC Član
        • 31.05.2009
        • 99
        • Nis

        TECA ja ne znam gde u mom pisanju ti nadje da je krivo vozilo br 1, pa raspali ovako. Po meni, krivo je vozilo br2, kao "krivo drvo" a to kaze i stav 2 clana 333 ZOBSa

        Уколико је лице извршењем прекршаја из става 1. овог члана изазвало непосредну
        опасност за другог учесника у саобраћају, или проузроковало саобраћајну незгоду казниће се
        новчаном казном у износу од 6.000 до 18.000 динара.

        Druga je stvar sto ponekad policija u zapisniku hoce da "iskrivi istinu", i da krivicu podeli, i tako naplati duplu kaznu.

        Inace, sto se snimaka terena tice, ima policija sada one uredjaje, koji tacno preko satelita odredjuje koordinate i mesto nesrece, pa tako ne moraju vise na terenu da crtaju i mere.
        Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Originally posted by TECA View Post
          Celo vreme i pokusavam objasniti da je to po vaznosti manji prekrsaj od uskracivanja prava prvenstva,ali uzalud...kada pokusam "docarati da zamisle da voze po mraku",pokusava se na sve nacine iskriviti moje pisanje.Kada kazem,da onaj ko je u raskrsnici usao ne sme razmisljati na nacin da poznaje kako ta raskrsnica funkcionise ,vec da se mora i dalje drzati pravila kretanja u raskrsnici koja vaze za njega,opet se utura sa pricom "a sta da je neko prosao na crveno"?Pa taj neko koji je prosao na crveno,(ako ga je malo i zakacilo.... ja trebam imati i svedoke koji ce to i potvrditi ,a to malo u k....,jedino ako negde ima kamera) ce i odgovarati,a ja cu imati polupan auto i mozda povrede.Ako se navodim po propisima,ja cu videti da vozilo iz suprotnog smera ulazi u raskrsnicu i stacu,naravno on je prosao na crveno(ja to ne znam,niti treba da znam) a ja ostao ziv i zdrav.Ovo se odnosi na male brzine kretanja u raskrsnici(u primeru vec postavljene skice,da ne dodje opet do izvrtanja),a na kao u Bokijevom snimku gde neuracunljiv covek prolazi sa preko sto na sat kroz crveno,snimljeno ima dokaz,kraj price!

          A,kolika je kazna za nepostovanje prava prvenstva?
          Teco, ja lično ne pokušavam da iskrivim tvoje pisanje, samo pokušavam da ti dočaram koliko je to realno u praksi neizvodljivo i besmisleno. Jer bi stajanjem od poal minuta na nekoj takvoj raskrsnici u BG a sve u cilju da se uveriš da onaj debil neće krenuti kroz tebe a ne sme, izazvallo salvu sirena iz svih kalibara izazvalo bi zastoj sa velikim materijalnim štetama u vidu potrošenog goriva i zagadjenja, ajd da budem pošten ovo nikog ne zanima.. ali.. Takvo ponašanje u Beču,Trstu Ili Istanbulu bi te odvelo direkt u ustanovu gde daju besplatno košulje koje se zakopčaaju na ledjjima. U BG bi dobio batine jer su ustanove prepune pa nema mesta.

          Prvo, svako ko ide za vozača prelazi atest očiju kojim dokazuje da vidi bar na 30 metara daljine.
          Drugo onaj test pameti niej neki ali opet dokazuje da imaš bar dve vijuge da znaš gdepiškiš a gde kakiš.
          Treće polaganja vozačkog jeu poslednej vreme šupački metod ali opet moraš naučiti sa jednom od onih vijuga šta je strelica, isprekidana linija ili puna linija it... Toga nema tako puno a koristi se i izvan saobraćaja pa i ti sa dve vijuge znaju da ih raspoznaju.

          Sad ono.. TO čime ti špekulišeš (to se tako zove) je šta bi bilo kad bi bilo, mrak, osrala se ptica belo na žutu linuju itd.. to u zakonu nigde ne piše. OK piše da se uveriš da možeš.. blblblbaaaa i to je napravljeno da bi sudija mogao kad dodje neko poznat da nagrdi i drugu stranu ali se to kasnije ako si uporan opet istera sa svedocima, veštacima itd... Slično kao i upadanej u otvoren šaht gde su se ogradili da nisi išao prilagodjenom brzinom blblblblbaaa a ja ću dokazati da je ispred išao auto i da sam baš u tom trenutku trepnuo a to mora jer je refleksna radnja i nisam vide šaht bez poklopca. Sad kad bi bilo nešto ti bi Tečo rekao da putari nisu krivi nego ja što nisam imao ispred sebe čoveka koji ide peške, pregleda put i maše crvenom zastavicom i dere se IDE AUTO PAZI SE... Ako se ko smeje, taj zakon još uvek važi u enkgleskoj za sva vozila koaj idu brže od 5 na sat.

          Šta je poJenta priče, i onaj drugi, to jest prvi koji je prošišao pravo se morao uveriti da da može bezbedno blblblbblaaaa (sami rasporeditite slova) a nije i time je postao učesnik u sudaru. Ovo se inače bez sudara dešava svak idana i svaki čas a obično se završi sa EBEM TI MATER ĆORAVU kroz prozor, otkad ima klime ni to nije zanimljivo ne čuje se i ne vidi se...



          Sad ide rasplet, kad se to neželjeno desi onda dolaze ovi sa velikim objektivima koji vide dalej od 30 metara, jako dobro raspoznaju šta je strelica za levo a šta za pravo, sve to slikaju, naprave skicu ko je gde bio iz kog pravca je došao i gle čuda na tom papiru i slikama nema kiše, tica se nije osrala, linija se vidi kao i strelica i to...

          Tada nema špekulacije, izvode se dokazi. Nije moje da utvrdjujem da li je onaj preko normalan ili ne da li su putari obeležili linije kako trreba itd... I naravno da znam napamet sve raskrsnice u okolini i naravno da vozim sa velikim oprezom jer svakodnevno neka ****** izleće iz sporedne ulice i napravi sudar jer ne kapira da je sporedna ili žuri ili je jednostavno bahat.

          Kako ti to predstaviš ja treba da budem debil i stanem na svakom ćošku i uverim se da onaj neće izleteti iako znam da je to sporedna ulica i bez da gledam u signalizaciju.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            zanimljivo je sve ovo cekamo ishod.
            ali ako vozilo 2. nije dalo migavac da skrece desno,onda je moralo vozilo 1. da ocekuje da ce vozilo 2. produziti pravo.!
            ima gomila slicnih raskrsnica,ja licno skoro pa nikad ne cekam tako duboko u raskrsnici da presecem suprotnu stranu.nego lepo na samoj ivici moje strane.pa kad procenim da su iz suprotnog pravca svi prosli ili da su DOVOLJNO bezbedno daleko,ja ima brzo presecem putanju i odem levo.precesto se desava da zbog spiceva u saobracaju,guzvi,ne snalazljivih i zbunjenih likova,bahatih itd. mnogi za koje ocekujem da ce iz neke trake a morali bi da skrenu levo ili desno,produze pravo.
            Last edited by zoranbg; 27.04.2013, 12:35.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Bingodalton
              CBC Senator XXL
              • 12.11.2012
              • 316
              • Novi Sad
              • GP 1.9 JTDM Sporting

              Tema je sou. Krenula je mrsavo, a meni se bas dopada zakuvavanje. Izvinjavam se ucesnicima nesrece.

              Kad bi zakon tako slepo pratili kao neki ovde imali bi slucaj da posto smo duzni da drzimo bezbedno odstojanje od vozila ispred nas (za slucaj da mu iskoci veverica ili ne daj Boze slon iz zbunja, da mu suvozacica gricne ... uvo,...), mozemo naleteti na neku budalu koja autoputem vozi u rikverc. I sta ces, jeste da on pravi prekrsaj, ali moras drzati odstojanje od njega. Kad ga uocis, ti lepo zakocis (jer ne smes da ga pretices sa desne strane, a on u skroz desnoj traci. Nije to obilazenje jer se njegovo vozilo krece), ubacis u rikverc i bezis od njega i drzis bezbedno rastojanje. I mases onima koji nailaze iza tebe da urade to isto.

              Kako su krenuli, neki bi rekli da je vozac Vozila 1 zapravo namerno udario u Vozilo 2. Znao je izgleda da ovaj pravi prekrsaj i hteo da mu napakosti. Mora da je tako. Ma ne, nije znao. Bilo mu zabavno da taj dan ima udes uz povrede lica.

              Vozilo 2 ima svoje pravo prvenstva prolaza, ali samo kad skrece desno i tacka.

              Comment

              • Maki-maki
                CBC Član
                • 21.04.2013
                • 35
                • Beograd
                • Ford

                Originally posted by rekordan View Post
                Proslo je dosta dana od postavljanja teme pa me interesuje da li je zavrsen zapisnik o nezgodi i sta je napisano u njemu.

                Citajuci ZOBS, clan 48 objasnjava prestrojavanje u raskrsnici, a clan 333 stav 20 propisuje kaznu od 5000 dinara za prekrsaj iz clana 48, sto vazi za vozilo 2. Interesantno je da nema kaznenih poena za taj prekrsaj.

                Pitam za Zapisnik, jer ce on dati tumacenje policije, za konkretan slucaj, koji ce biti prosledjen sudiji za prekrsaje ili istraznom sudiji, s obzirom da ima povredjenih, o cemu do sada raspravljamo.

                Moje iskustvo me uci, da kada Policija dodje u ovako slozeniju situaciju, cesto proglasi obostranu krivicu i time spere odgovornost sa sebe i ostavi sudiji za prekrsaje da kazni oba ucesnika. S obzirom da ima povredjenih mislim da to nece biti slucaj, vec ce istrazni sudija odlucivati o tome.
                Poslato je sve kod istraznog.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  zanimljivo je sve ovo cekamo ishod.
                  ali ako vozilo 2. nije dalo migavac da skrece desno,onda je moralo vozilo 1. da ocekuje da ce vozilo 2. produziti pravo.!
                  ima gomila slicnih raskrsnica,ja licno skoro pa nikad ne cekam tako duboko u raskrsnici da presecem suprotnu stranu.nego lepo na samoj ivici moje strane.pa kad procenim da su iz suprotnog pravca svi prosli ili da su DOVOLJNO bezbedno daleko,ja ima brzo presecem putanju i odem levo.precesto se desava da zbog spiceva u saobracaju,guzvi,ne snalazljivih i zbunjenih likova,bahatih itd. mnogi za koje ocekujem da ce iz neke trake a morali bi da skrenu levo ili desno,produze pravo.
                  Pa naravno da je ovo ispravno ponasanje ucesnika u sobracaju.

                  Miki,nemoj da se ljutis,zao mi je sto ti se to desilo...ali,video si vozilo u desnoj traci ,na 100m,a nisi ga uocio na 10m, a koje je vec verovatno bilo uslo ili ulazilo u samu raskrsnicu,kada si ti poceo da skreces levo....narmalno da je na tvoje pogresno tumacenje saobracajnih propisa,mozak zanemario ono sto su oci videle(a i trebale videti) u kriticnom trenutku, a verovatno si bio svestan prisustva drugog vozila kada je vec bilo kasno.Ispravi me slobodno ako gresim.

                  U zapisniku stoji ipak izjava drugog vozaca da je on bio u levoj traci,ali se malo pomerio desno,postoje li svedoci ili dokazi koji ce izneti odbranu u tvoju korist?Po skici se vidi da je on bio u traci za smer pravo(u trenutku udesa)...da li ce sudija uzeti u obzir ono gde je on bio pre 100m?
                  Ja ti od srca zelim da se izvuces iz ove situacije i polizacu cu onda sva ova moja napisana ,znate vec sta.
                  Last edited by TECA; 27.04.2013, 15:44.

                  Comment

                  • Shazalakazoo
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2007
                    • 545
                    • Beograd

                    Originally posted by zverko View Post
                    evo ga jos jedan strucnjak... @dundjer: o kakvom prvenstvu prolaza pricas kad lik nije smeo da bude tu gde su se sudarili?
                    To nema veze, kako je vozilo broj 1 znalo da li on sme ili ne sme tu da bude? Vozilo broj 2 je skretalo u levo, i time moralo da propusti sve nadolazeće (da, i to je pravilo desne strane, il zadržavanja pravca, svede se na isto samo se ovde ekipa uhvatila formulacije)

                    Comment

                    • Maki-maki
                      CBC Član
                      • 21.04.2013
                      • 35
                      • Beograd
                      • Ford

                      Originally posted by TECA View Post
                      Pa naravno da je ovo ispravno ponasanje ucesnika u sobracaju.

                      Miki,nemoj da se ljutis,zao mi je sto ti se to desilo...ali,video si vozilo u desnoj traci ,na 100m,a nisi ga uocio na 10m, a koje je vec verovatno bilo uslo ili ulazilo u samu raskrsnicu,kada si ti poceo da skreces levo....narmalno da je na tvoje pogresno tumacenje saobracajnih propisa,mozak zanemario ono sto su oci videle(a i trebale videti) u kriticnom trenutku, a verovatno si bio svestan prisustva drugog vozila kada je vec bilo kasno.Ispravi me slobodno ako gresim.

                      U zapisniku stoji ipak izjava drugog vozaca da je on bio u levoj traci,ali se malo pomerio desno,postoje li svedoci ili dokazi koji ce izneti odbranu u tvoju korist?Po skici se vidi da je on bio u traci za smer pravo(u trenutku udesa)...da li ce sudija uzeti u obzir ono gde je on bio pre 100m?
                      Ja ti od srca zelim da se izvuces iz ove situacije i polizacu cu onda sva ova moja napisana ,znate vec sta.
                      Ne ljutim se ja ..............
                      Postoje svedoci............ a opet vidi se jasno da on nije bio u taci za pravo vec samo za desno (jedino ako pravo kod njega znaci da treba preko ostrva da predje )
                      A sto se tice ociju i mozga cini mi se da je kod mene to u redu jer ja kocim a on ne (a mogao je vise od 3 metra je imao) sto se nadovezuje na to da li je upalio desni migavac pa mozda su njkegove oci a i mozak zanimarile sve znakove i obelezja jer zbog njegovog kako ti kazes iskrivljenog tumacenja zakona ( ima pravo uvek onaj koji zadrzava smer kretanja bez obzira da li pravi prekrsaj ili ne) pa je na 100 m dao desni migavac da izadje iz kolone za pravo da udje u kolonu za desno pritom je presao preko pune linije ali sta ima veze pogresio covek u prestrojavanju , zadrzao desni migavac i tako obilazi on kolonu ili pretice sa desne strane jer njegovo tumacenje je ispravno gas patos i ko ga **** ja idem pravo iako sam sada u traci za desno ali ko ce da ceka.
                      Pritom on pravi nekoliko vezanih prekrsaja ZOBS-a:
                      -pogresno prestrojavanje,prelazenje preko pune linije obilazenje kolone vozila sa desne strane ( moze ali ako u traci za pravo i levo stoji pokvareno vozilo sa upaljena sva cetiri migavca), ne prilagodjena brzina uslovima saobracaja, ne prilagodjena brzina raskrsnici (jer da je prilagodio brzinu stao bi kao i ja)
                      I nije mogao da uje ili je bio usao u raskrsnicu jer je ukoceno cim je primecen da ide iza vozila koje skrece desno sto mu je opet dalo mesta da on ukoci.

                      Comment

                      • rekordan
                        CBC Član
                        • 31.05.2009
                        • 99
                        • Nis


                        Poslato je sve kod istraznog.

                        Bez obzira na to saobracajna policija mora da sastavi zapisnik o nesreci, kao njihov deo posla, a istrazni sudija utvrdjuje krivicnu odgovornost i vodi krivicni postupak,protiv odgovornog, koji nema veze sa saobracajnim prekrsajem, ali isti zapisnik uzima u obzir.

                        Potrudi se da dodjes u posed tog zapisnika, jer upravo u tom vremenskom periodu, dok predmet putuje od saobracajne policije do Suda, dolazi do najvise "muljanja", ukoliko neko ima "dobru zaledjinu".
                        [/QUOTE]

                        Pokusao sam da postavim odgovor sa citatom, ali mi nesto ne uspeva. Razumecete
                        Last edited by rekordan; 27.04.2013, 16:56.
                        Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

                        Comment

                        • Maki-maki
                          CBC Član
                          • 21.04.2013
                          • 35
                          • Beograd
                          • Ford

                          Znam i zato pokusavam da dodjem do njega do skica i do izjava za sada imam samo sturi izvestaj .

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            ...imao je vise od tri metra da zakoci???

                            I nije mogao da uje ili je bio usao u raskrsnicu jer je ukoceno cim je primecen da ide iza vozila koje skrece desno sto mu je opet dalo mesta da on ukoci.
                            To ne smes da kazes na sudu da je on pre ulaska u raskrsnicu vec bio u traci za pravo,kao ni ovo prvo.

                            Comment

                            • sri98
                              Admin od Trpeze
                              • 24.10.2004
                              • 7262
                              • Republic of Konjarnik
                              • Toyota Corolla E 210

                              Originally posted by Maki-maki View Post
                              Znam i zato pokusavam da dodjem do njega do skica i do izjava za sada imam samo sturi izvestaj .
                              neces uspeti da dodjes, jer se kada ima povredjenih ne salje klasican zapisnik, vec izvestaj o dogadjau ili se odmah podnosi krivicna prijava. videces tek kada bude saslusanje kod istaznog sudije
                              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                              Comment

                              • Bingodalton
                                CBC Senator XXL
                                • 12.11.2012
                                • 316
                                • Novi Sad
                                • GP 1.9 JTDM Sporting

                                Ja bas nisam upucen u to kako je kad ima povredjenih, ali logicno je da ima pravo na zapisnik policije koji je nacinjen na licu mesta. Taj zapisnik je napravljen tada i isti je i za nedelju i za dve, i da je neko povredjen, i da nije... E sad, jedino ako to nije ono, "ajoj, bicu kriv, a neko je tesko povredjen, bice zatvorska kazna, BEZIM" pa zbog toga da mu ne daju zapisnik, jedino to mi pada na pamet.

                                U NS-u je potrebno oko 2 nedelje da mozes da podignes zapisnik, a ne znam kako je u BG.

                                Uglavnom ode tamo gde se podize, sluzbenik ce proveriti po mestu nesrece i eventualno vremenu, dobije broj zapisnika pa zvrcne telefonom iz dana u dan da vidi jel zapisnik stigao.

                                Comment

                                Working...
                                X