Kod mene se vidi mala izbocina na unutrasnjem bocnom zidu,i to je konstatovano,medjutim ja imam problem sa smradovima iz beogume.Prvo su mi rekli da se snadjem dok je guma na reklamaciji(30-45dana
),a onda kao dacemo vam neku,mada bas nemamo istih dimenzija itd..U prevodu nelipsi magare do zelene trave...A pritom su me pravili ludim do te mere da su me ubedjivali da treba da manjam poluosovinu,za defekt gume su cutali,dok ja nisam otisao kod drugog vulkanizera koji je odma provalio...
Grrr... Ne kupujte TIGAR ni pod razno!!! :x
Collapse
X
-
Originally posted by IvvanImate li pouzdane informacije da se kod nas prodaju skart gume,
ili da Tigar uopste proizvodi skart?
Ja koliko sam upoznat od kako je tigar poceo da radi a miselinom
proizvodi se samo jedna klasa!!
Jedam fini cika radi na kontroli i ima veliki noz i sve sto nije po standardu
sec,sec. Znaci iste su gume kod nas iste su u Engleskoj,u Nemackoj,Belgiji,Rusiji,
Danskoj,Poljskoj,Ukrajni......
Klase se ne proizvode. One nastaju u toku proizvodnje. Razloga za nastajanje II i III klase guma ima mnogo. Nastaju u konfekciji zbog
loseg "kord"-a ili loseg platna (pletiva) ili pri vulkanizaciji (najcesce).
A fini cika u kontroli sec, sec samo one gume koje ne zadovoljavaju
III klasu. Glavni njegov posao i jeste u tome da odvoji gume po klasama.
Ovo ne pricam napamet jer sam radio godinu dana u SAVI-Kranj.
Ova fabrika nije ni jednu jedinu gumu I klase pustila na nase trziste. Sve je islo za izvos. Kod nas si mogao kupiti samo II i III klasu.
Moram da napomenem da guma II klase kvaliteta ne pravi takve
probleme kao sto Delija ima sa doticnim Tigrom.
Comment
-
-
hm, da li je ?ovde je situacija jasna ko dan
nije vrseno balansiranje na neutralnom mestu da imamo i tu procenu.
u Agrohimu su kako utvridli da je neispravna- isto vizuelnim pregledom.
to sto je u startu kriva felna je bio dovoljan razlog da se nije mogla balansirati guma i da ne sme da se stavi na auto ( a to su u Agrohimu ipak stavili, tako neispravnu kombinaciju guma-felna).
lose montirana/balansirana guma na krivoj felni i to je dovoljan razlog da se (meka) guma usled voznje pod takvim uslovima deformise trajno.
moje misljenje je da u celoj prici nesto ne stima, balansiranje u startu nije moglo, neispravan tocak je stavljen na auto i peru se ruke u stilu "mi nista ne mozemo".
montaza gume i balansiranje nije tako jednostavno kako izlgeda, pogledaj natenane link sa iskustvom overspeed-a sa vrlo slicnim simptomima i utvrdjivanjem stvarne greske.
moguce je da je guma neispravna, i tu je duznost Agrohima da se time bavi, nije tvoja. cak niti ti imas bilo kakve veze sa Tigrom, to je obaveza trgovca i svi tvoji odnosi su nastali izdavanjem racuna Agrohima samo sa Agrohimom.
sta bi bilo da je proizvodjac gume u Japanu, ti bi slao gumu u Japan i dopisivao se ? ne, trgovac je uzeo marzu/proviziju i vec ti je naplatio tu uslugu.
ako mozes, idi zaista na balansiranje na neko drugo mesto, trazi tacno izmerene podatke pre i posle balansiranja u gramima i uporedi to sa rezultatima Agrohimovog balansiranja.
i posavetuje se dok nisu istekli rokovi zalbe sa trzisnom inspekcijom. ipak su tvoje pare u pitanju .volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
za bivsu Savu ne znam, i za koji period ide ta prica, Tigar uopste nema III klasu, proizvodnja je automatizovana ali to nije sustina.
samo jedna o pet proizvedenih guma u Tigru se proda u zemlji, sve ostalo ide u EU, SAD i ko zna sve.
neisplativo je namerno kvariti proces proizvodnje samo za 1/5 guma.
a nesto i ne verujem da bi Michelin (Tigar je samo brend, fabrika je MIchelinova ukljucujuci i kontrolu kvaliteta) sebi dozvolio da se bruka na takvim stvarima.
mislim na bruku da ne prihvate reklamaciju za zaista neispravnu gumu, i to jedan komad.
iskustvo me uci da su daleko vece sanse da problem nastane pri rucnoj montazi vulkanizera nego u robotizovanoj proizvodnoj traci gde se strogo kontrolise ceo postupak.
obicno kada je greska u proizvodnji, onda se ne radi o jednoj gumi nego o celim serijama, o hiljadama i stotinama hiljada komada sa identicnom falinkom.
ja bih prvo proverio balansiranje, i to sa obe strane i spoljne i unutrasnje i da li su stavljeni odgovarajuci tegovi za datu felnu (da vidjao sam i da se stave pogresni tegovi po tipu od strane vulkanizera i to bez pardona).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
tacno je da sam ja uvek kupovao nove tigrove gume i da nisam imao problema...ali ovde je druga stvar u pitanju.
pa nemoze covek da ide svaki dan po vulkanizerima i da placa montaze i balansiranja.
ZOVI TRZISNU INSPEKCIJU!... isa njima vidi dali nesto mozes..ako nemozes...to ti je to...mozes da probas negde drugde balansiranje,pa vidi.
Znaci zovi taj Agrohrim i preti im inspekcijom.lazi da su ti rekli da ces moci da isteras svoje i tako to....budi malo ostar.napravi im cigansku scenu(kad su takvi moras sa njim tako),psuj ih tamo pred musterijama i tako to.ko ih J... nece da ti dodju na slavu.
na kraju ako nepomaze nista..preti im da ces i ti njima da napravis 10 puta vecu stetu....pa nek sedi i nek razmislja odakle ce da ga udari.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Razumem ja tebe,ali hteo sam da kazem da tigar od kada ga je preuzeo miselin vise nema klase!!! Znaci sve sto nije prva klasa se unistava, ne izlazi iz fabrike. Tako je bar bilo pre dve godine,a ne verujem da se nesto mnogo promenilo.Originally posted by Ch@osKlase se ne proizvode. One nastaju u toku proizvodnje. Razloga za nastajanje II i III klase guma ima mnogo. Nastaju u konfekciji zbog
loseg "kord"-a ili loseg platna (pletiva) ili pri vulkanizaciji (najcesce).
A fini cika u kontroli sec, sec samo one gume koje ne zadovoljavaju
III klasu. Glavni njegov posao i jeste u tome da odvoji gume po klasama.
Delija ne rece koje su gume (mada i nije toliko bitno) TG621 ili ?Turbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Slazem se, to je svuda tako pa i u SAVI danas kad ju je kupio GoodYear.
Mada bojim se da nije uvek tako kad smo mi u pitanju. Moramo shvatiti
da pripadamo onom delu evrope gde ostale zemlje razvijenog sveta uvaljuju svoje smece u svim granama industrije. Pomislite samo na uvezene proizvode i emulgatore koji se nalaze u njima. Takav proizvod u njihovim zemljama neces naci. Sve te fabrike maju dvojne proizvodnje, jedna za zapadna trzista a ova druga za istocna. Bojim se da i po pitanju Tigra nije nista drugacije.
Comment
-
-
Slazem se sa tim ne kazem da nije tako u evropi,ali kazem da su sve gume koje izlaze iz Tigrove fabrike u pirotu iste i one za kod nas i one za izvoz. Ko sto brick rece i:"neisplativo je namerno kvariti proces proizvodnje samo za 1/5 guma."
Turbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
"mi u pitanju" ??kad smo mi u pitanju. Moramo shvatiti
da pripadamo onom delu evrope gde ostale zemlje razvijenog sveta uvaljuju svoje smece u svim granama industrije
otkada su Francuzi mi ? (pricamo jos uvek o Tigar Michelinu cini mi se).
pripadamo delu Evrope koja je EU (sada vec i formalno na prvoj stepenici) i jos nisam primetio da ozbiljne strane firme iz razvijenog sveta ovde uvaljuju bilo kakvo smece kada je roba u pitanju. (recimo konrektno gradjevinarstvo, kod nas su gotovo svuda EN standardi na snazi isto kao i EU).
ne bih tako generalizovao, uvek ce biti skupe i jeftine , dobre i lose robe vec prema ciljanom segmentu trzista. ne vidim kakav je interes vlasti jedne zemlja kako sugerises (ako sam dobro razumeo da vezujes za cele zemlje) da nam uvaljuju bilo sta. i uopste odakle im, ako je proizvedeno po EN standardima u njihovim zemljama to smece ?
EN/ISO standardi su nedvosmisleni, jasni i oditorske kuce koje izdaju sertifikate se ne smeju igrati sa time bez obzira na geografiju i zemlju porekla neke robe.
druga je stvar da li mi mozemo i zelimo da platimo bas taj kvalitet ili trazimo i nesto primerenije realnim mogucnostima ( i po drugim kriterijumima, oznakama, imenima proizvoda itd).
mislim da je mnogo veci problem u nasim navikama i nepostovanju strogih pravila upotrebe i ugradnje tih stranih proizvoda do detalja pa onda konacni rezultati budu neocekivano losi usled domacih "stapom i kanapom" varijanti umesto strogo po pravilima i normama.
nevezano konrektno za auto gumu, u mnogim oblastima kod nas se radi odokativnim metodama i sistemom lako cemo.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Proces proizvodnje guma ma kako da je savremen pravi lepezu klasa po kvalitetu po svojoj prirodi. To znaci da je izmedju one "najbolje" i "najgore" gume proizvedene istog dana ponekad ogromna razlika. Ipak, fizika je cudo nevidjeno pa je moguce uspesno balansirati neverovatno "losu" gumu na neverovatno krivoj felni. Slazem se ja sa tim da vulkanizer kaze da guma ne valja. To se vidi odmah, ali ipak u ogromnom broju slucajeva moze da se balansira samo se treba potruditi ako nije bas tako uobicajen slucaj. Guma koja "ne moze" da se balansira bi sigurno bila iseckana od strane svakog od nas a kamoli kontrolora. Takve greske se vide iz aviona. Ja ni malo ne sumnjam da su ljudi iz Pirota kad su rekli da su je pregledali vizuelno rekli sve. Nisu oni ni pokusali da je stave na felnu i balansiraju. Jednostavno su videli su da je sve u redu sa njom odn. da je dovoljno dobra za upotrebu. Jako verujem da ta guma nije bas najbolja ali MOZE da se balansira. Probaj na sigurnom mestu.
Comment
-
-
Hvala na savetu, ima smisla, ali...Originally posted by zoranbgtacno je da sam ja uvek kupovao nove tigrove gume i da nisam imao problema...ali ovde je druga stvar u pitanju.
pa nemoze covek da ide svaki dan po vulkanizerima i da placa montaze i balansiranja.
ZOVI TRZISNU INSPEKCIJU!... isa njima vidi dali nesto mozes..ako nemozes...to ti je to...mozes da probas negde drugde balansiranje,pa vidi.
Znaci zovi taj Agrohrim i preti im inspekcijom.lazi da su ti rekli da ces moci da isteras svoje i tako to....budi malo ostar.napravi im cigansku scenu(kad su takvi moras sa njim tako),psuj ih tamo pred musterijama i tako to.ko ih J... nece da ti dodju na slavu.
na kraju ako nepomaze nista..preti im da ces i ti njima da napravis 10 puta vecu stetu....pa nek sedi i nek razmislja odakle ce da ga udari.
Najiskrenije pre cu da pojedem g**** i da mi nikad vise ne padne na pamet da pazarim nesto pre nego sto se detaljno raspitam o uslovima garancije, nego da se spustim na njihov nivo i gubim bespotrebno zivce...Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Comment
-
Comment