Daleko od toga da Tigar pravi najbolje gume (a za Volvo neka odgovori brick...
).
Tachno, ALI: teshko da cesh naci bolji pneumatik ako uzmesh u obzir faktor ulozheno-dobijeno. U tome je poenta
Ja sam se jednom izdrao na Tigar i osecao posle toga grizhu savesti jer sam pogreshio. Problem nije bio u kvalitetu pneumatika koje sam kupio, a ja sam po principu "zdavo za gotovo" odmah raspalio po Tigru.
Problem je shto smo mi josh uvek nepoverljivi i ne vidimo to shto vidi Velika Britanija gde je Tigar izvezao 1000000 pneumatika, Francuska (500000), Spanija (300000) itd itd - a to je da je Tigar izuzetna guma u tom cenovnom rangu. Best-buy u klasi
Ne kazhem da ne mozhe da bude fabichke greshke, ali posle mojeg lichnog iskustva mislim da sve treba dobro proveriti i biti 101% siguran da je sve drugo u redu, pa tek onda svaliti krivicu na Tigra. Na kraju krajeva, greshke se deshavaju i mnogo vecim i zvuchnijim imenima (na pamet mi pada afera oko Bridgestone/Firestone pneumatika u SAD od pre par godina...)
Dakle, ja samo mislim da treba sa malo vishe poverenja da gledamo na to shto Tigar radi, i to je sve. Greshke su uvek sastavni deo svakog procesa proizvodnje i ne postoji niti jedan proizvodjach na svetu koji u serijskoj proizvodnji ne rachuna sa manjim ili vecim procentom "shkartirane robe". Tigar tu nije izuzetak, ali nisu ni Bridgestone, Pirelli, Yokohama...

Tachno, ALI: teshko da cesh naci bolji pneumatik ako uzmesh u obzir faktor ulozheno-dobijeno. U tome je poenta

Ja sam se jednom izdrao na Tigar i osecao posle toga grizhu savesti jer sam pogreshio. Problem nije bio u kvalitetu pneumatika koje sam kupio, a ja sam po principu "zdavo za gotovo" odmah raspalio po Tigru.
Problem je shto smo mi josh uvek nepoverljivi i ne vidimo to shto vidi Velika Britanija gde je Tigar izvezao 1000000 pneumatika, Francuska (500000), Spanija (300000) itd itd - a to je da je Tigar izuzetna guma u tom cenovnom rangu. Best-buy u klasi

Ne kazhem da ne mozhe da bude fabichke greshke, ali posle mojeg lichnog iskustva mislim da sve treba dobro proveriti i biti 101% siguran da je sve drugo u redu, pa tek onda svaliti krivicu na Tigra. Na kraju krajeva, greshke se deshavaju i mnogo vecim i zvuchnijim imenima (na pamet mi pada afera oko Bridgestone/Firestone pneumatika u SAD od pre par godina...)
Dakle, ja samo mislim da treba sa malo vishe poverenja da gledamo na to shto Tigar radi, i to je sve. Greshke su uvek sastavni deo svakog procesa proizvodnje i ne postoji niti jedan proizvodjach na svetu koji u serijskoj proizvodnji ne rachuna sa manjim ili vecim procentom "shkartirane robe". Tigar tu nije izuzetak, ali nisu ni Bridgestone, Pirelli, Yokohama...

Comment