Grrr... Ne kupujte TIGAR ni pod razno!!! :x

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Jedno blago upozorenje Tigar kompaniji :
    Ukoliko nepretresete dilere koji Vam ruse reputaciju lose ce biti
    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 194#106194
    Nepodcenjujte moc interneta!!!!

    I sta sledi po pritiskanju na magicno dugme posalji?

    The page cannot be displayed
    There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

    Please try the following:

    * Click the Refresh button, or try again later.
    * Open the www.tigar.com home page, and then look for links to the information you want.

    HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP error
    Internet Information Services

    Technical Information (for support personnel)

    * Error Type:
    Server object, ASP 0177 (0x800401F3)
    Invalid ProgID. For additional information specific to this message please visit the Microsoft Online Support site located at: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.
    /uspesnoslanje.asp, line 52


    Sa ovakvim sredstvima komunikacija, zaslucuju da propadnu
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #32
      A i sa skartom koji uvaljuju,narocito sa nestrucnim prodavacicama

      Comment

      • shadow
        CBC Senator XXL
        • 23.09.2005
        • 555
        • Beograd

        #33
        Mozda nisu strucne, ali su lepe i druzeljubive

        Isao sam juche sa prijateljem da on kupi gume...zavrsili smo u jednoj Tigar prodavnici...vrlo smo zadovoljni
        My crew is all fired up
        Y'all better just wise up

        Comment

        • Deki
          CBC Senator XXL
          • 18.02.2005
          • 307
          • Beograd

          #34
          Znam da je tema Tigar ali ispricacu vam sta se meni desilo sa Bridgestone Potenza RE720, 195/50/15.

          U vreme kada sam poželeo da oprobam Bridgestone nije bilo moguće naći ih u maloprodaji kod nas (iako su imali zastupnika) pa sam ja njih po super ceni (65 eura) naručio preko AC Tadić (Višnjička) iz Austrije. AC Tadić nije zastupnik za Bridgestone, ali jeste za Avon.
          Stigle su za 15 dana, namontirane balansirane i sve OK. Koristio sam ih lepo i navozao se na njima i bio extra zadovoljan.

          Kada su se potrošile došlo je vreme za kupovinu novih. I po već proverenom principu odem do AC Tadić i naručim nove (po istoj ceni).
          Stigle su opet za 15 dana, namontirane balansirane. Medjutim, auto vuče na desnu stranu (i to prilično ozbiljno), iako je trap upravo centriran baš kod njih. Reklamiram im to i majstori skinu gume, premontiraju s levih na desne felne i s desnih na leve (naravno vodeći računa o smeru rotacije guma) jer će navodno tada vući na suprotnu stranu. Svoje mišljenje da će opet vući na istu stranu jer je isti smer rotacije guma sam im odmah izneo.
          Naravno tako se i desilo. Auto je opet vukao u istu (desnu) stranu, što je ukazivalo da je problem u gumi tj šari ili slično. Ljudi su shvatili da je problem sa gumama i rekli su mi vozi je "još malo" i ako se ne sredi vratićemo ih u Austriju i zameniti.

          Ne budem ja lenj napišem email Bridgestone centrali (koja je za Srbiju u Austriji) i ispričam im za moj problem. Nije prošlo nekoliko dana zove me čovek iz Bridgestone zastupništva za SCG i dolazi u Beograd samo da bi pogledao te gume. Nalazimo se u AC Tadić, čovek premerava nekom spravicom te gume, piše zapisnik - reklamaciju, skidamo gume i vraćamo ih za Austriju. Nakon 15-tak dana stiže novi komplet iz Beča uz njihovo izvinjenje. Ovog puta je sve bilo OK.

          Posle svega gore navedenog (mada i bez tog iskustva) Bridgestone toplo preporučujem svima.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #35
            E pa Tigar nije Bridgestone. Mislim da stvarno Tigar povremeno varira sa kvalitetom, to jest pojavljuje im se veci skart pa pune nase trziste, a verovatno reklamacija nije ista za razlicite kategorije...
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #36
              @ Delija:

              Pazi, Ivan ti je ostavio link koji vodi na temu sa mojim "Tantalovim mukama" u vezi slichnog problema koji ti sada imash. Ako te mrzi da chitash sve redom, evo kratkog rezimea:

              Ja sam tamo na pochetku popljuvao Tigar, jer sam ochekivao pored kvaliteta proizvoda i isti/slichan nivo kvaliteta usluge u njihovom prodajnom salonu! Ovo prvo je bilo tu, ovo drugo je toliko zakazalo da je senka bachena na celu stvar...

              Kasnije sam se, takoreci, javno izvinio Tigru, jer je guma na kraju krajeva zadovoljila u svakom pogledu. ALI, senka na celu stvar je bachena krivicom osoblja koje radi u Tigorvom prodajnom salonu, shto je opet za kritiku, koga drugog do samog Tigra?!

              Mislim, zaposliti toliko nesposoban i neobuchen kadar koji nije u stanju da u salonu izvrshava tako visoko-zahtevan "rocket-science" zadatak kao shto je balanziranje hebanih guma, je greshka Tigra, jer osim kvaliteta proizvoda mora da postoji i kvalitet usluge. TO je izgleda najveci problem sa Tigrom, a manje kvalitet njihovih pneumatika kao gotovih proizvoda.

              Znachi, veruj mi na rech: idi do nekog "nezavisnog" servisa za balansiranje koji ima dobru opremu i pre svega dovoljno sposoban kadar koji zna da upravlja jednim najobichnijim programom za balansiranje guma na automatu. Meni se ceo problem manifestovao tako shto su gume balansirane "na nulu", ali je u setup-u programa izabran pogreshan "default" tip alu-felne, shto je kardinalna greshka u samom startu. Dakle, iako su tebi "nacentrirali" gume, to je nulti polozhaj za ko-zna-koji tip felne, "visoko obrazovan" kadar na koji sam ja imao nesrecu da naidjem je mislio da to uopshte nije bitno. A jeste... Veoma...

              Tako da, ukloni i tu sumnju tako da budesh 101 % siguran. Ne kazhem da nije moguce da je guma sa fabrichkom greshkom, ali sam ja u mom sluchaju mogao da stavim auta na ulog da je to bio sluchaj, ali nije. Cela stvar je reshena u 10-ak minuta, pravilnim balansiranjem, nacentrirano da guma 205/60 "legne" na 15" alu-felnu sa 5 kraka. Veoma prosto, ali za pojedine izgleda dovoljno komplikovano da ti zagorchaju zhivot...

              Ako problem i tad bude postojao (u shta sumnjam), onda ti garancija ostaje kao reshenje, narochito sad, posle donoshenja novog Zakona o zashtiti potroshacha

              BTW. Mada se u mom sluchaju sve odnosilo na Primu, verujem da je tvoj "problem" iste/slichne prirode. Shto se mene lichno tiche - opet cu kupiti Tigra... Samo znam da u Tigrovom prodajnom salonu necu balansirati te gume - nauk je vec stechen

              Pozz, i samo opushteno, reshicesh vec to
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                E pa Tigar nije Bridgestone
                nije, na Michelin se odaziva.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  Dakle, iako su tebi "nacentrirali" gume, to je nulti polozhaj za ko-zna-koji tip felne
                  ali nije samo to...ako pazljivo procitas felna na koju je montirana sporna guma je bila ostecena sto je dodatna varijabla u celoj prici.
                  i ukazuje na pocetak problema- da li je nova guma bila ispravna i ispravno montirana na krivoj felni ili je neispravno montirana na krivoj felni (sto je realnije) ili je neispravna nova guma bila takva u startu i sada ostala neispravna a Tigar pogresno i zlonamerno tvrdi da je guma ispravna.

                  bez tacnih faktickih podataka sa merenja svodi se na utiske i procene a jedino pravo stanje znaju u Agrohimu, gde je i prva montaza izvrsena (uspesno ili neuspesno nije bas jasno).

                  montaza gume i balansiranje nije tako prosto kao sto izgleda, i potrebno je posebno znanje, strucnost i neko iskustvo da bi se pravilno uradio posao i dobili zeljeni rezultati.

                  tu se radi o gramima preciznosti ipak.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    Ma kakvi grami. Kod mene ima tegova i po 40 i 50 grama. Krive felne ali tocak ne baca nigde. Treba znati raditi sa masinom za balansiranje i to sto je savremenija to gore. Kovaci bre, nemaju pojma, ne znaju strane jezike da procitaju i razumeju sta pise u uputstvu ra rukovanje masinama. To je problem svuda vec godinama. E, koliko je masina u metalskoj industriji za koje ja znam unisteno zbog nestrucnog rukovanja. Nista novo,istorija se samo nastavlja. Nije zvaka za seljaka.

                    Comment

                    • Delija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.08.2005
                      • 310
                      • NS
                      • plavi auto

                      #40
                      @Brick
                      Sa tom "neispravnom" felnom sam presao max 20km + trenutno se vozim sa njom i drugom gumom (i to nebalansiranom, zato sto su mislili da to nece dugo trajati) i trese mi se malo volan tek kad predjem 120km/h, dok mi se sa tom gumom tresao vec na 60km/h...
                      Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                      Comment

                      • Dutchman
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 741
                        • Vracar centar sveta

                        #41
                        Prvo i osnovno losha felna deformishe gumu , shto je meksha guma to se brze i deformishe.

                        Lichno poshto u kuci imamo dosta automobila vecini sudoskora bile tigar (sad nazalost ono shto vozim nema u tigrovoj dimenziji) i to tako poslednjih mnogo godina tako da iz pogleda mog lichnog iskustva i zamenjenih na 10tine setova , iako kupujem gume na najeftinijem mestu u gradu , kod "Mihajlovica" na NBGD-u i nikad nisam imao taj problem osim kad mi je jedna felna bila kriva, ispravio felnu posle dva tri dana i problem nestao.

                        I naravno garancija je kod prodavca, neko je napomenuo klobuk na gumi , to se ne reklamira, mehanichka oshtecenja ne podlezu garanciji. Imate blokchic od garancije i to je to, garantuju vam da nije kriva kad ste je kupili i da u 3 godine ili 20-40hiljada kilometara ce imati 1mm share ili koliko je vec po zakonu...
                        Prevelika slika u potpisu!

                        Comment

                        • Vlada_nbgd
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2005
                          • 1066
                          • Novi Beograd/Topcider
                          • ford focus sport pack

                          #42
                          Ja sam pomenuo klobuk koji uopste nije nastao nekim udarcem ili sta ti ja znam,pojavio se jako brzo posle montaze.Inace dosta vulkanizera mi kaze da je to postalo klasika za tigar u zadnje vreme...
                          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            Ma kakvi grami
                            ako me ti nisi razumeo ocito nisam dovoljno jasno napisao.

                            po zavrsetku balansiranja ( i stavljanja tih tvojih 50 grama) kao rezultata ne treba da bude debalans veci od nekoliko grama i tek tada je guma zaista izbalansirana i ne oseca se problem na volanu.

                            ako se ostavi povrsno balansirana guma koja ima debalans 20grama to ce se vec osetiti na volanu.

                            sto je manji debalans na kraju to bolje balansirano, to sam hteo da kazem.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              120km/h, dok mi se sa tom gumom tresao vec na 60km/h...
                              eto vidis, tipicni harmonik.

                              koliko je od felne koliko od gume mozemo samo da nagadjamo bez poznavanja brojki, faktickog stanja pre i posle balansiranja.

                              ne branim Tigar i ne kazem da mozda guma nije falicna, samo kazem da nije tako jednostavno zakljuciti iz opisanoga i da pravo stanje znaju u Agrohimu jos na prvom balansiranju. (meni je to sumnjivo da je tada sve bilo ok po njima a tebi se odmah osetilo na volanu da nije).
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Delija
                                CBC Senator XXL
                                • 29.08.2005
                                • 310
                                • NS
                                • plavi auto

                                #45
                                Evo gumu je nosio matori kod 2 vulkanizera u Vrscu i falicna je 10000%. Sta sada?

                                Kakvi bre harmonici? Nije to talasna duzina sa sve stojecim talasima pa da se tako gleda...
                                Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                                Comment

                                Working...
                                X