Toliko je bilo reci o tome do sada.
Probaj u glavi da stvoris sliku gde se krece telo kad je vozac vezan i kada nije vezan. Kada je vezan, pojas ga steze i drzi mu doope na sedistu (grubo receno), a glava se naginje ka volanu (airbegu), jel tako?
Kada vozac nije vezan telo izlece iz sedista ka krovu i soferci, i tada kad se bag aktivira moze da dodje do lomljenja vrata jer je glava u tom polozaju, a sva tezina tela se obrusava na vrat i kicmu!!!
Verovatno se kod nekih automobila ne otvara bag bez pojasa, kod nekih se mozda i otvara, ali problem je u svesti vozaca, nerazumevanju ili nedostatku zelje za razumevanjem samog sistema. Misli imam bag i siguran sam... a pojas mu je mnogo sigurnija zastita...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VUG9ur5Azko&feature=related[/youtube]
Ako ovaj video ovde nije po pravilim neka moderatori obrisu, ali mislim da ne skodi da se pogleda
Probaj u glavi da stvoris sliku gde se krece telo kad je vozac vezan i kada nije vezan. Kada je vezan, pojas ga steze i drzi mu doope na sedistu (grubo receno), a glava se naginje ka volanu (airbegu), jel tako?
Kada vozac nije vezan telo izlece iz sedista ka krovu i soferci, i tada kad se bag aktivira moze da dodje do lomljenja vrata jer je glava u tom polozaju, a sva tezina tela se obrusava na vrat i kicmu!!!
Verovatno se kod nekih automobila ne otvara bag bez pojasa, kod nekih se mozda i otvara, ali problem je u svesti vozaca, nerazumevanju ili nedostatku zelje za razumevanjem samog sistema. Misli imam bag i siguran sam... a pojas mu je mnogo sigurnija zastita...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VUG9ur5Azko&feature=related[/youtube]
Ako ovaj video ovde nije po pravilim neka moderatori obrisu, ali mislim da ne skodi da se pogleda
Comment