Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Po izveštajima čim kažu da su morali amputirati nogu da bi preživela znači da je u kritičnom stanju, želim joj svakako da preživi sa što manje trauma ali će i deca trpeti dok su živa.
Zašto, zbog dva idiota koji su hteli da stignu 5 minuta pre.... Nije dovolno udar groma, obrušavanje lavine ili nečega na šta baš i nemožemo uticati, treba ... ma...
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Tragedija sta drugo reci.
Nazalost vidi se na zidu trag krvi gde je pritisnuta noga a na nozi je jedna od glavnih zila i da bi je spasili morali su da urade amputaciju.Iskreno vecina ulica u beogradu je veoma uska,gde je pesacka staza ako postoji preblizu drumu,i svaka nesreca sa malo vecom brzinom veoma lako nabacuje auto na trotoar,a cesto strada neko neduzan kao sada.
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Originally posted by Heinz
- Kretao sam se iz pravca grada ka "Pioniru", brzinom od oko 70, 80 kilometara na čas - rekao je vidno uzbuđeni Nenad. - U trenutku sam video vozilo kako nepropisno skreće, mislio sam da će stati, zato što sam ja imao prvenstvo prolaza. Pokušao sam da ga izbegnem, ali se moje automobil bukvalno odbio od "punta" i tom brzinom sam naleteo na pešake.
Po slikama na Dnevniku, nije doslo do direktnog sudara, nego je Stilo skliznuo od punta koji je bio postavljen pod uglom i zatim je pokosio pesake. To se vidi i po prednjem delu Stila sa fotografije iznad.
U svakom slucaju, ako je zaista Stilo isao navedenom brzinom, i ovaj vozac treba da snosi drakonske posledice.
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
A činjenica je da Takovskom svi voze tom brzinom i da bi se uklopio u tempo i ne bi izazvao sviranje nervoznih koji valjda "negde zure" moras da vozis toliko tuda.
Meni se desava, kada idem sa auto puta kroz Kneza Milosa pa dalje Takovskom do 27. marta do neke firme, da jednostavno iako mi se ne svidja da se zalecem od semafora do semaora, moram
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Originally posted by Shazalakazoo
Ovde nema reci o prednosti jer on nije ni smeo da skrece tu, dakle propustanje nije opcija koju treba imati u vidu.
Cekaj jel to jednosmerna ulica i nije uopste smeo tu da skrece ili samo nije propustio prvenstvo?
Ako je ulazio u jednosmernu treba bogami debelu kaznu da odlezi.
Mozda me nisi lepo razumeo, ovde propustanje jeste opcija jer je ludak ocigledno resio da prodje gde ne sme, po cenu udesa, mislim da je ok propustiti budalu (ako ima mogucnost bezbednog kocenja) i izbeci tragediju. To je ono u cemu se svaki vozac razlikuje od drugog, neko moze da proceni nameru drugih vozaca, neko ne, neko gleda samo do branika ispred a neko 3 branika ispred i iza. A cinjenica je da brzina nije bila mala.
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Originally posted by milan_g1
Cekaj jel to jednosmerna ulica i nije uopste smeo tu da skrece ili samo nije propustio prvenstvo?
Ako je ulazio u jednosmernu treba bogami debelu kaznu da odlezi.
Dvosmerna je ulica u koju je on hteo da udje, al nije smeo iz svoje da skrece tamo.... On je mogao samo pravo i desno iz pravca kojim se kretao...
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Originally posted by milan_g1
Originally posted by Shazalakazoo
Ovde nema reci o prednosti jer on nije ni smeo da skrece tu, dakle propustanje nije opcija koju treba imati u vidu.
Cekaj jel to jednosmerna ulica i nije uopste smeo tu da skrece ili samo nije propustio prvenstvo?
Ako je ulazio u jednosmernu treba bogami debelu kaznu da odlezi.
uopste nije smeo da skrece, napravio je UZASNO veliki prekrsaj, pokusao da skrene preko pune preko dve trake u ulici gde se pri zelenom talasu niko ne krece ispod 50. drugo, stilo ga nije mogao ni videti do pred sam sudar jer je teren takav. koristio sam tu raskrsnicu 3 godine, svaki dan, i svi udesi koje sam video bili su zbog "pametnih" koji pokusavaju da skrenu na nedozvoljen nacin.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Dobro, utvrdili smo da ga je vozac Stila video, ali sam pogodio jedno, kretao se desnom trakom. Dakle, sad ne znamo da li se u brzoj traci nasao neko sporiji ko je zaklonio Stilo dovoljno dugo da navede drugog vozaca na gresku. Jednostavno, koliko god bio los vozac Punta u svojoj proceni, nesto ga je u tom trenutku navelo da krene.
Cest problem je da vozaci koji su retko za volanom imaju jako slabu procenu brzine kretanja drugog vozila.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Nema brze i spore trake u gradskoj ulici.
Jedini razlog za jurcanje tu jeste dolazak iz Kosovske. Ako prvi (ili drugi) kreneš na zeleno, možeš da prođeš do Cvijićeve bez crvenog ali samo ako ideš brže od 60-70 na toj raskrsnici, inače te stiže crveno svetlo na uglu sa 27.Marta
Viđao sam često da skreću ljudi odozgo levo u Svetogorsku, i pored obaveznog smera ali odozdo u Ilije Garašanina levo, ne sećam se.
Drugo, ako svi poštuju propise, bar trola može da zablokira pogled jer ona skreće levo u Svetogorsku.
Ali i pešaci su ozbiljno skučeni na toj raskrsnici, na svim ćoškovima.
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
jadna zena..
po meni je kriv punto tj pajser u njemu koji je pokusao da skrene na raskrsnici gde je nemoguce skrenuti u to vreme, vozio sam taj dan tom ulicom pola sata pre nesrece i bila je velika guzva..
a ovaj sa stilom je ******, ok je sto ide 70-80 jer je nizbrdica i toliko se obicno ide tuda ali bre da skrenes u "publiku" pa to nema nigde na svetu..
sve u svemu, decko nije kriv i treba uhapsiti matorog..
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Originally posted by SchoneNK
Dobro, utvrdili smo da ga je vozac Stila video, ali sam pogodio jedno, kretao se desnom trakom. Dakle, sad ne znamo da li se u brzoj traci nasao neko sporiji ko je zaklonio Stilo dovoljno dugo da navede drugog vozaca na gresku. Jednostavno, koliko god bio los vozac Punta u svojoj proceni, nesto ga je u tom trenutku navelo da krene.
Cest problem je da vozaci koji su retko za volanom imaju jako slabu procenu brzine kretanja drugog vozila.
Stilo je isao je levom trakom a pokusao je da obidje Punta sa desne strane kada je Punto poceo da skrece...Zato se i odbio i otisao na trotoar posle udarca...
Originally posted by JAPANX
sve u svemu, decko nije kriv i treba uhapsiti matorog..
On sam rece da je vozio 70-80 km/h pre udesa...Po zakonu je kriv takodje....
Comment