aj na sve to,ovaj prelaz je katastrofa,pocepao sam tri izduvne grane,betonske ploce izmedju sina se podizu,duple sine se pomeraju i podizu na kontra strani kad se nagazi i prelazi se maximalnom brzinom od 0.2-2 km/h,jer je nemoguce preci brze
pruzni prelaz Batajnica
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AlekreEh, slikacu pruzni prelaz u mojoj ulici pa da vidite kako to izgleda. Svaki prelazak trazenje djavola. Nista se ne vidi, nema rampe, voz ne svira... Svake godine voz nekog mlatne.
Comment
-
-
evo sinoc,oko 18h je bio haos na prelazu,kolona kilometaska,zovem policiju,i dobijem odgovor da sam ja vec ko zna koji prijavljuje i da su javili zeleznici ali nista nije reseno,i dobijem odgovor da prelazimo slobodno ili da polomimo rampu pa da prelazimo slobodno,medjutim posle nekih sat i po je dosla policija da regulise saobracaj i onda su dosli sa zel.stanice i resili kvarko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Ovog pravila se drzim jos od 1990 godine kada je moja zena vozeci kola prelazila u Umcarima pruzni prelaz sa automatskom rampom i kao sto je uvek bila pazljiva pre nego je pocela da prelazi, rampa je bila podignuta, stala je da pogleda onako , reklo bi se iz navike, voz je u tom trenutku prosao. Mozes zamisliti putnike u autu koji su pozelenili, narocito moj kum, koji je rekao da sam ja bio u kolima nebi nas bilo.
Ovo je stvarno istina a da je tako i danas u to sam se uverio po onoj slici ljube kugle
Poruku izmenio: sri98
Comment
-
-
Za'ebite signalizaciju kod prelaza pruge, stani ti metar pre pruge i dobro pogledaj levo i desno, iako je rampa podignuta. Koliko god da su sposobni ljudi koji rade svoj posao u ovoj zemlji, a fakat smo jedna lenja i nesposobna nacija, kvarovi su uvek mogući, samo što su u ovom slučaju posledice jako ozbiljne.Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment
-
-
Pre izvesnog vremena(prosle godine), prelaz u Vrbasu, kod Vitala, spustena rampa.Stojim u redu bar 10 min.Kolona ispred mene, bar 15o metara. Vidim ja krenuli polako da prelaze preko pruge,a rampa spustena. Prvo mi je palo na pamet da okrenem 988 i potrazim broj telefona stanice u Vrbasu. Pozovem ja njih i dobijem odgovor da je rampa podignuta.Ok, tehnika je u pitanju i moze da se pokvari.Sta bi se desilo da je rampa bila podignuta, a oni dobijali signal da je spustena?
Comment
-
-
djaba modernizacija kad ne radi
vratiti penzionere ili zaposliti nove radnike u kucicama pored pruge
kad dobije signal izadje drzi podignutu zastavicu dok ne prodje voz a posle se vrati na pivo i tv
PS. da se smanji nezaposlenost a poveca bezbednostALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti
Comment
-
-
Originally posted by sasa kmdjaba modernizacija kad ne radi
vratiti penzionere ili zaposliti nove radnike u kucicama pored pruge
kad dobije signal izadje drzi podignutu zastavicu dok ne prodje voz a posle se vrati na pivo i tv
PS. da se smanji nezaposlenost a poveca bezbednost
u Batajnici se skoro svakodnevno desava da posle prolaska voza ostane spustena bar po 5 min,i ja se uvek napravim pametan i nagazim na sirenu,posto je zeleznicka stanica na nekih 500m a ne mogu da me ne cuju jer imam petoglasnu kompresorsku sirenu koju sam prepravio da svira slicno kao dizelka lokomotiva
poput ovog
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
i tako dok smo cekali da nam podignu rampu posle drugog teretnog voza koji je usao u stanicu i stao a zadnjih 10-ak vagona na prelazu,i mi tako cekamo ko budale,i sviramo kao na svadbi,pojavi se auto u susret i obilazi celu kilometarsku kolonu,kad ono neki cudan italijanski auto marke ferrari a vozac nesto mladji od mog dede
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
Comment