aj na sve to,ovaj prelaz je katastrofa,pocepao sam tri izduvne grane,betonske ploce izmedju sina se podizu,duple sine se pomeraju i podizu na kontra strani kad se nagazi i prelazi se maximalnom brzinom od 0.2-2 km/h,jer je nemoguce preci brze
pruzni prelaz Batajnica
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Evo nesto iz nasih pravilnika ,tacnije SIGNALIN PRAVILNIK 1 navescu neke signalne oznake koji su vezani za putne prelaze. Inace u zeleznickom saobracaju postoje 400 signalnih znakova i signalnih oznaka.Evo signalni znak 58;"POCETAK ZAUSTAVNOG PUTA ISPRED PUTNOG PRELAZA" dnevni i nocni znak:beli stub sa crvenim vrhom.To je signal, pocetak zaustavnog puta ispred putnog prelaza kod uredjaja sa daljinskom kontrolom.Taj siganalni znak oznacava mesto odakle masinovodja mora poceti pripremu za kocenje,odnosno kocenje voza kada voz treba da se zaustavi ispred putnog prelaza na kojima je saobracaj obezbedjen na jedan od nacina is stava 1 ,ako su uredjaji ispravni.Zaustavni put voza na nasim prugama je 700m a to naravno sve zavisi od tezine voza. Onda posle ovog znaka ide signalna oznaka;"PAZI,PUTNI PRELAZ" stub obojen neizmenicno crvenim i belim prugama.Ova signalna oznaka UPOZORAVA masinovodju da kod ove oznake mora dati signalni znak67"PAZI"(jedan dugacak zvuk)i ponavljati ga vise puta sve do nailaska na putni prelaz,radi najavljivanja ucesnicima drumskog saobracaja da se voz priblizava putnom prelazu. Da objasnim svaki vanredni dogadjaj ,ukoliko dodje do gazenja ,masinovodji se SKIDA traka(tahograf) gde se belezi BRZINA,davanje signala sa sirenom i promena smera voznje lokomotive,tako da kod nas sto se toga tice NEMA ********NJA!!! Za takav propust kod otpravnika vozova i masinovdje se ide na ROBIJUUUU! A preporuka SVIMA vama iz iskustva,jer posto vidite i sami da tehnika bez problema zataji takodje zna i COVEK tj ljudski faktor da zataji,stoga PAMET u glavu i uradite isto sto i ja radim bez obzira da li ima branik PP ili NE "STANITE ISPRED PRELAZA POGLEDAJTE LEVO I DESNO I PREDJITE PREKO NJEGA UKOLIKO JE CISTO",ja licno nikad ne prelecem putni prelaz ,jer mi je otac masinovodja u penziji i on je roknuo auto u kome je bila cela porodica muz ,zena i troje dece i od toga je jedno dete ostalo zivo! Naravno ovaj put je bio PP bez branika, a znate ko ima prednost .Zaradio je mesec dana bolovanja i poviseni krvni pritisak posle nesrece u kojoj nije bio kriv.Originally posted by AlekreEh, slikacu pruzni prelaz u mojoj ulici pa da vidite kako to izgleda. Svaki prelazak trazenje djavola. Nista se ne vidi, nema rampe, voz ne svira... Svake godine voz nekog mlatne.
Comment
-
-
evo sinoc,oko 18h je bio haos na prelazu,kolona kilometaska,zovem policiju,i dobijem odgovor da sam ja vec ko zna koji prijavljuje i da su javili zeleznici ali nista nije reseno,i dobijem odgovor da prelazimo slobodno ili da polomimo rampu pa da prelazimo slobodno,medjutim posle nekih sat i po je dosla policija da regulise saobracaj i onda su dosli sa zel.stanice i resili kvarko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Ovog pravila se drzim jos od 1990 godine kada je moja zena vozeci kola prelazila u Umcarima pruzni prelaz sa automatskom rampom i kao sto je uvek bila pazljiva pre nego je pocela da prelazi, rampa je bila podignuta, stala je da pogleda onako , reklo bi se iz navike, voz je u tom trenutku prosao. Mozes zamisliti putnike u autu koji su pozelenili, narocito moj kum, koji je rekao da sam ja bio u kolima nebi nas bilo.
Ovo je stvarno istina a da je tako i danas u to sam se uverio po onoj slici ljube kugle
Poruku izmenio: sri98
Comment
-
-
Za'ebite signalizaciju kod prelaza pruge, stani ti metar pre pruge i dobro pogledaj levo i desno, iako je rampa podignuta. Koliko god da su sposobni ljudi koji rade svoj posao u ovoj zemlji, a fakat smo jedna lenja i nesposobna nacija, kvarovi su uvek mogući, samo što su u ovom slučaju posledice jako ozbiljne.Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment
-
-
Pre izvesnog vremena(prosle godine), prelaz u Vrbasu, kod Vitala, spustena rampa.Stojim u redu bar 10 min.Kolona ispred mene, bar 15o metara. Vidim ja krenuli polako da prelaze preko pruge,a rampa spustena. Prvo mi je palo na pamet da okrenem 988 i potrazim broj telefona stanice u Vrbasu. Pozovem ja njih i dobijem odgovor da je rampa podignuta.Ok, tehnika je u pitanju i moze da se pokvari.Sta bi se desilo da je rampa bila podignuta, a oni dobijali signal da je spustena?
Comment
-
-
djaba modernizacija kad ne radi
vratiti penzionere ili zaposliti nove radnike u kucicama pored pruge
kad dobije signal izadje drzi podignutu zastavicu dok ne prodje voz a posle se vrati na pivo i tv
PS. da se smanji nezaposlenost a poveca bezbednostALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti
Comment
-
-
ja sam zaOriginally posted by sasa kmdjaba modernizacija kad ne radi
vratiti penzionere ili zaposliti nove radnike u kucicama pored pruge
kad dobije signal izadje drzi podignutu zastavicu dok ne prodje voz a posle se vrati na pivo i tv
PS. da se smanji nezaposlenost a poveca bezbednost
u Batajnici se skoro svakodnevno desava da posle prolaska voza ostane spustena bar po 5 min,i ja se uvek napravim pametan i nagazim na sirenu,posto je zeleznicka stanica na nekih 500m a ne mogu da me ne cuju jer imam petoglasnu kompresorsku sirenu koju sam prepravio da svira slicno kao dizelka lokomotiva
poput ovog
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
i tako dok smo cekali da nam podignu rampu posle drugog teretnog voza koji je usao u stanicu i stao a zadnjih 10-ak vagona na prelazu,i mi tako cekamo ko budale,i sviramo kao na svadbi,pojavi se auto u susret i obilazi celu kilometarsku kolonu,kad ono neki cudan italijanski auto marke ferrari a vozac nesto mladji od mog dede

ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
Comment