Dacia Logan 1.6 za 6.500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasa123
    CBC Član
    • 24.03.2008
    • 54
    • Okolina Beograda

    Dacia Logan 1.6 za 6.500

    Dobio sam ponudu da kupim Daciu logan, prodaje je moj dobar prijatelj. Prvi je vlasnik, prva registracija 2005. ugrađen plin, maksimalna oprema za taj model, prešao 70.000, redovno servisiran(servisna knjiga), super stanje, bez ulaganja. Mane su nekoliko sitnih ogrebotna od uparkiravanja što se da rešiti poliranjem.
    Kaže da ga ne bi dao ispod 6.500.
    Da li je ovo dobra kupovina i da li je cena realna? Auto mi treba za prevoz od tačke A do tačke B.
    Najvažnije stavke su: bezbednost, pouzdanost, i cena održavanja.
  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    #2
    Verujem da ce ispuniti tvoja ocekivanja sto se tice cene odrzavanja, donekle i pouzdanosti, nisam toliko siguran sto se tice bezbednosti, ali recimo da ona u mnogome zavisi i od tebe kao vozaca. Svakako je dobar prevoz za te namene koje pominjes, dakle tacka A i tacka B.
    Ali... Kako to nije mali novac, a bar ja uvek postavljam stvari tako da zelim za sebe najbolje, sto je i normalno, ipak bih za taj novac pozeleo nesto vise, iako je u pitanju "samo prevozno sredstvo" kako ti to kazes. Pritom imam na umu bar dva druga automobila koji bi za taj, pa mozda i malo veci novac pruzali mnogo vise, ali kako rekoh, sve je to pitanje subjektivnog stava, kao i to da nikada ne bih toliko platio Daciu Logan.
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #3
      pitanje je koliko je auto sa predjenih 70.000 bez ulaganja jer te uskoro ocekuje veliki servis.. ma ja dachiu nikada ne bih kupio, taj auto mi je toliko ruzan i vozis se na prvom spratu na ne vozis dzipa, gde je tu char..

      a i rizikujes da te prozovu "bachJe iz dachije"

      Comment

      • mugos
        CBC Senator XXL
        • 18.09.2007
        • 555
        • BG/sada Novi Beograd

        #4


        JAPANX
        Ma važno je da je "bachJe iz dachije"
        Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

        Comment

        • vasa123
          CBC Član
          • 24.03.2008
          • 54
          • Okolina Beograda

          #5
          @bojanTI
          Ni ja nikad nisam razmišljao o Dačiji, naj više me privuklo to što što znam poreklo auta, (znam prvog vlasnika, nije ništa karabudženo, vraćana km. itd). Inače da je neka druga Dačija u pitanju, sigurno ne bih ni razmišljao o kupovini. Pre bi gledao neku Fabiju ili Corsu...
          Znači ispada da je to jaka cena za konkretno taj (gore opisan) auto?

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            #6
            Slazem se potpuno, ali znas kako mi to zvuci... (nemoj da se vredjas, cesto sam i saam takav =] )
            Hajde da uzmem ruznu zenu jer znam da je imala samo jednog pre mene, pa sad neka je ruzna, ali bolje da je ni posle niko nece, bicu siguran, hmmm...
            U pravu si ti skroz, ali je zaista mnogo za Logan dati toliko, to je bar moje subjektivno misljenje!
            Pogledaj recimo ovo i razmisli o tome sta se dobija za isti novac...
            http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=58871
            Kopnkretan oglas nije bitan, ali onako uopste gledano, mnogo je toliko za Logan dati...
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • vasa123
              CBC Član
              • 24.03.2008
              • 54
              • Okolina Beograda

              #7
              Znači mnogo je to za ovu Dačiju, bez obzira u kakvom je stanju.
              To je ono što me je interesovalo!

              Comment

              • Nikoko
                CBC Početnik
                • 18.06.2008
                • 2
                • Beograd

                #8
                Re: Dacia Logan 1.6 za 6.500

                Imam Logana 1.4+LBG (dec.06) i prezadovoljan sam. U dosadašnjem razvoju diskusije mislim da nije bilo reči o ključnim stvarima koje stvarno utiču na vrednost vozila.

                Pazi sad, nisi dao odgovor na karakteristike vozila, koji nivo opreme ima jer ovo što si napisao
                Originally posted by vasa123
                maksimalna oprema za taj model
                znači servo, CB sa daljinskim, el. podizači prozora na svim vratima, alu felne, airbag vozač i suvozač, još neke sitnice i najvažnije klima) i takav vredi u startu 2500 EUR više od predstavljenog polovnjaka Logan 1.4 vulgaris koji nema ni poštene ratkapne, a pošto je i 1.6l onda + 600EUR).
                Sledeća bitna razlika i ono što se, po meni, više ceni i od same opreme je LPG uredjaj koji trenutno košta sa ugradnjom najjeftinije oko 700 EUR (i to neka kombinacija turska boca, poljski komp, ništa s ničim) dok ti je ugrađen verovatno BRC uređaj koji je tvog prijatelja koštao 1050-1200 EUR (zavisno od toga da li je uhvatio akciju).

                Sledeća bitna stavka je redovno održavanje. Nisi naveo, ali pretpostavljam do je veliki servis već urađen (radi se na 60k) ako je automobil redovno održavan.

                Po pitanju trajnosti i izdržljivosti motora i mehanike tu nema primedbe (motor i menjač proverena francuska roba po konstrukciji vuče poreklo još iz renoa 5 nema otvaranja pre 300.000 km provereno, ali jbg traži pravo ulje u pravo vreme). Ovo najbolje možeš da proveriš sa taksistima (lično sam razgovarao i vozio se u dva Logana koji voze trojica taksista za firmu danonoćno, ali bukvalno, jedan je prešao 185.000, drugi tada 225.000 km i po tvrdnji taksista sem redovnog održavanja ništa nije ulagano u njih, u kabini nema škriputanja i cvrčaka ništa više u odnosu na moj koji je prešao tada 10 puta manju kilometražu).
                Po pitanju limarije je već druga priča i tu je bilo problema (pojedine serije Logana su pozivane u servis na dodatnu zaštitu, ali ne radi se o celokupnoj proizvodnji modela(jbg teča rumun malo lošije zamešao farbu)), ali bez obzira sa minimalnim ulaganjem (plastični štitnici zadnjih koševa) može se produžiti period vegetiranja i vožnje bez razmišljanja ( potrebno je zbog toga što lim nije pocinkovan na bilo koji način zaštititi farbu i zaštitni sloj od fizičkog oštećenja i ogoljavanja lima kada dolazi do korozije, ali koliko je do sada poznato isključivo na zadnjim koševima). Ovo prethodno potvrđuje i moj slučaj jer mi je neki majmun (evo opet sam mu se setio i majke i sestre, kao i ostale uže i šire rodbine) auto star 20 dana na parkingu zagrebao ekserom na zadnjem levom krilu, ali srećum nije probio do lima već je samo ostrugao farbu i lak. Posle 1,5 godine još uvek nema ni traga ni glasa od korozije a ogrebotina je i dalje svetlo braon boje kao i prvog dana (doduše posle pranja).

                Po pitanju imidža, ne računaj na isti, sa Loganom toga nema. Nema ni lepog izgleda ali mislim da komentar tipa
                taj auto mi je toliko ruzan i vozis se na prvom spratu na ne vozis dzipa, gde je tu char..
                u najmanju ruku ne stoji. Auto nije lep, ni popularan i visok je i nestabilan ako se "gazi" preko 140 km/h, ali uz malo šminke i investiciju od 150-170 EUR u EIBACH opruge problem rešen (inače nova Škoda Fabia je niža od Logana samo 1,5 cm i ima niže sedište, pa mi niži vozači, bez uvrede, liče na nedonoščad, ali to je nova Škoda).

                U svakom slučaju moja preporuka za model, savet ti je razmisli šta su ti prioriteti (imidž ili funkcionalnost), prihvatanje ili neprihvatanje slabosti modela (mogući problemi sa farbom), cena je, po meni, trenutno realna (ako je ful oprema, ta kilometraža i redovno održavanje, pogledaj malo nemačke sajtove polovnih kola i sve će ti biti jasno, mi kao nacija malo više patimo od stereotipa i teško menjamo uvrežena mišljenja i kada nam praksa govori drugačije, ali zato smo verovatno i ovde gde se trenutno nalazimo).

                I da ne tupim više, u svakom slučaju baci sve za i sve protiv na papir, pa šta prevagne i zapamti sve dobro proveri jer koliko prednosti ima poznavanje ranijeg vlasnika, isto toliko ima i mana jer kada su u kombinaciji pare i prijatelji, to je gadna situacija jer se lako ostaje bez jednog od to dvoje, oboje ne možemo da zadržimo.

                Cilj svega ovog nije bio da nekoga uvredim ili omalovažim i svima takvima se unapred izvinjavam.

                Comment

                • Corsa
                  CBC Senator XXL
                  • 22.09.2005
                  • 450
                  • Beograd

                  #9
                  Taj auto bi bio dobra kupovina ako je skroz ispravan.Plin, jeftini delovi,proverena mehanika, relativna udobnost= za prevoz od A do B vise nego dovoljno.Ja ga licno nikada ne bih kupio, jer ne zadovoljava ni minimum mojih estetskih kriterijuma...

                  Comment

                  • jevtic
                    CBC Senator XXL
                    • 26.11.2006
                    • 729
                    • beograd

                    #10
                    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 121#519121


                    ovaj auto je kupljen u srbiji i imao je dva vlasnika. kao član foruma mogao bi da dobiješ i nižu cenu.



                    a porediti šLogana i ovaj auto je krajnje smešno.
                    ex - fabia 1.9 tdi
                    golf 2.0 tfsi

                    Comment

                    • gti16v
                      CBC Senator XXL
                      • 05.08.2007
                      • 343
                      • BGD
                      • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                      #11
                      Jeste smesno porediti ta dva auta, al ta alfa je 7 god starija, a i cena održavanja je uveliko na strani logana. Ako tako gledamo, za te pare može da uzme i Audi A6 C4 '95 u fullu.

                      Comment

                      • Marko001
                        CBC Senator XXL
                        • 09.09.2006
                        • 1070
                        • Belgrade

                        #12
                        Meni te Alfe nisu jasne majke mi... Evo za ovu covek napisa da je 2. vlasnik, a prvi mu je poznat, mazio je i pazio, redovno servisirana... A on je presao s njom svega 10 000 i za tih 10 000 km morao je da ulozi 2500 evra u nju da sredi sve i svasta a i pored toga jos treba srediti varijator i jos nesto...


                        2500 evra za 10 000 km... Brate mili... I posle neko neka kaze kako Alfe nisu skupe za odrzavanje i kako se ne kvare...

                        A sta onda covek tek da ocekuje od neke koja nije od poznatog vlasnika, mazena i pazena i redovno servisirana...

                        Tako da, drzi se ti logana, ipak je to skoro nov auto + jeftino odrzavanje i delovi... A licno pre bih uzeo i taj audi a6 c4 nego alfu iako je istina da coveku od nje zaigra srce

                        Comment

                        • nidza
                          CBC Senator XXL
                          • 16.04.2008
                          • 496
                          • nbgd

                          #13
                          Svaki loš polovan auto, potrošen, star - jeste loša kupovina. Ova Dacia sigurno nije loša kupovina, sem što je generalno bezveze auto. Na stranu sve realne nedostatke tog auta, doživljaj u vožnji, sveukupni kvalitet, estetika, meni se čini da je to previše para za 2005. godište i pređenu kilometražu.

                          Alfu iz 1998. sigurno ne bih uzeo, ali bih pre uzeo pandurski Stilo za 5500€, koliko ga je čovek platio ovde na forumu, 2003. godište, nego novu Daciu.

                          Zapravo, kad dođeš do čarobne cifre od preko 6000€, poprilično opcija počinje da se otvara. Ja sam gledajući polovne automobile došao do neke magične cifre od 7000+€, gde zapravo počinju stvarno dobri polovni automobili, raznih proizvođača. Mislim da bi bilo kojom takvom varijantom bio zadovoljniji.

                          A što se tiče generalnog pljuvanja po Alfi, ne slažem se sa time. Jes' zeznuto kad ti uleti ćorak od auta, ali zeznuto je kad ti uleti ćorak bilo čega, nema veze je'l Audi ili Toyota, onda vađenje mas'i iz propas'i može da bude jako skupo.

                          Ako ti pomenuta Dacia ispunjava sve kriterijume, ne znam što da je ne uzmeš. U isto vreme kad sam kupovao auto iz avatara, moj jako dobar prijatelj je prodavao Corollu 1.4 vvti, godinu ili dve stariju. Mogao sam da razvlačim plaćanje, poznat vlasnik, sve kul, ali pored sve moje drage volje da ga uzmem, taj auto je potpuno bezveze, a na sve to nije imao ni klimu - a više para, još stariji. Nije mu bilo pravo, ali kad je provozao Stila nijednom više nije uputio reč kritike ka mom izboru, do dan danas.
                          Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            ako je tako da ti zaista imaš kompletan uvid u stanje Logana, i odgovara ti za potrebe prevoza A do B mislim da dileme i nema.
                            uzmi taj auto za te pare.

                            sadašnji vlasnik očito ima redovan posao sa dobrim prihodima i menja taj auto za novi, s obzirom da je prešao celih 70.000km za 3 godine.

                            to je žešća upotreba auta ali ako je i održavan izdržaće još podosta km u narednim godinama.

                            oko cene- servisna istorija, poznato stanje auta, saznanje da je auto pravno čist (nije kraden i slično) dodatno košta kod polovnjaka jer se time umanjuju rizici.

                            tako da 6,500 polovnog nakon 3 godine odgovara ceni novoga od oko 13.000 evra a znamo da novi Logan ne košta toliko.

                            dakle cena jeste dosta jaka.

                            u proseku, cena polovnog auta nakon 3 godine i 45.000km je oko 40-55% od cene novoga u Evropi.
                            dakle na 10.000 novog polovan bi bio tu negde oko 5.000 evra negde u Evropi.
                            kako kod nas su cene polovnih više u proseku recimo da je 5500-6000 evra očekivano za novi od 10.000.

                            ako znaš cenu koja je plaćena pre 3 godine za baš taj konkretan model i opremu Logana, pomnoži sa koeficijentom 0,6 i dobićeš otprilike očekivanu cenu.


                            ili umesto matematike, prošetaj po pijaci ili po oglasima i proveri koliko inače koštaju Logani tog godišta sada u ponudi, dodaj 500 evra zbog poznatog stanja i kupca za taj konkretni primerak i to ti je to.

                            sa druge strane, tih 70.000km govori o žestokoj upotrebi pa je moguće i da je naišao neki skuplji kvar ili servis koji je potrebno uraditi pa vlasnik prodaje da bi izbegao taj trošak.

                            ti moraš proceniti i poznavati stvarno stanje tog auta i shodno tome odlučiti da li vredi tebi te pare.

                            sam auto ko auto, znaš kakvih je osobina i prosto je takav.

                            prednost je i što ima ugradjen gas.

                            troškovi održavanja za 3 godine star auto su očekivano niži nego za auto od 7 godina, tako da Alfa po meni (ili slično) ne ulazi u istu kategoriju tj neprihvatljiva je po tom osnovu ako će se auto održavati u ovlašćenim servisima.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Corsa
                              CBC Senator XXL
                              • 22.09.2005
                              • 450
                              • Beograd

                              #15
                              Birck, bez ljutnje, ali "u proseku, cena polovnog auta nakon 3 godine i 45.000km je oko 40-55% od cene novoga u Evropi. " kod nas ne vazi i spada pod domen gluposti.Zaboga, Golf 2 ljudi prodaju za 2500-3000 Evra.Odnos ponude i traznje diktira cenu na trzistu, a kod nas je potraznja za jeftinim polovnjacima velika, sto uzrokujue i visu cenu od realne.Tako ce i biti, dok ne budemo mogli da kupujemo nova kola...
                              U nasim uslovima Logan sa full opremom, koji je apsolutno ispravan i ima ugradjem sequent plin komotno moze da vredi ovoliko na trzistu polovnjaka...

                              Comment

                              Working...
                              X