Opel Astra Classic II ili Dacia Sandero?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kole77
    CBC Član
    • 17.07.2008
    • 21
    • Beograd

    Opel Astra Classic II ili Dacia Sandero?

    Fond za kupovinu novog automobila je 11500e,u tu cifru se uklapaju ova dva modela:

    -Astra 5 vrata: 1.4 16v 90ks/6000 obrtaja(125nm/4000obrtaja),abs,2 air bag-a,servo,priprema za radio sa 2 zvucnika,klima,hrom rucice unutra i retrovizori u boji,podesavanje volana i sedista po visini,elektro podizaci prozora i elektro pomicni retozvizori,centralna brava sa daljinskim,metalik boja. Cena sa popustom(od 390e) 11555e.(garancija 2 godine bez ogranicenja kilometraze i 12 godina na koroziju)

    -Sandero: 1.6 8v 87ks/5500 obrataja(128nm/3000 obrtaja),abs,4 air bag-a,servo,blaupunkt mp3 cd sa 4 zvucnika,klima,svetla za maglu,podesavanje volana i sedista po visini,elekto podizaci prozora i elektro pomicni retrovizori,centralna brava sa daljinskim,metalik boja. Cena 11015e.(garancija 3 godine ili 100000km i 6 godina na koroziju)

    Sta bi vi izabrali od ova 2 i zasto?
  • madic
    CBC Senator XXL
    • 07.10.2007
    • 844
    • Beograd

    #2
    Kad bih morao da biram,
    Opel bez razmišljanja.

    Comment

    • RANK
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 1635
      • Beograd
      • FIAT MAREA WEEKEND 1

      #3
      opel: rasprostranjena servisna mreza,povoljni delovi, ma 100razloga
      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

      Comment

      • madic
        CBC Senator XXL
        • 07.10.2007
        • 844
        • Beograd

        #4
        I da ne zaboravim ipak je to DACIA.
        Auto sa takvim imidžom ne bih mogao da vozim nikad.
        Pre bih vozio yuga, on makar ima dušu.

        Comment

        • Car
          CBC Senator XXL
          • 07.07.2005
          • 900
          • Beograd

          #5
          Ne postoji materijalni artefakt (napravljen ljudskom rukom) koji moze imati nesto sto bi se nazivalo dusom. Dusa je pojam koji se vekovima, i kroz razne narode, razlicito upotrebljavao, i obicno se definisao kao nekakav vid samosvesti, osecaj (postojanja) sebe, itd.
          Kako takvu (ili neku slicnu) definiciju duse koristiti da bi se opisao jugo ili dacija, nije bas najjasnije, pa ces ipak morati malo vise da se potrudis da bi to koristio kao argument.


          Sto se teme tice, ja bih uzeo sandero, ukoliko je to isto sto i logan (po mom misljenju logan se ok pokazao), a ako nije, onda bolje proverenu astru.

          Comment

          • Armageddon ///M
            CBC Senator XXL
            • 26.04.2008
            • 447
            • SRB
            • Ne

            #6
            Ja bih uzeo Astru, nemacki kvalitet, rasprostranjena servisna mreza... Moj komsija ju je uzeo pre mesec dana, moje subjektivno misljenje: najbolje za te pare
            Ambitious but rubbish.
            http://www.youtube.com/streetracerm5

            Comment

            • ada
              CBC Senator XXL
              • 04.06.2005
              • 2375
              • Novi Sad
              • Svasta nesto

              #7
              Originally posted by Armageddon ///M
              nemacki kvalitet
              rumunska proizvodnja
              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

              Comment

              • madic
                CBC Senator XXL
                • 07.10.2007
                • 844
                • Beograd

                #8
                Ja samo mislim da ako se za iste pare bira između Dacie i Opela,
                retko ko bi se odlučio za Daciu.

                Comment

                • Kenno
                  CBC Senator XXL
                  • 21.08.2006
                  • 460
                  • Zenica, BiH

                  #9
                  Sandero je ipak malo manji auto od Astre. I izgleda jako dobro, barem po slikama iz casopisa. Sa alu felgama i branicima u boji moze proci kao Clio bez problema.
                  Najbolje da probas oba auta, vidis sta tebi vise odgovara.
                  A ja bih licno bez ikakve dileme zamijenio yugo za Sandero....pa nek pise i sto puta Dacia...

                  Comment

                  • mrki
                    CBC Senator XXL
                    • 08.11.2006
                    • 550
                    • nis, serbia

                    #10
                    mislim da dacija ima sasvim solidnu servisnu mrezu.
                    nije kao opel, ali opet....

                    izmedju ova dva biram Daciu.
                    ima vise opreme, renoova platforma, motor i menjac i verujem da je solidna.
                    (mozda sam pomalo mazohista, ko zna?! )

                    moram jos da dodam:
                    sedni i ujedan i u drugi model, pa vidi koji ti vise lezi.
                    samo je to merodavno!

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Re: Opel Astra Classic II ili Dacia Sandero?

                      Originally posted by Kole77
                      Fond za kupovinu novog automobila je 11500e,u tu cifru se uklapaju ova dva modela:

                      - Astra 5 vrata...

                      - Sandero
                      Nisi naveo nishta o zahtevima, zheljama, nameni, ochekivanjima i sl. od auta a ako je jedini uslov dobiti za te pare NOV auto, shto bolji, naravno, onda mislim da se u tu cifru uklapaju daleko vishe od (samo) ta dva modela. I tu ne mislim na one najmanje gradske zujalice, spartanski opremljene modele, nego na josh nekoliko solidnih automobila koji mogu da zadovolje ako ne vishe a ono sigurno ne i manje od ova dva navedena. Na primer:

                      - Mazda 2 1,3 sa klimom mozhe da se uklopi za maltene isti kesh, pa josh ako se "ubode" sa nekim popustom ili na akciji... Znam da je klasom manji od Astre i Sandera, ali nemoj da ochekujesh u toj klasi primetno vishe komfora i prostora ni u Astri ni u Sanderu u poredjenju sa 2-ojkom. Sa druge strane, dobijash provereno dobar auto, kvalitetom daleko ispred Astre (narochito ovih koje se "pakuju" ko zna gde...) a narochito Sandera.

                      - Fiesta 1,4 je sa nekim bogatim paketom opreme (klima, alu felne, metallic...) trenutno na akciji i ako se dobro secam prodaje se bash za 11500 evra. Isto vazhi kao i za Mazdu, znam da nije klasa Astre (da ne kazhem "Golf" klase), ali su u pitanju nijanse, a opet dobijash solidan auto sa bogatom opremom koju za taj kesh teshko da mozhesh da dobijesh u Astri.

                      - VW Polo sa Comfortline paketom opreme se uklapa u tu cenu, a mozhesh da izaberesh i model sa vishe opreme ili mozhda jachim motorom obzirom da je do 15. septembra na snazi snizhenje od 8 % za kupovinu modela Polo u svim varijantama, i josh dobijash snizhenje od 3 % ako se kupuje preko Porsche Mobility. Imash na site-u VW Srbija sve, prolistaj malo...

                      - Fiat Grande Punto se takodje uklapa "u okvir", za tu lovu mozhesh da uzmesh verziju sa slabijim motorom i sa klimom. Shto se prostora tiche mislim da je on, kao generacijski mladji auto (jer rastu iz generacije u genraciju ) - tu negde u nivou sa Astrom/Sanderom. Dizajn ide u njegovu korist, mada je minus shto za taj kesh mozhe samo verzija sa najslabijim motorom...

                      - Hyndai Accent 1,4 sa klimom se takodje uklapa u taj budzet.

                      - Seat Cordoba je, na "zalasku" proizvodnog procesa, pa ako te ne "odbija" pedigre i malo demode dizajn, trenutno je na akciji. Sa takozvanim "Max" paketom opreme za par stotina evra preko tog budzeta mozhesh da dobijesh auto sa klimom, ABS-om, maglenkama, metalik bojom, el. podizachima, podesivim volanom... i poklonom u vidu punog 5-ogodisheg Kasko osiguranja, shto mislim da je itekako vredno razmatranja.

                      Dakle, imash josh novih automobila u tom cenovnom rangu, u istoj ili "za broj" manjoj klasi. Poshto nisi napisao nikakve zahteve i ochekivanja od auta, naveo sam svih kojih sam se setio, a verovatno ima josh primera.

                      Ako sam pogreshno razumeo pa si ti zapravo vec suzio izbor na ova dva (Astra vs. Sandero) onda bih ja na tvom mestu izabrao bez ikakvog razmishljanja Astru.

                      I, poshto si pitao na kraju: "zashto", da odgovorim: Astra G je, iako sad vec chitavu generaciju star auto, bila svojevremeno direktan odgovor Opela u "Golf" klasi, njihov pokushaj da odrgizu shto veci deo kolacha u najprodavanijoj klasi u Evropi u kojoj je "guzhva" i konkurencija tradicionalno najveca. Da bi uopshte imali shansi da u tome i uspeju, u Opelu su morali da dobro "zavrnu rukave" i naprave koliko-toliko konkurentan auto, i opshte je mishljenje da su napravili solidan posao. Astra G je "miljama" ispred stare Astre, i chak je i nadmashila ochekivanja Opela shto se podataka o prodaji tiche, dodushe na domacem terenu nije bila uspeshna kao na inostranim, pre svega srednje- i istochno-evropskim. Dakle, radi se o pazhljivo razvijenom automobilu, u chiji razvoj i konstruisanje je moralo biti ulozheno dosta truda, rada i znanja kako bi se doshlo do odredjenog kvaliteta, i sa te strane gledano namece se zakljuchak da je Astra u svom razvoju na putu da konkurishe Golfu, Meganu ili 307-ici, i sama postala dobar i kvalitetan auto.

                      Sandero, sa druge strane, nije napravljen ni sa kakvim namerama da konkurishe bilo chemu u "Golf" klasi. To je auto kojim se ne pokushava napraviti konkurenciju Meganu (a i shto bi? ), ni 308-ici, pa ni samom Loganu. To je jednostavno i samo - auto koji je napravljen samo i jedino sa idejom da dodje do kupaca svojom niskom cenom. Sa takvim pretpostavkama i takvim "ciljem" pred proces razvoja i konstruisanja ovog modela, ne mogu da ochekujem od njega puno, narochito ne na polju generalnog kvaliteta i visoke pouzdanosti. U svakom sluchaju ne na nivou koji je Astra G zbog svoje namene i plasmana jednostavno i "po defaultu" morala da ispuni. To shto se sad proizvodi ne znam ni sad gde po Evropi mozhda utiche na zavrshnu obradu i kvalitet materijala, ali definitivno "originalni" standardi kvaliteta u procesu proizvodnje moraju da budu ispunjeni.

                      Sa druge strane, sa ciljem i iz namera iz kojih je napravljen, pitam se samo koji su i koliki standardi kvaliteta za Sandero. U tome je najveca - sushtinska razlika izmedju ova dva automobila, i sve ostalo shto ih razlikuje kao automobile je manje bitno od toga...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • gt nebojsa
                        CBC Senator XXL
                        • 11.05.2007
                        • 348
                        • Preljina,Cacak

                        #12
                        Mislim da dileme nema.Astra.
                        Prvo,vizuelni utisak:
                        Astra-kao sto je vec receno,to je celu deceniju star model,ali ipak ne izgleda zastarelo.Doduse,izbor motora je sveden na 3,a nivoi opreme na 1+opcije.I enterijer dolazi u jednoj kombinaciji boja.
                        Sandero-Logan u drugom pakovanju.Sve isto,a prostor u kabini pozadi manji.Ne moze Sandero da prodje kao Clio nikako.Prvo,Sandero stoji kao SUV.U lukove ladno mogu da se uguraju neke 18ice.Za lose puteve moze biti prednost veliki klirens,ali za bilo kakvu brzu i ostriju voznju,ili bilo kakav nagli manevar-ne hvala.Zadnji prepust je mali,pa se otpozadi vidi pola tocka,kao na Yugu.
                        Drugo,kvalitetan enterijer je nesto sto ja mnogo cenim kod automobila.Kod Dacie toga nema,pre je to izdrzljivost i jednostavnost enterijera.
                        Izbor motora-za sad 2 benzinca 1.4 i 1.6 8v.
                        Kvalitet antikorozivne zastite nije neki,Dacia ima problem sa Loganima proizvedenim do 2007.,i pozivnom akcijom za kontrolu korozije.Trebalo bi da su problem u proizvodnji resili 2007;ali i dalje je to ispod Astre.

                        Sto se tice odrzavanja bilo kog od voa dva automobila,ovlascenih i ostalih servisa i za jedan i za drugi ima dovoljno.
                        Garantni uslovi: Sadero 3god/100000km, Opel 2god/bez ogranicenja km.
                        Ko ne vozi puno,3god/100000 dovoljno.Ko vozi vise...
                        Cene delova-slicne.doduse,Opelove vec neko vreme ne pratim,ali ih se ne secam kao preterano skupih.Dacia je na slicnom nivou sa cenama.
                        I to moze biti minus.
                        Plin ugradjuju u oba,ostaje garancija.
                        I mislim da se za 11000e ne kupuje SAndero.To je auto za koji se daje do 8500e.Za toliko vredi.Cim se cenovno priblizi nekom zapadnom,ili dalekoistocnom automobilu,dileme nema...
                        I Sandero nema vise opreme od Astre.

                        Slazem se sa kolegom Overspeed-om,za tu cifru pogledaj i druge opcije-Fiestu,Cordobu,Polo,...mada su manji od ova dva.Mazdu ne pominjem jer se nesto dugo ceka na isporuku.Accent,Rio,sta vec jos moze cenom da se uklopi...
                        Toyota Čačak

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          moje misljenje je Sandero odnosi prevagu.

                          Astra Klasik je ogoljena varijanta nekadasnje nemacke Astre koja je izradjena na minimalistickoj bazi kvaliteta odabranog materijala.
                          a to se pre svega odnosi na interijer (pri poredjenju nekadasnje prave Astre i sadasnje Klasik).

                          u ponudjenom odabiru motora Sandero ima jaci motor (skoro 30% jaci pri upotrebljivim obrtajima) , bolje vozljiv i upotrebljiv.

                          takodje, i oprema je bolja. u Opelu nije cak ni radio ugradjen.

                          Astra Klasik je stari model koji ce se uskoro napustiti u proizvodnji, Sandero je novi model koji ce se praviti jos nekoliko godina sasvim izvesno.

                          treba oba pregledati, provozati i odabrati onaj koji vise odgovara predvidjenom nacinu upotrebe.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Dragon
                            CBC Senator XXL
                            • 15.11.2006
                            • 963
                            • Beograd

                            #14
                            Nikada nisam pomislio da cu ovo da kazem, ali meni Dacia Sandero deluje nekako zanimljivije, iako o tom autu ne znam mnogo. Jedan sam od onih koji su pre x godina pricali da nikada ne bi vozili Skodu, pa...

                            Licno, ne bih uzeo ni jedan od ova dva, vec nesto od ovog sto je over nabrojao.

                            Kolega je kupio bas tu Fiestu i veoma je zadovoljan, osim sto je ocekivao manju potrosnju po gradu.
                            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                            Comment

                            • gt nebojsa
                              CBC Senator XXL
                              • 11.05.2007
                              • 348
                              • Preljina,Cacak

                              #15
                              Naravno da je ogoljena varijanta,kad je oprema i enterijer u pitanju.
                              Ali je i dalje Astra,sa novim motorima 1.4 i 1.6 twinport i 1.7 cdti.
                              A Sandero je od starta zamisljen kao ogoljena varijanta,tj. low budget model za zemlje gde je trziste nerazvijeno.Glavna trzista za Sandero su Juzna Amerika,istocna Evropa,i u buducnosti i Afrika.Pogledajte samo sta to ima na Sanderu da je neka nova tehnologija u pitanju?Nista.Nije pocinkovan,motori 8ventilski,bice jedan 16v,ni dci nije u cvetu mladosti.
                              Dizajn? Stvar ukusa.
                              Ipak istraziti i druge opcije...
                              Toyota Čačak

                              Comment

                              Working...
                              X