Opel Astra Classic II ili Dacia Sandero?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    #16
    i ja bih razmislio o nekoj alternativi u malo manjoj klasi

    a sto se tice ova dva auta..

    svaka cast Astri, pokazala se kao jako dobar auto, ali to je auto koji je vizuelno i tehnicki star DESET godina i to se stvarno mora uneti u jednacinu

    meni se licno Sandero dopada
    jedina zamerka je izgled i materiajli u enterijeru, ali tome nije kriva Dacia, vec Renault

    mada, opet u tom sterilnom enterijeru se nadje nesto sto osvezava prostor, poput oplate na vratima, instrument table, volana


    deluje kao enterijer nekog pravog auta

    e, sad, mehanika, elektrika, elektronika, kvalitet, zavrsna obrada...
    i ja imam skepsu prema znaku na haubi
    ali tako sam mislio i o Skodi dok nisam prvi put se o u nju, a kasnije je i kupio
    ok, nije Octavia neko ludilo od kvaliteta, ali je daleko bolje od onoga sto sam ocekivao pre prvog kontakta sa tim autom
    posebno se dobro nosila sa caletovim odrzavanjem i mojom voznjom
    i evo je, ide i dan danas, mehanicki jako dobra
    malo muke sa podizacima, plastikama, ali pali, ide, stoji na putu, lezi po krivinama...... sve normalno

    valjda je i Dacia nesto naucila tokom ovih godina, a opet je to Clio ispod lima, nadam se da ne moze biti to mnogo losije

    narod zivi na predrasudama
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

    Comment

    • gt nebojsa
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 348
      • Preljina,Cacak

      #17
      Da...samo sto nije Clio ispod lima,nego Logan...To je moja zamerka.
      A ovo je enterijer najskuplje verzije.
      Nemojte Skodu sa Daciom...Skoda postoji 100 i kusur godina,a to sta je komunisticka uprava napravila od nje,to je vec drugo...Kao sto Cesi imaju obicaj da kazu pri obilasku muzeja Skode,da nije bilo komunista,mi bismo kupili Volkswagen...tako bar kazu ovi sto su bili.
      Znak na haubi postaje bitan kada iza njega stoji odredjeni kvalitet,tehnologija,onda imidz marke koji se gradi na dobrim automobilima...
      Toyota Čačak

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #18
        ovaj brick kad ne bi kontrirao...

        a sto se dacije tice, enterijer ko kineski kasetofon, iz daljine lici na nesto, a kad bolje pogledas, sve postane jasno.
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Glavna trzista za Sandero su Juzna Amerika,istocna Evropa,i u buducnosti i Afrika
          pomenuti Opel je tu slican, njega nece ni u Africi niti u Juznoj Americi jer je previse zastareo model, za taj novac.


          motori 8ventilski
          od ponudjenog izbora, Astra ima slabiji motor, a i inace 8V su zahvalniji za odrzavanje.

          u ovoj kategoriji i cena odrzavanja moze da igra ulogu.

          Ipak istraziti i druge opcije
          slazem se, ima dosta toga za tu kolicinu para.

          ali za ponudu od 2 konkretna modela, ja sam pre za Reno Sandero (sa nalepnicom Dacia, meni nalepnica ama bas nista ne znaci sama po sebi) pogotovu imajuci u vidu da je robusniji auto.

          imam u vidu i iskustvo doduse pojedinacno, sa bas tim modelom Astra Klasik koje je opisano u temi problema sa vesanjem, na ganz novom autu.

          neko je pomenuo u temi i da su Astre Klasik poznate da iz fabrike izlaze sa neispravnim vesanjem dovoljno cesto da postoji rizik / pravilo da se dobije pri kupovini nove falican primerak.
          srecom, novo kupljena Astra Klasik u tom konkretnom slucaju je uspela da se dovede u ispravno stanje, iako sam Opel i njegov servis to nisu bili u stanju iz vise pokusaja.

          meni to sugerise, mozda i neopravdano, da je Klasik verzija najnizi moguci budget nivo izrade gde ni zavrsna kontrola gotove robe nije podrazumevana uvek.

          oba modela su econo kategorija sto nije lose samo za sebe, Opel je kod nas zvucnije ime od Renoa mada danas je veliko pitanje koliko je ime kao ime bas vazno.

          mislim i da je Astra starosti 10godina ipak u tehnickom zaostatku.
          ima 2 airbaga manje sto ne mislim da je presudno, ali 10+ godina konstruktivnog napretka nije bas malo.

          pri tome je Astra i skuplja kada se racunica svede na istu opremljenosti.

          nisam nikada sedeo u Astri a niti Dacia/Reno pa o udobnosti ne bih, treba probati uzivo i sta se vise dopadne u voznji to i uzeti.

          dalje necu, to bi mogli biti moji razlozi zasto uzeti noviji model napravljen po novijim konstruktivnim standardima.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • gt nebojsa
            CBC Senator XXL
            • 11.05.2007
            • 348
            • Preljina,Cacak

            #20
            Kako nece Astru u Juznoj Americi,tamo se jos prodaju stari Passati sa novim farovima i sl.Ili Peugeoti 405,505,itd?...sta li se vec jos sklapa,znam da su se do skoro sklapali.
            A da,Astra je tamo Chevrolet.
            U Africi se jos prodaje Golf I,tj. City Golf.
            I Dacia "oseca" rupe na nasim putevima,narocito na krajevima spona,viljuskama,lezajevima...
            Astrini motori su 90 i 105 ks benzin i 80 ks dizel.Dacijini su 75, 90(87) i 110 ks benzin i 70 i 85 ks dizel.S' tim sto ce se dizel i 16v Sandero cekati do pocetka 2009.
            Sto se tehnickog zaostatka tice,ne znam gde se to vidi,sem mozda u dizajnu,gde Sandero prati trendove-veliki farovi,maska,visoka karoserija(kao prostranost i sl.),dok je Astra u 90im.
            Vesanje na Sanderu je napred McPherson,nazad kruta osovina.Nista novije nego Astra.Sandero ima abs u standardu i vazd.jastuk za vozaca.Opcija suvozacki i bocni.
            Ne tvrdim da je Sandero losiji,jednostavno prvenstvena razlika izmedju Astre i Sandera je u tome sto je Astra uproscena za jeftiniju proizvodnju tako sto su skratili nivoe opreme,opcije,izbor motora...A Sandero je tako od starta zamisljen.
            Sve u svemu,moj je subjektivni utisak da bih ja za svoje rodjene pare pre uzeo Astru,mada mi za 11500 nijedno od njih ne bi bilo u opciji...Pre sam za Cordobu,Fiestu,Accent...mada mi se vizuelno ni on ne dopada bas nesto...Sto se Renoa tice,Clio II iliti Storia se jos prodaje.Oko 11000,doduse sa 1.2 motorom.Nije bas da ima neki nenormalan izbor,ali moze ipak da se bira.
            Toyota Čačak

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #21
              Brick, koliko god pokushavam da ne ulazim u "klinch" sa tobom po forumu ponekad jednostavno nemam izbora

              Mislim, ovo shto pishesh jednostavno NIJE tachno, bez obzira shto cesh ti nakon ovoga mozhda napisati post od kojeg crkava scroll sa objashnjenjima zashto to JESTE tachno i odakle su ti izvori... Ali jednostavno nije tachno ovo shto pishesh i slazhem se sa Rank-om u konstataciji da ponekad preterash u kontriranjima...

              'Ajmo redom...

              Neko je pomenuo da Astre Klasik iz fabrike izlaze sa neispravnim vesanjem
              Neko mi je nedavno rekao da je Elvis josh zhiv, internet je pun ljudi koji prichaju da su bili oteti od strane vanzemaljaca i da su nad njima vrsheni eksperimenti. Neki od njih tvrde i da su seksualno zlostavljani od strane vanzemaljaca. Iako nisam nastran, tu scenu bih bash voleo da vidim

              E, isto tako bih voleo da vidim zvanichan opoziv Opel-a po tom pitanju, i da sa njihovog site-a, ili njihove zvanichne literature saznam kad je napravljen recall, i ako nije onda da vidim zvanichno objashnjenje Opel-a na prituzhbe vlasnika, da chujem njihovu argumentaciju zashto to nisu uradili (ako nisu). Baziranje lichnih uverenja i zauzimanje stava na osnovu toga shto je "neko pomenuo u nekoj temi" je detinjasto i neozbiljno, i ne znam kako neko uopshte mozhe da na osnovu toga formira svoje stavove povodom bilo chega.

              Dalje,

              Klasik verzija najnizi moguci budget nivo izrade
              Da je tema poredjenje Astre Klasik i Lexusa onda bi ova konstatacija imala smisla. Ali, ovde poredimo Astru Klasik i Daciu Sandero. Nije valjda da mislish da je Sandero pravljen po premium standardima? Ako je Klasik budzet verzija, onda je Sandero nivo ispod toga, ako tako shta postoji. Auto koji je, ponavljam, napravljen samo i jedino sa ciljem da svojom niskom cenom puni dzepove Renault-a, ne mozhe da obecava ni kvalitetom, ni pouzdanoshcu a narochito ne nekom visokom i oshtrom kontrolom kvaliteta.
              Nemoj samo da mi kazhesh da Astra Klasik koja koshta 11500 evra i to samo zato shto je bez poreza - niskog kvaliteta, a da je Sandero koji ce da koshta oko 9000 "sa sve" carinom i pdv-om - zapravo mnogo kvalitetniji. Nije nego. Rumuni prave kvalitetno, a Francuzi prodaju jeftino. Idila jedna. Chisto da ne poveruje chovek, vec mi se dolazi da sad naruchim jedan...

              Dalje,

              oba modela su econo kategorija sto nije lose samo za sebe, Opel je kod nas zvucnije ime od Renoa mada danas je veliko pitanje koliko je ime kao ime bas vazno.
              Ako se drzhimo teme, i poredimo Daciu i Opel, Astra nije nikakva econo kategorija. To je auto koji je bio Opel-ov predstavnik u "Golf" klasi, i koji je na trzhishtu konkurisao modelima kao shto su Megane, 307, Golf... I konkurisao je sasvim solidno, za Opel i predobro obzirom da je ovaj model poput ptice Feniks ozhiveo ime Astre iz pepela i ponovo se umeshao u kakvu-takvu borbu u najkonurentnijem segmentu u Evropi. Sandero, sa druge strane, je auto sklepan samo sa jednim ciljem: shto nizhi troshkovi razvoja, konstruisanja i proizvodnje, i kao takav ZNAM kakvog kvaliteta mozhe da bude. Iz te sam branshe, znam dobro koliko novac danas kao limitirajuci faktor ima presudnu ulogu u konachnom kvalitetu proizvoda, a ako je ishta bio limit kad je Sandero razvijan kao model - to je upravi bio novac.
              I zato nemoj te priche o imenu, jer je Opel jednu svetlosnu godinu ispred Dacie u svakom sluchaju, i to ne mozhesh ni ti ni bilo ko drugi osporiti.

              Dalje,

              mislim i da je Astra starosti 10godina ipak u tehnickom zaostatku.
              ima 2 airbaga manje sto ne mislim da je presudno, ali 10+ godina konstruktivnog napretka nije bas malo.
              Da, Astra je tehnoloshki zastareo automobil, gledano iz danashnje perspektive. I napisao sam ranije da je Astra praktichno vec celu generaciju star model, a to je u modernoj automobilskoj industriji jako puno.
              Ali, shta hocesh da kazhesh, da je Sandero sa druge strane "poslednji modni i tehnoloshki krik u automobilskoj industriji"?! Da obnovimo malo teoriju: Sandero je napravljen uglavnom na osnovi Clia druge generacije, odnosno to je "kozmetika" koja je nasadjena na osnovu modela koji je napravljen 1998. godie. I, u chemu je ovde prednost Sandera u poredjenju sa Astrom kao modelom nastalim tachno u istom periodu, maltene u istoj godini?! Nije Sandero napravljen na sopstvenoj osnovi, "od nule", ove ili proshle godine, pa da onda vredi pominjati Astrinu "tehnoloshku zaostalost", jer je Sandero, pardon Clio II po tom pitanju josh gora varijanta obirom da je iz klase nizhe u poredjenju sa Astrom G. Mislim, o chemu mi ovde prichamo...

              Dalje,

              pri tome je Astra i skuplja kada se racunica svede na istu opremljenosti.
              Da, skuplja je i pored chinjenice da se prodaje bez poreza od Sandera koji je "sa svim" dazhbinama ispod 10000 evra. Ne znam kako tebi ovo zvuchi po pitanju ochekivanja od ova dva modela i na shta te asocira ovolika razlika u ceni, mene recimo asocira na onu narodnu: "kol'ko para, tol'ko i muzike"...
              I ne znam o kakvoj opremljenosti ti prichash?! Astru Klasik mozhesh da naruchish sa sve digitalnom klimom, vecim alu felnama, multi-funkcionalnim volanom...a ako su ti bochni arbagovi toliko bitni mozhesh i njih da naruchish, na listi su opcija. Digitalna klima ili multifunkcionalni volan nisu ni kao opcije na listi Sanderove dodatne opreme. Ali video sam da je "basic" opremljen Sandero (verovatno za trzhishta van Evrope) chak bez serva i ABS-a, stvari koje su na Astri bile i ostale standard, bez obzira na to gde su se prodavale...

              Dalje,

              dalje necu, to bi mogli biti moji razlozi zasto uzeti noviji model napravljen po novijim konstruktivnim standardima.
              Jesi li siguran? U chemu se ogledaju ti "noviji kosntruktivni standardi" ako se radi o automobilu chija je osnova 10 godina star Clio, a karoserija, delovi veshanja i "kozmetika" je upgrade Logana, isto tako tehnoloshki zastarelog kao modela? Ako su stavili dva airbaga vishe ili napravili deformabilnu zonu to za mene ne znachi nishta, sve je to shminka i slaba vajda ako je srzh tog auta, osnova na kojoj pochiva, njegova sushtina - Clio II. Jedino shto vredi su motori i menjachi iz Renault-a, i jedino za njih se slazhem da su koliko-toliko savremeni i u skladu sa modernim standardima. Sve ostalo - odavno zastarelo kao koncept, pregazheno vremenom i tehnoloshki staro. Auto koji je napravljen kao mix Clia starog 10 godina i Logana - vec me od same pomisli na ovog Frankensteina podilaze zhmarci...

              I kad smo vec kod "novih konstruktivnih standarda", jedan od najbitnijih elemenata konstantnog razvoja i tehnichko-tehnoloshkog usavrshavanja su poboljshanja u pogledu bezbednosti putnika. E sad, Astra je na EuroNCAP testu dobila 4 zvezdice, 25 bodova za zashtitu putnika, uz poseban osvrt ljudi iz NCAP-a da pruzha odlichnu zashtitu za kolena i noge, shto je retko vidjeno i kod vecih i skupljih modela i klasa. Sa druge strane, Logan kao "brat blizanac" Sandera je, i pored chinjenica da je tehnoloshki mladji, osvojio svih 19 bodova za zashtitu putnika, odnosno tek 3 zvezdice i komentar NCAP-a da u sluchaju udesa postoji mogucnost ozbiljnih povreda u grudnom predelu putnika napred.
              Sandero ce po pitanju bezbednosti biti jako blizu Loganu, a mozhda ce zbog malo vishe pazhnje posvecene pasivnoj bezbednosti nekako i dogurati do 4 zvezdice. Tj. mozhda ce ovaj "konstrukcijski nov auto" nekako i uspeti da dodje do nivoa "konstrukcijski zastarele" Astre G od pre 10 godina.

              nisam nikada sedeo u Astri a niti Dacia/Reno pa o udobnosti ne bih, treba probati uzivo i sta se vise dopadne u voznji to i uzeti.
              Ochigledno.

              http://www.bmw.tv

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #22
                Originally posted by overspeed
                U chemu se ogledaju ti "noviji kosntruktivni standardi" ako se radi o automobilu chija je osnova 10 godina star Clio...
                ogledaju se u tome sto je konstruisan tako da se sklapa sa sto vise manuelnog rada, a sto manje robota. robotizovano je samo varenje vitalnih delova skoljke i to rade 2 (i slovima DVA) robota. dalje, sandero je logan i tu nema price, razlike su kozmeticke, spreda svetlosna grupa i izmene na blatobranima, maski, haubi, otpozadi odrezan gepek, napravljena 5-a vrata. sve ostalo je apsolutno isto, a zasto to neko nece da vidi, to je druga stvar.

                ma porediti ta dva auta je kao **** (sandero) i oko (astra).
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • iwcham1979
                  CBC Senator XXL
                  • 17.07.2007
                  • 741
                  • Nis
                  • Seat Altea 2.0Tdi

                  #23
                  Dacija je bolja kupovina u nekoliko pogleda: Glanc novi, tj. aktuelan model vs vec penzionisan ne bi trebalo da predstavlja dilemu. Sandero je moderniji auto takodje. Logan se odlicno pokazao, a ovo je u stvari prepakovani Logan. Da kupujem auto za taj novac, ja licno se znackom ne bi mnogo bavio, s tim sto bih ja uzeo, ne Sandera, nego restilizoavnog Logana, koji nudi, u odnosu na Sandero, vise prostora i mnogo veci gepek. Nije Sandero nikakav dizajnerski "feat" da bih mu u odnosu na Logana prastao gepek i prostor u kabini!

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #24
                    ljudi,pa vi poredite strahotu sa karpata sa ozbiljnim automobilom. plasticno smece sa ozbiljnim automobilom. astra je izmislila auto u odnosu na sandero.
                    kad god cujem 'reno motor i reno menjac',setim se kasetofona 'PHILIBS with SONY parts' kojih su bili puni buvljaci. 'DACIA with RENAULT parts'.
                    kao sto neko rece, sandero je super ako se uzme za 7500eur, kada opravdava ulaganje. za 11,5 nikako.
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #25
                      Originally posted by iwcham1979
                      Dacija je bolja kupovina u nekoliko pogleda: Glanc novi model...

                      ...ovo je u stvari prepakovani Logan.
                      Hocesh da kazhesh da je Logan zapravo "glanc" nov model? OK...

                      Samo cu josh ovo da napishem u ovoj temi:

                      Sandero se vec nudi na nashem trzhishtu po ceni od 7555 evra za osnovnu verziju, do 9000 evra za model sa najboljim (Laureat) nivoom opreme.

                      Jesi li se pitao pre nego si napisao ovo zashto je od ovog auta skuplja jedna "spartanski" opremljena i totalno ogoljena Kia Picanto, ili jedan Chevrolet Spark, a dolaze iz bazichne klase, nominalno dve kategorije ispod segmenta gde se plasiraju Logan i Sandero? Jesi li razmislio pre nego shto si napisao ovo zashto Sandero ima toliku cenu, i shta je to shto je Picantu bez klime "naguralo" vecu cenu od Sandera? Ti bar volish VW, a ljudi koji vole VW na automobile prevashodno i pre svega ostalog gledaju sa racionalne strane, razmishljaju glavom a ne srcem. Pa jesi li razmislio malo i pomislio na te stvari? Jesi li razmislio malo kakav je to STVARNO auto koji mozhesh da kupish za 7500 evra, a Picatno bez klime koshta skoro celju hiljadu evra vishe? Ochigledno nisi, ali eto, napisao si neshto tek da napishesh neshto...

                      Opel Astra G u osnovnom izdanju koshta 11500 evra i to zbog chinjenice da je oslobodjen pdv-a zbog opshte poznatih chinjenica. Samo bih podsetio da je taj auto pre ugovora Zastave i GM-a kod nas koshtao od 13620 evra pa navishe.

                      Prichamo o novim automobilima. Prichamo o 7555 vs. 13620 evra. Razlika u ceni od maltene 100 % za osnovni model znachi JAKO puno, narochito ako govorimo o maltene istoj klasi. Ta razlika mozhe da postoji zbog mnogo razloga, mozhe da se pricha koliko je koji objektivan ili ne, koliko je "ime" bitno a koliko nije... Ali ako neko tvrdi da ovolika razlika u ceni ne odslikava (izmedju ostalog) i razliku u generalnom kvalitetu, onda se plashim da dzaba krechim(o).

                      U stvari, to vec znam...

                      Da rezimiram, protiv Dacie/Logana/Sandera nemam nishta jer mi nishta nisu uradili
                      Ali, da neko tvrdi da je Dacia bolji auto od Opela, da je Logan/Sandero sa ovom i ovakvom cenom napravljen kao moderniji i kvalitetniji od Astre G - to ne mogu da precutim, sve i da hocu (a hteo sam ).
                      Ta Astra, sa tom cenom, je premija u odnosu na bilo shta shto Dacia pravi danas, i to ako neko ne mozhe da razume neka opet razmisli koliko mozhe da ochekuje od auta koji koshta 7555 evra u osnovnoj opremi u poredjenju za 13620 evra koliko je ta Astra koshtala sa osnovnim nivoom opreme.

                      Jbt. ne mogu da verujem da josh ima ljudi na ovom forumu koji ne mogu da saberu dva i dva kad su neke stvari u pitanju...

                      o & o
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Sandero: 1.6 8v 87ks/5500 obrataja(128nm/3000 obrtaja),abs,4 air bag-a
                        @nebojsa,
                        ne znam odakle ovo tvoje tvrdjenje
                        Sandero ima abs u standardu i vazd.jastuk za vozaca.Opcija suvozacki i bocni.
                        kada je lepo napisano u opisu ponudjenog Sandera da ima 4 airbaga u datoj ceni.

                        i ima samo jedan motor, taj naveden koji se razmatra.

                        Kako nece Astru u Juznoj Americi,tamo se jos prodaju stari Passati sa novim farovima i sl.Ili Peugeoti 405,505,itd?.
                        Pezo 504 i 505 su popularni u Africi, u J Americi su Fiati, VWi a Opele evropske produkcije treba da trazis svecom.

                        Ne tvrdim da je Sandero losiji,jednostavno prvenstvena razlika izmedju Astre i Sandera je u tome sto je Astra uproscena za jeftiniju proizvodnju tako sto su skratili nivoe opreme,opcije,izbor motora...A Sandero je tako od starta zamisljen.
                        Sandero koji je ponudjen ima vise opreme od Astre, ta razlika iako mala je njegova prednost.

                        poredimo 2 konkretna modela, 2 konkretne ponude motora i opreme kako je i navedeno u pitanju- pocetnom postu.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • iwcham1979
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2007
                          • 741
                          • Nis
                          • Seat Altea 2.0Tdi

                          #27
                          Hmm, te strahote sa Karpata se prilicno dobro i pouzdano voze. Ja sam slusao price o padu kvaliteta novih starih Astri u odnosu na ranije. Ako su to bajke, onda se ispravljam. Ako nisu....ipak se Logan mnogo prodavao i prodavace se, i nije djubre. Mislim, za 7500e nov, solidan auto. Pa gde to ima?!!! A ovo je bre ljudi zastarelo da ide za te pare, okreni obrni, bar meni... Ja jeste da volim da kupim i zbog znaka malo (kad se sve drugo uzme u obzir), ali o kakvom znaku ovde pricamo kada vec na parkinzima ima istih takvih modela koji su vec poceli da trule?! andero jeste svez i moderan u tom smislu, i to itekako. I trudice se da budu kvalitetni, mislim, dok na ovome pise: "Ja sam penzionisani auto za sirotinju" Izvinjavam se sto nisam pazljivo citao. Ne odobravam davanje 11500e ni na jednog ni na drugog. Ali za 7500e Sandero je oooodlican!!! Bolje da se prikupi jos neka para nekako pa da se tu pojave i ozbijlni igraci....

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            Originally posted by overspeed
                            Neko je pomenuo da Astre Klasik iz fabrike izlaze sa neispravnim vesanjem
                            Neko mi je nedavno rekao da je Elvis josh zhiv, internet je pun ljudi koji prichaju da su bili oteti od strane vanzemaljaca i da su nad njima vrsheni eksperimenti. Neki od njih tvrde i da su seksualno zlostavljani od strane vanzemaljaca. Iako nisam nastran, tu scenu bih bash voleo da vidim

                            E, isto tako bih voleo da vidim zvanichan opoziv Opel-a po tom pitanju, i da sa njihovog site-a, ili njihove zvanichne literature saznam kad je napravljen recall, i ako nije onda da vidim zvanichno objashnjenje Opel-a na prituzhbe vlasnika, da chujem njihovu argumentaciju zashto to nisu uradili (ako nisu). Baziranje lichnih uverenja i zauzimanje stava na osnovu toga shto je "neko pomenuo u nekoj temi" je detinjasto i neozbiljno, i ne znam kako neko uopshte mozhe da na osnovu toga formira svoje stavove povodom bilo chega.
                            ne znam sta je tvoj problem da nikome nista ne verujes, evo ti tema pa procitaj iskustvo @bullet i posebno procitaj sta je napisao @nickrp.

                            a do sada sam ja stekao utisak da covek vrlo dobro zna o cemu prica, i ja njemu verujem da je sasvim ozbiljan kada je napisao svoja saznanja.

                            mozda ti ne cenis postove usera @nickrp na taj nacin, meni je dovoljno indikativno ono sto je @bullet opisao kroz sta je prosao i muke sa Opelovim servisom i NOVIM autom koji nije Opel uspeo da dovede u red u garantnom roku.

                            slucajnost, mozda.




                            Originally posted by overspeed
                            Klasik verzija najnizi moguci budget nivo izrade
                            Da je tema poredjenje Astre Klasik i Lexusa onda bi ova konstatacija imala smisla.
                            konstatacija se odnosi na nalepnicu Opel koja kao vise novca apriori vredi u ovom slucaju. ne mislim da je Astra Klasik ista vise od donjeg nivoa izrade kod Opela.

                            Originally posted by overspeed
                            Ali, ovde poredimo Astru Klasik i Daciu Sandero. Nije valjda da mislish da je Sandero pravljen po premium standardima?
                            naravno da ne. samo kazem da Sandero nije nista posebno drugaciji niti losiji od Klasik pa time niti hendikepiran nalepnicom Dacia.

                            oba su iste kategorije, econo auti koji eto i slicno kostaju.


                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Ako se drzhimo teme, i poredimo Daciu i Opel, Astra nije nikakva econo kategorija. To je auto koji je bio Opel-ov predstavnik u "Golf" klasi, i koji je na trzhishtu konkurisao modelima kao shto su Megane, 307, Golf...
                            bio, nekada pre 10 godina model koji je konkurisao.
                            nemoj mi pricati da verujes da Klasik Astra u 2008. godini konkurise modelu GOlfa 5, Pezoa 308 itd iz 2008. godine.

                            Klasik Astra nije niti kod Opela igrac u toj kategoriji danas vec model Astra novije generacije.

                            a drugo, Astra Klasik je econo verzija one stare original Astre koja se nekada pravila i po izboru materijala i samoj izradi.


                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            I zato nemoj te priche o imenu, jer je Opel jednu svetlosnu godinu ispred Dacie u svakom sluchaju, i to ne mozhesh ni ti ni bilo ko drugi osporiti.

                            tvoj utisak. za mene su Opel i Reno ista kategorija i tu Opel nema nikakvu svetlosnu godinu ispred. ti kao da zaboravljas da je Dacia samo ime, nalepnica kao sto je Chevrolet ili Opel za GM.


                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Da, Astra je tehnoloshki zastareo automobil, gledano iz danashnje perspektive. I napisao sam ranije da je Astra praktichno vec celu generaciju star model, a to je u modernoj automobilskoj industriji jako puno.
                            eto to sam i ja rekao.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Nije Sandero napravljen na sopstvenoj osnovi, "od nule", ove ili proshle godine, pa da onda vredi pominjati Astrinu "tehnoloshku zaostalost", jer je Sandero, pardon Clio II po tom pitanju josh gora varijanta obirom da je iz klase nizhe u poredjenju sa Astrom G. Mislim, o chemu mi ovde prichamo...
                            ne znam da li je pravljen od nule ili jedinice, ali znam da je model sveze izbacen na trziste i da je 10 godina razlike tog dogadjaja sa pojavom Klasik Astre.
                            ako Reno zaista nije nista unapredio za 10 godina kako ti sugerises, u svojoj produkciji pa makar to bila i econo kategorija onda si u pravu.
                            ali mi tvoja prica nesto ne deluje racionalno, nije Reno bas firma koja bi stajala 10 godina u mestu po svaku cenu.
                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Da, skuplja je i pored chinjenice da se prodaje bez poreza od Sandera koji je "sa svim" dazhbinama ispod 10000 evra. Ne znam kako tebi ovo zvuchi po pitanju ochekivanja od ova dva modela i na shta te asocira ovolika razlika u ceni, mene recimo asocira na onu narodnu: "kol'ko para, tol'ko i muzike"...
                            na losiji izbor davanja vise para za manje opreme.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            I ne znam o kakvoj opremljenosti ti prichash?!
                            imas u prvom postu tacan opis sta sadrzi konkretan ponudjeni model.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Astru Klasik mozhesh da naruchish sa sve digitalnom klimom, vecim alu felnama, multi-funkcionalnim volanom...a ako su ti bochni arbagovi toliko bitni mozhesh i njih da naruchish, na listi su opcija.
                            nema nista od toga u ponudjenom modelu, pogledaj natenane sta je oprema ponudjena za dati novac.
                            da li je tebi jasno da se takav auto ne kupuje da bi se praznio dzep na dodatne opcije, u jednom starom modelu.

                            pa CENA jeste pocetni kriterijum zasto je uopste Klasik Astra u igri a ne aktuelni model Astre ili neki slican auto koji je skuplji i sa vise opreme.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Digitalna klima ili multifunkcionalni volan nisu ni kao opcije na listi Sanderove dodatne opreme. Ali video sam da je "basic" opremljen Sandero (verovatno za trzhishta van Evrope) chak bez serva i ABS-a, stvari koje su na Astri bile i ostale standard, bez obzira na to gde su se prodavale...
                            Sandero ima i ABS i servo standard, pise ti lepo u postu sta je ponudjena oprema.

                            ja ne znam da li ti ne citas uopste koja dva konkretna modela se porede, ili jednostavno siris temu na neke hipoteticke modele da bi se pisalo.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Ako su stavili dva airbaga vishe ili napravili deformabilnu zonu to za mene ne znachi nishta
                            pa. to je tvoje misljenje i niko ti ne spori.
                            ne znam zasto ti je sporno moje misljenje da takve stvari ipak mogu nekome da znace pa da uzme u razmatranje.
                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            , sve je to shminka i slaba vajda ako je srzh tog auta, osnova na kojoj pochiva, njegova sushtina - Clio II. Jedino shto vredi su motori i menjachi iz Renault-a, i jedino za njih se slazhem da su koliko-toliko savremeni i u skladu sa modernim standardima. Sve ostalo - odavno zastarelo kao koncept, pregazheno vremenom i tehnoloshki staro. Auto koji je napravljen kao mix Clia starog 10 godina i Logana - vec me od same pomisli na ovog Frankensteina podilaze zhmarci...
                            ti si nesto pobrkao loncice. kompletan Logan je delo Renoa, isto tako i Sandero je kompletan Reno.
                            do poslednjeg srafa, Dacia odavno ne postoji kao fabrika, i odavno nema veze sa proizvodnjom (kao nekih) svojih automobila.

                            inace Logan se pravi globalno, i van Rumunije i van Evrope u Renoovim pogonima, isto tako ce verovatno i Sandero da nastavi...

                            sve sto valja ili ne valja na Loganu ili Sanderu adresa za prituzbe je Reno.
                            inace se u nekim delovima Evrope Logan prodavao i pod nalepnicom Reno a bez pomena bilo gde brenda Dacia.


                            ne znam sta imas toliko protvi Renoa, kao da ne znas da je odavno globalizacija napravila razne "frankestajne" gde se razmenjuju platforme i dovoljno cesto na jednoj te istoj platformi stvori po nekoliko modela sa nekoliko brend nalepnica.

                            mozda konkretna Clio 2 platforma bas toliko ne valja, navedi arugmente gde je Reno toliko los da ne dolazi u obzir.
                            ja ne znam da je Reno toliko zaostao u odnosu na Opel, ti si prvi od koga cujem konstatacije o svetlosnim godinama razlike.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            I kad smo vec kod "novih konstruktivnih standarda", jedan od najbitnijih elemenata konstantnog razvoja i tehnichko-tehnoloshkog usavrshavanja su poboljshanja u pogledu bezbednosti putnika. E sad, Astra je na EuroNCAP testu dobila 4 zvezdice, 25 bodova za zashtitu putnika, uz poseban osvrt ljudi iz NCAP-a da pruzha odlichnu zashtitu za kolena i noge, shto je retko vidjeno i kod vecih i skupljih modela i klasa. Sa druge strane, Logan kao "brat blizanac" Sandera je, i pored chinjenica da je tehnoloshki mladji, osvojio svih 19 bodova za zashtitu putnika, odnosno tek 3 zvezdice i komentar NCAP-a da u sluchaju udesa postoji mogucnost ozbiljnih povreda u grudnom predelu putnika napred.
                            ti si do sada pokazao da si vrlo upucen u takve stvari, a ovo deluje da pises u afektu.

                            kao sto znas, NCAP testovi iz razlicitih godina se ne mogu uporedjivati jer su pravljeni po razlicitim normama.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]
                            Sandero ce po pitanju bezbednosti biti jako blizu Loganu, a mozhda ce zbog malo vishe pazhnje posvecene pasivnoj bezbednosti nekako i dogurati do 4 zvezdice. Tj. mozhda ce ovaj "konstrukcijski nov auto" nekako i uspeti da dodje do nivoa "konstrukcijski zastarele" Astre G od pre 10 godina.
                            ovim pokazujes da imas neki licni problem protiv Renoa, ti znas sta ce biti u buducnosti na testu. neki vidovnjak, ili samo nagadjas onako napamet na bazi predrasuda.

                            mozda jesi u pravu a mozda i nisi, da mi prepustimo testu da pokaze koliko ce Sandero bodova sakupiti.

                            Originally posted by overspeed
                            [quote:2cvqpqro]nisam nikada sedeo u Astri a niti Dacia/Reno pa o udobnosti ne bih, treba probati uzivo i sta se vise dopadne u voznji to i uzeti.
                            Ochigledno.
                            [/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro][/quote:2cvqpqro]

                            i ?? ti jesi ?

                            ako jesi napisi poredjenje udobnosti i ergonomije.
                            vise ces pomoci time nego pljuvanjem po Renou iz svih oruzja.

                            nego tebi jedno logicko pitanje, onako da porazmislis a ne moras ni da odgovoris javno.

                            imas 2 auta i ti bi da uzmes skuplji, sa manje opreme i slabijim motorom zbog imidza brenda i modela koji je nekada pre 10 godina bio aktuelan.

                            value for money, razmisli o toj kategoriji

                            i to za 2 konkretna opisana ponudjena modela sam ja dao svoje misljenje.
                            ne ocekujem da se slozis, dao si kontraarugmente a onaj ko daje novac procenice sta mu je od svega toga vazno ili manje vazno.

                            samo ne znam zasto padas u vatru, a mozes da primetis da nisam jedini koji daje blagu prednost Renou u ovoj dilemi kako je postavljena na samom pocetku opisom konkretnih ponuda.
                            ocito nije tako crno belo kako ti predstavljas, i nije svetlosna godina razlike
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • iwcham1979
                              CBC Senator XXL
                              • 17.07.2007
                              • 741
                              • Nis
                              • Seat Altea 2.0Tdi

                              #29
                              A sto se ovde malo ne pogleda cinjenicama u oci?

                              Sandero je opremljeniji, sigurniji, dopadljivijeg dizajna, ima bolju garanciju, udobniji.... sto ce reci 5:0 za Sandero.

                              A i da je izjednaceniji rezultat, ta Astra je sooooo boring. Bila pre 10 godina lepa. Ali sada ce prolaznik da zastane da zagleda Sandero.....

                              Comment

                              • iwcham1979
                                CBC Senator XXL
                                • 17.07.2007
                                • 741
                                • Nis
                                • Seat Altea 2.0Tdi

                                #30
                                A na kraju:

                                Nova Škoda Fabiu Ambiente 1.2 HTP 44KW/60KS. Cena 12.260 - 583,81 ( 5% popust ) = 11.676,19

                                Comment

                                Working...
                                X